• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

A-labels en lage bijtelling voor Opel Astra

Auteur: RubenBaeten, gepost 29 september 2009 om 15:54 – 25 Reacties

Afbeelding A-labels en lage bijtelling voor Opel AstraAfbeelding A-labels en lage bijtelling voor Opel AstraAfbeelding A-labels en lage bijtelling voor Opel AstraAfbeelding A-labels en lage bijtelling voor Opel AstraAfbeelding A-labels en lage bijtelling voor Opel AstraAfbeelding A-labels en lage bijtelling voor Opel AstraAfbeelding A-labels en lage bijtelling voor Opel AstraAfbeelding A-labels en lage bijtelling voor Opel Astra

Opel Astra

Nieuwsbericht voor de zakelijke rijders onder jullie. Als je nu een Opel-dealer binnenwandelt en een nieuwe Astra uitzoekt, heb je de keuze uit negen verschillende aandrijflijnen. De meeste hiervan hebben een energielabel A en een aantal vallen in de 20%-bijtellingscategorie. Lease tease alert!

Momenteel geldt dat lage percentage alleen voor de 1.4 Ecotec met 100 pk, die 129 gram CO2 uitstoot en vanaf €19.156 te krijgen is. Vanaf begin 2010 komt daar echter de 1.4 Turbo bij, die 140 pk en 139 gram ophoest en nu al voor €23.345 in de prijslijst staat. Ook kun je kiezen voor een 1.3 CDTI ecoFlex, die 95 peekaatjes en 109 grammetjes CO2 eruit gooit.

Ook verwachten we begin volgend jaar de instapper waarover de op de IAA al berichtten: de 1.4 Ecotec met 87 pk die voor €18.495 van eigenaar wisselt. Andere opties zijn de 1.6 Ecotec (115 pk), 1.6 Turbo (180 pk), 1.7 CDTI (110 of 125 pk) en de 2.0 CDTI (160 pk). Drie keer raden welke wij nu al het leukst vinden. Opel vertelt trots dat alle handgeschakelde Astra’s in principe 12% zuiniger en schoner zijn dan hun voorgangers, terwijl het rijplezier er niet op achteruit is gegaan. Vanaf heden kun je alle varianten bestellen, ongeacht of ze al beschikbaar zijn of niet.

Ook interessant!

  • Opel Astra Stationwagon
    Opel Astra Stationwagon maakt crossovers overbodig
  • Compleet nieuwe Opel Astra
    [Update] Compleet nieuwe Opel Astra, elektrisch pas in 2022
  • Nieuwe Astra
    Nieuwe Astra L (inclusief OPC) is al bijna klaar
  • Nieuwe Astra
    Nieuwe Astra met 300 pk: dit is de koplamp!

Nieuwste artikelen

  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
  • Gespot – De nieuwe Vanquish in het kwadraat
  • R8-bestuurder wordt bijna gespiest bij crash in Hendrik-Ido-Ambacht
  • Politiehelikopter stopt dronken automobilist bij Lelystad
FacebookTweetPinLinkedIn

20%-bijtelling, astra, bijtelling, Opel

Vorig bericht: « Porsche 997 Turbo met geile gele randjes
Volgend bericht: Lorinser neemt de Mercedes ML onder handen »

Lees Interacties

Reacties

  1. kraakensmaak zegt

    29 september 2009 om 15:56

    Saai, liever een Golf VI.

    Login om te reageren
  2. SCscreamGT zegt

    29 september 2009 om 15:57

    Woehoe! En het blijft een mooie wagen he.
    ben benieuwd naar de 3 deurs gtc.

    Login om te reageren
  3. Bitt zegt

    29 september 2009 om 16:05

    @kraakensmaak

    En dan vervolgens het synoniem voor saaiheid opnoemen.

    Login om te reageren
    • MattCurlew zegt

      29 september 2009 om 17:00

      lol@Bitt

      Doen ze goed bij Opel al die schone motoren! Dan wordt er gegarandeerd nog meer van verleast

      Login om te reageren
  4. DoetHetErToe? zegt

    29 september 2009 om 16:08

    Die is toch op hetzelfde platform als de Chevrolet Cruze gebouwd, niet? Laatstgenoemde rijdt trouwens heerlijk, onlangs een proefritje mee gedaan (ja, ik ben ook een leasesletje, nuja, een sletje tout court, maar ok).

    Login om te reageren
    • Laurens zegt

      29 september 2009 om 17:25

      @DoetHetErToe?: je rijdt in een slettebak derhalve…

      Login om te reageren
  5. WId zegt

    29 september 2009 om 16:11

    Goedemiddag Bavo..

    Login om te reageren
  6. peter zegt

    29 september 2009 om 16:15

    wouw de 1.3 astra diesel haalt een even lage uitstoot als de nieuwe 320d efficient dynamics ! hoogstaand.

    Login om te reageren
  7. Hans Lurvink zegt

    29 september 2009 om 16:15

    Zag er goed uit in Frankfurt!

    Login om te reageren
  8. b0z4 zegt

    29 september 2009 om 16:40

    @ Doethetertoe , ja de nieuwe Astra word gebouwd op het platform van de Cruze.

    Login om te reageren
  9. Matt zegt

    29 september 2009 om 17:27

    Lekker hoor, beter als de Golf 5.5

    Login om te reageren
  10. Paulo zegt

    29 september 2009 om 17:53

    Koop dan een Impreza zou ik zeggen.. heb je teminste nog een wagen met een goede naam en kwaliteit.

    Login om te reageren
  11. Maarten zegt

    29 september 2009 om 17:54

    LOL een golf VI is natuurlijk zeer spannend :P

    Login om te reageren
  12. .Memphis. zegt

    29 september 2009 om 18:31

    Ben ik de enige die toch wel even de wenkbrauwen fronst bij het zien van die prijzen? Bijna 20.000 voor het lichtste dieseltje zonder enige uitrusting…

    Ik rijd vaak met de voorganger van dit model, eveneens met de 1.3CDTI en rijplezier is ver te zoeken, motor is gewoon te licht voor zo’n zware auto. Zou er zoveel geld absoluut niet voor over hebben.

    Login om te reageren
    • Citrofiel zegt

      29 september 2009 om 18:39

      @.Memphis.: Ik geloof dat diesels uit het C-segment altijd zo duur zijn hoor. Het dieselontmoedigingsbeleid van de overheid is tenslotte nog steeds van kracht.

      Login om te reageren
  13. Peter zegt

    29 september 2009 om 19:48

    Mooie wagen, nette motoren.
    Ben enorm benieuwd naar de (spannende?) 3-deurs!

    Login om te reageren
  14. Neluz zegt

    29 september 2009 om 21:58

    De co2 uitstaat valt mee opel is echt goed op weg ! Stijgende lijn qua design en ook nog is met techniek. :D

    Login om te reageren
  15. Rolf zegt

    29 september 2009 om 22:10

    @.Memphis.:
    Ikzelf bezit een Astra G 1.6 16V uit 1999.
    Deze kostte toen ook al bijna 19.000 euro.
    Dus die prijs is écht niet zo bijzonder hoog hoor.
    Zeker gezien de looks en uitrusting.

    Login om te reageren
  16. clubbtraxx zegt

    29 september 2009 om 23:02

    LOL@Rolf…

    Een 1.6 Astraatje uit 1999 voor ruim 41.000 Gulden (want we hadden toen nog helemaal geen Euros)???

    Lijkt me sterk, als jij het wel betaald hebt 10 jaar terug ben je volgens mij zwaar genaaid.

    Login om te reageren
    • WId zegt

      30 september 2009 om 08:49

      @clubbtraxx: Hij is sowieso genaaid als ie met een ’99 Astra rond moet rijden.. mag je jezelf niet echt een autoliefhebber noemen..

      Login om te reageren
  17. Hans Lurvink zegt

    30 september 2009 om 09:13

    @ Wild, gedurfde stelling. Is het wel eens in je opgekomen dat je wel een liefhebber kan zijn en wellicht niet het budget hebt om iets bijzonders te rijden? En waarom zou je trouwens geen liefhebber van een Astra kunnen zijn? Ieder zijn ding toch?

    Login om te reageren
  18. peter zegt

    30 september 2009 om 09:46

    @wld: hier zitten dacht ik ook redelijk wat suv eigenaars. Een astra is oneindig meer driver’s car dan eender welke suv
    (en neen ik heb geen astra, ook geen opel)

    Login om te reageren
  19. Brian zegt

    30 september 2009 om 11:09

    Wahaha! Rijplezier en Opel klinkt bij mij toch altijd vreemd in de oren! Als je er in gaat zitten wordt ik al droevig en dan rij ik nog niet eens.

    Maar ja.. ieder zijn voor(af)keur

    Login om te reageren
  20. BananaFlip zegt

    30 september 2009 om 15:50

    De 1.4 Turbo lijkt me dus de beste motor voor leasers.
    Ruim genoeg vermogen en wel gewoon fijn 20 procentjes.

    Login om te reageren
  21. Nero zegt

    6 oktober 2009 om 23:28

    rip-off van de passat en mazda 2
    het blijft een slopel

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North