• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Acura TSX spyshots

Auteur: sir_smokalot, gepost 5 februari 2008 om 15:40 – 32 Reacties

Acura TSX spyshot


Buiten de poorten van Honda’s productiefaciliteit in Californië is een prototype van de nieuwe Acura TSX gesnapt. De TSX wordt op de Europese markt bijna in ongewijzigde vorm als Honda Accord verkocht.

Helaas zijn de foto’s van beroerde kwaliteit, maar toch bieden ze een voorproefje van de nieuwe Accord, die volgende maand (in station- of sedan-vorm?) zijn debuut maakt in Genève. Van de station-variant gaf Honda overigens al eerder teaser-pics vrij. (via vtec.net)

Acura TSX spyshot

Acura TSX spyshot

Ook interessant!

  • duurste Honda Accord
    Duurste Honda Accord van Nederland kost €17.950
  • Einde Honda NSX aangekondigd met Type S
    Einde Honda NSX aangekondigd met Type S
  • Video: haastige Honda heeft heel veel haast
  • veranderd
    Lief en schattig? Deze Honda e is stoer en wild

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

accord, Honda, spyshot

Vorig bericht: « GM: Hybride Camaro en verder geen RWD-auto’s
Volgend bericht: Ford Edge Sport – moet dat? »

Lees Interacties

Reacties

  1. M Freak zegt

    5 februari 2008 om 15:41

    Voorwielaangedreven, plastic, je kent het wel.

    Login om te reageren
  2. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    5 februari 2008 om 15:44

    Hmmm, WEER geen head-turner!

    Qua design schijnt het nog niet echt te lukken bij Honda…
    Jammer, want de techniek is zeker mooi!

    Login om te reageren
  3. rein zegt

    5 februari 2008 om 16:12

    haha het zou verplicht moeten zijn om een mobiel met een degelijke camera altijd bij je te hebben:D
    wel leuk spul

    Login om te reageren
  4. Oul@ zegt

    5 februari 2008 om 17:04

    Nette auto zo op het eerste gezicht.

    Login om te reageren
  5. fr@nk01 zegt

    5 februari 2008 om 17:28

    @Svenka,
    op welke auto moet die dan lijken?
    Moet een Honda Accord volgens jou dan extremere lijnen bevatten, opvallender…. waarom?

    De Civic is zondermeer het meest gewaagde model van zijn klasgenoten.

    De Accord valt in de consciëntieuse
    klasse, waarbij een ‘grote’ mate van afwijking niet gewaardeerd wordt.
    Waardoor denk je dat bv. de 911 nog steeds de basisvorm behoudt?

    De Accord is ongekend populair in zijn vorige en laatste gedaante’s, zo op het oog..de 1e indruk wellicht onopvallend als je verder kijkt, geraffineerde lijnen, modern en gesetteld in één streek.
    Waardig en tijdloos, geen modeveschijnsel.. verre van ordinairs.
    Niets afgunstigs, immer betrouwbaar.

    Technisch innoverend, telkens
    meest vooruitstrevend en vernieuwend zonder verlies van de hoogste kwaliteit.
    Top niveau !

    Dat is de Honda Accord…

    IK zou niet anders willen.

    Login om te reageren
  6. Juppe zegt

    5 februari 2008 om 17:41

    @frank,
    Tja, maar het is geen Saab he? Zoals je natuurlijk weet is Saab wereldwijd dé trendsetter op het gebied van techniek, design, innovatie etc… ahum..

    Login om te reageren
  7. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    5 februari 2008 om 17:53

    @ Frank01:

    Hoho, begrijp me niet verkeerd!
    Ik ben ook een Honda fan, maar dan wel van de techniek (qua motor dan, onderstel is matig).

    En ik hou ook van een ingetogen auto, maar ook van een auto met onderscheidend design! En idd, moet absoluut niet schreeuwerig te zijn, liever niet zelfs.

    Maar ik vindt dit gewoon niet mooi, en de vorige ook niet. Kan er niks aan doen…

    Paar dingen ben ik het sowieso niet mee eens: de vorige generaties Accord ongekend populair??????????? Die waren niet te slijten!

    En tijdloos vindt ik ze ook absoluut niet, het vorige type vond ik na een jaartje al outdated.

    Login om te reageren
  8. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    5 februari 2008 om 17:54

    @ Juppe:
    Moet dat nou?
    Zie mijn reactie hierboven…

    Login om te reageren
  9. anoniem zegt

    5 februari 2008 om 17:58

    onderstel matig????
    De accord van de vorige generatie had rij-eigenschappen waar de concurrenten nog heel veel van konden leren!!
    verder keurige auto

    Login om te reageren
  10. hidde zegt

    5 februari 2008 om 17:59

    hopelijk komt ie niet naar nederland laat maar lekker daar

    Login om te reageren
  11. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    5 februari 2008 om 18:17

    @ Anoniem:

    Ik heb er zeer regelmatig mee gereden en van errrrug veel mensen gehoord die erin hebben gereden:

    – (Nogmaals) Motoren Top! Zowel diesel als benzine helemaal goed.
    – Onderstel matig, vooral i.v.m. extreem snel ondersturen.
    – Daarnaast zowel voor als achter een enorme overhang dus slaat snel op drempels

    Login om te reageren
  12. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    5 februari 2008 om 18:20

    Ah, nou weet ik eindelijk wat er niet klopt aan het design!

    Teveel overhang! Zowel voor als achter!!
    Hij ziet eruit of hij achterover kantelt als je op de kofferklep leunt…

    Login om te reageren
  13. Juppe zegt

    5 februari 2008 om 18:39

    @Svenska Aeroplan AB,
    Oke, sorry. Was té makkelijk ;) (maar je strooit zelf ook zo makkelijk met dat merk) Kwam door je in kapitalen geschreven ‘weer’ denk ik. Persoonlijk vind ik het design van de voorgaande accord’s erg mooi, juist door het ingetogene. Onopvallend mooi zeg maar. Als ik andere auto’s uit hetzelfde tijdperk bekijk dan vind ik die vaak ouderwets lijken tov de accord. Sommige niet, maar die doen dan weer schreeuwerig hun best om er ‘anders’ uit te zien.

    Hij heeft idd wel vrij veel ‘vlees’ rond de wielen, vooral achter. Dat had de vorige ook wel, maar dat vond ik toch wel mooi in het echt. Beter dan op de foto.

    Login om te reageren
  14. johan zegt

    5 februari 2008 om 18:41

    @ Svenska Aeroplan AB

    de accord staat bekend als zeer goed onderstel, zoals vele honda’s…..niet voor niks ook dat het double wish-bone systeem een patent is van honda…

    maar goed…jij zal het weten….

    Login om te reageren
  15. johan zegt

    5 februari 2008 om 18:46

    trouwens de acura wordt is niet altijd standaard hetzelfde model zoals in europa…

    zie ook een mooie concept foto van de sedan, wel wat dikker:

    http://www.tommychang.net/uploaded_images/2008_Honda_Accord-784253.jpg

    sorry maar deze is toch echt dik!!!!!!

    Login om te reageren
  16. w0o0dy zegt

    5 februari 2008 om 18:48

    een oude Accord… (type R)
    http://www.youtube.com/watch?v=DPMZtAnKDuE

    Login om te reageren
  17. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    5 februari 2008 om 18:54

    @ Juppe:
    Dat WEER was bedoeld als vergelijk met de vorige Accord, niks anders.
    Head-turner was misschien verkeerde woordkeus maar dacht, breng het subtiel…

    Login om te reageren
  18. w0o0dy zegt

    5 februari 2008 om 18:57

    een normale accord is meer een comfortabele auto dan een scheurijzer, dus moet je ook niet verwachten dat het ding als een GTI de hoek om gaat. Denk overigens dat veel mensen eigenlijk liever een comfortabele auto rijden dan een sportieve, maar toch iets sportiefs kopen (gek genoeg) vanwege het uiterlijk….En dan vervolgens als een stel natte kranten de bochten door cruisen en dat sportieve onderstel nooit testen op de mogelijkheden.

    Login om te reageren
  19. The "Honda Spirit" zegt

    5 februari 2008 om 19:24

    -edit-
    overigens is voor mij de accord bouwjaar 91 de laatste “echte accord” en is de laatse variant een poging om het goed te maken.

    Dit wordt denk ik weer sinds tijden een accord zoals ie bedoeld is, al is het natuurlijk eigenlijk de TSX. De amerikaanse accord is dan ook niet om aan te zien.

    Login om te reageren
  20. fr@nk01 zegt

    5 februari 2008 om 21:58

    @Svenska
    Ik kan het me werkelijk niet voorstellen dat jij ooit in de huidige(of vorige) Accord hebt gereden, laat staan een fan.
    Het onderstel behoort tot de fijnste en beste in zijn en wellicht hogere klasse.
    Ik heb deze Honda inmiddels bijna 3 jaren mogen leasen met onzettend veel plezier!

    Blijkbaar heb je weinig autokennis!, je had nl. moeten weten dat de wereldauto Accord al jaren…één van de best verkochte model wereldwijd is!

    Lees/zoek de testverslagen op internet maar eens op + de cijfers-aantallen over deze Honda.
    Je zal werkelijk versteld staan!

    Login om te reageren
  21. fr@nk01 zegt

    5 februari 2008 om 22:51

    @wOoOdy
    de Accord is juist gebouwd om er ook zeer sportief mee te kunnen rijden, gezegend met een zeer geraffineerd onderstel in combinatie met de fijne motoren en de geavanceerde techniek.
    Het is een Honda, zit in hun race_dna opgesloten.

    Login om te reageren
  22. mashell zegt

    5 februari 2008 om 22:57

    Hoewel het gezien de meest recente “uitspattingen” van Honda moeilijk is probeer ik toch nog iets positiefs te zeggen: op deze korrelige foto ziet het er helemaal niet onaardig uit. De wagen lijkt in niets op de Civic!

    Login om te reageren
  23. Atomic Wedgie zegt

    6 februari 2008 om 01:38

    @ Juppe,

    Sinds wanneer is saab een trendsetter…misschen in veiligheid maar toch niet in techniek, design en innovatie? Vertel mij nou eens wat Saab in die drie gebieden heeft gepresteerd wat Honda niet kan evenaren?

    Saab is tegenwoordig niet meer dan een gerebadgede (is dat wel een woord) Subaru.

    Login om te reageren
  24. fr@nk01 zegt

    6 februari 2008 om 11:05

    @atomic
    haha LoL… Lees dat stukje van juppe nogmaals, en zet er voor- en achter een ‘kuchje’…ahum.

    Nah, dat wou ik de Saabfans(heb een sympatiegevoel) nou net niet aan doen om met een
    ge-rébadge-de Subaru aan te komen…,feitelijk heb je echter gelijk dat Saab de techniek moest delen van Subaru(zoals Opel en Fiat van Suzuki en Chevrolet met Daewoo…!, echt), tekenend voor de grote problemen bij GM.

    Frappant echter hoe GM en Saab -ondersteund door de media.. -alles in het werk stelden om ‘hun nieuwe’, deelbare ‘wereld’onderstel(waar oa. Saab gebruik van gaat maken) als eigen ontwikkeling aan de pers voor te stellen, flauw. Dat is het dus niet!
    Het is gewoon het ‘samen’ ontwikkelde onderdeel van de nwe Impreza(en dus top!).

    Net zoals precies het tegengestelde -door notabene de autopers-
    aanhoudende berichtgevingen als zou de bodemgroep van de alom gepreesde Mazda6 van Ford afkomstig zijn…dat is het absoluut niet!
    Hoewel beide concerns dit tegenspreken, word ’t nog steeds als zodanig affiliatie door de pers
    gepubliceerd.
    Merkwaardig…

    .

    Login om te reageren
  25. Alex zegt

    6 februari 2008 om 11:47

    @ fr@nk01, 5 February 2008 om 17:28

    My thought too! Heb zelf een CG8. Rijd goed, communicerend en comfortabel. Blok draait gewillig van 1800 tot max rpm. Elke jaar onderhoud en tot nu toe blanco apk.

    Login om te reageren
  26. erik zegt

    6 februari 2008 om 13:01

    aaaah!! eindelijk weer eens een sportieve en oogverblindende sedan. zo zouden er meer van gemaakt moeten worden.

    Dit staaltje van hoogwaardigheid verheft zich hoog boven de rotzooi die je op het moment op de weg ziet.

    Denk hierbij aan citroën, peugeot, maar ook aan volkswagen die tegenwoordig geen betrouwbare auto meer kunnen maken. (slechte ervaringen mee!!!)

    Ode aan de japanners die met hun doordachte visie op techniek, toekomst en stijl, s’werelds beste auto’s produceren.

    HONDA/ACURA KEEP GOING!!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  27. Atomic Wedgie zegt

    6 februari 2008 om 16:57

    @fr@nk01,

    ik heb die reactie geschreven nadat ik gisteren thuis kwam van het carnavallen, ik was er dus zelf niet helemaal meer bij :-).

    Nadat ik gisteren de reactie had geplaatst drong het kuchje pas tot me door.

    Login om te reageren
  28. Atomic Wedgie zegt

    6 februari 2008 om 16:58

    Ik hoop dat ze deze keer wel de Type-R versie weer naar Europa halen. Niet dat ik hem kan betalen.

    Login om te reageren
  29. fr@nk01 zegt

    6 februari 2008 om 18:08

    Carnavallen?…bofkont! :-)
    Hier in Amsterdam merk je daar niets van :-(

    ;-)

    Login om te reageren
  30. fr@nk01 zegt

    6 februari 2008 om 18:16

    @Alex
    Welcome too our funclub ;-)
    you lucky basterd…
    :-)

    Login om te reageren
  31. Type-R zegt

    8 februari 2008 om 13:12

    Ziet er wel mooi uit, gewoon degelijk, daar wachten de mensen trouwens op die een auto in die klasse kopen. De motoren voldoen al aan de euro-5 normen en kijk maar rond op vele auto-sites(vorig model), dus over kwaliteit valt er niets meer te zeggen.

    Login om te reageren
  32. fr@nk01 zegt

    13 februari 2008 om 12:49

    De Accord, met de grill van de Acura :-) , of zou de Acura Accord hier eveneens, na de AutoRai volgend jaar, in de ACURA showroom staan.
    Dat zou toch geweldig zijn!

    LeXus AcurA InFiniTi en die ‘anderen’… met hun sportbolide’s op de autorai hier bij mij
    om de hoek, ga ieder dag kijken, wedden?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North