• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Yamaha MT-07 2021 rijtest

Auteur: Arno Jaspers, gepost 24 januari 2021 om 07:00 – 4 Reacties

Een perslancering in het buitenland, natuurlijk sign us up! Yamaha MT-07 2021 here we come.

En zowaar was er dus ineens een introductie waarop Maxxmoto mocht verschijnen, dus ons antwoord was een gretig ja en wat volgde was natuurlijk allereerst enkele Coronatesten…

2021 is het jaar van de Euro5-updates. Het aantal nieuwe of vernieuwde motoren is amper bij te houden en ook Yamaha’s succesvolste nakedbike, de Yamaha MT-07 2021, krijgt een emissiekuur.

Nu profiteerden de designers er meteen van om ook het ontwerp aan te passen, terwijl de ingenieurs het niet konden laten om nog wat details te verbeteren. Het meest opvallende is dus de nieuwe LED-koplamp/tank combinatie, al zien we iets lager ook de voorste (grotere) remschijf van de MT-09.

yamaha mt07 2021

Of dit volstaat voor de Yamaha MT-07 2021 om aan de top van de middenklasse te blijven? Dat ontdek je in bovenstaand filmpje!

  • yamaha mt-07 2021
  • yamaha mt-07 2021

Foto’s + video: Yamaha Benelux + Maxxmoto.be

Ook interessant!

  • Volkswagen Tiguan (2021) rijtest
    Volkswagen Tiguan (2021) rijtest
  • Jaguar XF (2021) rijtest video
    Jaguar XF (2021) rijtest video
  • Mercedes-Benz C-klasse (2021) rijtest
    Mercedes-Benz C-klasse (2021) rijtest
  • Range Rover Evoque P300e rijtest
    Range Rover Evoque P300e rijtest

Nieuwste artikelen

  • Europese specs Tesla Model Y L bekend, dit moet je weten
  • Welke Porsche met turbo kies jij?
  • Goedkopere Tesla Standard-modellen hebben niet het gewenste effect
  • Alfa Romeo gooit Ferrari-sausje over de Junior
FacebookTweetPinLinkedIn

maxxmoto, Motorfiets, Video, yamaha

Vorig bericht: « Video – Nissan Altima kopt voorgevel huis
Volgend bericht: Iconische auto krijgt een zescilinder diesel. Met 1.500 pk. »

Lees Interacties

Reacties

  1. okdoei zegt

    24 januari 2021 om 08:07

    Waarom kan er niet een korte conclusie in het artikel. Ik heb soms (lees: vaak) geen zin om filmpjes te bekijken maar wil t toch weten.

    Login om te reageren
  2. heat59 zegt

    24 januari 2021 om 21:21

    @hooesi: joh! Wat neem je veel moeite om te klikken, kijken en te reageren. Je had je tijd veel nuttiger kunnen besteden..

    Login om te reageren
    • hooesi zegt

      25 januari 2021 om 08:39

      @heat59: joh watneen luilak ben jij als je dit veel moeite vindt. Daarnaast weet je niet half hoe zinvol/loos mijn dagbesteding is dus nuttiger besteden valt wel mee hoor. Net zoals ik nu weer op jou reageer, zullen we kijken hoe lang we dit vol kunnen houden?

      Login om te reageren
      • heat59 zegt

        25 januari 2021 om 10:23

        @hooesi: ja ik vind het prima. Gaan we lekker de hele commentsectie volspammen

        Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North