• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Voorproefje Peugeot 508: ‘5 by Peugeot’

Auteur: robbie, gepost 15 februari 2010 om 20:30 – 92 Reacties

Peugeot 5ByPeugeot concept
Als voorproefje op de nieuwe Peugeot 508 neemt Peugeot de ‘5 by Peugeot’ mee naar Geneve. En zoals je kan zien past Peugeot de nieuwe design taal gelijk toe die begonnen is met de SR1 Concept. Zouden we dan definitief verlost zijn van lelijke Peugeot’s?

De ‘5 by Peugeot’ is 4,86 meter lang en daarmee valt hij qua lengte tussen de huidige 407 (4,69 meter) en 607 (4,90 meter), de modellen die de 508 moet vervangen. Uiteraard is de ‘5 by Peugeot’ voorzien van een hybrideaandrijflijn. De HYbrid4-dieseltechnologie levert 200 pk en heeft vierwielaandrijving. De gemiddel uitstoot is slechts 99 gram CO2 per kilometer, en het verbruik is slechts 3,8 l/100 km. En bij volledige elektrische aandrijving is het verbruik uiteraard 0,0.

Eind dit jaar, begin 2011 schijnt de 508 als opvolger van zowel de 407 & 607 op de markt te komen.

Ook interessant!

  • Peugeot 508 PSE rijtest en video
  • Prijs Peugeot 508 PSE
    Video - Peugeot 508 PSE vs BMW M2 is verrassend spannend
  • Peugeot 208 PSE
    Peugeot 208 PSE wordt eerste leuke Hot Hatch EV?
  • Peugeot 308 SW is even wennen
    Peugeot 308 SW is even wennen

Nieuwste artikelen

  • De stationwagon van Dacia komt eraan: dit weten we tot nu toe
  • Video: Achtervolging politie vs Porsche Macan
  • Laadprijzen in Nederland: dit zijn de duurste en goedkoopste tarieven in jouw gemeente
  • De Bentley van Ali B is verkocht: zoveel leverde hij op!
FacebookTweetPinLinkedIn

508, concept, geneve-2010, HYbrid4, Hybride, Peugeot

Vorig bericht: « Dit wordt je nieuwe leaseauto: Toyota Auris Hybrid
Volgend bericht: Op verzoek: Maserati GranTurismo door Exclusive Motoring »

Lees Interacties

Reacties

  1. Senne zegt

    15 februari 2010 om 20:31

    Tegenvaller en wat saai na de veelbelovende vorige concept imo. Beetje Audi-gevoel op sommige foto’s.

    Login om te reageren
  2. Cardesigner zegt

    15 februari 2010 om 20:32

    Ziet er leuk uit.

    Login om te reageren
  3. Bosnia_love zegt

    15 februari 2010 om 20:33

    Ik zie er meer Audi – Jaguar xf in dan Peugeot..? :?

    Login om te reageren
  4. SummerSky zegt

    15 februari 2010 om 20:33

    Eeecht mooi! Ongelooflijk laag verbruik, prachtig hoor.

    Login om te reageren
  5. Citrofiel zegt

    15 februari 2010 om 20:34

    Ik ben er nog niet weg van. Een beetje te standaard voor een Franse auto. Maar wie weet valt dat wel goed…

    Login om te reageren
  6. prop zegt

    15 februari 2010 om 20:34

    audi, jaguar en insignia

    desalnietemin een verkoopklapper

    Login om te reageren
  7. Thijsj zegt

    15 februari 2010 om 20:34

    die achterkant is gewoon facking lelijk, en die koplampen, gewoon die lampjes dus, dat vind ik lelijk in zo’n stervorm..

    Login om te reageren
  8. Fova zegt

    15 februari 2010 om 20:35

    Doet een beetje denken aan deze:

    Toch mooi vergeleken met de huidige modellen

    Login om te reageren
  9. 0.0002@ zegt

    15 februari 2010 om 20:38

    Ziet er mooi uit!

    Als dit de toon wordt voor de komende wagens.. prima!
    Vind van de zijkant ook wel wat volvo V60 erin zitten…
    Nu nog een mooie binnenkant…

    Login om te reageren
  10. 0.0002@ zegt

    15 februari 2010 om 20:40

    excuus s40!

    Login om te reageren
  11. mb man zegt

    15 februari 2010 om 20:41

    Fraai.Alleen jammer dat bij het productiemodel de scherpe kantjes er wel af zijn.Velgen zijn top

    Login om te reageren
  12. Hummertim zegt

    15 februari 2010 om 20:41

    Vergeleken met wat ze nu hebben echt mooi! Van een afstand heeft de achterkant wel veel weg van een XF ja. ;-)

    Login om te reageren
  13. Ahura zegt

    15 februari 2010 om 20:41

    Prachtig door de kleur en concept details. Maar over het algemeen niks eiges. Nogal identiteitsloos helaas!

    Login om te reageren
  14. Something zegt

    15 februari 2010 om 20:46

    Mooie auto, start de productie!

    Login om te reageren
  15. Polo90 zegt

    15 februari 2010 om 20:49

    wat is dat nou weer voor wannabe rolls royce ghost achterkant ????

    Login om te reageren
  16. Vanquish zegt

    15 februari 2010 om 20:50

    Ooooh shit, eindelijk van de uberlelijke grilles en lampen verlost! :D :D

    Produceren die hap voor ze van gedachten veranderen!

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      15 februari 2010 om 21:53

      @Vanquish: inderdaad! Zouden die enorme koplampen dan echt tot het verleden gaan behoren? Wat een geweldig nieuws zou dat zijn…

      Login om te reageren
  17. Polo90 zegt

    15 februari 2010 om 20:50

    o ik bedoelde Jag. XF achterkant :S pardon voor deze grote fout !

    Login om te reageren
  18. superior pomade zegt

    15 februari 2010 om 20:50

    jammer van de achterkant maar voor de rest gaat peugeot er flink op vooruit!

    Login om te reageren
  19. Gnermo zegt

    15 februari 2010 om 20:53

    Ik vindt de grill nog steeds niks, ze kunnen beter dat onderkantje onder de kentekenplaat ook dicht laten.

    Login om te reageren
  20. hotseflots zegt

    15 februari 2010 om 20:54

    Nou, als deze zo in productie gaat wordt ik spontaan een peugeot adept. Sterker nog. Dan zal ik keihard sparen om hem over 3 jaar als tweedehands te kopen…

    Login om te reageren
  21. Dimglor zegt

    15 februari 2010 om 20:54

    Dit is nu eens een mooie Peugeot.. (en dat zeg ik zeker en vast niet vaak…)
    Heeft wel wat mee van de jaguar xf…

    Login om te reageren
  22. Thomas Bol zegt

    15 februari 2010 om 20:55

    Kan mn pa de 407 weer inruilen :D Schijt hok!

    Login om te reageren
  23. VolvoXCseries zegt

    15 februari 2010 om 20:55

    zal met de komst van de 508 Peugeot eindelijk weer sexy worden?

    Login om te reageren
  24. DasAuto zegt

    15 februari 2010 om 20:58

    Hopelijk houd Peugeot zich aan deze conceptcar. Het zou wel heel gaaf zijn als je hierin rijdt, dan kan de Insignia het wel vergeten.
    Trouwens, willen we niet zo snel mogelijk de huidige 407 vergeten…

    @ Something: mee eens! Start de productie

    Login om te reageren
  25. Bob zegt

    15 februari 2010 om 21:01

    Ziet er wel gelikt uit, vind alleen die bloemetjes in de koplampen wat minder. Ik ben wel benieuwd of die paar 607 rijders ook overstappen. Bij het verdwijnen van de Omega zei Opel ook ga maar in de Vectra C, heeft klanten gekost.

    Login om te reageren
  26. wimbers zegt

    15 februari 2010 om 21:02

    en de wagon? niet weer zo´n achterlijk omhooglopend ruitje hoop ik? dat hebben we nu wel gezien.

    Login om te reageren
  27. Eduard zegt

    15 februari 2010 om 21:04

    Zou er onder deze vuilniszakken (http://www.spyshots.nl/SpyShots/Peugeot_508_laat_zich_zien_in_Scandinavië) dan zo’n mooie wagen schuil gaan? Kan het me bijna niet voorstellen!

    Login om te reageren
  28. FeRaRi zegt

    15 februari 2010 om 21:08

    Mooie achterkant,maar de voorkant is niet echt mooi.

    Login om te reageren
  29. Lambert Fransz zegt

    15 februari 2010 om 21:13

    Ik zie vooruitgang in autowereld. Mooie modellen worden er gepresenteerd de laatste tijd. Thumbs up

    Login om te reageren
  30. laulau zegt

    15 februari 2010 om 21:13

    ziet er best gelikt uit!! Peugeot gaat de laatse tijd de goede kant op(uitgezonderd 3008)

    Login om te reageren
  31. John zegt

    15 februari 2010 om 21:20

    zo anders maak je er ff een audi van.

    Login om te reageren
  32. muazam zegt

    15 februari 2010 om 21:29

    heel mooie concept.
    het is niet wat je van een concept verwacht
    maar het is natuurlijk wel een auto die je dan wel op een
    weg kan rijden !

    Login om te reageren
  33. EJS zegt

    15 februari 2010 om 21:30

    Zo vind ik ‘m mooi.. Maar ik ben erg bang dat er straks een veel ingetogener productiemodel staat, zonder scherpe kantjes enzo.. En dat dan het mooie ervan af is.. Maarja, let’s hope for the best!

    Login om te reageren
    • Ahura zegt

      15 februari 2010 om 21:34

      @EJS: het gebruikelijke werk; normale handgrepen, spiegels, velgen en raamstijlen. En natuurlijk normale lampenunits. In dit geval zie je sowieso ook hoe de vorm van de echte lampen worden. Het beetje carrosserie aan uiteindes van de lampen zullen gewoon lamp worden. Iets andere mistlamp/dagrijlichtbehuizing en klaar.. een ingetogen maar chique en kloeke auto. Niet bijzonder of onderscheidend, wel mooi ;)

      Login om te reageren
      • EJS zegt

        15 februari 2010 om 21:36

        @Ahura:

        Ja, genoeg dus om het weer een saaie burgertrutten auto te maken, terwijl het nu wel een mooie auto is, met prachtige details;)

        Login om te reageren
        • Ahura zegt

          15 februari 2010 om 21:44

          @EJS: zo gaat dat toch met alle auto’s? :P Die lampen, spiegels en handgrepen kunnen nou eenmaal niet op een productieauto. Jammer maar helaas ;)

          Login om te reageren
          • EJS zegt

            15 februari 2010 om 21:45

            @Ahura:

            Met veel wel, helaas;) Hoop dat ze ’t dan wel op een beetje een mooie manier oplossen, zou zonde zijn als dit design wordt teruggedrongen tot een 13 in een dozijn ding, hij is nu juist zo mooi;)

            Login om te reageren
  34. Pixed zegt

    15 februari 2010 om 21:32

    Toch liever een Passat CC dan.

    Login om te reageren
  35. BakPouwww zegt

    15 februari 2010 om 21:34

    ziet er goed uit, peugeot ga zo verder

    Login om te reageren
  36. Tinus zegt

    15 februari 2010 om 21:45

    Die achterlichten hadden er andersom in moeten zitten a la Aston Martin. Wie gaat dat ff shoppen hier? Ik zie regelmatig kunstwerkjes voorbij komen..

    Login om te reageren
  37. mashell zegt

    15 februari 2010 om 21:47

    Dit is geen echte auto, dit is een veel te sterk glimmende computer tekening van een auto.

    Login om te reageren
  38. RA999 zegt

    15 februari 2010 om 21:53

    Peugeot?! Wat doen jullie nou? Zo maar auto’s maken die mooi zijn? Dat kan toch zomaar niet…

    Login om te reageren
  39. 406_v6 zegt

    15 februari 2010 om 21:54

    nou nou, Peugeot heeft een nieuwe designploeg? Dit is lichtjaren verwijderd van die bagger die er nu wordt gemaakt bij Peugeot. Nu nog een lekker dikke V6 erin, minimaal 250 pk en oh ja, maak ook een fraaie coupe met deze lijnen :mrgreen:

    Login om te reageren
    • autoblogger zegt

      15 februari 2010 om 22:02

      @406_v6: http://www.autoblog.nl/archive/2008/09/30/geweldig-nieuws-peugeot-krijgt-een-nieuwe-designer

      Login om te reageren
  40. DOA zegt

    15 februari 2010 om 22:08

    Bij elkaar gejat, maar voor alsnog het eerste model dat wel oogt en uit frankrijk komt. Ik wist niet dat het mogelijk was.

    Login om te reageren
  41. Klassiekerrally zegt

    15 februari 2010 om 22:18

    OK, het is minder lelijk. Maar met de lelijkheid hebben ze ook gelijk de identiteit weggeflikkerd. Prutsers…

    Login om te reageren
  42. Pier zegt

    15 februari 2010 om 22:29

    Eerste wat ik dacht: hey een Jaguar insignia! Maar dit is wel een hele stap vooruit tov de huidige 407 die ik nooit echt mooi heb gevonden (tegenvaller zelfs). Dit in tegenstelling tot de 406 destijds. Hopelijk is deze van binnen ook van waardige kwaliteit.

    Login om te reageren
  43. Henk zegt

    15 februari 2010 om 22:29

    t gaat nog is goed komen bij psa nu heel citroen nog

    Login om te reageren
  44. P-Olivier zegt

    15 februari 2010 om 22:30

    tja wie wilt er nu een peugeot, dan apen ze maar na van de populaire merken: ik zie er een dikke R8 grill in! noobs

    Login om te reageren
  45. olivier zegt

    15 februari 2010 om 22:31

    Ziet er knap uit, maar ik vrees dat de productieversie wat saai gaat worden. Het zijn vooral de details die het hem doen (lichten, spiegels, enz.) en niet de zozeer de globale vorm, die eigenlijk maar erg gewoontjes is. Er kan net zogoed een Citroën logo op.

    Login om te reageren
  46. Ahura zegt

    15 februari 2010 om 22:48

    Mensen verkijken zich ook vaak op de kleur en de goeie belichting e.d. Hier heb je ook nog wel opvallende weerspiegelingen maar al een stuk minder dan op andere pics

    Normale handgrepen, uitlaten en achterlampen en het is niks bijzonders. achterlampen hebben qua idee trouwens wel wat weg van de Mustang

    Login om te reageren
    • killioq zegt

      16 februari 2010 om 07:05

      @Ahura: redelijk vergezocht.

      deze is leuk, want deze heeft ten minste geen vissenbek en achterlichten die tot vooraan moeten lopen. de huidige peugeot’s zijn lelijk, maar ze worden steeds mooier.

      Login om te reageren
  47. floryn zegt

    15 februari 2010 om 23:14

    peugeot is terug! Erg goed hoor na zo’n lange tijd van teleurstellende hokken. Ik gok dat dit een verkooptopper gaat worden als het design zoals dat hier wordt voorgespiegeld redelijkerwijs behouden kan worden in het productiemodel.

    Login om te reageren
  48. Simpson zegt

    15 februari 2010 om 23:24

    mooi ontwerp, maar dat geouwehoer over het verbruik? het is een tekening! of er is hooguit een rijdend model met een hypermilingouwehoer er in.

    OT: ik vind het wel een mooi ontwerp, beetje dik, maar wel lekker.
    net als [vul hier uw favoriete dikkerdje in]

    Login om te reageren
  49. a_tomba zegt

    15 februari 2010 om 23:49

    gaan ze de 607 nu al vervangen?

    Login om te reageren
  50. W1ck3D78 zegt

    16 februari 2010 om 00:10

    Mijn eerste gedacht: Lijkt erg veel op een Audi snuit.

    Login om te reageren
  51. 35i zegt

    16 februari 2010 om 00:16

    Back to the 60’s! FLOWAH POWAH! :P Wel mooi ding.

    Login om te reageren
  52. Willem vd Velde zegt

    16 februari 2010 om 03:09

    Lijkt op dit, lijkt op dat, bla bla bla. Waarom moet elk ontwerp altijd met een ander ontwerp vergeleken worden?

    De auto zoals hier getoond rijdt nog niet rond, het ziet er leuk uit, en omdat hij in een zeker segment zit zal hij altijd overéénkomsten vertonen met andere modellen, lekker boeiend…

    Login om te reageren
  53. super458 zegt

    16 februari 2010 om 07:47

    Die andere peugeots waren nog mooi. De SR1 en deze 5 bah Peugeot, die zijn pas lelijk

    Login om te reageren
  54. GND zegt

    16 februari 2010 om 07:52

    Die grill is al een hele verbetering

    Login om te reageren
  55. Esprit_de_Flandre zegt

    16 februari 2010 om 08:01

    Lang geleden dat ik nog eens een merknaam in een grille zag. Het begin van een nieuwe (hernieuwde) trend?

    Login om te reageren
  56. nostravinniedus zegt

    16 februari 2010 om 08:27

    Ik vind het eindelijk een mooi degign weer van dat leeuwemerkje, na al die lelijke plastic voorkanten die ze tegenwoordig hadden

    Login om te reageren
  57. Treff zegt

    16 februari 2010 om 09:04

    dit is toch een totaal ander design wat we Peugeot gewend zijn. Dat neemt niet weg dat ik het bijzonder mooi vind. De totale lijnen van de auto zijn zeer goed gemaakt en maken het tot een aantrekkelijke auto.
    Ik denk dat deze wagen het best goed gaat doen op de markt!

    Login om te reageren
  58. lazy zegt

    16 februari 2010 om 09:36

    interessante motortechniek voor zo’n formaat van auto!

    Login om te reageren
  59. ardonjr zegt

    16 februari 2010 om 10:53

    Zow dan… Dat is nog eens wat beter tekenwerk dan de huidige BEK die Peugeot nu hanteert als standaard.
    Want wat vind ik de huidige neus lelijk en uitgerekt zeg!!
    Knap staaltje werk dit!! + punten!

    Login om te reageren
  60. Lucb zegt

    16 februari 2010 om 11:26

    Ziet er best goed uit.

    Login om te reageren
  61. Flamingo zegt

    16 februari 2010 om 11:26

    Volgens mij is dit ‘m gewoon..
    wat moet dit anders zijn?

    mooie auto

    Login om te reageren
  62. TSI-tje zegt

    16 februari 2010 om 11:34

    Ik vind het een mooie concept auto. Nu maar afwachten wat er vanover blijft in de productie versie. En ook maar hopen dat Pug dit keer die goedkoop plastic schakelaars en die (aluminium-look-gespoten) hard plastic dashboard delen achterwege laat, die horen écht niet thuis in een auto van dit kaliber.

    Login om te reageren
  63. Flamingo zegt

    16 februari 2010 om 11:36

    hij doet me trouwens veel denken aan de 407 coupe(heet die zo??) en vind ik echt een mooie bak!

    Login om te reageren
  64. Flamingo zegt

    16 februari 2010 om 11:38

    @TSI-tje

    Is toch niet normaal dat dit in 2010! nog een concept versie moet zijn en dat hier straks nog al het futuristische van afgehaald wordt

    Login om te reageren
  65. Activa zegt

    16 februari 2010 om 12:16

    Heel mooi, niks (of niet teveel) aan wijzigen en in productie die handel, gaat sowieso verkooptopper worden!

    Login om te reageren
  66. maxx0r zegt

    16 februari 2010 om 12:28

    5 By Peugeot?

    Ben ik nu de enige die hierin leest dat ze de Funfer in hun vorm willen maken? Probeer het niet eens, stelletje gekken!

    Login om te reageren
  67. de sjonnies zegt

    16 februari 2010 om 12:29

    Zou Peugeot dan toch weer terug zijn bij Pininfarina?
    Nu alleen het oude prestige van comfortabele reiswagens met een lekkere wegligging terugwinnen, dat wordt iets moeilijker.

    Login om te reageren
  68. De_Buurman zegt

    16 februari 2010 om 12:39

    Hehe, eindelijk een echte opvolger voor de 406.
    Ik noem in de regel hierboven de 407 niet, wat niet zonder reden is ;-)

    Login om te reageren
  69. Benzina zegt

    16 februari 2010 om 13:07

    Kansloos model, net als de 407 van ze trouwens…dit is typisch een gevalletje van nummer 13 in het dozijn. Tegen de tijd dat dit hok op de markt komt was Opel ze al 3 jaar voor met de Insignia. Dit ding wordt a) te duur voor de kudde leasende 407 rijders en b) te bescheiden voor de Franse limousine-lovers. Val hier echt bij in slaap…

    Login om te reageren
  70. Dirk zegt

    16 februari 2010 om 14:01

    de 407 is en blijft een prachtige auto.
    de eerste 4 jaar van zijn loopbaan is hij een verkoopstopper geweest in Europa.
    Nu in de herfst van zijn carriere gaan de verkoopscijfers achteruit wat niet meer dan normaal is.
    comfort en rijplezier hoeven ze niet geleerd te worden bij Peugeot en de betrouwbaarheid is vergeleken met de Duitse merken een pluspunt geworden.

    Login om te reageren
    • 406_v6 zegt

      16 februari 2010 om 15:25

      @Dirk: da’s een mening en ik deel ‘m absoluut niet ;) Kwaliteit en afwerkingsniveau (zeker van de 1e 407’s) was bedroevend.

      Login om te reageren
  71. KaCh1ng zegt

    16 februari 2010 om 15:48

    5 by peugeot, lijkt een dreiging vn peugeot naar BMW 5 serie

    Login om te reageren
  72. Cantago zegt

    16 februari 2010 om 16:03

    Wow, een gave Peugeot? Dat belooft nog wat!

    Login om te reageren
  73. sssd zegt

    16 februari 2010 om 16:24

    nog lelijker dan de panamera, dacht dat de aziaten er wat van konden maar de fransen kunnen het dus ook!!

    Login om te reageren
  74. Supra1981 zegt

    16 februari 2010 om 18:06

    Niet zo speciaal als je het mij vraagt. De achterkant heeft nog best veel weg van de achterkant van de 307CC.
    Leuke elementen, maar nu maar afwachten wat er overblijft.
    De voorkant gaat er wel op vooruit zonder die grote bek.

    Login om te reageren
  75. WoutH zegt

    16 februari 2010 om 19:24

    Godzijdank

    Login om te reageren
  76. chivas zegt

    16 februari 2010 om 19:56

    het kindje van een Opel Insigia en nieuwe Jaguar XJ ?

    Login om te reageren
  77. Vimme zegt

    16 februari 2010 om 21:54

    In ieder geval mooier dan al wat ze nu maken. Maar dat kon ook moeilijk anders.

    Login om te reageren
  78. dirk zegt

    17 februari 2010 om 08:14

    Op dit BMW blog is het net wat uit Frankrijk komt niet deugt.
    Alle peugeots zijn slecht en lelijk staat er veel te lezen maar hoe verklaar je dan dat Peugeot de laatste 12 jaar sterker en sterker geworden is en overal hoge verkoopscijfers heeft.
    In de laatste Autogids wordt de 308 vergeleken met 6 concurenten en hij maar mooi op de eerste plaats.
    Op alle gebied afwerking rijplezier scoort hij prima.
    Betaal maar lekker teveel voor een BMW 3 als je de betere auto kunt kopen voor minder.

    Login om te reageren
    • Activa zegt

      17 februari 2010 om 09:02

      @dirk:
      Mooi geprobeerd, je uitleg en ik deel je mening. Frans is net zo goed als Duits, maar ik vrees toch dat je dit aan de die-hard fans van Duits niet verkocht krijgt want die hebben oogkleppen van jewelste op of erger nog ze zijn stekeblind. Men haalt hier trouwens enkele keren de Insignia aan, wel die zit tjokvol met problemen allerhande (lees er de forums maar eens op na). En nu zullen er wel een deel zeggen jamaar das maar een Opel, maar geloof maar dat ook Audi, BMW en de rest van de Duitser soms dikke problemen kennen.
      En ik beweer hier NIET dat Franse auto’s die niet hebben, alleen dat het overal wel eens wat is!!!

      Login om te reageren
      • de sjonnies zegt

        17 februari 2010 om 09:25

        @Activa:
        Frans is anders goed dan Duits.
        Comfort en rij-ijzers, daar zijn de Fransen gewoon goed in
        Vind nog altijd dat de zit in welke Fransman dan ook gewoon
        beter dan in de gemiddelde Duitser.
        En ik hou van het weg gedrag van de gemiddelde Fransman, kan dat niet uitleggen is gevoel
        Moet wel zeggen dat ik de degelijke uitstraling van Duitsers best imponerend vind, maar lekker rijden heeft mijn voorkeur.

        Login om te reageren
        • Activa zegt

          17 februari 2010 om 10:08

          @de sjonnies:
          Helemaal mee eens, toch hebben de Fransen hard gewerkt aan een degelijke uitstraling kijk maar eens naar de nieuwe Citroën C5 zijn afwerking t.o.v. de vorige versie of de nieuwe C3 / DS3. Hetzelfde gaat ook op voor de nieuwste Peugeots en Renaults (al vind ik bij Renault in iets mindere mate).
          Maar héél mooi omschreven van je: Frans is anders goed dan Duits.

          Login om te reageren
  79. tarquesh zegt

    27 maart 2010 om 19:35

    Zeer mooi concept de 5by Peugeot. Op de voorcover bij Autoweek nr 12 staat de 5by ook, vandaar ik even autoblog bezoek voor meer foto’s.

    Dat dit model de 607 en 407 aflost lijkt alleen maar goed. De aloude 504 doet de 5by Peugeot herleven. De 504 een persoonlijke favoriet van mij in de hall of fame van auto modellen. Hannie, mijn koosnaam voor de 504 berline.

    Het doel van Peugeot om mee te blazen met de Duitse gevestigde orde komt voor mij ook goed uit omdat ik de Duitse afstelling van onderstellen wel kan waarderen en ik niet zit te wachten op een veerkussen. In een ritje eens met een 206 vond ik het veercomfort niet goed ontworpen met het vergelijk van Citroens veerbollen die wel het juiste veercomfort hebben. Dus de 206 had wat straffer gemogen om mij te plezieren.

    Login om te reageren
  80. Jan zegt

    10 juni 2010 om 08:41

    En wat gaat het prijskaartje zijn van deze twee auto’s

    Login om te reageren
  81. erres m zegt

    14 juni 2010 om 19:35

    Waarom wil Peugeot eruit zien gelijk l d’anderen, met een Audi look en vooral die luchtinlaat voor, precies een vis die z’n muil openhoudt.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North