• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gelekt: McLaren 650S, de megamix [gallery]

Auteur: maru, gepost 16 februari 2014 om 09:42 – 48 Reacties

Afbeelding Gelekt: McLaren 650S, de megamix [gallery]Afbeelding Gelekt: McLaren 650S, de megamix [gallery]Afbeelding Gelekt: McLaren 650S, de megamix [gallery]Afbeelding Gelekt: McLaren 650S, de megamix [gallery]Afbeelding Gelekt: McLaren 650S, de megamix [gallery]Afbeelding Gelekt: McLaren 650S, de megamix [gallery]Afbeelding Gelekt: McLaren 650S, de megamix [gallery]Afbeelding Gelekt: McLaren 650S, de megamix [gallery]

McLaren 650S
Het officiële debuut vindt plaats over een aantal weken in Genève, maar dat weerhield niemand om tijdens een preview wat plaatjes te schieten en de persplaatjes te stelen.

De McLaren 650S komt tussen de P1 en 12C in het modellengamma, en dat is ook zeker in het design terug te zien. Een mix van beiden, dus “dramatisch” (in positieve zin) is het niet te noemen zoals de PR-afdeling ons wou doen geloven. Mooi is hij wel, met zijn zachte lijnen over neus en rug die scherper worden naarmate je lager komt.

Achterop kijkt een varken je door de spleetjes van zijn ogen aan. Wil de diffuser zijn achterligger aan stukken rijten, of wacht dat kleine mondje op een flesje melk? De prestaties zullen in ieder geval weer alleraardigst zijn. Naar verwachting komt er de 3,8-liter twin-turbo V8 uit de 12C in te liggen met een upgrade naar 650 pk. (Via AutoBant)

Ook interessant!

  • Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai
    Video: McLaren verliest voorkant in Hyundai
  • Hoofdkwartier McLaren in Woking verkocht
  • Video: Mclaren 720S crasht vlak voor Mini
  • nieuwe McLaren Artura
    Video: McLaren Artura in de kreukels in Spanje

Nieuwste artikelen

  • Deze iconische auto’s brachten dit weekend miljoenen op
  • Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Staat de toekomst van de eigen auto op het spel?
  • Max Verstappen staat er voortaan alleen voor
FacebookTweetPinLinkedIn

650s, geneve-2014, McLaren

Vorig bericht: « Dit is de nieuwe Volkswagen Scirocco
Volgend bericht: Rob Dyrdek springt record met Chevy Aveo… achteruit »

Lees Interacties

Reacties

  1. jrmpower24 zegt

    16 februari 2014 om 09:48

    Ik vind de 12C en de P1 prachtig maar dit ding.. Nee.

    Login om te reageren
    • reistje zegt

      16 februari 2014 om 10:53

      @jrmpower24: Ik zie een MC12 met P1 lampen en voorbumper. Oh en ze hebben per kant 1 luchtinlaat aan de zijkant weg gehaalt.

      Dus ik vind het wel apart dat je die 2 auto’s mooi vind maar een mix van beide niet.

      Login om te reageren
      • jrmpower24 zegt

        16 februari 2014 om 15:31

        @reistje: ja dat is het nou juist.. Ik vind die lampen en bumper gewoon niet mooi op een 12C. Ik ben ook niet weg van de velgen.

        Login om te reageren
    • MLTB zegt

      16 februari 2014 om 21:56

      @jrmpower24: Het duurde ff voordat ik doorhad dat er iets niet in de haak was… Wtf, een 12-C met P1 neus.

      Onzin product.

      Login om te reageren
  2. 993gt2 zegt

    16 februari 2014 om 09:50

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
    • snorrie11 zegt

      16 februari 2014 om 10:54

      @993gt2: Ja, dat lijkt mij ook.

      Login om te reageren
  3. Rick-dos zegt

    16 februari 2014 om 09:52

    Wacht ff hoor…is dit nou een op zichzelf staand model binnen McLaren of is dit een upgrade van de 12C of moeten we dit zien als de Turbo van Porsche in de 12c lijn bij McLaren?

    Ik ff niet snap. Als dit een op zichzelf staand model moet zijn dan hebben ze zich er wel heel makkelijk van af gemaakt…

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      16 februari 2014 om 10:25

      @Rick-dos: dit is gewoon een 12C ‘Scuderia’. Geen apart model dus.

      Login om te reageren
    • aventador51 zegt

      16 februari 2014 om 10:26

      @Rick-dos: denk dat de 12C zal wegvallen

      Login om te reageren
      • robbie zegt

        16 februari 2014 om 10:44

        @aventador51: reken daar maar niet op. Dit is gewoon een “special edition” op basis van de MP4-12C zoals de 458 Speciale of de Gallardo Superleggera.

        Login om te reageren
        • aventador51 zegt

          16 februari 2014 om 11:03

          @robbie: zou in mijn opzicht wel een verbetering zijn ;-)

          Login om te reageren
  4. jasbelle zegt

    16 februari 2014 om 09:53

    Dit moet toch wel door de meest luie ontwerper ooit getekend zijn.

    Login om te reageren
  5. suzy991 zegt

    16 februari 2014 om 09:54

    Wat een lelijk gedrocht. Kunnen ze nou echt geen fatsoenlijk ogende auto maken bij McLaren?

    Login om te reageren
  6. rolov zegt

    16 februari 2014 om 09:56

    Voorkant is mooi. Van.achter is.het nog steeds tja wat moet.je.er van.zeggen.

    Login om te reageren
  7. Ferry_76 zegt

    16 februari 2014 om 09:59

    Nieuw model? Dit is gewoon de al aangekondigde facelift van de 12C.

    Login om te reageren
  8. guusboum zegt

    16 februari 2014 om 10:03

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  9. jordy14 zegt

    16 februari 2014 om 10:05

    Een MP-4 met een P1 neus, ik ben er geen fan van.

    Login om te reageren
  10. mainmo zegt

    16 februari 2014 om 10:13

    Dit, lijkt me een hele domme zet van McLaren vanwege meerdere redenen.

    Login om te reageren
    • gregorius zegt

      16 februari 2014 om 11:41

      @mainmo: hoezo?
      Mensen die eerst een 12c wilde kopen, zullen dat nu niet meer doen?
      En de mensen die een 12c willen, maar eigenlijk iets meer: die kunnen nu geld uitgeven.
      En de P1 is toch al uitverkocht (al gok ik zo dat als je genoeg geld neer tikt, ze er bij McLaren best nog eentje bij zullen bouwen; McLaren en integriteit gingen toch al niet samen).
      En als het blijft dat mensen deze niet mooi vinden, hebben we binnen 2 jaar een update.

      Login om te reageren
      • mainmo zegt

        16 februari 2014 om 13:50

        @gregorius: @VantageR noemt twee goede redenen op. Verder was dit was een kans voor Mclaren om verder te laten zien wat ze kunnen op het gebied van design. De radicale styling van de P1 veel tongen los gemaakt en had Mclaren een goede start gegeven om een unieke identiteit op te bouwen, die ook echt wat los maakt in mensen. In plaats daarvan zijn ze zeer ongeinspireerd te werk gegaan. Ik denk dat ook veel kopers een apart model willen in plaats van een met 12c verdunde P1.

        Login om te reageren
    • VantageR zegt

      16 februari 2014 om 12:35

      @mainmo: Ik zal eens 2 redenen opnoemen:
      – Mensen die net meer dan een miljoen hebben neergelegd voor een P1 hebben zien nu een “goedkoop” ding rondrijden met dezelfde voorkant. Zullen ze waarschijnlijk niet echt waarderen.
      – Door zoveel te leunen op het ontwerp van de 12C en de P1 voelt het niet aan als een nieuw model, maar eerder als een makkelijke manier om de verkopen wat te stimuleren. Dit lijkt me niet echt goed voor de waarde van het merk.

      Login om te reageren
      • r32turbo zegt

        16 februari 2014 om 13:11

        @VantageR: lijkt wel jetcars in rotterdam joh 2 autos aan elkaar lassen (sarcasme off)

        Login om te reageren
  11. kapiteinaudi zegt

    16 februari 2014 om 10:15

    Lijkt inderdaad wel gewoon op de facelift van de 12C. Een niet zo goed gelukte facelift als je het mij vraagt!

    Login om te reageren
  12. peugeotgek zegt

    16 februari 2014 om 10:22

    Dit is toch gewoon een 12C facelift, of ben ik nu zo dom.
    Heeft maar 25 pk meer als de 12C.
    Dus ik denk dat je dit moet zien als zoals ferrari de 458 speciale heeft, die ook mijn voorkeur heeft trouwens.

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      16 februari 2014 om 10:26

      @peugeotgek: dit is inderdaad een extra snelle variant van de reguliere 12C. Geen apart model oid.

      Login om te reageren
  13. SpeedGeneration zegt

    16 februari 2014 om 10:23

    Erg slap ontwerp, dit had iedereen die photoshop begrijpt in elkaar kunnen knutselen…

    Login om te reageren
    • Onehp zegt

      16 februari 2014 om 11:23

      @lenny98: is ook een digitaal product deze beelden en ben niet 100% zeker dat ze van Mclaren komen. Zal niet de eerste valse scoop zijn nog redelijk lang voor de lansering…

      Login om te reageren
      • SimonMc zegt

        16 februari 2014 om 12:14

        @Onehp: Lansering? Meneer is Zweed? ;)

        Login om te reageren
        • Onehp zegt

          16 februari 2014 om 13:50

          @SimonMc: Oops, meer en meer blijkbaar :)

          Login om te reageren
  14. nicktexel zegt

    16 februari 2014 om 10:23

    Het nieuwe familie snuitje van mclaren?

    Login om te reageren
  15. EJS zegt

    16 februari 2014 om 10:24

    Persoonlijk vind ik ‘m mooier dan de 12C. En als het ding 650pk krijgt is dit dan niet McLarens antwoord op de 458 Speciale? Dan hoeft het model ook niet zo appart te staan van de 12C..

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      16 februari 2014 om 10:46

      @EJS: dit is ook het antwoord van McLaren op de 458 Speciale en het is ook gewoon een variant op de 12C.

      Er zit alleen een iets anders neusje op en ze zijn vergeten een badge met 12C te monteren.

      Login om te reageren
  16. Vinny_93 zegt

    16 februari 2014 om 10:31

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  17. Hupke zegt

    16 februari 2014 om 10:37

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
  18. ohoogeveen zegt

    16 februari 2014 om 10:59

    Aston Martin heeft dit geintje recent (2011?) ook geflikt: de Virage zou tussen de DB9 en de Vanquish in zitten, qua styling, PK’s, snelheid etc.
    We weten allemaal wat daarmee gebeurd is…

    Login om te reageren
    • jessetje zegt

      16 februari 2014 om 11:09

      @ohoogeveen: Ja klopt. Dat was best jammer omdat ie er wel goed uitzag enzo

      Login om te reageren
    • robbie zegt

      16 februari 2014 om 11:14

      @ohoogeveen: dit is een andere situatie, want het model ‘boven’ de 650S (de P1) is:

      a) Heel veel duurder
      b) Uitverkocht

      Login om te reageren
    • kickass zegt

      16 februari 2014 om 13:37

      @ohoogeveen: De Virage verkocht zo slecht omdat hij, afgezien van de looks, gewoon kut was. Hij had de luxe van de DB9, maar dat werd gecompenseerd door de sportiviteit van de DBS (harde vering, enz.), zodat het geen fijne auto is om in te rijden. De mensen die interesse hadden in een luxe Aston kochten dus de DB9 en de anderen een DBS.

      Login om te reageren
  19. RazorHead zegt

    16 februari 2014 om 11:17

    CTRL+C , CTRL+V..

    Login om te reageren
  20. enrique zegt

    16 februari 2014 om 11:22

    Ik ben ábsoluut geen fan van de McLaren neus merk ik.

    Login om te reageren
  21. atteh zegt

    16 februari 2014 om 11:24

    Ook al had ik hem extremer verwacht, of gehoopt dat het echt een extreme 12c zou worden, kan ik dit model wel waarderen. Vind het neusje mooier dan die van een originele 12c, dus dat is zeker een verbetering! Maar ik had meer GT3 verwacht van dit model…

    Login om te reageren
  22. Edge zegt

    16 februari 2014 om 11:27

    Bah. De 12C is prachtig en de P1 ook, maar dit werkt gewoon niet, Ja het ding zal wel snel zijn, maar die organische vormen van de P1 op die iets strakkere vormgeving van de 12C past gewoon niet.

    Login om te reageren
  23. agera zegt

    16 februari 2014 om 11:36

    Zoiets als de Nismo van de Nissan GT-R dus. Ik heb ook veel liever de GT-R, deze McLaren vind ik niet echt mooi.

    Login om te reageren
  24. Arnoud zegt

    16 februari 2014 om 12:05

    Hij oogt veel te lief voor een supersportwagen. Iets waar de Ferrari’s van voor de 458 ook last van hadden. Een supersportwagen hoort alles behalve aaibaar te zijn. Het hoort er uit te zien als iets dat je bij het nekvel moet grijpen omdat je anders tussen zes plankjes eindigt. Dat je eerst voelt of je cojones wel groot genoeg zijn voordat je ook maar het portier opent. Kijk eens naar een Viper of een Ariel Atom en je snapt wat ik wil zeggen.

    Login om te reageren
    • maseratizzzzzzzz zegt

      16 februari 2014 om 13:23

      @Original_Arnoud: de aventador is ook een goed voorbeeld

      Login om te reageren
  25. kaeser zegt

    16 februari 2014 om 12:39

    Lijkt me niet verstandig om de front op de P1 te laten lijken. Haalt toch de exclusiviteit weg. De 12C zag er nog goed uit en had hem dan 12D genoemd ofzo.

    Login om te reageren
  26. roberto zegt

    16 februari 2014 om 13:47

    Zonde dat zo’n mooi merk nu al weer op Audi begint te lijken! Copy of Copy of Copy of Copy..

    Login om te reageren
  27. sydney zegt

    16 februari 2014 om 17:14

    Ik ben kennelijk een van de weinige die de P1 neus en de misschien wat marginale PK update juist wel kan waarderen.Overigens heb ik helemaal niets met die übbersaaie Mclaren met zijn moeilijke naam of een P1 met zijn drukke design.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North