• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Aston Martin DBS replica op Opel Calibra basis

Auteur: robbie, gepost 23 januari 2010 om 13:57 – 110 Reacties

Work in progress


Een of andere handige knutsel Thai heeft in zijn vrije uurtjes druk lopen knutselen om zijn doorsnee Opel Calibra te transformeren in een Aston Martin DBS lookalike. Wat vinden we van het resultaat?

De neus ziet er op zich wel aardig uit, maar aan de zijkant en achterkant zie je meteen dat het geen echte DBS is. En als je een blik in het interieur durft te werpen barst je helemaal gelijk in lachen en/of huilen uit. De beste man heeft ongetwijfeld onwijs zijn best gedaan, maar het blijft toch een belediging voor het nobele Aston Martin. Het enige positieve dat ik kan vinden aan deze knutselpartij is het feit dat de wereld een Calibra armer is. Helaas is er wel dit gedrocht voor in de plaats gekomen. (via: topspeed.com)

Work in progress

Wat een prachtig interieur

Eindresultaat

Eindresultaat

Ook interessant!

  • Aston Martin schrapt Superleggera
  • Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
    Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
  • Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
    Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
  • Aston Martin Valkyrie is ein-de-lijk af

Nieuwste artikelen

  • Waarom je ruiten beslaan en hoe je ze 10× sneller ontwasemt
  • Buitenkansje: koop deze unieke AMG op Marktplaats!
  • Gespot – De nieuwe Vanquish in het kwadraat
  • R8-bestuurder wordt bijna gespiest bij crash in Hendrik-Ido-Ambacht
FacebookTweetPinLinkedIn

Aston Martin, calibra, dbs, Opel, replica

Vorig bericht: « Feest voor de oren: Honda HSV-010 GT warmt zich op
Volgend bericht: Lexus LFA is zo traag als dikke stront? »

Lees Interacties

Reacties

  1. bjorn zegt

    23 januari 2010 om 13:58

    whaha

    Login om te reageren
  2. bmw-e30-7bh zegt

    23 januari 2010 om 13:59

    Wie wil er nou een Aston met voorwielaandrijving…??

    Login om te reageren
    • KaCh1ng zegt

      23 januari 2010 om 14:41

      @bmw-e30-7bh: opel calibra bestond toch ook 4×4 :)

      Login om te reageren
    • Laue zegt

      23 januari 2010 om 18:41

      @bmw-e30-7bh:

      Misschien is het wel een opel calibera 4×4 V6 cliff edition. als je daar een turbo op gooit kan je best hard gaan.

      Login om te reageren
  3. Stoofvlees zegt

    23 januari 2010 om 14:00

    Wat had hij dan moeten doen? Even shoppen bij Kamei?

    Respect voor die man, mocht je maar een flauw idee hebben van hoeveel werk daar ingekropen is…

    Login om te reageren
  4. mrp zegt

    23 januari 2010 om 14:00

    Dit is ook een leuk projectje in dezelfde categorie:

    http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=848531&page=1

    Login om te reageren
  5. -sven zegt

    23 januari 2010 om 14:00

    Wow! wat gigantisch knap zeg! Kan je smaak misschien niet zijn en heiligschennis enzo,,, knap dat het is moet iedereen toegeven :D

    Login om te reageren
  6. CrazyHenkie zegt

    23 januari 2010 om 14:01

    Lol @ interieur! Maar die buitenkant ziet er niet heel slecht uit; hij´s wat te hoog schuin boven de achterwielen, maar hij´s wel aardig gelukt. Toch zou ik voor het geld dat zowel de donor als de uren hebbe gekost, liever wat anders gekocht, bijv je Calibra in nieuwstaat omtoveren oid.

    Login om te reageren
  7. snelste zegt

    23 januari 2010 om 14:01

    Ziet er goed uit, maar ja het blijft een opel he

    Login om te reageren
  8. Thomas zegt

    23 januari 2010 om 14:05

    Ik neem aan dat die nog bezig moet met het interieur. Onwijs respect voor de beste man. Zeker die 2 laatste foto’s, bravo!

    Login om te reageren
    • reaguurder zegt

      23 januari 2010 om 14:07

      @Thomas: En ik dacht dat de laatste 2 foto’s van een echte Aston Martin waren, om te vergelijken :D

      Login om te reageren
  9. reaguurder zegt

    23 januari 2010 om 14:05

    Zonde dat hij het intereur is vergeten te doen. Een paar mooie sportstoelen kopen, paar plakjes leer over het dashboard heen en een nieuw stuur en voila.
    Aan de buitenkant is wel net werk afgeleverd trouwens. Knap van hem.

    Login om te reageren
  10. HKH zegt

    23 januari 2010 om 14:05

    erg knap gemaakt!

    Login om te reageren
  11. tompy zegt

    23 januari 2010 om 14:10

    niemand gelet op de zeteltjes die naast de auto staan op foto 1 ??

    Login om te reageren
  12. Peter zegt

    23 januari 2010 om 14:10

    Volgens mij heeft hij het interieur wel gedaan, kijk maar naar de laatste foto. Dat zijn volgens mij sportstoelen.

    Login om te reageren
  13. Stoplichtsprintertje zegt

    23 januari 2010 om 14:11

    Hahahaha
    t eindresultaat mag r wezen

    Login om te reageren
  14. schnitzerken zegt

    23 januari 2010 om 14:16

    Die is toch echt mooi gedaan.. Volgens mij was dat interieur ook nog niet klaar hoor op die foto.. Mss eeft hij et ook aangepast volledig naar de AstonMartin.. Het zien er op de laatste foto alleszins mooie zeteltjes uit..

    Login om te reageren
  15. Marty87 zegt

    23 januari 2010 om 14:17

    hij is dan niet precies hetzelfde maar het ziet er toch best netjes uit
    hij had waarschijnlijk wel heel veel vrije uurtjes

    Login om te reageren
  16. JDM__Wotevajjjj zegt

    23 januari 2010 om 14:17

    ik begrijp echt niet waarom je dit zou doen.. ontwerp gewoon zelf een auto..
    wel onwijs knap gedaan

    Login om te reageren
    • Frankypanky zegt

      23 januari 2010 om 14:49

      @JDM__Wotevajjjj:

      Mss. omdat het onwijs veel moeilijker en duurder is om zelf een auto te ontwerpen?!?

      Anders deed iedereen het!

      @Robbie:

      Mss. omdat die Thai heel erg graag een Aston Martin zou willen, maar realist genoeg is om te weten dat hij nooit het geld zal hebben om er een te kopen (laat staan onderhouden)?!?

      En anders omdat hij een hobby zocht?

      Het is jammer dat die laatste foto’s iets te donker zijn, maar die meneer verdiend een hartelijk applaus!!!

      Login om te reageren
  17. Race_Kees zegt

    23 januari 2010 om 14:23

    Wat een gezeur, ik vind het vakwerk! Beter dan die Calibra’s met Halfords tuning.

    Login om te reageren
  18. RRRobert zegt

    23 januari 2010 om 14:24

    Tja, dan kan je lullig lopen doen over de Calibra als basis -zelfs Opel Manta-grappen liggen voor de hand- maar voor een dergelijk eindresultaat kun je alleen maar je hoed (of liever: je baseball cap) diep afnemen.

    Login om te reageren
  19. Activa zegt

    23 januari 2010 om 14:25

    Ik moet niet lachen om die man, ja dat interieur is haha, maar voor de rest respect. Probeer dit maar eens, en hij gaat er véél plezier aan hebben vooral omdat hij dit toch maar mooi zelf gefikst heeft.

    Login om te reageren
  20. Bobby_Orlando zegt

    23 januari 2010 om 14:25

    Aan Robbie zijn toontje leid ik af dat hij ongetwijfeld véél beter kan dan die Thai.

    Als dezelfde auto door een dikke Duitser met hangbuik of een Hollander met grote smoel gebouwd was dan stond Robbie ongetwijfeld te schuimbekken met een bobbel in zijn broek.

    Login om te reageren
    • robbie zegt

      23 januari 2010 om 14:29

      @Bobby_Orlando: uhh nee… Dit soort foute knutselprojecten kunnen nooit op mijn waardering rekenen. Of het nou is uitgevoerd door iemand uit Thailand, Duitsland of wel ander land dan ook. Daarnaast zeg ik niet dat ik het beter zou kunnen.

      Ik begrijp simpelweg niet waarom mensen aan dit soort projecten beginnen. Het resultaat is toch altijd crap en doet geen eer aan het originele product.

      Login om te reageren
      • Bobby_Orlando zegt

        23 januari 2010 om 14:53

        @robbie: gelukkig is jouw mening niet die van de meerderheid.

        Jij hebr noch een Calibra gerestaureerd, noch een echte Aston Martin, noch een Asotn Martin replica. Dus tot nader order gaat mijn respect naar die Thai en niet naar een betweterige blogger die tevreden moet zijn met een 1001 confectiemodelletje.

        Login om te reageren
      • Kevski-Style zegt

        23 januari 2010 om 15:42

        @robbie:

        Beetje lame antwoord :S Laten we eerlijk wezen: Perfectie bestaat niet. Simpel gezegd is ieders smaak anders, at al voo de nodige problemen zorgt. Dan kan je gaan lopen mekkeren dat het niet lijkt op het origineel, maar dat vind ik wel erg kort door de bocht. beter kan je dan kijken naar wat die gast wel kan, en dat is verdomt goed panelen maken, of het nou kunststof of metaal is. Ik zou persoonlijk willen dat ik er zo goed in was. En zo slecht ben ik er ook weer niet in eerlijk gezegd.
        Das hetzelfde met al dat gemekker over de chopshop auto’s. Ok, het design is vaak spuuglelijk, maar laten we eerlijk wezen: Kick Leepu eruit en je hebt qua team een stel super mensen bij elkaar. Want Lassen en plaatwerk kloppen kunnen ze als de beste….

        Login om te reageren
  21. Christiaan zegt

    23 januari 2010 om 14:26

    erg mooi

    Login om te reageren
  22. CowboyHenk zegt

    23 januari 2010 om 14:28

    De beste stuurlui staan aan wal..

    Login om te reageren
  23. super458 zegt

    23 januari 2010 om 14:30

    Dit is geen gedrocht… Wees blij dat iemand dit durft te doen. Wordt er nog gewerkt aan de grille? Want die is er niet, tenminste geen Aston (wannabe)exemplaar. Super mooi dus.

    Login om te reageren
  24. stanley zegt

    23 januari 2010 om 14:30

    ik vind toch dat hij er behoorlijk hard op lijkt zelfs!

    Login om te reageren
  25. Dennis zegt

    23 januari 2010 om 14:33

    Erg knap gedaan en volgens mij is er ook een ander interieur ingekomen.Sowieso andere stoelen en volgens mij ook een ander dashboard. Kun je op de een na laatste foto net zien.
    de vorm van het dashboard is iets anders.
    Alleen snap ik niet dat hij er geen grotere remschijven +klauwen erop opgeschroefd heeft. Kun je zien bij de achtervelgen.

    Login om te reageren
  26. timberleek zegt

    23 januari 2010 om 14:34

    respect voor de skills van die man. Het is zeker niet makkelijk om zo’n body te maken, laat staan op de grondvesten van een hele andere auto.

    Login om te reageren
  27. Headhunterz zegt

    23 januari 2010 om 14:38

    @ Mr P.
    Damn! Die SLR ziet er verdomd goed uit zeg! :o

    Login om te reageren
  28. Hubert zegt

    23 januari 2010 om 14:40

    Mooi gedaan.
    En leuk voor reclame doeleinden.
    Gewoon ergens in een etalage plempen en genieten maar.
    Het merendeel van de mensen weet toch niet hoe een Aston Martin er uit ziet (of wat voor sportwagen dan ook).
    Ze zioen enkel een goed gelukte poging om een sportauto te maken.

    Login om te reageren
  29. Hupke zegt

    23 januari 2010 om 14:41

    Hij heeft zen best gedaan, en van ver of voor iemand die er niets van kent zal het er wel op lijken. Ik hoop alleen voor hem dat hij een iets sportievere calibra gebruikt heeft met awd en niet het instap model met een 2.0 vierpitter en een 0-100 boven de 10 sec.

    Maar als ik per se een aston wil dan koop ik me wel een tweedehandsje of spaar ik wel wat voor een nieuwe.

    Login om te reageren
  30. Qasim zegt

    23 januari 2010 om 14:42

    NICE!

    Login om te reageren
  31. Nijntje_ zegt

    23 januari 2010 om 14:42

    @Robbie, je kan het fout vinden oké. Maar in dit geval het resulaat crap vinden gaat mijn petje te boven. Weet je in hemelsnaam wel hoeveel werk het is om een calibra naar dit om te bouwen? Check die laatste foto’s, ik bedoel… Dat is echt knap gedaan, respect voor die Thai!

    Login om te reageren
  32. frg zegt

    23 januari 2010 om 14:43

    Zonde van de Calibra.

    Login om te reageren
  33. krari zegt

    23 januari 2010 om 14:51

    het lijjkt nog wel aardig op zich
    en het is soweieso knap van die man
    wat as je geen geld heb voor un dbs maar er wel 1 wil? van afstand lijkt ie aardig hor!!!

    Login om te reageren
  34. lincoln zegt

    23 januari 2010 om 14:51

    geen huilebalkerij over Ford knopjes iig ..

    ps .. gaafste calibra ooit ..

    Login om te reageren
  35. SjonnieTurk zegt

    23 januari 2010 om 14:58

    Het verbaast mij dat de meeste autoblog bezoekers zo lovend zijn over de prestatie. Meestal worden zulke creaties keihard de grond in geboord.

    Maar over de auto… Hij is prachtig, het is echte vakwerk en dat de calibra is verbouwd tot een aston martin en geen schele Ferrari f40 ofzo, betuigt van goede smaak.

    Login om te reageren
  36. jathe5th zegt

    23 januari 2010 om 14:59

    nogal wannabe… met dat geld en die uren koop je zeker iets dat rapper gaat! en zelfs met RWD! maar ja ieder zijn hobby:)

    Login om te reageren
    • Hubert zegt

      23 januari 2010 om 15:05

      @jathe5th:
      Ik denk dat het hem ging om iets moois te creëren. Niet zozeer om een racemonster te maken.

      Login om te reageren
  37. spykerboy zegt

    23 januari 2010 om 15:00

    ik vind het wel onwijs mooi gedaan!! respect voor die man;)

    Login om te reageren
  38. Vinny_93 zegt

    23 januari 2010 om 15:06

    Ik weet niet wat ik hiervan moet denken. Het ziet er realistisch uit, maar je houdt schijn op.

    Ik zou het als alternatief zien, maar dan toch eerder een standaard RX-8? Kostenindicaties gelijk, RenesisHP?

    Login om te reageren
    • NLBUURMAN zegt

      23 januari 2010 om 16:10

      @Vinny_93: rond de 15000 begin je bij een redelijke RX8, de duurste calibra die ik op gaspedaal kan vinden, kost nog geen 5k… :P

      Login om te reageren
      • Vinny_93 zegt

        23 januari 2010 om 17:28

        @NLBUURMAN: Ik weet niet hoor, maar ik denk toch echt dat al die DBS-onderdelen samen meer geld waard zijn dan die Calibra waarop hij gebaseerd is.

        Beter alternatief?
        @Henk: Voor de Calibra?! :P

        Login om te reageren
  39. Fortuna zegt

    23 januari 2010 om 15:14

    @ robbie

    Heel erg bekrompen van je om zo neer te kijken op iemand z’n hobby, zijn pronkstuk, zijn meesterwerk. Artikeltjes kopiëren van andere sites en op ’n blog gooien is natuurlijk veel hoogstaander.
    Get a life dude.

    Login om te reageren
  40. Domien zegt

    23 januari 2010 om 15:19

    Respect voor die man.. Ik zou het niet kunnen nadoen, en de auto is misschien niet zo mooi als een echte DBS, hij is toch 10x mooier dan de Calibra :)

    Login om te reageren
  41. Supra1981 zegt

    23 januari 2010 om 15:32

    Sluit me helemaal aan bij Domien. Als iedereen die een lelijke wagen heeft dit zou doen dan sta je een stuk vrolijker in de file :-)

    Login om te reageren
  42. BartS zegt

    23 januari 2010 om 15:34

    Ik vind em echt prachtig :) Wat een skills! Ok, je ziet wel dat het geen originele is, maar om dit op je eentje te realiseren.
    Waarom komen meerdere merken nou niet met zoiets af?? Gewoon een niet te dure 2.0 turbo met een prachtig design… Daar is volgens mij echt een markt voor.

    Login om te reageren
  43. niels zegt

    23 januari 2010 om 15:35

    Wat heerlijk (en vooral ook gemakkelijk) he robbie; vanachter je bureautje het resultaat van iemands hobby afzeiken. Heb je zelf wel eens met je eigen handen van niets iets gemaakt? Waarschijnlijk niet, dan had je namelijk wel respect gehad voor deze man.

    Login om te reageren
  44. Klassiekerrally zegt

    23 januari 2010 om 15:40

    Afzeiken is TE makkelijk. Ik vind ’t een knap stuk werk.
    Het feit dat ik er nooit een zou bouwen of kopen doet daar niets aan af.

    Login om te reageren
  45. hanz zegt

    23 januari 2010 om 15:44

    super werk, duidelijk beter dan sommige Ferrari replica’s op toyota MR2 basis.

    misschien had ie als basis de 2.5 liter v6 calibra met 4×4 drive, en evt een turbo!, nou dan kom je ook nog aardig los hoor!

    respect voor de dikke uren die erin gegaan zijn voor een mooi resultaat

    Login om te reageren
    • bmw-e30-7bh zegt

      23 januari 2010 om 16:20

      @hanz:
      Er is een Calibra 4×4 2.0 Turbo en er is een 2.5 v6, er bestaat geen 4×4 2.5 v6 Turbo.
      Zou wel leuk zijn als ie bestond ;)

      Login om te reageren
  46. Tizer zegt

    23 januari 2010 om 15:51

    Jammer dat het geen echte Aston is, en misschien was het leuker geweest als de beste man er een eigen concept van had gemaakt. Maar het is erg netjes gemaakt! En sowieso al mooier dan een Calibra :)

    Login om te reageren
  47. Bonnoh zegt

    23 januari 2010 om 16:24

    erg mooi, maar vooral erg mooi

    Login om te reageren
  48. Henk zegt

    23 januari 2010 om 16:38

    Heilig schenis

    Login om te reageren
  49. Thijsj zegt

    23 januari 2010 om 16:44

    Respect voor deze man, die een calibra, in een (bijna) aston martin omtoveren kan!

    Login om te reageren
  50. AudiQuatro zegt

    23 januari 2010 om 16:52

    Hij ziet dr zeer goed uit maar dan wordt je dr bij t stoplicht door t eerste t beste golfje uitgetrokken sta je ook voor lul

    Login om te reageren
    • Bobby_Orlando zegt

      23 januari 2010 om 18:12

      @AudiQuatro: in Thailand rijden bijna geen Golfjes, dus zeker geen petjes-schorem met Golfjes, en het verkeer is er zo druk dat stoplichtsprintjes niet kunnen.

      Login om te reageren
  51. skywalker zegt

    23 januari 2010 om 17:25

    Ziet er vet uit

    Login om te reageren
  52. Mr. Dj M. zegt

    23 januari 2010 om 17:25

    Normaal vaak geen respect voor het resultaat, maar bij deze wel hoor! Al moet hij inderdaad wel wat aan het interieur doen hoor. Dat kan niet zo blijven!

    Login om te reageren
  53. bEffie zegt

    23 januari 2010 om 17:55

    Deze Thai heeft me geinspireerd,
    ik ga mijn Aston ombouwen tot Calibra :)

    Login om te reageren
  54. The Honda Spirit zegt

    23 januari 2010 om 18:02

    toch de mooiste Calibra die ik OOIT gezien heb.

    Login om te reageren
  55. Peter zegt

    23 januari 2010 om 18:11

    Erg goed gedaan!
    Hij mag er voor mij ook wel eentje maken :)

    Login om te reageren
  56. Toonster zegt

    23 januari 2010 om 18:57

    Ik vind het best mooi hoor! Als hij er nou niet bij had gezegd dat hij een Aston Martin aan het namaken was, was het echt wel iets supertofs geweest!

    Login om te reageren
  57. 750i zegt

    23 januari 2010 om 19:08

    Als ze in Thailand mannen kunnen ombouwen tot vrouw dan kunnen ze ook zeker een Calibra ombouwen tot een Aston Martin. En dat laatste kunnen ze stukken beter dan het eerste. Maar is het nu een Aston Martina of een Opel Kathoi. Maar alle gekheid op een stokje….thumps up voor deze kerel!!!

    Login om te reageren
  58. meneersander zegt

    23 januari 2010 om 19:12

    interieur moet hij nog een beetje aan werken:P

    Login om te reageren
  59. Dino-Ferrari zegt

    23 januari 2010 om 19:15

    Dat interieur is van tijdens de verbouwing!
    kijk maar als dat ding zwart is dan zitten er andere stoelen in.

    Login om te reageren
  60. ganryu zegt

    23 januari 2010 om 19:15

    Volgens mij heb je alleen een Calibra V6 OF een 4×4 turbo.
    En die turbo gaat best knetterhard…zonder tuning…

    Login om te reageren
  61. VolvoXCseries zegt

    23 januari 2010 om 19:16

    Het maakt voor een petje niet uit of dit niet helemaal lijkt op een echte, enne…dat dashboard wordt door onze petjesdragende soortgenoot er gewoon uitgesloopt onder het mom van: “het is een rally-uitvoering!”

    Login om te reageren
  62. VolvoXCseries zegt

    23 januari 2010 om 19:17

    en natuurlijk met “no-fear” stickers op de hele wagen

    Login om te reageren
  63. Dude zegt

    23 januari 2010 om 19:22

    volksverlakkerij!!!!!!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  64. blackseries zegt

    23 januari 2010 om 19:30

    met een lekkere c20let motor met dubbele turbo, 4×4 aandrijving lekker op de rollen, dan denk ik dat die ook wel gelijke prestaties aankan hoor :D

    Login om te reageren
  65. Lotus-Omega zegt

    23 januari 2010 om 19:41

    wauw! dat heeft die thai mooi gedaan! ziet er realistisch uit… is ongetwijfelt HEEEEL veel werk ik gaan zitten!

    respect!
    bewondering

    Login om te reageren
  66. edgar zegt

    23 januari 2010 om 20:08

    Ja inderdaad de bloggertjes kunnen dit allemaal veeeeeeel beter hoor!

    nee nu jij robbie :S

    Login om te reageren
  67. Bobby_Orlando zegt

    23 januari 2010 om 20:23

    De afgewerkte auto wordt op de luchthaven van BKK van de truck gereden. Binnenkort moet ik daar zijn, zal eens uitkijken of ik meer foto’s kan nemen.

    Login om te reageren
  68. Dimglor zegt

    23 januari 2010 om 20:32

    Ziet er nog redelijk geslaagd uit… Heeft hem waarschijnlijk ook redelijk wat geld gekost..

    Login om te reageren
  69. bmw_tuning zegt

    23 januari 2010 om 20:33

    is hem nog goed gelukt ook, ik zou er wel in willen rijden niet iedreen is autofan die dat gelijk ziet, miss aan het geluid maar verder mooi…

    Login om te reageren
  70. Rolf zegt

    23 januari 2010 om 20:49

    Jammer van die Opel…

    Login om te reageren
  71. bassie zegt

    23 januari 2010 om 22:23

    respect voor die gozer, egt geniaal

    Login om te reageren
  72. Citrofiel zegt

    23 januari 2010 om 23:02

    Reken maar dat hij aandacht en gespreksstof krijgt. En daar draait een sportwagen toch om? :P

    Login om te reageren
  73. wim zegt

    23 januari 2010 om 23:36

    hmmm ik wil niet veel zeggen, maar zeer veel respect voor die kerol! in zo een land met zo weinig voorzieningen met zo weinig geld zo iets in elkaar knutselen wow! het gaat erom dat je gezien wordt in zoiets en dat zal zeker gebeuren :P

    Login om te reageren
  74. Nick zegt

    23 januari 2010 om 23:42

    @Robbie. Ik kijk reeds jaren met plezier dagelijks op Autoblog.nl…Maar moet vnvnd met ongenoegen concluderen dat ik je posts kortzichtig kan noemen! Voorbeeld is deze post, en bijvoorbeeld ook je bericht over KM-heffing. Belangrijker is dat je ook alle “commenters” tegen je krijgt. Ikzelf ben geen “comments-poster”, ik lees ze zelfs niet eens. Maar na het lezen van wat comments op 2 van je stukjes van vandaag kan ik alleen maar concluderen dat je eens kritisch moet gaan kijken naar wat je allemaal op Autoblog.nl zet. Je posts zorgen voor irritatie bij je doelgroep!!! Ik lette nooit op WIE de berichtjes schreef op autoblog, maar was blij dat ik vandaag ook wat kon vinden van Alwood…En dit alleen maar omdat ik me lichtelijk begon te irriteren aan je.

    Login om te reageren
  75. xilver zegt

    24 januari 2010 om 00:19

    Vind ik zeer geslaagd. Een leek zou het het verschil niet eens merken! Spijtig dat het een opel blijft, het echte werk blijft toch het beste

    Login om te reageren
  76. sander_bossen zegt

    24 januari 2010 om 01:52

    Haha, zag toevallig vandaag een zwarte DBS rijden, zal gezien t geluid wat eruit kwam misschien toch niet deze geweest zijn;)

    Login om te reageren
  77. Gamekiller zegt

    24 januari 2010 om 09:41

    500 euro: maak ook zo’n ding voor mij!

    Weet iemand zijn telefoonnummer?

    Login om te reageren
    • Bobby_Orlando zegt

      24 januari 2010 om 21:57

      @Gamekiller: het is niet omdat jij waardeloos bent dat iemand anders goedkoop moet zijn.

      Login om te reageren
  78. Kuukske zegt

    24 januari 2010 om 10:57

    Doet me denken aan die Peugeot 206 reclame….

    http://www.youtube.com/watch?v=4ZWwskWeivw

    Login om te reageren
  79. clijde zegt

    24 januari 2010 om 11:18

    Gelukkig heeft de wereld een calibra minder nu. :)

    Login om te reageren
    • Dimglor zegt

      24 januari 2010 om 20:07

      @clijde: het ziet er inderdaad wel beter uit dan een calibra ;)

      Login om te reageren
  80. TR zegt

    24 januari 2010 om 11:24

    Allemaal leuk om dit af te kraken, ik vind het erg netjes gedaan. Bovendien, er zijn geen foto’s van het interieur nu de auto af is. Ik heb er wel respect voor, mensen mogen hun dromen waar maken. Ik vind het dan ook super knap en eigenlijk ook mooi. Afkraken is zo makkelijk, vraag me af waar dat soort mensen dan zelf in rijden.

    Login om te reageren
  81. midasracer zegt

    24 januari 2010 om 11:56

    Mooi gemaakt. Het is zinloos, want al maakt hij hem perfect dan nog komt de afknapper als je er mee gaat rijden. Gewoon Opel geluidje en geen oogbal verschroeiende acceleratie. Daarom staan er ook zo veel replica’s van Ferari’s (op bais van Toyota MR2) te koop in Engeland. Ik heb er op shows naar gekeken en die dingen zien er overtuigend uit. Niet goedkoop, zo’n ombouw kost al snel 25 mille. Maar ja, dan dat stomme gebler als ze hem starten. Lachwekkend gewoon.

    Login om te reageren
  82. killioq zegt

    24 januari 2010 om 12:19

    ik haat opels eerlijk gezegd, maar nu moet ik dit mooi vinden (ben een grote aston fan). jammer voor de rep van am, oh ja was toch al door hun kuch iq kuch verwoest.

    Login om te reageren
  83. Evo500 zegt

    24 januari 2010 om 13:28

    Dit is 1 van de eerste replica’s die ik echt voor het origineel zou aanzien. Thumbs up!!

    Login om te reageren
  84. Cantago zegt

    24 januari 2010 om 13:54

    Het is echt geen DBS, dat zie je meteen, maar ik heb toch echt vele slechtere replica’s gezien! Zonde alleen dat je het merk AM verpest met een slecht klinkende motor (altijd slechter dan de originele V12) en voorwielaandrijving ofzo… En dan dat interieur? Kansloos…

    Login om te reageren
  85. laulau zegt

    24 januari 2010 om 16:37

    petje af voor die thai, hij heeft het best goed gedaan

    Login om te reageren
  86. sjoerdmini zegt

    24 januari 2010 om 16:57

    Diep respect voor het bouwen deze replica!
    Iedereen die zeurt over dat het niet perfect is: probeer zelf eens een plaatwerken! Dan krijg je hier vanzelf respect voor…

    Jammer van de basis, had zelf een andere basis genomen, Jag xjs ofzo? Met een 5.3v12 en rwd…
    Maar het is ook maar net wat voor je auto je makkelijk kunt kopen, wat dat betreft ben ik nogal verbaast over een Opel Volksferrari Calibra in Thailand?

    Login om te reageren
  87. Benz.. zegt

    24 januari 2010 om 18:35

    Wouw, (bijna) waarheidsgetrouw, deze replica.. (de vormen en lijnen) Getuigt van grote klasse wil je dit tot stand kunnen brengen.

    @Robbie:
    “Helaas is er wel dit gedrocht voor in de plaats gekomen.”

    Nee, gelukkig weten we dat jij dit veel beter kunt. :roll:

    Login om te reageren
  88. carpicture555 zegt

    24 januari 2010 om 20:25

    ik zal eerlijk zeggen dat ik dit ding nog verdraaid goed gelukt vind ook!
    erg mooi en knap gedaan!
    niet de sound van een echte enzo, maar een ding heeft ie gelukkig ook niet: zn prijs!
    ik bied 11,000 euro, of natuurlijk goedkoper!

    Login om te reageren
  89. Vanquish zegt

    24 januari 2010 om 21:56

    Deze auto is een kunstwerk. Een amateur zou het verschil niet zien.

    Login om te reageren
  90. corvettez06 zegt

    24 januari 2010 om 23:54

    jullie kunnen lullen wat je wilt maar knap staaltje werk , ga dr maar es aan beginnen.

    Login om te reageren
    • Bobby_Orlando zegt

      24 januari 2010 om 23:59

      @corvettez06: nee joh, al die petjes met robbie op kop kunnen dit veel beter en “lepelen” er nog eens effe snel een dikke V8 acht in die ze zelf getuned hebben tot minstens 750PK.

      Login om te reageren
  91. corvettez06 zegt

    25 januari 2010 om 18:27

    @bobby orlando ja man ach wat moet ik dr van zeggen afzeiken is voor sommige mensen blijkbaar makkelijker dan positief zijn , repect voor deze thaise meneer

    Login om te reageren
  92. jwz zegt

    26 januari 2010 om 14:48

    stelletje zeikerts weet je hoe fucking moeilijk het is om zoiets te doen die mensen doen het voor hun lol en dat ie dan niet 100% op het egte lijkt oke maar ga niet zeggen dat ze geen wardering verdienen zeker wel
    proficiat!! :D

    Login om te reageren
  93. GertjeR zegt

    26 januari 2010 om 16:27

    Gaaf!
    jammer dat de foto,s een beetje donker zijn!

    Login om te reageren
  94. Hans zegt

    17 februari 2010 om 21:47

    Niet van echt te onderscheidenXD
    Wel knap

    Login om te reageren
  95. admiral zegt

    22 februari 2010 om 21:28

    koop gewoon een mooie calibra 4×4 turbo 205 pk vmax chippie derin en klaar,oja zo te zien aan zn steekbouten,ofn v6 ofn turbo!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North