• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Willem-Alexander en Máxima kopen autoshoot-locatie

Auteur: ricardo, gepost 16 april 2012 om 18:39 – 100 Reacties

Griekse weelde

Nee. De Nissan Maxima is hier nooit gefotografeerd.

Bent u Mercedes-liefhebber en komen de foto’s van WimLex’s nieuwste villa bekend voor? Dat kan kloppen. Het Griekse stulpje -dat door de Kroonprins en wederhelft is gekocht voor 4,5 miljoen euro- werd voorheen door de Duitse fotograaf Manfred Rieker gebruikt als buitenlocatie. En Mercedes heeft daar in Kranidi veelvuldig auto’s op de gevoelige plaat laten zetten. Onder meer de B-Klasse, CL en CLS.

Gelikte persplaatjes worden dikwijls geschoten op locaties die er toe doen en waar bolides het beste tot hun recht komen. Tenzij het om stedelijke wielen gaat, dan kies je natuurlijk Almere uit als achtergrond. Manfred Rieker heeft de villa in kwestie zelf ontworpen en de locatie (vlakbij optrekjes van Sean Connery en Vladimir Poetin) werd geprezen om het unieke zonlicht vanaf de zee, aldus VK. Nu mogen de Oranjes er vertoeven en hun Grieks bijspijkeren.

Willem-Alexander en Máxima kopen autoshoot-locatie

Een aantal voorbeelden van het resultaat van dergelijke shoots in onderstaande gallery.

Ook interessant!

  • Man van middelbare leeftijd op bezoek bij koning van de F1
  • Video: Pérez doet Alexander Albon na
  • Mijn Auto: BMW 633 CSI van Alexander
    Mijn Auto: BMW 633 CSI van Alexander
  • Video: slepen en bellen met 130 km/u kan gewoon

Nieuwste artikelen

  • Autonoom blijft een droom
  • Dieven al vooraf in de kraag gevat
  • Waarom rijdt deze kerstboom met 315 per uur door de straten?
  • Zo loods jij je auto door deze ijskoude kerst!
FacebookTweetPinLinkedIn

b-klasse, cl, cls, Mercedes, willem-alexander

Vorig bericht: « BMW 640d xDrive: Rijtest en video
Volgend bericht: De meest gele BMW 1M ooit ever »

Lees Interacties

Reacties

  1. gijsso zegt

    16 april 2012 om 18:43

    Ik moet zeggen dat Prins Pils toch wel een verrekte goede smaak heeft. Jammer dat iedere keer dat er een foto werd gemaakt, een gedrocht van Mercedes in de weg stond.

    Login om te reageren
    • eklasse zegt

      17 april 2012 om 09:48

      @gijsso: TIP: voor iedereen maar @jou omdat de reactie dan bovenaan staat: STOP met lezen van de reacties op dit artikel. Einde bericht

      Login om te reageren
  2. BmwMPower zegt

    16 april 2012 om 18:46

    Leuk ook, dat zij van onze zojuist aangeschafte peut een riante villa kopen.

    Login om te reageren
  3. tritone zegt

    16 april 2012 om 18:49

    Jammer voor de buren, binnenkort alleen maar saaie blauwe volvo,s, en misschien een ouwe scorpio.

    Login om te reageren
  4. mortsel2640 zegt

    16 april 2012 om 18:54

    Stel het u nu is voor. Dat een belgische prinspaar zo’n villa zou kopen :D dan kon je nogal wat gezeik aanhoren van hun onderdanen :p belgie zou op zn kop staan

    Login om te reageren
    • tritone zegt

      16 april 2012 om 19:01

      @mortsel2640: Beetje naief van je, ook zij hebben een mooie villa, ze zeggen het aleen niet.
      Wat niet weet, wat niet deerd.

      Login om te reageren
      • mortsel2640 zegt

        16 april 2012 om 19:16

        @tritone: ik kom ook van belgie. Het kan mij is nu echt niet schelen wat de koningshuis doet. Maar het hoort bij de belgische mentaliteit op iedereen zijn kap te zitten wie het beter heeft dan hun eigen of een beetje anders is

        Login om te reageren
  5. gerard1710 zegt

    16 april 2012 om 18:58

    Zie hier het nut van een koninklijke familie: geld opmaken zodat wij dat niet hoeven te doen. Daar kunnen we blij mee zijn..

    Login om te reageren
  6. syliaca zegt

    16 april 2012 om 19:00

    Leuk, en mag ik nu mijn geld terug?

    Login om te reageren
    • raphael zegt

      16 april 2012 om 19:07

      @syliaca: Je bent 15, jij betaald geen belasting.

      Login om te reageren
      • syliaca zegt

        17 april 2012 om 08:18

        @raphael: Ik betaal geen belasting lol, volgens mij doe je dat al vanaf je eerste. BTW, loonheffing…. Ja, op je 15e kan je al werken.

        Login om te reageren
    • MARS zegt

      16 april 2012 om 19:09

      @syliaca: Waarom knul? je bent net oud genoeg voor een scooter!

      Login om te reageren
      • kraakensmaak zegt

        16 april 2012 om 20:22

        @MARS: op een scooter zit ook belasting volgens mij…

        Login om te reageren
      • syliaca zegt

        17 april 2012 om 08:19

        @MARS: En daarover betaal je geen belasting. Denk ff na voordat je wat post.

        Login om te reageren
        • MARS zegt

          17 april 2012 om 09:04

          @syliaca: laat me niet lachen, die paar stuivers!?

          Login om te reageren
          • syliaca zegt

            17 april 2012 om 09:22

            @MARS: Om nu even je eigen argument tegen je te gebruiken, ja die paar stuivers die je niet kan missen als 16 jarige.

            Login om te reageren
    • awesome zegt

      16 april 2012 om 20:20

      @syliaca: Ouch!

      Login om te reageren
      • syliaca zegt

        17 april 2012 om 08:19

        @awesome: Is dat je zus?

        Login om te reageren
  7. The360box zegt

    16 april 2012 om 19:03

    Hebben ze er nou nooit genoeg van: eerst in Mozambique en toen Argentinie en nu voor een slordige €4,5 mil even een vakantiehuis kopen. Begrijp me niet verkeerd, koninklijk weet het maar ik vind het een beetje hypocriet dat wij maar moeten bezuinigingen en hun er nog een huisje bij kopen…

    Login om te reageren
    • raphael zegt

      16 april 2012 om 19:06

      @The360box: Ik heb laatst ook een vakantiehuis aangeschaft. Ga je mij nu ook hypocriet noemen. Of moet iedereen in het land alles laten vallen omdat er bezuinigd moet worden?

      Login om te reageren
      • gerard1710 zegt

        16 april 2012 om 19:09

        @raphael: Alleen zijn de uitgaven van de koninklijke familie van belastinggeld, is wel even wat anders..

        Login om te reageren
        • raphael zegt

          16 april 2012 om 19:16

          @gerard1710: Ohja hoezo? Bijna iedereen binnen de koninklijke familie heeft een ‘echte’ baan. Daarnaast doen ze ander belangrijk werk voor het land, dat wordt ook betaald. Straks ga je je nog bemoeien over wat voor merk wc-papier ambtenaren mogen kopen.

          Login om te reageren
          • gerard1710 zegt

            16 april 2012 om 19:19

            @raphael: Graag hoor ik meer over die ‘banen’ en de andere dingen die ze doen voor het land dat betaald wordt (ook door ons). Kijken of je daar een villa van 4,5 miljoen van betaalt…

            Login om te reageren
            • raphael zegt

              16 april 2012 om 19:23

              @gerard1710: Kijk dat bedoel ik al, je hebt je mening klaarstaan maar je hebt geen idee waar de beste mensen werken. Misschien eerst verdiepen voordat je begint te gillen over jou belastinggeld.

              Login om te reageren
              • gerard1710 zegt

                16 april 2012 om 19:26

                @raphael: Ik hoor nog steeds niks over die ‘banen’, ik betwijfel namelijk dat Maxima, Beatrix en Alexander een baan hebben…

              • drentje zegt

                16 april 2012 om 20:05

                @gerard1710: alexander is hoofd delta werken en heeft geschiedenis gestudeerd. van de rest weet ik niet.

              • gerard1710 zegt

                16 april 2012 om 20:11

                @drentje: Wat houdt dat in, Hoofd delta werken?

              • Foramen zegt

                16 april 2012 om 20:11

                @gerard1710:
                http://www.koninklijkhuis.nl/encyclopedie/wie-is-wie/de-prins-van-oranje/lijst-van-functies/

                http://www.koninklijkhuis.nl/encyclopedie/wie-is-wie/prinses-maxima/lijst-van-functies/

                Overigens is dit huis natuurlijk niet van “onze” centen gekocht, het is betaald met het geld wat zij verdiend hebben met de taken die zij hebben vervuld en die net zoals iedere ambtenaar vanuit de staatskas is betaald.

              • geertje123 zegt

                16 april 2012 om 19:51

                @raphael: ja raphael, kom eens met die banen waar je het over hebt. Als je lintjes doorknippen en boompjes planten tojdens een glaasje prosecco bedoelt vind ik dat geen officiele baan…

            • awesome zegt

              16 april 2012 om 20:23

              @gerard1710:

              http://nl.wikipedia.org/wiki/Willem-Alexander_der_Nederlanden#Andere_functies

              Anders zoek je de volgende keer zelf even in plaats van hier lopen janken, ouwe republikein!

              Login om te reageren
              • gerard1710 zegt

                16 april 2012 om 21:09

                @awesome: Daar zit toch geen enkele functie bij die je een baan kunt noemen?

              • awesome zegt

                16 april 2012 om 21:44

                @gerard1710:

                Je hebt wel door dat je momenteel op Autoblog zit, en niet op Indymedia? Get a life, zuurpruim.
                Ik denk dat je gewoon jaloers bent. ;)

        • Orichy zegt

          16 april 2012 om 20:04

          @gerard1710 en @The360Box: Wat zou een republiek Nederland kosten, met zijn statutionaire gevolg en aansturingsorgaan?
          Meer, of minder dan het huidige en goed functionerende koningshuis?

          Login om te reageren
          • gerard1710 zegt

            16 april 2012 om 20:08

            @Orichy: Ik heb een sterk vermoeden dat het minder zal kosten, aangezien het koninklijk huis er een gigantisch personeel apparaat op na houdt.

            Login om te reageren
      • The360box zegt

        16 april 2012 om 19:16

        @raphael: Had je hoger ingeschat, die €4,5 mil komt ergens vandaan hè? Hij doet allemaal van die leuke klusjes en heeft dus genoeg verplichtingen en een monarchie kost nou eenmaal geld. Maar kort door de bocht komt het hier wel op neer, hij ontvangt een belastingvrij uitkering die wel ietsje hoger ligt dan van ons.

        Login om te reageren
  8. raphael zegt

    16 april 2012 om 19:04

    O god daar heb je de ‘van ons belastinggeld’ roepers weer. Even lekker zeiken met z’n allen!

    Login om te reageren
    • gerard1710 zegt

      16 april 2012 om 19:11

      @raphael: En terecht: die koninklijke familie heeft geen enkel nut. kom me niet aan met ‘een diplomatieke rol’, daar heb je geschoolde diplomaten voor. Bovendien zijn we in een dergelijk stadium van ontwikkeling dat het cachet van een koninklijke familie ook geen enkele betekenis meer heeft.

      Login om te reageren
      • norge zegt

        16 april 2012 om 19:14

        @gerard1710: Wil je op 30 april geen vrij?

        Login om te reageren
        • gerard1710 zegt

          16 april 2012 om 19:16

          @norge: Jawel, maar dan maken we er een feestdag ter ere van de Republiek Nederland.

          Login om te reageren
          • Mpower zegt

            17 april 2012 om 11:52

            @gerard1710: Zelfs republikeinen geven openlijk toe dat een republiek Nederland veel meer geld kost dan een monarchie!
            Zie link: http://www.republikeinen.nl/artikel/196/Kosten-en-baten-van-een-monarchie/
            Flapdrol

            Login om te reageren
      • cheetacars zegt

        16 april 2012 om 19:17

        @gerard1710: De koninklijke familie heeft wel degelijk nut. Die diplomatieke rol die je noemt is zeker niet alleen weggelegd voor een stel geschoolde diplomaten, de koninklijke familie geeft Nederland een ander aanzien, positiever in de meeste gevallen. Voor die paar euro die het kost, is het zeker wel waard, beter dan een leger diplomaten die veel meer declareren.

        Login om te reageren
        • gerard1710 zegt

          16 april 2012 om 19:22

          @cheetacars: Ik vind het een beetje simpel om dat zo maar aan te nemen. Ik geloof niet dat bijvoorbeeld hun bezoek aan Arabië enig voordeel voor ons heeft gehad..

          Login om te reageren
          • cheetacars zegt

            16 april 2012 om 20:00

            @gerard1710: Voor veel landen is koningin Beatrix Nederland. Zij heeft daardoor veel erg goede connecties in het buitenland, alleen al wat voortgekomen is door de eerdere Nederlandse vorsten. Ik denk dat je eerst wat meer in de invloed van de koningin en haar familie moet gaan verdiepen voor je zulke dingen moet gaan denken. En voor de duidelijkheid, het bedrag wat het koninklijk huis de belastingbetaler kost valt in het niet bij veel echt onzinnige uitgaven van de politieke partijen.

            Login om te reageren
            • gerard1710 zegt

              16 april 2012 om 20:04

              @cheetacars: Nou, dat is een goed argument. Als je geen zout nodig hebt, koop je het toch ook niet?

              Login om te reageren
              • cheetacars zegt

                16 april 2012 om 20:09

                @gerard1710: Deze zout hebben we wel nodig, ik heb het alleen over de uitgaven gehad…

              • gerard1710 zegt

                16 april 2012 om 20:12

                @cheetacars: Nouja, zonder cijfers of enige feitelijke ondersteuning blijft dit een welles-nietes discussie.

              • cheetacars zegt

                16 april 2012 om 20:39

                @gerard1710: Het laatste staatsbezoek bewees alleen al hoe enthousiast Duitsers over het Nederlandse koninklijk huis zijn en laat Duitsland nou eens een van onze grootste exportlanden zijn.
                Het huidige koningshuis heeft in 2010 voor net iets meer dan 80 miljoen euro begroot gekregen van de regering. Als we het even zeer overdrijven en er 120 miljoen euro van maken, dan zitten we op een tientje per belastingbetaler met ongeveer 12 miljoen belastingbetalers in Nederland. Bovendien, als we de Quotenet mogen geloven, levert ze zo’n 4 tot 5 miljard euro op.
                http://www.quotenet.nl/quote-500/oranjes-leveren-vorstelijk-rendement-op.php
                Hierbij mijn aandeel in de cijfers en feiten. Meer vind ik dit niet de discussie waard op een autosite.

      • raphael zegt

        16 april 2012 om 19:21

        @gerard1710: Ik weet niet wat voor werk jij doet maar binnen de wereld van zakelijke betrekkingen zijn ze van onschatbare waarde. Ik begrijp dat je zoiets niet kunt zien als je op de markt vis verkoopt of auto’s wast maar neem dat van mij aan.

        Daarnaast staat het nut van de koninklijke familie hier niet ter dicussie. Het gaat om een aankoop die ze prive hebben gedaan. Of wil je aan iedereen waar je ooit geld aan hebt gegeven het leven dicteren. Gaan we klagen als de juffrouw van de basisschool in een nieuwe Polo aan komt rijden? Of de ambtenaar bij de gemeente een nieuw pak heeft? Doe normaal, als je tegen het koningshuis ben (wat ik absoluut kan begrijpen) dan moet je op een partij stemmen die daar ook tegen is.

        Login om te reageren
        • gerard1710 zegt

          16 april 2012 om 19:25

          @raphael: Ik ga zeker niet klagen als de koffiejuffrouw een nieuwe Polo koopt, zij heeft er namelijk voor gewerkt (nuttig werk). Die koninklijke familie krijgt gewoon een immense toelage voor niks…

          Login om te reageren
          • raphael zegt

            16 april 2012 om 19:48

            @gerard1710: Ah dus jij bepaald wat nuttig is en niet? Gelukkig doen andere mensen dat al.

            Login om te reageren
            • gerard1710 zegt

              16 april 2012 om 19:52

              @raphael: Nee, en dat zeg ik ook niet, ik zeg alleen dat ik ten zeerste betwijfel of ze wel nuttig werk doen..

              Login om te reageren
        • dennisr zegt

          16 april 2012 om 19:26

          @raphael: je kan van alles roepen, en ik zeg niet eens dat wat jij zegt niet waar is, ze zullen vast wel een leuk bijbaantje hebben, maar het is voor mij wel duidelijk dat onze belasting er ook aan bijdraagt..

          Login om te reageren
          • raphael zegt

            16 april 2012 om 19:50

            @dennisr: We hebben met z’n allen afgesproken welke rol de koninklijke familie binnen ons land speelt. Als je dat niet zint kun je op genoeg partijen stemmen die tegen zijn. Maar ga niet achteraf lopen zeuren wat ze met hun geld doen.

            Login om te reageren
            • gerard1710 zegt

              16 april 2012 om 19:54

              @raphael: We hebben helemaal niks ‘met zijn allen besloten’, we hebben een indirecte democratie, feitelijk is onze macht maar erg beperkt. Bovendien moeten onze vertegenwoordigers een meerderheid krijgen. Daarnaast is alleen de koninklijke familie wegkrijgen als motivatie voor je stem erg magertjes..

              Login om te reageren
              • Mpower zegt

                17 april 2012 om 12:03

                @gerard1710: Laat maar ik zie net dat je geboren bent in 1994 dat verklaar een hele hoop van je reacties.
                Niet onderbouwd, slecht geformuleerd en ook nog eens vol met kinderlijke ignorantie. Gelukkig geloof je in jezelf en weet jij alles beter. Ik weet zeker dat je het ver gaat schoppen in het leven! Succes jongen en laat eens wat van je horen als je 60 bent en alleen met je poes 4 hoog achter leeft op je uitkering en terug kijkt op je leven en bedenkt dat heel heel heel misschien al die andere mensen toch niet verkeerd zaten en jij heel heel heel misschien niet alles weet!

            • dennisr zegt

              16 april 2012 om 19:55

              @raphael: misschien heb ik wel op die partij gestemd.. (is niet zo, want ik stem niet.. is nutteloos, geen enkele partij doet wat ik wil ;) ) maar ik mag nog altijd zeuren als iets mij niet zint.. doe jij toch ook? of neem je alles maar zoals het is..? zo veranderd er natuurlijk nooit wat..

              maar goed, verschil moet er blijven, ik kan me er aan ergeren, jij niet.. jij bent achteraf beter af als mij, weet ik ook wel.. maar ik kan het niet ;)

              Login om te reageren
            • dennisr zegt

              16 april 2012 om 19:56

              @raphael: trouwens, we hebben niks samen afgesproken.. mij is niks gevraagd..

              Login om te reageren
              • raphael zegt

                16 april 2012 om 20:21

                @dennisr: Zo werkt onze democratie nou eenmaal. En als je toch zo fanatiek tegen bent stopt niemand je om een politieke partij te beginnen.

              • dennisr zegt

                16 april 2012 om 20:42

                @raphael: heb er serieus eens over nagedacht.. maar hoeveel ellende zou ik mezelf dan wel niet op de hals halen.. neh, liever zeuren op de achtergrond.. wie weet komt het ooit naar voren, kan ik dan trots zijn.. tot die tijd doe ik wat ik leuk vind, en zeuren in de vrije tijd..

    • Hubert zegt

      16 april 2012 om 19:15

      @raphael:
      Het is gewoon heel hip om hier tegenaan te trappen.
      Beetje zielig allemaal.
      Ik gun het ze van harte, ook al betaal ik me blauw aan belastingen.

      Login om te reageren
    • Orichy zegt

      16 april 2012 om 19:55

      @raphael: Zo eindelijk een heel verstandig iemand. Ik ben het geheel met je eens.

      OT: Leuk voor het prinselijk paar, dat zij privé een ander huis gekocht hebben. Ook leuk dat daar dan ook nog andere foto’s van zijn, die auto-gerelateerd zijn.

      Login om te reageren
    • Nv zegt

      17 april 2012 om 12:03

      @raphael: -edit: nutteloze bijdrage-
      Ah de man met de monopoly op kritiek en de waarheid.

      Login om te reageren
  9. norge zegt

    16 april 2012 om 19:13

    Belastinggeld of Shell geld ,alles wordt door de Nederlandse belasting betaler op 1 of andere manier betaaldt.Gelukkig niet door mij ,ik steun een andere familie….

    Login om te reageren
    • mortsel2640 zegt

      16 april 2012 om 19:18

      @norge: betaaldt met een dt goed bezig :/

      Login om te reageren
      • Hubert zegt

        16 april 2012 om 19:20

        @mortsel2640:
        Waarschijnlijk het Nederlands onderwijs genoten…

        Login om te reageren
        • norge zegt

          16 april 2012 om 19:42

          @Hubert: Nouja genoten….

          Login om te reageren
        • luuktb zegt

          17 april 2012 om 11:57

          @Hubert: Nee norge was van het kaliber “petje” die heeft de LTS niet afgemaakt.

          Login om te reageren
    • rechercheur zegt

      17 april 2012 om 22:56

      @norge:

      hahaha, -dt achter “betaald” …. :-)

      Login om te reageren
  10. dennisr zegt

    16 april 2012 om 19:23

    Wil ik wel even een bedankje op mijn deurmat.. kan wel bij die blauwe envelop in, scheelt weer..

    Login om te reageren
  11. lowlow zegt

    16 april 2012 om 19:24

    Betaaldt?!

    Lees ik dit goed of heeft dit niets maar dan ook niets met autonieuws te maken?! Vreemd

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      16 april 2012 om 19:26

      @lowlow: als jouw conclusie is dat het niets met auto’s te maken heeft, dan heb je NIET goed gelezen..

      Login om te reageren
      • MARS zegt

        16 april 2012 om 19:32

        @dennisr: hou ’t dan ook bij de auto’s, en zit niet zo te zeiken waar WA zijn centen vandaan haalt!

        Login om te reageren
        • dennisr zegt

          16 april 2012 om 19:42

          @MARS: oh ben jij er zo één? alles maar accepteren zoals het is.. ”we kunnen er toch niks aan doen”.. alles maar laten gaan..

          laat ze maar lekker plukken joh, je bent vanzelf.. toch?

          gelukkig was jij geen militair rond 1942..

          Login om te reageren
          • MARS zegt

            16 april 2012 om 19:46

            @dennisr: gelukkig hoef jij niet in militaire dienst, met je volwassen avatar!
            En ja, ik ben er eentje die ’t gewoon accepteerd.

            Login om te reageren
            • dennisr zegt

              16 april 2012 om 19:52

              @MARS: oeh avatar bashen! dat is pas volwassen!.. je weet waarschijnlijk niet eens hoe die op mijn avatar heet.. dwaas..

              Login om te reageren
              • MARS zegt

                16 april 2012 om 20:00

                @dennisr: ik zou maar een beetje dimmen met je stoere praat!
                Veel plezier nog…

              • dennisr zegt

                16 april 2012 om 20:40

                @MARS: zo zo, verwijt mij van stoer praat en ”commandeert” me dat ik even moet dimmen.. lekker bezig, volwassen ventje dat je bent ;)

                evenveel plezier toegewenst..

              • Hubert zegt

                16 april 2012 om 20:05

                @dennisr:
                Iemand die de puberleeftijd ontstegen is, zou gokken op Ed of Willem Bever.

              • dennisr zegt

                16 april 2012 om 20:39

                @Hubert: Dan wachten we toch tot jij ook zo oud bent..

          • Hubert zegt

            16 april 2012 om 19:47

            @dennisr:
            Zeer zielige reactie.
            Zie de link niet van iemand die gewoon een mooi huis koopt en een militair in 1942.

            Login om te reageren
            • dennisr zegt

              16 april 2012 om 19:53

              @Hubert: ik heb die link ook nooit gelegd, dat scheelt..

              Login om te reageren
  12. C220AMG zegt

    16 april 2012 om 19:40

    Volgens mij ging het hier om de relatie tussen de auto en het huis gekocht door onze Prins en Prinses? De strekking van de reacties laat iets anders zien.

    Volgens mij laat Mercedes hier al behoorlijk lang foto’s maken.

    Login om te reageren
    • norge zegt

      16 april 2012 om 19:55

      @C220AMG: Hele mooie foto hoor :)

      Login om te reageren
  13. spylegion zegt

    16 april 2012 om 20:03

    Lekker bieren euh buren bij Poetin..
    Slim van prins pils; ons landje blijft iig verzekerd van fossiele brandstoffen!

    Login om te reageren
    • cheetacars zegt

      16 april 2012 om 20:40

      @spylegion: Mocht ie niet veel loslaten, kun je altijd de andere buurman vragen voor wat spionage. Ideale buurt!

      Login om te reageren
  14. drentje zegt

    16 april 2012 om 20:14

    grappig al die discussies hier even de waarheid over nederland: http://nl.wikipedia.org/wiki/Geschiedenis_van_Nederland

    veel plezier met lezen iedereen :D

    Login om te reageren
    • norge zegt

      16 april 2012 om 20:42

      @drentje: Geschiedenis ? Ze komen hier niet verder dan de taallessen met d of dt.

      Login om te reageren
      • drentje zegt

        16 april 2012 om 21:59

        @norge: daarom verplicht de overheid ook 2F niveu minimaal he…

        Login om te reageren
        • drentje zegt

          16 april 2012 om 21:59

          @drentje: *niveau*

          Login om te reageren
  15. Rob zegt

    16 april 2012 om 20:54

    Proficiat Autoblog.
    Zelden een artikel gelezen dat zoveel belachelijke reacties uitlokt. Zeer vermakelijk. Ga zo door heren.

    Login om te reageren
  16. bmwpowerm5 zegt

    16 april 2012 om 20:59

    mooi huis nu nog een g63 en een aston martin rapide dan staan ze weer gesteld
    heb er echt geen probleem betaal toch zeer weinig belasting ;)

    Login om te reageren
  17. tritone zegt

    16 april 2012 om 21:31

    Best slim van ze, griekenland heeft geld nodig.
    Ach het koningshuis is een poppenkast de 1 is voor de ander tegen, ik denk dat we er “zakelijk” er ook niet zoveel mee opschieten.
    Maar ja, ze doen maar.

    Login om te reageren
  18. fiets zegt

    16 april 2012 om 21:38

    joepie een artikel gerelateerd aan het prinselijk paar en hup we gaan weer lekker ouderwets de republikein uithangen en de troon bashen…

    Login om te reageren
  19. carrac zegt

    16 april 2012 om 22:39

    qué significa la familia real de Holanda, con un Mercedes para hacer que el alemán regia algunos no lo hacen?
    Lo siento por español

    Login om te reageren
  20. Mpower zegt

    17 april 2012 om 11:46

    Wat een hoop domme mensen hier!
    Voor dat je begint te zeiken over de kosten lijkt het mij verstandig om te kijken naar het netto resultaat van het koningshuis.
    De totale uitgaven aan het K-huis bedragen zo’n 38 miljoen per jaar, voor de liefhebber hier een link met het jaaroverzicht zodat je een idee hebt waar het geld heen gaat: http://content1b.omroep.nl/ef01f7f173b8cca315e9bcc24fb4e732/4f8d378e/nos/docs/JaaroverzichtKHweb.pdf en wat ze ervoor moeten doen!
    Voor diegene die daar geen zin in heeft Beatrix krijgt een salaris van +/- 8 ton per jaar Alexander en Maxima samen zo’n 4 ton. Met z’n 3en hadden ze 250 openbare optredens, tekende beatrix 500 wetten en maatregelen en 3000 koninklijke besluiten allemaal persoonlijk!

    Wat veel moeilijker te meten zijn de inkomsten die het koningshuis met zich mee brengt. Er zijn verschillende studies naar gedaan (import van een bepaald land voor staatsbezoek en na staatsbezoek, productiviteit van organisaties voor en na koninklijk bezoek etc)en allen zeggen een ding, het levert meer op dan dat het kost!

    In dit artikel wordt door hoogleraren beweert dat een stabiele monarchie 1% procent punt meer economische groei betekent oftewel een slordige 5 miljard per jaar, hoe dan ook voor dat iedereen begint te piepen onderzoek het eens lees eens een artikel en oordeel dan!

    Login om te reageren
  21. Mpower zegt

    17 april 2012 om 11:47

    oeps links van artikel: http://www.republikeinen.nl/artikel/196/Kosten-en-baten-van-een-monarchie/

    Login om te reageren
  22. E34M5Touring zegt

    17 april 2012 om 12:16

    Vet handig toch! Kan Willempie ff kijken of z’n AMG pack niet vloekt bij de Gordijnen.

    Login om te reageren
  23. bempi zegt

    17 april 2012 om 13:37

    Handig zulke boeken kasten in je tuin bij het zwembad.

    Login om te reageren
  24. vagman82 zegt

    17 april 2012 om 14:24

    Aan iedereen die loopt te zeiken over belasting centjes: als we geen belasting zouden betalen zaten we er nu niet zo bij als Griekenland. Nou dan heb je het goed voor elkaar. Want een gemekker
    allemaal, wel leuk om die niets zeggende commentaren te lezen.

    Login om te reageren
  25. vagman82 zegt

    17 april 2012 om 14:26

    niet = net

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North