Aston Martin Lagonda’s interieur is onthuld en damn’ sexy

Auteur: , 39 Reacties

Bij de vorige lading foto's haalde Aston Martin nog een paar rare fratsen uit om het interieur nog even geheim te houden, maar gelukkig kunnen we je nu laten zien hoe de binnenkant van de Lagonda eruit komt te zien.

De bijna 5,4 meter lange sedan gaat gebouwd worden in een oplage van 100 stuks, maar helaas zijn alle exemplaren bestemd voor het Midden-Oosten. De kans dat we ze hier op de weg gaan tegenkomen is dus vrijwel nihil, wat des te meer reden geeft om eens goed van deze prachtige platen te genieten.

Zoals je ziet zijn werkelijk alle registers opengetrokken om er zeker van de te zijn dat de toekomstige eigenaren in hun nopjes gaan zijn met hun aankoop. Buiten de fancy stiksels in de kuipvormige stoelen lijkt het er ook op dat het met de beenruimte achterin wel snor zit. Daarnaast hebben de obligate bekerhouders eveneens een prominent plaatsje gekregen in het overdadig aangeklede binnenste van de über-Aston.

Aan jullie de lastige keuze op deze vroege ochtend. Mag Aston Martin deze pornolimo wel bij je op de oprit parkeren, of heb je toch liever de wat meer ingetogen Rapide S? Laatstgenoemde heeft immers dezelfde motor (à 560 pk en 620 Nm) onder de kap liggen als de Lagonda, maar is desalniettemin een auto uit een iets andere league.

Check alle foto’s van zowel de binnen- als de buitenkant van Aston’s nieuwste supersedan in onderstaande gallery.



39 reacties

Breathtaking! Wow
@ettie: Echt? Zo’n opa kleur…
@hehehehe: jij noemt het een opa kleur, ik noem het stijlvol
De stoelen zijn zeker mooi ontworpen maar dat dashboard is weer een teleurstelling. Die layout ken ik inmiddels wel. Leve de’90s. Gemiste kans voor een dergelijk project waar je eigenlijk flink kan uitpakken qua design.
Doe mij toch maar een Rapide. Die mag dan wat kleiner zijn, maar heeft wel het mooie tijdloze uiterlijk van de DB9. Deze is ook mooi maar ik vind de Rapide er niet voor onder doen.
Verschrikkelijk!! Dan zijn er wel mooier auto’s. Dit is helemaal niks.
Mooiebak zeg, maar welke looser neemt nu zwarte gordels, dan deed Renault dat toch beter in de
Vel Satis, daar hadden de gordels dezelfde kleur als de bekleding.
@porsche928: bij Ferrari kan je de kleur tenminste kiezen ;)
Kmis alleen de gadgets die je in zo’n luxe zou verwachten. Als je zoveel geld voor een auto betaald en je hebt een chaffeur dan wil je achterin toch ook wel wat te doen hebben lijkt mij. Verder een erg fraaie auto!
Grappig, maar als echt deze auto om luxe wilt kopen zijn er veel betere auto’s op de markt…..
Stoelen met wratten..
Veel te druk dat interieur om er nog chique uit te zien. Ook het exterieur is niet echt mooi.
Mooie wagen, al is het interieur te druk voor een wagen op dit niveau. Gemiste kans!
Pure seks. Heerlijk. Huid tegen huid!!
Sexy as in: net iets te oude pimpmobiel sexy? Ik vind de ruitjes stiksels in de duurdere modellen van de afgelopen jaren erg netjes, maar dit is over de top.
Laatst hadden we zo’n custom made Nederlands ding in een artikel hier. Met een zeflde kleur interieur, waar sommige instrumenten ook de normale kleur hadden. Dat zag er erg erg oud uit. Ben bang dat we over 10 – 20 jaar precies tzelfde vinden van dit ding!
Te druk vind ik die stoelen.. Gewoon degelijk houden.
via Android app
Eerder damn’ verouderd (en met kotslelijke stoelen)
Die stoelen zouden niet misstaan in een Brusselse nachtclub in de jaren 70.
Aangezien deze bakken alleen in de middeleeuwen verkocht gaan worden is zo’n eind jaren ’90 interieur inderdaad best modern.
Die gordelhouders achter zijn wel lastig met kinderzitjes… Nee, ik koop hem toch maar niet
Dashboard vloekt met uiterlijk van deze prachtige auto…
Uiterlijk is strak modern en interieur is “rijke bompa style” dat mij doet denken aan een Jaguar van de 80’s
Genitale wratten stoelen… Bluh..
Is toch zonde dat we hem hier niet in Europa krijgen want is een erg mooie auto.
Iets te veel chesterfield in die stoelen naar mijn zin. Ook vind ik de overhang van die auto aan de achterkant te groot. Helaas.
Zie je bijna nooit meer, een sleutelgat in de deur. En de plek voor het gordelslot is ‘verstopt’ is ook niet echt elegant. Doet Mercedes beter.
Buiten die mooie stoelen weinig speciaals aan. Dan lijkt de S-klasse mij leuker om in te vertoeven.
Mehh dat dashboard zit in elke Aston. En de stoelen zien eruit als het gezicht van een pokdalige puber.
Lijkt natuurlijk veel op de DB9/DBS/Rapide enz. Is natuurlijk een geldkwestie bij Aston Martin, gelukkig kun je met diverse soorten leer,alcantara, carbon, genoeg compenseren :)

Overigens blijf ik het slim vinden. Met dit soort auto’s (denk ook aan de One-77) kunnen ze met relatief lage ontwikkelingskosten toch even snel geld pakken, ik gun het ze van harte!
Prachtig al die typisch Nederlandse reacties, volg vooral de middelmaat, doe niet gek, over de top is not done.

Mensen dit is toch fantastisch! Heerlijk eigenwijs uiterlijk en zeer weldadig en over de top (porno) interieur. Automobiele extravagantie, Ik ben verliefd!

Hiernaast graag zo’n over de top Pagani in de garage om het plaatje compleet te maken!
De keuze in deze klasse is voor mij snel gemaakt, voor mij de Bentley Flying Spur of een Porsche Panamera Turbo S Executive graag.
Wel een beetje jammer dat ze niet de moeite hebben genomen om ook van het dashboard iets bijzonders te maken. Als je je überlimo zo exclusief in de markt zet, kan je je eigenlijk geen copy-paste taferelen veroorloven vind ik. Gebrek aan geld of inspiratie..?
wat mij betreft is het ook tijd om het dasboard en/of middenconsole spannender te gaan maken, deze is momenteel al jaren terug te vinden in andere modellen
Ik ga hem alvast alsnog ook proberen te bekomen.
Ik had ze dan ook nog in vuurrood uitgevoerd. Gewoon, om nog meer te shockeren
@asmulders: de stoelen dan he
@asmulders: shockeren ?? In 1989 misschien
Vulgair. Dit is geen “chique” Aston Martin.
Wow
Aston Martin moet weer eens een nieuw dashboard ontwerpen, want dit kennen we al een tijdje. Neemt niet weg dat het er nog steeds mooi uitziet.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).