• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Gelimiteerde Alfa Romeo MiTo R.I.A.R Edition

Auteur: Dennis, gepost 15 januari 2009 om 15:53 – 37 Reacties

Alfa Romeo MiTo R.I.A.R Edition


De Italiaanse Alfa Romeo club “Registro Italiano Alfa Romeo” (R.I.A.R) bestaat 46 jaar en maakt er een gezellig feestje van met een speciale gelimiteerde uitvoering van de MiTo: de Alfa Romeo MiTo R.I.A.R Edition welteverstaan.

De MiTo R.I.A.R Edition is uitgevoerd met matzwarte lak en staat op dikke 17 inch velgen waarachter rode remklauwen zichtbaar zijn, identiek aan die van de Alfa Romeo 8C Competizione. Het vermogen van de motor is verhoogd naar maar liefst 170 pk. Het interieur is afgewerkt in zwart of donkerrood leer. Verdere details zijn sportstoelen, carbon afwerking, een achterspoiler en een diffuser. En daarbij natuurlijk de zaken die standaard al op de optielijst staat. De prijs van de MiTo R.I.A.R. is afgerond op precies 20.000 euro (excl. bpm/btw) en er zullen slechts 46 exemplaren verschijnen die uitsluitend bedoeld zijn voor leden van de club.

Jammer dat er straks zo’n spuuglelijke kentekenplaat op moet, want daar heeft het smoeltje van de MiTo eigenlijk geen plaats voor. (bron: riar.it via: 4wheelsnews)

Alfa Romeo MiTo R.I.A.R Edition

Ook interessant!

  • Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
    Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
  • Alfa Romeo draait de boel om met de C41
  • collectables alfa romeo gt
    Alfa Romeo GT 3.2 V6
  • De Alfa Romeo Giulia GTA is goedkoper geworden

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist doet Dukes of Hazzard op rotonde
  • Jonge automobilisten zijn een stel angsthazen op de weg
  • Lotus Eletre PHEV krijgt een teleurstellende motor
  • Je betaalt wegenbelasting, maar waarvoor eigenlijk
FacebookTweetPinLinkedIn

Alfa Romeo, mat, Mito

Vorig bericht: « Belastingdruk bij auto’s op LPG en CNG het laagst
Volgend bericht: De verlossing: productie Chrysler PT Cruiser stopt deze zomer »

Lees Interacties

Reacties

  1. BmwMPower zegt

    15 januari 2009 om 15:54

    Maar goed dat dit niet op de 8C kwam, want dan had ik me DIRECT aangemeld!

    Verder een erg fraaie kleurstelling.

    Login om te reageren
  2. Jesper zegt

    15 januari 2009 om 15:55

    Waar kan ik me inschrijven? ;)

    Login om te reageren
  3. SPK zegt

    15 januari 2009 om 15:55

    Nice!! nu ook voor Nederland zo’n versie graag.

    Login om te reageren
  4. Brammer zegt

    15 januari 2009 om 15:57

    Matzwart ? Het blinkt anders wel nogal hard hoor.. En lijkt ook eerder grijs dan zwart !

    Login om te reageren
  5. Gizzi zegt

    15 januari 2009 om 15:57

    Erg mooie auto! Die 8C velgen doen het hem eigenlijk wel en de mattelak.. Dat moet echter geen fabrieks optie worden..
    Wel jammer dat ze de 170PK op de voorwielen zetten en niet op de achterwielen.

    Login om te reageren
  6. Wankel zegt

    15 januari 2009 om 16:01

    die sportieve trekjes doen ‘m alle eer aan, kudos @ riar

    Login om te reageren
  7. HammieH zegt

    15 januari 2009 om 16:02

    er zit trouwens duidelijk een kentekenplaathouder (scrabble?) onder de koplamp (links)..
    Wel jammer dat er weer zo`n gele befstreep op moet

    Login om te reageren
  8. martijn zegt

    15 januari 2009 om 16:02

    die velgen staan volgens mij ook op de standaard optielijst, zeker weten doe ik dat niet. Ik weet wel zeker dat er 18 duims velgen op staan dus als ze die eronder zetten zou hij er nog dikker uit zien..

    Login om te reageren
  9. Tom zegt

    15 januari 2009 om 16:04

    Wat is dat vreemde gedoe rond die uitlaat op de laatste foto? Vreemde diffusor mocht het dat zijn precies dat die uitlaat is ingepakt met gaas ofzo :s
    Voor de rest mooi autotje en vrij goedkoop vind ik zo.

    Login om te reageren
  10. jOnas zegt

    15 januari 2009 om 16:18

    niet eerlijk, ik wil ook één :(

    Login om te reageren
  11. ogerr zegt

    15 januari 2009 om 16:32

    absoluut geen verkoophit of niet?!? tot nu toe nog maar 1x tegen gekomen in het oosten..

    Login om te reageren
  12. HammieH zegt

    15 januari 2009 om 16:38

    Kom es met dat nieuws over die nieuwe 500 drop-top!

    Login om te reageren
  13. C30 T5 zegt

    15 januari 2009 om 16:53

    ben geen alfa fan maarrr, dit is wel echt een dikke bak. Als ik Alfa was zou ik toch overwegen om hem uit te brengen.

    Login om te reageren
  14. HGP zegt

    15 januari 2009 om 16:54

    mooi ding, maar kan het zijn dat de mito niet zo heel erg aanslaat, heb hem nog maar 1 keer zien rijden tot nu toe

    Login om te reageren
  15. Pino zegt

    15 januari 2009 om 16:56

    Luca Di Meo van Alfa Romeo naar VOLKSWAGEN !!!!

    Login om te reageren
  16. Jesper zegt

    15 januari 2009 om 17:00

    @ Gizzi: Ja joh, alsof ze voor een uitvoeringsactie van 46 stuks de hele aandrijflijn gaan verleggen… Ga jij maar weer lekker Need For Speed spelen. :roll:

    Ik zie dagelijks 2 Mito’s rijden, een zwarte en een rode. In het rood met 17” vind ik het echt een adembenemend mooie verschijning hoor :o

    Login om te reageren
  17. Vive la FRANCE! zegt

    15 januari 2009 om 17:10

    Rood past toch beter bij de Mito, verder wel geslaagde versie!

    Login om te reageren
  18. Jaapschaap zegt

    15 januari 2009 om 17:12

    erg mooi, Moeten ze meer mee doen! :D

    Login om te reageren
  19. johnny t-jet zegt

    15 januari 2009 om 17:27

    echt mooi hoor die kleurcombinatie , alleen munsterhuis denkt mij in te grote getallen bij inruil .
    laterrrrrrr

    Login om te reageren
  20. Mtyn zegt

    15 januari 2009 om 17:27

    Echt mooi, maar het is dan ook gewoon een geweldig mooi autotje. Ik heb laatst een stukje in de 1.4tjet gereden, rijd erg lekker. DNA werkt goed, op D is hij écht lekker sportief en daar is dan ook de sound ineens naar. Toch zou hij wel iets meer pit kunnen gebruiken, ben dan ook erg benieuwd naar de GTA!

    Login om te reageren
  21. Zoef zegt

    15 januari 2009 om 17:28

    In de US hoef je vooraan geen nummerplaat!

    Login om te reageren
  22. Thomassino zegt

    15 januari 2009 om 17:29

    Helaas zie ik hem zelden maar ik vind het zeker een kek karretje.
    Helemaal in zo’n uitvoering! En wel knap 170 pk uit een 1.4 liter!

    Login om te reageren
  23. lincoln zegt

    15 januari 2009 om 17:37

    dat ding in basis uitvoering is zeldzamer dan de PT-cruiser ..
    en terecht ..

    Login om te reageren
  24. Bxl zegt

    15 januari 2009 om 17:41

    de motors en hun prestaties zijn dik in orde!
    maar qwa uiterlijk vind ik het toch ma een serieuse wijvenbak ze!!! ;)

    Login om te reageren
  25. Yeelen zegt

    15 januari 2009 om 18:12

    @ brammer
    da’s de shop eraan hé
    gewoon zal ie wrs wel mat zijn..

    Login om te reageren
  26. joepiedepoepie zegt

    15 januari 2009 om 18:56

    In Italie, waar die geleverd wordt, hebben ze kleine kentekens voorop…

    Login om te reageren
  27. Herke zegt

    15 januari 2009 om 19:29

    Ben ik de enigste die dit ding afschuwlijk vind ofzo?

    Login om te reageren
  28. johnny t-jet zegt

    15 januari 2009 om 19:35

    ja

    Login om te reageren
  29. Bob zegt

    15 januari 2009 om 20:23

    @Herke .. nee .. ik vind hem ook lelijk Iedere keer als ik deze auto zie moet ik denken aan dit:

    Login om te reageren
  30. Bob zegt

    15 januari 2009 om 20:23

    @zoef .. niet correct .. in sommige staten is dat het geval .. maar bijna overal is een kenteken op de voorkant verplicht

    Login om te reageren
  31. Herke zegt

    15 januari 2009 om 20:28

    @ bob; haha inderdaad! het perfecte voorbeeld;)

    Login om te reageren
  32. slk zegt

    15 januari 2009 om 21:34

    ZIet er toch niet uit met die enorme voor overhang.

    Login om te reageren
  33. Mii zegt

    15 januari 2009 om 23:06

    Geweldig. Ik vind de gewone mito al heel mooi,maar dit is toch wel een stuk mooier. Jammer dat ze er maar 46 maken,anders wou ik over een paar jaar ook wel een.

    Login om te reageren
  34. Jeroen zegt

    16 januari 2009 om 01:05

    Het lijkt op de foto geen matzwart,
    Maar dat donkergrijs staat erg stoer!

    Login om te reageren
  35. Ralph zegt

    16 januari 2009 om 09:30

    Dahm! Zo is ie ook erg gaaf! Maar ja ik zal het moeten doen met mijn Alfa rode Mito.

    (Overigens, die velgen schelen niet of nauwelijks van de 17 inch sport velgen die op de optielijst staan, of in mijn geval standaard bij de uitvoering zitten)

    Login om te reageren
  36. Vinny_93 zegt

    16 januari 2009 om 15:49

    46 jaar? wat is dat voor jubileum? Ter ere van Rossi of zo?
    Wel chille velgen, rest van de auto vind ik een beetje wat weg hebben van die C1 van Geely.

    Login om te reageren
  37. Raptor zegt

    9 februari 2009 om 15:29

    Ik zie hem soms in’t zwart. Mooier dan op foto moet ik zeggen. Het zwart met het chroom rond de lampen staat’m erg goed. De mooiste auto in zijn klasse.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North