• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Aston Martin DB9S door Project Kahn

Auteur: Dennis, gepost 23 augustus 2007 om 18:07 – 44 Reacties

Aston Marting DB9S Project Kahn


Bij tuner Project Kahn hebben de heren zich gebogen over het ontwerp van de Aston-Marin DB9. Ze konden niet anders dan tot de conclusie gekomen zijn dat het al een verschrikkelijk mooie auto is. Maar ja, je bent nu eenmaal een tuner, dus dan toch maar sleutelen.

Gelukkig hebben ze het netjes gehouden, want het resultaat is de subtiele DB9S bodykit die de DB9 een persoonlijk tintje geeft, maar wel trouw blijft aan de originele vormen van de auto.

De bodykit bestaat uit een voor- en achterbumper, side skirts en een kleine kofferbakspoiler. Project Kahn is ook vooral bekend om z’n velgen, dus een viertal dikke 20 inch sloffen ontbreken dan ook niet. Dezelfde velgen zagen we ook al zagen op het DBS prototype. Voor zo’n 10.000 euro is de bodykit voor jou en tel daar 6.000 euro bij op voor de velgen.

Aston Marting DB9S Project Kahn

Aston Marting DB9S Project Kahn

Aston Marting DB9S Project Kahn

Persbericht Project Kahn:

New from Project Kahn: The DB9S styling package for the DB9. The DB9S styling package provides a contemporary look that stays true to the original Aston Martin DBS style. Now the leading design house in the UK Project Kahn’s team of dedicated designers recognise the importance of staying true to the original design themes of bespoke vehicles while providing a new and dynamic appearance that follows on the original contours of the car.

The DB9S styling package comprises of two front and two rear valance pieces, side skirts and rear boot lip spoiler. The addition of the front valance sections provides the aggressive front bumper and the moulded side skirts provide a ‘low to the road’ look which beautifully sets off the curves and flows of the original bodywork. The styling package is finished off perfectly by a set of 20” Kahn RSV alloy wheels, which Aston Martin actually used on their DBS prototype.

This package is an ideal way to transform a standard DB9 into the ultimate prestige marque. In an age when more and more individuals are able to afford luxury cars, the need to optimize their appearance becomes vital.

Ook interessant!

  • Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
    Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
  • Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
    Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
  • Aston Martin Valkyrie is ein-de-lijk af
  • Aston Martin Vantage grille
    Aston Martin Vantage grille issue opgelost

Nieuwste artikelen

  • Video: Mijn knipperlicht staat aan, DUS ik kom
  • Porsche pakt de beste Carrera op de juiste wijze aan
  • Nee maar! Keert de leukste hot hatch terug?
  • De PORSCHE 997.2 Turbo Cabrio van Dick heeft het ALLEMAAL #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

Aston Martin, db9, project-kahn, tuning

Vorig bericht: « Irmscher geeft Opel GT een oppepper
Volgend bericht: Hippies, sex, drugs en…? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Marnix zegt

    23 augustus 2007 om 18:11

    Zelfs als je niet voor tuning bent moet je toch toegeven dat dit zeer mooi gedaan is. (ja en over velgen zal iedereen wel zijn eigen mening hebben)

    Login om te reageren
  2. L-Fred zegt

    23 augustus 2007 om 18:11

    Kan niet anders zeggen…. mooi!

    Login om te reageren
  3. vla zegt

    23 augustus 2007 om 18:12

    damn damn damn damn damn damn damn damn

    2..4..8..9..ja dat zijn er negen, dus geef mij maar de gewone DB9 enneuh, how much horsepower does this add?

    Login om te reageren
  4. ML320 CDI zegt

    23 augustus 2007 om 18:13

    lijkt wel of ze de achterkant zijn vergeten als je vanaf de zijkant kijkt. Maar hijs nog steeds wel mooi gedaan. Alleen vind ik de DBS mooier.

    Login om te reageren
  5. vla zegt

    23 augustus 2007 om 18:14

    @ mezelf
    ik kom er één te kort!!!

    damn

    dus bij deze is dat ook al weer recht gezet
    btw zijn die velgen niet een slagje te groot?

    Login om te reageren
  6. remy zegt

    23 augustus 2007 om 18:15

    waarom geld uitgeven om je auto lelijker en minder waard te laten worden?

    Login om te reageren
  7. toyota freak zegt

    23 augustus 2007 om 18:19

    gaaf echt een mooie bak ik vind de velgen vooral ook mooi

    Login om te reageren
  8. L-Fred zegt

    23 augustus 2007 om 18:20

    lol, belgen kunnen dus toch tellen, ha ha.

    Login om te reageren
  9. johantuning zegt

    23 augustus 2007 om 18:21

    tjah een echte dbs is uiteraard mooier.
    maar als je goedkoop een auto wilt rijden die bijna net zo mooi is als de dbs, is dit eeen leuke aanbieding.
    bodykit en velgen vind ik geweldig, alleen jammer van de spoiler, verpest de hele kofferbak vind ik, en hebben ze de motor standaard gelaten ofzo??

    Login om te reageren
  10. R. zegt

    23 augustus 2007 om 18:22

    nice!

    Login om te reageren
  11. ik de dinges zegt

    23 augustus 2007 om 18:23

    mooier dan de dbs!

    Login om te reageren
  12. Ronin zegt

    23 augustus 2007 om 18:25

    vind de velgen wel mooi voor de rest is het niet echt boeiend. Geef me dan maar een gewoone db9 of natuurlijk de nieuwe dbs

    Login om te reageren
  13. Aston Martin Rapide zegt

    23 augustus 2007 om 18:26

    Heel fraai gedaan! We kunnen natuurlijk zeggen dat DBS mooier is, maar dit is een DB9 met een bodykit. Al met al dus een geslaagde poging. Het is en het blijft een mooie wagen!

    Login om te reageren
  14. Armada zegt

    23 augustus 2007 om 18:30

    Nice. Very nice indeed. Ganz geil.

    Login om te reageren
  15. Rick dos zegt

    23 augustus 2007 om 18:31

    Ik dach dat het niet mogelijk was, maar het is blijkbaar toch gelukt.

    Een prachtige auto net dat beetje mooier maken.

    Knap hoor.

    Login om te reageren
  16. vla zegt

    23 augustus 2007 om 18:33

    @ L-fred

    Belgen kunnen ook aardig uit hun sloffen vliegen for the mothercountry, ik merkte het tenminste *trots*

    Login om te reageren
  17. L-Fred zegt

    23 augustus 2007 om 18:37

    @ de vleaminck: :-)

    Login om te reageren
  18. joeri zegt

    23 augustus 2007 om 18:43

    Nee, dan liever een DBS.
    Dat jullie die nu allemaal mooi vinden.

    Login om te reageren
  19. L-Fred zegt

    23 augustus 2007 om 18:46

    Even het linkje naar Project Kahn. Ze doen nog meer leuke ‘projectjes’.
    http://www.projectkahn.com/index.html

    Login om te reageren
  20. Windhoos zegt

    23 augustus 2007 om 18:50

    Mooi, maar ook onnodig. Hij is al mooi van zichzelf ;-)

    Login om te reageren
  21. vla zegt

    23 augustus 2007 om 18:52

    @ windhoos

    de nagel op de kop

    Login om te reageren
  22. gebbetje zegt

    23 augustus 2007 om 18:58

    owkeej? Er zijn dingen die doe je gewoon niet. Punt.

    Login om te reageren
  23. JeffreyG zegt

    23 augustus 2007 om 19:11

    enkel de velgen staan hem mooi
    doe mij deze maar met orginele ombouw :D

    Login om te reageren
  24. Mercedes - Jellinek zegt

    23 augustus 2007 om 19:11

    Eindelijk een tunert die een mooie auto eens niet verkracht.
    Dit is tenminste nog acceptabel.

    Login om te reageren
  25. robert zegt

    23 augustus 2007 om 19:17

    meestal heb ik niets met die tunerts. Maar deze creatie is bijzonder fraai.

    Login om te reageren
  26. Chief_S5 zegt

    23 augustus 2007 om 19:25

    Eerlijk.., dit is een van de mooiste DB9’s die ik ooit gezien heb. :)

    Login om te reageren
  27. polomen zegt

    23 augustus 2007 om 19:45

    Een DB9 is mooi, maar deze echt prachtig. Die moet je een in het Rijksmuseum zetten!

    Login om te reageren
  28. Flow Designs zegt

    23 augustus 2007 om 19:50

    w00w echt een prachtige wagen gewoon..
    ken geen ander woord bedenken dan dit
    gewoon “Perfection” is =)

    Login om te reageren
  29. YannR zegt

    23 augustus 2007 om 20:18

    Schitterend gedaan… Er zijn veel andere die deze prachtige wagen op die manier zouden verkl*ten…! Maar een goeie oplossing om nog wa centjes te sparen ook

    Login om te reageren
  30. GOD zegt

    23 augustus 2007 om 20:46

    er kan niet veel fout gaan bij deze wagen
    één van de mooiste auto’s ooit

    Login om te reageren
  31. glenne zegt

    23 augustus 2007 om 22:00

    heel mooi getuned , echt subtiel is niet overdreven getuned en hele mooie velgen er onder echt mooi gedaan

    Login om te reageren
  32. Romeo zegt

    23 augustus 2007 om 22:20

    Ik vind de Vanquish toch de mooiste Aston Martin. Vooral de neus, stoer maar toch ingetogen en mooi. Hier is ie alleen maar spits, met een grote windhapper.
    Achterkant is wel fraaier.

    Login om te reageren
  33. Robbie Ruifrok zegt

    23 augustus 2007 om 22:21

    ik moet mijn complimenten meedelen. Maar zie ik het goed en hebben zo ook een paar van die gaten gedicht in de motor kap? want dat vind ik alleen nog beter! vier van die gaten waren net wat te veel.

    Login om te reageren
  34. Gerard zegt

    23 augustus 2007 om 23:54

    Persoonlijk vindt ik de originele uitvoering het mooist. En ‘Mansory’ doet het beter vindt ik, als het op tuninggebied aankomt. Moest er ’n tuner zijn die nog beter kan, gelieve het dan te melden.

    Login om te reageren
  35. ShockFly zegt

    24 augustus 2007 om 00:31

    Geef mij de Aston maar origineel. Liefst in het prachtige British Racing Green.

    Login om te reageren
  36. marruk zegt

    24 augustus 2007 om 03:25

    Oeioei, die voorbumper is wel érg nice!
    Wie een beetje tuning-voorbumpers kent
    weet dat sommigen er van die extra plaatjes
    onder hebben, onder de mistlichten vóór,
    die dan met de bumpervorm meegaan,
    en dan omhoog, een centimetertje of 20-25 hoog,
    en tot een stukje voor de wielkasten.
    Duidelijker kan ik het niet beschrijven sorry.

    Anyway, als je hier goed naar die voorbumper kijkt,
    zie je dat ze dat d.m.v. de vorm van het luchtrooster
    waar de mistlampen zouden kunnen zitten ook gedaan hebben.
    Goed gelukt vind ik. Zijskirts beetje middelmatig, kunnen er mee door.
    DBS-velgen zijn die 6 mille extra op je DB9 wel waard,
    en bij de achterbumper zie ik niet zoveel verschil
    met een originele, die foto is een beetje donker.
    If i had the money for a db9 and these options, i wd do it =)

    Login om te reageren
  37. Rob zegt

    24 augustus 2007 om 08:53

    Doe te dikke ‘dorpel’ aan de onderlant ziet er niet fraai uit en de velgen zitten helemaal klem in de wielkasten.

    Login om te reageren
  38. Murrrphy zegt

    24 augustus 2007 om 09:36

    Mooi hoor.

    Login om te reageren
  39. Jela zegt

    24 augustus 2007 om 11:21

    best mooi, maar misschien ziet het er in het wit niet uit, wie weet…

    Login om te reageren
  40. J. zegt

    24 augustus 2007 om 17:52

    Schitterende velgen (mag wel een inch kleiner), en gelukkig verkrachten ze de AM niet!

    Login om te reageren
  41. Tom zegt

    24 augustus 2007 om 18:51

    Mooier dan de DBS…die achterlichten spreken mij veel meer aan!

    Login om te reageren
  42. Racer X zegt

    24 augustus 2007 om 20:25

    mooie wagen hoor :)

    Login om te reageren
  43. sander zegt

    26 augustus 2007 om 01:58

    lelijk!!!! doe mij maar de stuk goedkopere v8 vantage, dat vind ik de mooiste am van dit moment en hij is in vergelijking met de DBS een koopje!

    Login om te reageren
  44. Samuel zegt

    28 augustus 2007 om 20:22

    Kijk dat is nog eens een echte auto als die langs rijd krijg je echt wel een erectie maarjah gewone db9 is ook super als ik geld had had ik tog de gewone gekocht

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North