• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Range Rover Evoque P300e rijtest

Auteur: RubenPriest, gepost 11 oktober 2021 om 16:00 – 8 Reacties

De nieuwe Range Rover Evoque, maar dan met een stekker aan de hand van een driecilinder benzinemotor.

Ook interessant!

  • Land Rover Range Rover D350 rijtest
  • Video: Carwash sloopt Range Rover
  • Range Rover Evoque met 300 pk nu extra sportief
  • Range Rover Evoque PHEV, verrassend betaalbare AWD krachtpatser

Nieuwste artikelen

  • Dit is de goedkoopste Lancia Beta Spider Zagato van Marktplaats
  • Kwalificatie F1 Monaco: wie wint de pole en dus de race in het Prinsdom?
  • De Bovensiepen Zagato is een hele dikke BMW
  • BREEK: kinderzitjes bevatten levensgevaarlijk PFAS
FacebookTweetPinLinkedIn

ev10daagse-2021, evoque, Land Rover, range-rover, Rijtest, Video

Vorig bericht: « Goedkoopste elektrische bedrijfswagen heeft lage km-stand
Volgend bericht: Nederlander koopt Bugatti EB110 voor €2,2 miljoen »

Lees Interacties

Reacties

  1. Sanitarium zegt

    11 oktober 2021 om 19:20

    Een 3 cilinder in een Range Rover…

    Login om te reageren
    • michaelras zegt

      11 oktober 2021 om 19:50

      1500 bpm voor de PHEV Evoque of ruim 10 x zoveel BPM in de non-phev Evoque, dan ga je toch twijfelen gok ik….

      Login om te reageren
      • Variomatic zegt

        11 oktober 2021 om 21:22

        @michaelras: niet helemaal, de benzine is er vanaf 55k en de plugin ook vanaf 55k. Het bpm voordeel gaat dus helemaal ‘op’ aan de meerkosten van het plugin systeem (of aan de extra marge die Land Rover pakt).. voor hetzelfde geld heb je dus een driecylinder 1500cc zónder 400 kilo aan plugin rommel die stuk kan gaan..

        Login om te reageren
      • Sanitarium zegt

        12 oktober 2021 om 08:27

        Als autoliefhebber kies je toch voor de motor, niet het geld 😉. Snap het wel hoor, daar niet van. Maar denk niet dat dit ding in de praktijk fijn is. Worst of both worlds imo.

        Login om te reageren
    • Redrum zegt

      11 oktober 2021 om 20:56

      tja, een 4 cylinder in een Range ….. ik bedoel maar liever een 3 cylinder met 200pk dan een 4 cylinder met 150pk

      Login om te reageren
  2. mwti zegt

    12 oktober 2021 om 07:15

    Het blijft een krampachtig principe zo’n combinatie.

    Login om te reageren
  3. tinnemans zegt

    12 oktober 2021 om 07:50

    Als ik @wouter goed beluister dan krijg ik het gevoel dat deze auto weliswaar 309pk heeft, maar dat als je een paar uurtjes op de Autobahn een beetje vlot mee wilt rijden, dat dat weleens lastig kan gaan worden. Klopt dat? En Range Rovers worden ook vaak gekocht om paardentrailers mee te kunnen verplaatsen, gaat dat uberhaupt lukken?

    Login om te reageren
  4. mashell zegt

    12 oktober 2021 om 10:58

    Wat een armoedige kleurstelling, heel het design van de wagen gaat verloren. Dit filmpje bewijst voor de zoveelste keer dat PHEV een niet mislukt concept is (een vol elektrische BMW iX3 weeg 2155kg, die hoef je minder vaak te laden en kan echt snelladen).

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North