Welke Ferrari gaat schuil in deze bizarre creatie?

Auteur: , 27 Reacties

Hallo Ferrari fanboys, ik heb nieuws wat jullie vanavond intens ongelukkig gaat stemmen. Klik dus vooral niet door als je nog een nachtje rustig wil slapen. Voor iedereen die zich wel kan interesseren in iets 'aparts':

Wat te doen met een vernachelde Ferrari 575? Sommigen laten hem repareren. Dat loopt sowieso flink in de papieren. In het geval van de 575M zit je vervolgens aan het eind van de dag met een auto die nog steeds (relatief) niks waard is. Niemand zit te wachten op een Ferrari uit 2005. Zelfs de Ferrari 599 GTB Fiorano keldert in waarde sinds er ook een GTO en nu zelfs F12berlinetta zijn.

Over Ferrari’s gesproken: had de Rus in dit verhaal zo’n 599 GTB genomen als basis dan had dat wat minder pijn gedaan. Juist de inmiddels klassieke slanke lijnen van een 550 Maranello of 575M zijn iets waar je niet graag iets aan wijzigt.

Jammer maar helaas: enig slijpwerk, multiplex, pentekeningen en bussen purschuim verder stond opeens deze creatie in een Russisch zonnetje te stralen. Kunstig nie? Best uniek ook en die Ferrari wilde toch niemand meer hebben. Lol gehad? Nazorg HIERRR.

Met dank aan E550 voor de tip!



27 reacties

Ik doe ook graag kleien, soms met beter resultaat als dit.
@norge:
Ga eens los op de Caddy zou ik zeggen….
Foto’s op AJ graag.
@jrk68: of op een smart, aansteker tegen dat plastic en buigen maar :D
@darkpluisje: hahahaha hoppa zo gedaan
Zie je het al voor je? Vladimir die op de sloop kijkt voor peugeot 206 koplampen voor op z’n Ferrari… Soms is afvoeren toch geen slecht idee
Dat ding moet stevig in elkaar gereden zijn, om dit als scenario te overwegen!
Ik zou toch minstens verwachten dat het van koolstofvezel opgetrokken wordt.

Dat kan natuurlijk alsnog. Misschien is de multiplex wel de mal waarop een koolstofvezel paneeltje gevormd wordt?
Hoe vernaggeld moest het ding wel niet zijn als je denkt dat dit beter is?
De voorkant vind ik persoonlijk niet zo heel lelijk. Die doet mij denken aan een eerste generatie
Viper, of een Maserati…
@velgenwasser: en een beetje P1
@jordy14: Die lijn achter het raam doet me eerder denken aan een 599
@jordy14: Idd, dacht ik ook wel te herkennen ( voorkant )
Mijn hart huilt :(
@btracing: hoe werkt dat?
@betonstaal: Het toetakelen van een kunstwerkje met purschuim doet pijn bij een liefhebber. Dat raakt je hè, mij in ieder geval. Vooral foto 7 is daarin schrijnend, ga even ergens anders in snijden voor je purschuim.
Oké, het is prutswerk en het doet enorm veel pijn om een Ferrari zo te zien, maar dat front is best mooi. Het ontwerp dan, hè, niet het de uitvoering ervan.
Deze klei moet toch alleen gebruikt worden voor lakonderhoud?
Voorkant lijkt beetje op Granturismo sport
Chop shop ?
Zelf gestookte wodka maakt meer kapot dan je lief is, mozes!
eerst die gast met die spuuglelijke AM One 77 en nu dit gedrocht
@cocksdriveaudi: niet iedereen is into your fashion
Op foto 1 staat ook een Porsche in de purschuim. Wat een Mongolen zijn het toch ook. Gelukkig zal ie binnenkort wel te zien zijn in één van die russian carcrash-compilation-video’s :-)
Wat een diep trieste bende is dit. De Ferrari 575M vind ik persoonlijk een van de mooiste moderne Ferrari´s. Hoe kun je hem dan zo verkloten? Als het nou op een mooie manier is afgewerkt zou het alleen maar een mooie manier zijn zo’n total-lossje te reïncarneren met een eigen custom bodywork, maar dit getuigt gewoon weer van de Russische kutafwerking en wansmaak die we gewend zijn op automotive gebied van ze, BAH! En als dit een mal is, dan vrees ik voor het eindproduct…
Het grappige is dat er sinds het begin van het project, niks meer is vernomen van de ontwikkeling daarvan. De kans is aanwezig dat de eigenaar is omgelegd toen hij dit publiceerde.
Neef van leepu waarschijnlijk.
Zien jullie hier die elektrische Citroën concept ook in van voren?
Beter gewacht met foto’s tot ie af iss. Maar hoopvol is het nu niet echt.
Noooooooooooooo

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).