• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Irmscher geeft Opel GT een oppepper

Auteur: Dennis, gepost 23 augustus 2007 om 17:11 – 84 Reacties

Opel GT Irmscher


Duitse tuner Irmscher heeft de Opel GT een oppepper gegeven. De geblazen 2,0 liter viercilinder levert normaal 260 pk, maar dit hebben de Duitsers opgekrikt naar 315 pk. Onbehandeld sprint een GT al in 5,7 seconden naar de 100 km/u en hoewel Irmscher over de acceleratie na de pepkuur geen uitspraken doet, kun je je voorstellen dat dit ergens rond de 5 seconden zal liggen.

Nuttige informatie voor de fans van de Dodge Demon Concept. Als die er komt krijgt deze hetzelfde motorblok als de GT. Irmscher heeft ook aan de cosmetica gedacht en dus kreeg de voorspoiler een lipje en wordt het geheel op 19 inch 5-spaaks velgen geserveerd. Het interieur kan op verzoek van de eigenaar worden verfraaid met lederen accenten (bron: irmscher).

Ook interessant!

  • Deze Opel Corsa maakt zijn naam wél waar
  • Dit is de Opel Grandland voor mensen met hoogtevrees
  • Opel Mokka is eindelijk cool genoeg voor goede oude tuning
  • Irmscher Opel Insignia iS3
    Irmscher Opel Insignia iS3 heeft bijzondere inspiratiebron

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
  • Autosalon van Brussel 2026: dit zijn de primeurs
  • Kia viert 80-jarig bestaan met dit bijzondere apparaat
  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
FacebookTweetPinLinkedIn

Cabrio, irmscher, Opel, tuning

Vorig bericht: « Autobouwers gewaarschuwd voor alcohol immobilizers
Volgend bericht: Aston Martin DB9S door Project Kahn »

Lees Interacties

Reacties

  1. vla zegt

    23 augustus 2007 om 17:15

    waaaaaat????
    315 pk is wat de volvo V8 levert!!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  2. Snuru zegt

    23 augustus 2007 om 17:17

    ja uit een 2.0 blokje is 315 pk niet slecht :)
    en de cijfers liegen er ook niet om ..

    Login om te reageren
  3. Dr. Bronx zegt

    23 augustus 2007 om 17:19

    leuk maar op je sleutelhanger blijft opel staan en op de voorkant van de auto ook en op de achterkant ook. waardeloos dus….

    Login om te reageren
  4. Bas zegt

    23 augustus 2007 om 17:20

    Leijk

    Login om te reageren
  5. Luc zegt

    23 augustus 2007 om 17:21

    @ Dr. bronx, die kinderachtige commentaren slaan nergens meer op. Die zijn echt van zeer laag niveau

    hier heb ik opgewacht, ben benieuwd wanneer steinmetz komt

    maarja, lekkere gt en ook toch wat pk’tjes voor een 2.0

    Login om te reageren
  6. Bas zegt

    23 augustus 2007 om 17:21

    Hoe kan je lid wordn van autoblog?

    Login om te reageren
  7. floryn zegt

    23 augustus 2007 om 17:31

    @ Bas door zeer zeer veel te reaguren op alle artikelen :)

    leuk dat ze 315pk uit het blokje kunnen halen, maarwaarom maken ze de auto zo lelijk en waarom zetten ze er zo’n lelijke velgen onder? dit is echt smakeloos

    Login om te reageren
  8. Z3 zegt

    23 augustus 2007 om 17:33

    Zijn er geen foto’s van de achterkant.. ik ben wel benieuwd hoe die eruit ziet.. trouwens, zoveel aantal pk’s uit zo’n blok staat mij wel aan! :D

    Login om te reageren
  9. ZwerverRoodbaard zegt

    23 augustus 2007 om 17:34

    315 paardjes respectabel :) En idd ik vraag me ook af wat Steinmetz gaat doen :D

    Login om te reageren
  10. RScosworth zegt

    23 augustus 2007 om 17:34

    Vet heftig 315 peekaa’s uit een viercilinder! Ligt het nou aan mij of zijn die wielen een maatje te groot voor deze ride. Vind het er nogal krapjes uitzien in ieder geval.

    @ Dr. Bronx
    Je zoveelste laagdrempelige opmerking, wie en wat wil je daarmee bereiken?

    @ Bas
    Dat ben je vanaf nu met je eerste post! Welkom :)

    Login om te reageren
  11. vla zegt

    23 augustus 2007 om 17:38

    btw om mijn reactie van daarjuist wat bij te sturen; houd je vast; de Mistubischi Evo 9 levert 400 pk uit een 2.0 liter vier-cilinder…(weet niet of dat standaard is of niet, maar het is een feit)

    Login om te reageren
  12. Arie Nap zegt

    23 augustus 2007 om 17:38

    Ik vind het design van deze bak mooi op een saturn of pontiac, maar een opel badge past er niet bij, beetje jammer van GM. Het design is in mijn ogen veel te amerikaans :(

    Login om te reageren
  13. RubenBaeten zegt

    23 augustus 2007 om 17:39

    Komt er een GM-blok in die Dodge Demon??

    Login om te reageren
  14. ronald ccx zegt

    23 augustus 2007 om 17:44

    @ de vleaminck

    :D vet blok .. zekers en de truc zit m in de computer van da ding…

    Login om te reageren
  15. RScosworth zegt

    23 augustus 2007 om 17:45

    @ de vleaminck
    Die 400 pk uit de Evo krijg je alleen bij de Evo VIII MR FQ400, zoals de naam al doet vermoeden gaat het hier om een special edition. Er zijn er slechts 100 van uitgebracht en deze VIII is opgebouwd uit onderdelen van verschillende merken (Ralliart, Motec, HKS etc. etc.). Het is wel een feit inderdaad net zoals het feit dat deze verre van standaard is ;)
    Voor meer info: http://www.rsportscars.com/eng/cars/lancer_fq400.asp

    Login om te reageren
  16. vla zegt

    23 augustus 2007 om 17:51

    @ ronald ccx

    dat, samen met de turbo en de DOHC cilinderkop,eigenlijk allebei gestuurd door de compter

    Login om te reageren
  17. TimMR2 zegt

    23 augustus 2007 om 17:51

    best gaaf wagentje, alleen heeft het een structureel probleem……. het blijft een opel.

    Login om te reageren
  18. vla zegt

    23 augustus 2007 om 17:54

    @ mezelf
    dat moest computer zijn ipv compter

    Login om te reageren
  19. toyota freak zegt

    23 augustus 2007 om 17:56

    tim MR2

    helemaal mee eens het blijft een opel
    toyota is beter

    Login om te reageren
  20. Vincent zegt

    23 augustus 2007 om 18:04

    De opel GT vind ik zelf al een erg mooie auto, helaas nog niet in gereden dus over de rijeigenschappen kan ik niet zeggen. De cijfers zijn iig veel belovend en ik vind het design gewoon erg goed geslaagd. En ik moet zeggen dat de aanpassingen hem ook niet misstaan!

    Login om te reageren
  21. Mercedes - Jellinek zegt

    23 augustus 2007 om 18:07

    Mooie auto maar ik heb toch liever een Corvette ZO6

    Login om te reageren
  22. Aston Martin Rapide zegt

    23 augustus 2007 om 18:08

    Je moet er maar van houden….

    Login om te reageren
  23. TomRS6 zegt

    23 augustus 2007 om 18:08

    @ RScosworth en Luc,

    Ik ben het met Dr. Bronx eens, het blijft een Opel.

    Het is geen laagdrempelige opmerking want als jij een Lada tegenkomt die op een Enzo lijkt, dan zou jij hem toch ook niet kopen ongeacht de lage prijs?

    Gr. Tom

    Login om te reageren
  24. Brecht zegt

    23 augustus 2007 om 18:12

    Is wel een mooie auto alleen is het totaal niet praktisch die wagen, gwn een funmobiel. Zkr niet om voor alledaags met te rijden.
    Dikke pluim voor de motor ;)
    Wat hebben sommige mense tegen opel :o ?

    Login om te reageren
  25. vla zegt

    23 augustus 2007 om 18:15

    @ tomRS6

    S80 V8 of Opel Gt Irmscher?

    Login om te reageren
  26. johantuning zegt

    23 augustus 2007 om 18:17

    mooie auto, lekkere prestaties, alleen de spiegels vind ik minder, maar thats just me.
    grote velgen vind ik trouwens ook zeer geslaagd.

    @ Dr. Bronx
    op de zijkant zitten jah grote Irmscher stickers als je goed kijkt….

    Login om te reageren
  27. R. zegt

    23 augustus 2007 om 18:23

    die motor met 315pk, oké!
    maar laat de rest maar zitten!

    Login om te reageren
  28. TomRS6 zegt

    23 augustus 2007 om 18:26

    Definitly de S80 ;)

    Login om te reageren
  29. Armada zegt

    23 augustus 2007 om 18:27

    Opel of niet, ik vind hem wel aardig. Zo. Dat voelt lekker zeg, even vloeken in de kerk.

    Login om te reageren
  30. vla zegt

    23 augustus 2007 om 18:37

    eigenlijk ben ik nog enigzins blij dat ik niet de enige ben die dwars door een opel heen kijkt, enkel niet door de eerste gt, dat een prachtige kant van opel die we helaas mss nooit meer terug zullen zien

    Login om te reageren
  31. Rick dos zegt

    23 augustus 2007 om 18:38

    Hè gadver zo makkelijk dit mensen! Afgeven op Opel.

    Weet je wel hoeveel mensen je met zulke opmerkingen tegen de zere been schopt?

    Kijk. Ja, je hebt het niet ver geschopt in het leven als je in een Opel rijdt, ja, je bent geen kleurrijke persoon als je in een Opel rijdt, ja, je leven heeft geen inhoud als je in een Opel rijdt.

    Maar moeten we dat nou ècht elke keer weer, als we het over Opel hebben in een Opelrijders gezicht wrijven? Het leven is al moeilijk genoeg voor die mensen. Tsjonge jonge mensen een beetje compassie kan geen kwaad. tsjonge jonge zeg…… :) :P

    Login om te reageren
  32. Windhoos zegt

    23 augustus 2007 om 18:47

    Er zijn imho maar een paar mooie Opels, en dit is er één van! Ziet er stoer uit!

    Login om te reageren
  33. Cleotiz zegt

    23 augustus 2007 om 18:49

    Vloeken in de kerk?
    Ik zou me niet te veel aan trekken van wat andere mensen vinden.
    315 PK in een 1200 KG roadster?
    Klinkt mij in de oren als een heet wagentje, ik vindt hem ook mooier dan de solstice.

    Login om te reageren
  34. Mr. R zegt

    23 augustus 2007 om 19:07

    Heb er niet in gereden, maar als ik de pers mag geloven had de GT geen tekort aan power en hadden de mannen van Irmscher beter het stuur- en weggedrag iets scherper en lichtvoetiger kunnen maken. Maar 315pk is natuurlijk wel leuk voor stoplichtsprintjes. Opel kan dit eigenlijk wel onder de OPC-vlag uitbrengen…

    Ik zal wel één van de weinige zijn, maar met Opel vind ik weinig mis. Nee, het zijn niet de meest passievolle auto’s, maar Opel heeft toch meer ‘sjeu’ dan Volkswagen.

    Login om te reageren
  35. JeffreyG zegt

    23 augustus 2007 om 19:13

    150pk/L is niet verkeerd :D
    kijk nu praten we over een leuke auto ;)
    uiterlijk heeft Irmscher hem ook goed aangepakt
    voegt optisch iets toe zonder dat de orginele lijn gebroken word ;)

    Login om te reageren
  36. w0o0dy zegt

    23 augustus 2007 om 19:47

    @Mr. R. dat is precies wat ik ook dacht….. leuk, nog meer pk’s maar daarvan waren er eigenlijk al redelijk wat voorhanden. het weggedrag schijnt niet echt speels en sportief te zijn….. maar goed, Opel pretendeert dan ook niet dat ze de ultieme rijdersauto’s maken.

    Die plastic zooi die eraan gehangen is dat is dan wel weer shocking ugly, pauper shit.

    Login om te reageren
  37. polomen zegt

    23 augustus 2007 om 19:48

    Maar het uiterlijk is nog steeds niet goed…

    Login om te reageren
  38. Eelco zegt

    23 augustus 2007 om 19:59

    Quote van 15 jarige pubertjes: “Wow moet je dat zien, vet gave bak! Oh shit, het is een Opel :( wat een schijthok! Waarom ik dat vind? Nou al die stoere jongens vinden Opels kutauto’s, dus vind ik dat ook!”
    Omg, erg zielig gedrag dit, magoed, wat doe je eraan…

    Je raad het al, ik vind het een erg leuke auto, en dat er een Opel logo opzit zie ik als een positief iets, als er een b.v. een BMW logo op had gezeten was hij waarschijnlijk 10 rooitjes duurder geweest. En daar zit niemand op te wachten.

    Amen

    Login om te reageren
  39. Bertus zegt

    23 augustus 2007 om 20:05

    En ja hoor, Opeltje in het nieuws, en Pavlov krijgt weer een eredienst. Iedere die fabrikant die een achterwielaangedreven 2 zitter, al dan niet met open dakkie, maakt verdient een dikke pluim. Behalve een lelijke middenconsole is er weinig mis met de “New GT”, had er Audi, BMW o.i.d. op gestaan dan had je dezelfde fanboys niet gehoord.

    Login om te reageren
  40. floryn zegt

    23 augustus 2007 om 20:25

    kijk dit was een leuk opeltje:

    maar dat irmscher plastic prul is een GM halffabrikaat waar mensen met een gebrek aan estetisch inzicht plezier aan kunnen geven ik hoop dat die mensen even kijken naar het plaatje bij mijn reactie en misschien heel misschien tot het inzicht kunnen komen dat plastic je sportwagen niet sneller maakt.

    Login om te reageren
  41. floryn zegt

    23 augustus 2007 om 20:28

    @ Bertus

    tuurlijk wel jongen het is zo grappig je hebt altijd mensen die voor de zwakken opkomen en dat is heel nobel maar toch zijn BMW Z4 , Audi TT en Mercedes in mindere mate met de SLK toch echt betere producten aan het maken

    Dat feit is overigens niet raar want de zo’n GT kost maar 42000 euro in tegenstelling tot de andere drie. Maar het is toch altijd frappant dat goedkope smaak vaak ook lelijke smaak en slechte smaak is in opels geval

    Login om te reageren
  42. GOD zegt

    23 augustus 2007 om 20:40

    het is juist de taak om van een lelijke opel een mooie te maken
    maar hun maken hem nog lelijker
    ik begin zo langzamerhand de hoop op te geven dat opel een keer mooie auto’s gaat maken

    Login om te reageren
  43. Jeffrey zegt

    23 augustus 2007 om 20:48

    Ik vind Opel over het algemeen nette auto’s, vooral de vectra na de facelift, opel Astra GTC, en sinds kort de Opel GT die ik heb zien rijden in Spanje in het magma rood, een geweldige auto en er komt redelijk geluid uit bij het gasgeven alleen het interieur, en de kap, plus de velgen vallen heel erg tegen. Maar desondanks geweldige auto die je maar weinig ziet net zoals de Opel Speedster. Ook al zeurt iedereen altijd over het imago Opel, dat het altijd Mercedes, Bmw, en Audi moet zijn over de kwaliteit ben ik het met iedereen eens maar toch is het een gewaagde auto voor Opel.

    Login om te reageren
  44. vla zegt

    23 augustus 2007 om 21:01

    oeps ik bedoelde blijkbaar Speedster met “vorige GT”

    @ jeffrey

    ja hij is mooi en vlug en een gevestigde roadster, maar wil JIJ erin gezien worden? (ik alvast niet, want hoe knap hij er ook uitziet, je voelt gewoon dat je als het ware op een andere golflengte zit)

    Login om te reageren
  45. Beaten zegt

    23 augustus 2007 om 21:06

    Leuk hoor, Opel bashen

    iedere keer weer dezelfde argumenten dat het een *saai merk* is of een *oude lullen bak*.. worden jullie daar zelf ook niet een beetje simpel van?

    ik wel in ieder geval. En als jullie je ogen een keer open hadden gedaan, dan hadden jullie allang MOETEN zien dat Opel de laatste tijd weer de goede kant op gaat! [en dan bedoel ik het kwa modellenaanbod, al de Antara viel een beetje tegen]

    Login om te reageren
  46. Romeo zegt

    23 augustus 2007 om 21:11

    Was de kritiek Opel niet dat ze suffe auto’s maken?
    Maken ze sinds kort weer spannende auto’s dan is het ook niet goed…

    Grappig is dat die mensen die kritiek leveren op Opel precies zo zijn als die suffe ouderen van stand die een Opel kopen omdat ze vastgeroest zijn in hun opvattingen.
    Die achterlijke debielen (dubbelop) zouden zelf een suffe Astra moeten kopen. Liefst 1 van 10 jaar oud…jeweetwel zo’n hele suffe model…

    Login om te reageren
  47. Luc zegt

    23 augustus 2007 om 21:15

    @ baeten, ik ga totaal in je mee, ze kunnen geen een nuttig woord erover zeggen, plak er maar eens mercedes op en het is meteen prachtig

    het slaat totaal nergens op om te zeggen het is maar een opel, al krijg ik het geld voor een porsche, ik blijf gewoon bij opel.

    @ rick dos, ik citeer even je volgende nutteloze alinea
    ‘Kijk. Ja, je hebt het niet ver geschopt in het leven als je in een Opel rijdt, ja, je bent geen kleurrijke persoon als je in een Opel rijdt, ja, je leven heeft geen inhoud als je in een Opel rijdt. ‘

    Dat slaat totaal nergens op, dus als je bijvoorbeeld audi rijdt heb je het wel ver geschopt, nou dikke bull-shit. Me pa en ma hebben he took ver geschopt maar willen gewoon een opel, al wint me ma de jackpot, opel blijf tgewoon ons merk.
    Ik wil later ook gwewoon een opel, al heb ik geld voor een cayenne turbo ofzo

    Login om te reageren
  48. Vincent zegt

    23 augustus 2007 om 21:16

    @ floryn

    Een gebrek aan estetisch inzicht? Ik denk dat je eerst even naar jezelf moet kijken. Iedereen heeft een eigen smaak en ik vind niet dat je de smaak van anderen kan beoordelen met gebrek aan esthetisch inzicht. En leuk dat de SLK, TT, en Z4 beter zijn maar dat is dus gewoon een totaal ander marktsegment. Gebrek aan marktinzicht;) De GT is net iets duurder dan een MX5, dus je kunt hem beter daarmee vergelijken.

    Leuk dat je Audi/BMW fan bent en geen opelfan, maar het is onzin om mensen die deze auto wel kunnen waarderen op te leggen dat ze geen smaak hebben. En over dat plastic, er zijn maar weinig materialen die een auto wel sneller maken, ze verlagen hooguit de weerstand;)

    Login om te reageren
  49. Biertje? zegt

    23 augustus 2007 om 21:31

    @Luc

    Wil jij mij een groot plezier doen? Wil je eens in je vocabulaire het woord “sarcasme” opzoeken? Als die er instaat dan kan dat wellicht mijn tekst verklaren. Zo niet, dan begrijp ik je comment.

    “Me pa en ma hebben he took ver geschopt”

    Gefeliciteerd hoor! Maar hoe ver hebben ze je geschopt dan? Wat 15, 20 meter? ;) :P

    Login om te reageren
  50. Rick Dos zegt

    23 augustus 2007 om 21:43

    Biertje? was ik…..

    Login om te reageren
  51. Beaten zegt

    23 augustus 2007 om 21:45

    Rick, wil je aub niet meer zulke namen gebruiken..

    nu heb ik weer dorst! :(

    Login om te reageren
  52. ELB zegt

    23 augustus 2007 om 21:45

    Net een mislukte Chrysler…

    Login om te reageren
  53. Rick Dos zegt

    23 augustus 2007 om 21:47

    @Beaten

    Ik zal het niet meer doen….. Biertje?! ;)

    Login om te reageren
  54. Windhoos zegt

    23 augustus 2007 om 21:48

    Alleen Hertog Jan ;-)

    Login om te reageren
  55. Rick Dos zegt

    23 augustus 2007 om 21:49

    Er is alleen Voll Damm hierzo…. ;)

    Login om te reageren
  56. Luc zegt

    23 augustus 2007 om 21:50

    @ rick; ik weet dat jij het sarcastisch bedoelde, het is daarom ook niet op jou gericht

    Login om te reageren
  57. Beaten zegt

    23 augustus 2007 om 21:51

    Ik heb iets met Duitse auto’s..

    dus Immer warsteiner oder bitburg :P

    Login om te reageren
  58. Windhoos zegt

    23 augustus 2007 om 21:54

    Heb ff moeten googlen, dus toch bier. Wat de boer niet kent drinkt hij niet…….

    ;-)

    Login om te reageren
  59. Luc zegt

    23 augustus 2007 om 21:58

    was de steinmetz gt ook al bekend eigenlijk?
    http://www.steinmetz.de/produktedeutsch/fahrzeugeaktuell/gt/index.html

    Login om te reageren
  60. Rick Dos zegt

    23 augustus 2007 om 22:02

    Shoot kunnen we nog geen feessie bouwuh! :P

    @Luc

    Aha, Oke. ;)

    Login om te reageren
  61. Krekkelens zegt

    23 augustus 2007 om 22:20

    Alleen oldtimer Opels zijn mooi, sinds de omega geen mooie opel meer gezien. Allemaal rammelbakken.. En bij bmw, mercedes en audi is de kwaliteit gewoon veel beter. Dat verklaart ook het prijsverschil

    Login om te reageren
  62. Beaten zegt

    23 augustus 2007 om 22:22

    ik rijd ook niet voor niets een Opel Manta uit 1972 [eerste type dus]

    Login om te reageren
  63. Armada zegt

    23 augustus 2007 om 22:38

    Oh ja, om nog even een andere leuke Opel te noemen:

    Opel Omega Lotus (ook bekend als Lotus Carlton)

    http://youtube.com/watch?v=L4V2KZNyaw8

    Login om te reageren
  64. vla zegt

    23 augustus 2007 om 23:13

    nu ik erover nadenk is de station wel een zeer gekwalifeerde gezinwagen

    Login om te reageren
  65. Mars zegt

    23 augustus 2007 om 23:22

    @floryn De Speedster was ook geen Opel maar een Lotus..

    Login om te reageren
  66. Arie Nap zegt

    24 augustus 2007 om 00:22

    @ Mars
    Amen :) Lotus is het enige merk van GM wat ik echt mag. De opel speedster was een goede auto want dat was eigenlijk een lotus. Deze Opel GT is van amerikaanse afkomst, over de kwaliteit doe ik geen uitspraak, dat zal best goed wezen in 2007 maar ik vind het zo afknappen dat er Opel op staat terwijl het design zo enorm amerikaans is, ben ik nou echt van mening dat ze er gewoon een Saturn of Pontiac logo op moeten plakken voor Europa of vinden jullie de auto echt passen bij Opel ?
    Ik vind die inteelt zo jammer bij GM, net zoals de die Saab SUV…

    Login om te reageren
  67. Jurgen zegt

    24 augustus 2007 om 02:04

    Misschien moet Autoblog maar eens een roadtripje gaan doen naar Irmsher/Steinmetz.

    Toch allebei al jarenlang actief op het gebied van Opel/… etc tuning.

    Steinmetz is ook een grote velgenproducent.

    Meriva Irmscher ziet er iig goed uit !

    Login om te reageren
  68. vr6 rijder zegt

    24 augustus 2007 om 09:43

    In de helling van de neus van de motorklep zie ik iets ‘Porsche-‘achtigs terug..

    Login om te reageren
  69. dannyboy zegt

    24 augustus 2007 om 10:26

    99% hier op deze site rijd met voorwiel aangedreven auto’s, en geven af omdat er een opel logo op staat? Laat me niet lachen. Dit autotje rijdt volgens mij top. Ondanks het feit dat er opel op staat.

    Login om te reageren
  70. Jela zegt

    24 augustus 2007 om 11:20

    misschien gaat de acceleratie zelfs onder de 5 seconden als ze een zonnedakje erop plakken!

    Login om te reageren
  71. BennyB zegt

    24 augustus 2007 om 11:32

    Ik vind dit gewoon een heel leuke auto. In België vanaf een 30.000 eur te koop. Ze willen hiermee ook niet een alternatief aanbieden voor de sportwagens van die andere duitese merken… gewoon een leuke wagen die voor meer mensen bereikbaar is.

    En wat maakt die badge nu uit. Denk je dat de designers daarvan wakker liggen? Als je het zo erg vind maak je hem gewoon clean of bestel je logo’s uit de US. Op deze manier zorgt GM ervoor dat wij toch ook deze leuke auto in Europa hebben…

    Login om te reageren
  72. Joost zegt

    24 augustus 2007 om 15:26

    Af en toe zie ik er wel eens eentje rijden. Wat een geweldig stoere wagen is het, Opel is goed bezig. En de mensen die er één op de oprit hebben staan interesseert het geen bips welk logo er op staat, zij zien vooral een aantrekkelijke automobiel voor een relatief gunstige prijs. Als je je status moet halen uit een ster of vier ringen, is er toch wel wat mis. En zeg nou zelf: voor een Opel hoef je je niet te schamen, die tijden zijn allang voorbij. Ik verheug me op de toekomst, met de Insignia en zeker twee nieuwe Opel coupé’s in het vooruitzicht.

    Login om te reageren
  73. JD zegt

    24 augustus 2007 om 15:57

    Opel is niet mijn merk…. maar ik zou best een GT willen kopen als ik het kon betalen. Mooi ding hoor.

    Login om te reageren
  74. RenesisHP zegt

    24 augustus 2007 om 20:19

    Rijd hij mij zoek op het rechte stuk,pak ik hem in de bochten. Blijft leuk

    Login om te reageren
  75. rop zegt

    29 augustus 2007 om 15:51

    origineel al lelijk, nu nog lelijker. wat een gedrocht.

    Login om te reageren
  76. Al Doctoro zegt

    29 augustus 2007 om 16:54

    Volgens mij is Opel meer gebaat bij meningen uit de doelgroep van de nieuwe GT, dus als alle 2e hands-rijders, frequent-autosloperij bezoekers en krantewijk jongens nu even dimmen, dan zal Al Doctoro even zijn mening geven. Ik heb een maand geleden een proefrit in de GT gemaakt, hiervoor heb ik gereden in een DB9, F430, Speedster , alle japanse kamikaze kisten en in het dagelijkse leven rij ik een Touareg (instapmodelletje). Mijn ervaring was verbijsterend; de GT is snel, lichtvoetig, berijpend, niet te hard en sympathiek geprijsd. Het heeft verbluffende lijnen en zit enigzins krap (ik ben 1.90) maar kan naar mijn mening de -technische-estetishe-ergonomische-luxe concurentie ruimschoots aan met de huidige generatiegenoten. Een het Opel-logo? Na deze ervaring niets mis mee!!

    Login om te reageren
  77. Angelo zegt

    13 september 2007 om 00:34

    Waardeloos waardeloos waardeloos, nee niet die opel GT maar die opmerkingen hier!?!
    Ik rij met een vw dus opel is niks, ik rij met bmw dus mercedes stinkt…
    Zielig

    Login om te reageren
  78. Windhoos zegt

    13 september 2007 om 17:40

    Wen er maar aan Angelo, ik verknoei mijn kostbare tijd er iig niet meer aan ;-)

    Login om te reageren
  79. Erwin zegt

    3 oktober 2007 om 19:55

    Afgelopen zaterdag de hele dag genoten van de Opel GT, of liever gezegd hard werken. De dag hadden we gewonnen met de actie ‘GeT on the road met een Opel GT’
    Het was een geweldige ervaring. Veel kilometers gemaakt en zelfs even in Duitsland gereden om te kijken hoe hard we konden.
    Het was helaas wel regenachtig maar dat heeft de pret absoluut niet gedrukt.

    Hieronder een (iets te lang) videoverslag.

    Login om te reageren
  80. Windhoos zegt

    3 oktober 2007 om 20:06

    Ik zie geen videoverslag………………………………………….

    Login om te reageren
  81. Erwin zegt

    3 oktober 2007 om 20:29

    Hier de link

    http://www.youtube.com/v/fJa63P2lLQg

    Login om te reageren
  82. Groeneklodder zegt

    28 december 2007 om 08:57

    Vindt het een mooie auto, en JUIST goed dat er opel opstaat.

    De Astra’s van nu hebben trouwens ook weer mooie lijnen gekregen.

    Maar het is heel simpel, ik heb in de nieuwe astra gereden, en ben zo enorm teleurgesteld (trouwens over de nieuwe peugeot 207 waar ik in heb gereden ook hoor)

    Waarom moet dat nou allemaal electronisch??? zelfs je knipperlichten zijn niet eens meer met een normaal schakelaartje :( onbegrijpelijk en erg “onecht aanvoelend” allemaal.

    Geef mij maar lekker mijn C-Kadettje, ja inderdaad, ouwe suffe kar, maar hij rijdt altijd, kan er alles zelf aan doen, en hij kost mij op LPG met zijn 2 Ltrblokje aan vaste lasten 70 €/jaar

    En dan de fun die je hebt als je zo’n opgeschoten mannetje eruit rijdt ;) niet altijd natuurlijk, ’t is geen ferrari…………………………

    Nogmaals mooie auto, maar autofabrikanten en electronica vindt ik een rotcombi, bij welk merk dan ook. en tegenwoordig moet alles “goedkoper” gemaakt worden dus dit spreekt ook niet voor fabrikanten helaas.

    Login om te reageren
  83. Ben zegt

    20 mei 2008 om 21:16

    Al Doctoro, je bent een man van mijn hart! Het is zo gemakkelijk om Opel neer te sabelen. Maar sorry voor die jochies zoals Rick Dos heb ik geen respect. Jochies die waarschijnlijk zelf geen cent te makken hebben, nooit een Opel GT kunnen betalen, Ferrari hun favoriete auto noemen en zelf rondrijden in Golfjes I,II of III. Tja.
    Ik heb zelf flink wat te besteden en overweeg de nieuwe GT aan te schaffen. De eerste GT heb ik overigens al. Wat een model!

    Login om te reageren
  84. damnedt zegt

    3 juni 2008 om 21:07

    De GT is gewoon een mooie en goede auto voor zijn prijs.
    De Speedster was een heel andere auto, maar door de Opel techniek juist erg betrouwbaar. En ik kan het weten, heb 4 jaar mogen genieten van mijn Speedster en geniet nu elke keer weer van mijn GT.
    Dus alle andere merk rijders, leasebakrijders die iets tegen Opel hebben, houd op met dat gezeur over Opel.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North