• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

ZonMiRePo: Fast Cars, Power Passion Perfection

Auteur: robbie, gepost 21 oktober 2007 om 14:10 – 14 Reacties

Fast Cars

Speciaal voor de zondagmiddag een mooie reportage voor jullie over welke rol passie, perfectie en power spelen bij supercars. Dit wordt gedaan aan de hand van supercars uit de jaren ’90. Een Ferrari F50, Porsche 911 en een door Callaway aangepakte Corvette. Verder zitten er interviews in met Reeves Callaway, Peter Gutzmer (Chef Engineer Porsche) en Luca Cordero di Montezemolo (CEO Ferrari). En het commentaar is van autofreak Jay Leno, wat wil je nog meer?

Ook interessant!

  • Fast & Furious 9 - nieuwe trailer
    Video: nieuwe beelden gedeeld in trailer Fast 9
  • G-Power GX6M bombardeert je netvlies
  • volgende Fast and Furious
    Volgende Fast and Furious film bevestigd, plus release datum
  • Video: Fast and Furious style

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

911, Corvette, f50, Ferrari, Porsche, Supercars, Video

Vorig bericht: « Champ Car: Doornbos ‘Rookie of the Year’
Volgend bericht: Modderbad goed voor je Maserati? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Jos J zegt

    21 oktober 2007 om 14:13

    very nice!

    Login om te reageren
  2. Marco zegt

    21 oktober 2007 om 14:52

    Ken hem nog van vroeger op de TV, en hoe de gast met die F50 over die bergweg gaat is niet meer normaal….

    Login om te reageren
  3. Turbopaultje zegt

    21 oktober 2007 om 15:06

    Basic stuff. Wel leuk om weer eens te horen hoe en waar de filosofie van deze 3 bedrijven verschillen: Brute muscles, schwäbische Perfektion en toscaanse passie.

    Idee dat me spontaan te binnen schoot tijdens de 1e video: waarom niet de extreem lelijke F50 aanpakken ??? Dat is nu DE Ferrari die je gerust mag strippen imo en een echt mooi bodywork moet geven…………. zal niemand om rouwen.

    Login om te reageren
  4. Frits zegt

    21 oktober 2007 om 15:40

    Top filmpie, da’s volgens mij alleen geen Jay Leno…

    Login om te reageren
  5. Bertuss zegt

    21 oktober 2007 om 15:50

    Beetje jammer, dat die man steeds over Porsch heeft … die man heette toch echt … PorschE … hoorde laatste een eigenaar van een PorschE ook Porsch zeggen … dan ben je echt die wagen niet waard !

    Login om te reageren
  6. Sam325i zegt

    21 oktober 2007 om 16:46

    De Duitsers zeggen Porsch zonder de e uit te spreken,de Amerikanen leggen de nadruk op de laatste e,zo simpel is het. Wat heeft uitspraak van een naam nu te maken met het feit of je hem waard bent of niet?jeezes… une bééé-imeu,einen béé-em-wéé,a béé-em-double-joeee…same thing ;-) snap-ie?

    Login om te reageren
  7. lincoln zegt

    21 oktober 2007 om 16:52

    @Sam .. zooooo jij bent echt geen blackmanwheels waard …..

    Login om te reageren
  8. wim zegt

    21 oktober 2007 om 18:39

    @turbopaultje van mij mogen ze eerder de f40(bijnaam: de baksteen) aanpakken dat ding is zo kaal als een kaalgeplukte kip en lelijk als me aanstaande schoonmoeder

    Login om te reageren
  9. badidea zegt

    21 oktober 2007 om 19:34

    Ik zal het doorgeven ja aanstaande schoonvader.

    Login om te reageren
  10. thom zegt

    21 oktober 2007 om 20:25

    Dit is ook wel een leuk Filmpje van Leno

    http://www.youtube.com/watch?v=gDhonGxsKyE&mode=related&search=

    Login om te reageren
  11. thom zegt

    21 oktober 2007 om 20:26

    o wacht is van gt4

    Login om te reageren
  12. thom zegt

    21 oktober 2007 om 20:27

    kon et me al niet echt voor stellen

    Login om te reageren
  13. Gerben zegt

    21 oktober 2007 om 22:14

    @ wim

    een F40 aanpakken zou heiligschennis zijn.

    Die wagen is nog steeds een heel goede circuitracer ivm wagens uit deze tijd

    De F50 (in essentie een luxe versie van de F40) mag van mij dan wel een andere body op.

    Login om te reageren
  14. rider zegt

    22 oktober 2007 om 08:19

    best grappig om te lezen dat iedereen die F50 zo lelijk vinden. toch vind ik het een prachtige wagen. ben zowel met de F40 als de F50 meegereden en het zijn allebei bruten. zeer snel maar die F40 heeft dan ook nog die turbopunch erbij. geweldig gewoon. de F50 is echter veel beter afgewerkt. oke ze leggen het allebei af tegen een McLaren SLR in de dragrace maar goed die is ook een heel stuk nieuwer en dik 100pk sterker.
    moet je die F50 nou wel of niet van een ander uiterlijk voorzien? ik zeg nee.

    he WIM; leuk zelf bedacht. de F40 de bijnaam de baksteen geven. hij zit aerodynamisch beter in elkaar dan de F50!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North