• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Lamborghini Huracán Spyder gaat topless

Auteur: ricardo, gepost 14 september 2015 om 18:33 – 39 Reacties

Afbeelding Lamborghini Huracán Spyder gaat toplessAfbeelding Lamborghini Huracán Spyder gaat toplessAfbeelding Lamborghini Huracán Spyder gaat toplessAfbeelding Lamborghini Huracán Spyder gaat toplessAfbeelding Lamborghini Huracán Spyder gaat toplessAfbeelding Lamborghini Huracán Spyder gaat toplessAfbeelding Lamborghini Huracán Spyder gaat toplessAfbeelding Lamborghini Huracán Spyder gaat topless

Lamborghini Huracán LP 610-4 Spyder
Maak kennis met de beste manier om Lamborghini’s V10 tot in het diepst van je trommelvliezen te laten doordringen.

Lamborghini heeft de zaag in het koetswerk van hun instapmodel gezet en een stoffen klapdak aan de Italiaan toegevoegd. Deze gaat in 17 seconden open of dicht, tot een snelheid van 50 km/u. De 5.2-liter V10 is qua vermogen ongewijzigd en levert een vertrouwde 610 pk. Nieuw is echter de toevoeging van cilinderuitschakeling en een start/stop-systeem om de CO2-’tjes te drukken.

Jep, het is 2015. Lamborghini’s hebben nu start/stop-systemen.

Het doet overigens niets af aan zijn prestaties. De Huracán LP 610-4 Spyder sprint in 3,4 seconden naar de honderd – 0,2 seconden trager dan zijn twee jaar geleden geïntroduceerde coupébroeder – en topt bij 325 km/u. Het drooggewicht komt uit op 1.542kg. Stilistische aanpassingen beperken zich tot de bulten achter de hoofdsteunen en extra luchtgleuven boven de achterste wielkasten. Voor de comfortliefhebbers; hij wordt geleverd met een elektrisch bedienbaar achterruitje dat het windgeruis in het interieur moet verminderen.

Ook interessant!

  • Video: Lamborghini Huracán STO gaat los op de 'Ring
    Video: Lamborghini Huracán STO gaat los op de 'Ring
  • Lamborghini Huracán STO rijtest video
    Lamborghini Huracán STO rijtest video
  • Video: Lamborghini Huracan STO is bloedverziekend snel op Hockenheim
    Video: Lamborghini Huracan STO is bloedverziekend snel op Hockenheim
  • Video: deze Lamborghini Huracán crash zag iedereen aankomen
    Video: deze Lamborghini Huracán crash zag iedereen aankomen

Nieuwste artikelen

  • Heeft Ford alle interesse in Europa verloren?!
  • Deze dure Chinees verkoopt beter dan BMW en Mercedes
  • Fastned installeert snelste lader van Nederland langs de A6
  • Waarom je auto slecht start als het koud is (en wat het écht oplost)
FacebookTweetPinLinkedIn

huracan, Lamborghini, lp610-4, spyder

Vorig bericht: « Carlsson geeft de Mercedes-AMG C63 S 605 pk mee
Volgend bericht: Bugatti Vision Gran Turismo: deze is voor de fans »

Lees Interacties

Reacties

  1. a3sb zegt

    14 september 2015 om 18:36

    Ik hoor niks

    Login om te reageren
  2. BmwMPower zegt

    14 september 2015 om 18:37

    De coupé vind ik niet zo fraai maar dit kan ik erg waarderen!

    Login om te reageren
    • jordip zegt

      14 september 2015 om 19:02

      @BmwMPower: helemaal mee eens, de enige aanmerking is misschien netals bij de gallardo en gehele glazen motorkap. Daar ben ik meer fan van, dan de aventador achtige motorkap.

      Login om te reageren
  3. a3aan zegt

    14 september 2015 om 18:37

    Hallo Schoonheid!

    Login om te reageren
  4. tkoote zegt

    14 september 2015 om 18:38

    Net zoals bij de Gallardo is de Spyder de mooiere van de twee. De “saaiheid” van de coupe is hier gelukkig verdwenen. Erg fraai.

    Login om te reageren
  5. miata93 zegt

    14 september 2015 om 18:38

    Wie vind dit niet mooi???

    Login om te reageren
    • bmwz3 zegt

      14 september 2015 om 18:54

      @miata93: ik

      Login om te reageren
  6. norge zegt

    14 september 2015 om 18:39

    Denk dat het gewoon hetzelfde klinkt als het voorbij komt…

    Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      14 september 2015 om 18:48

      @norge: komt die nuchtere noor weer….. :p

      Login om te reageren
    • gwnbmw zegt

      14 september 2015 om 20:11

      @norge: je heb em alweer gemaakt ouwe…

      Login om te reageren
    • clarkson zegt

      14 september 2015 om 21:55

      @norge: Als je mazzel heb kan je meegenieten van de stereo als het dak open staat?

      Login om te reageren
  7. jensgib zegt

    14 september 2015 om 18:39

    Meh liever dichte versie.

    Login om te reageren
  8. lincoln zegt

    14 september 2015 om 18:40

    Hoe meer je dit soort 13 in een dozijn meuk ziet ..
    Hoe aantrekkelijker een FIAT barchetta wordt ..

    Login om te reageren
  9. kylian zegt

    14 september 2015 om 18:43

    Lekker hoor, zo in het babyblauw.
    Zoalw al door diverse anderen vermeld vind ook ik hem mooier dan de erg anonieme coupé.

    Login om te reageren
  10. rob5nismo zegt

    14 september 2015 om 18:46

    Ik vind de luchthappers wel vet net achter de stoelen

    Login om te reageren
  11. rikvp zegt

    14 september 2015 om 18:46

    He jammer… heb ik net een coupé aangeschaft. Kom de spider op de markt… wel echt een beauty!

    Login om te reageren
    • gwnbmw zegt

      14 september 2015 om 20:12

      @rikvp: droom lekker verder!

      Login om te reageren
      • rikvp zegt

        14 september 2015 om 20:59

        @gwnbmw: dromen moet je altijd hebben! ;)

        Login om te reageren
        • nickmercedes zegt

          15 september 2015 om 19:16

          @rikvp: ik zeg altijd, dromen moet je waarmaken..

          Login om te reageren
          • rikvp zegt

            15 september 2015 om 19:19

            @nickmercedes: zo is dat! En tjaa.. die supercars worden toch voor mensen gemaakt? Dus noem één reden waarom iemand het niet kan bereiken als hij een doel heeft waar hij vol voor gaat!

            Login om te reageren
            • nickmercedes zegt

              15 september 2015 om 19:22

              @rikvp: Het grote probleem is vaak dat mensen moe worden van hun droom achterna rennen en het opgeven. Terwijl als ze gewoon door blijven rennen ze het na verloop van tijd vaak wel waar kunnen maken.

              Login om te reageren
  12. gitaarknul zegt

    14 september 2015 om 18:47

    Ik moet toch nog 25 jaar sparen voor ik er een kan kopen, dus ik wacht wel op de opvolger

    Login om te reageren
    • volkswagena4tdi zegt

      14 september 2015 om 18:54

      @gitaarknul: voor een auto in dit segment spaar je niet ;)
      Aftikken of huren !

      Login om te reageren
    • rolov zegt

      14 september 2015 om 18:55

      @gitaarknul: misschien de gallardo?

      Login om te reageren
  13. Dutchdriftking zegt

    14 september 2015 om 18:47

    Gaaf ding, al is de coupe wel mooier.

    Login om te reageren
  14. Donstil zegt

    14 september 2015 om 18:50

    Nou van mij mogen ze hem houden, raar ding.

    Login om te reageren
  15. ritchie zegt

    14 september 2015 om 18:54

    Is ze goed gelukt!

    Login om te reageren
  16. jobberns zegt

    14 september 2015 om 18:55

    In het geel graag, met grote zwarte wielen, Carbon details, en een zwart alcantara interieur. Als het even kan met gele stiksels. Dank u

    Login om te reageren
  17. gtwillem zegt

    14 september 2015 om 19:02

    Lamborghini’s zijn sowieso niet mijn ding, maar ergens kan ik de ‘open’ versies wel waarderen. Dat had ik al met de Gallardo, maar ook deze is weer erg geslaagd. En dat babyblauw is ook helemaal goed.

    Ik zou er nooit een willen hebben (dan koop ik liever wat anders) maar ik zou best een weekendje door de Toscane willen toeren met dit ding.

    In absolute zin zal de 488 GTB Spider en de 650S Spider beter en sneller zijn. Maar deze heeft nog wel de V10. En als je open rijdt ennje hoort de kakofonieën van die magistrale tiencilinder, dan maakt het echt niet uit dat de Ferrari en McLaren sneller zijn.

    Login om te reageren
    • deora zegt

      14 september 2015 om 19:10

      @gtwillem: amen to that!

      Login om te reageren
    • kylian zegt

      14 september 2015 om 19:48

      @gtwillem:
      Lamborghini’s waren ooit mijn ding, tot 1990 ongeveer.
      Daarna nam mijn interesse met elk nieuwe model af.
      De Huracan vind ik gesloten ook helemaal niks en hij klinkt voor geen meter*, net als zijn grote zusje trouwens, maar zo open heeft het wel wat.

      *in vergelijking met de oude echte Lamborghini motoren.

      Login om te reageren
  18. Edge zegt

    14 september 2015 om 19:14

    Als je die Bugatti Vision GT uit het volgende artikel ziet, oogt zo’n Huracan Spyder ineens heel erg ingetogen en tam.

    Login om te reageren
  19. quadruple zegt

    14 september 2015 om 19:15

    Bah bah wat lekker zeg! Heerlijke machine.

    Login om te reageren
  20. michaelcorleone zegt

    14 september 2015 om 19:31

    Geef mij de dichte versie van de Huracan samen met de R8 mijn favoriete twee in dit segment. Ik zal een van de weinige zijn maar de nieuwe R8 is gewoon geil.

    Login om te reageren
  21. berlinetta zegt

    14 september 2015 om 20:08

    Wait, hold up. Is de Huracan twee jaar geleden geintroduceerd? Dan heb ik mijn neus toch helemaal leeg gevreten in de tijd. Tering wat gaat het snel.

    Login om te reageren
  22. Hupke zegt

    14 september 2015 om 20:41

    Nog lelijker, nog opvallender, nog schreeuwender dat is inderdaad een serieuze voorruitgang voor lamborghini…

    Dat er maar wat voetballer mee verongelukken.

    Login om te reageren
  23. jeaup zegt

    14 september 2015 om 22:11

    Voor het eerst zeg ik ja tegen een cabrio

    Login om te reageren
  24. toyotafortuner zegt

    14 september 2015 om 22:18

    Doe maar ja. Vooral in dit frisse blauw

    Login om te reageren
  25. gtr34 zegt

    14 september 2015 om 22:31

    Ik vond de coupé al minder “lambo” maar dit vind ik al helemaal 3x niks..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North