• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi hangt Nederlands prijskaartje aan R8 5.2 V10

Auteur: Dennis, gepost 29 januari 2009 om 17:29 – 59 Reacties

Audi R8 V10
We wisten al zo’n beetje alles wat er te weten valt over de nieuwe Audi R8 met 5,2 liter V10 motor. Zo weten we bijvoorbeeld dat ‘ie met zijn 525 pk in 3,9 seconden naar de 100 km/u sprint en zijn topsnelheid bereikt bij 316 km/u. Wisten ook al dat de Duitsers een bedrag van 142.400 euro mee moeten nemen naar de dealer. We wisten alleen nog niet hoeveel wij straks mogen aftikken.

Wanneer de nieuwe R8 het tweede kwartaal van dit jaar bij de dealers staat, mogen wij het luttele bedrag van 210.440 euro overmaken naar de bankrekening van de dealer. Voor dat bedrag levert Audi dan de versie met handgeschakelde zesbak. Wil je het schakelen overlaten aan de R tronic sequentiële transmissie, dan moet je 217.410 euro overboeken. Daarmee is de V10 50.000 euro duurder dan z’n iets minder bedeelde V8 broertje.

Audi R8 5.2 FSI quattro prijzen bekend

* V10 met 386 kW/525 pk vanaf € 210.440
* R tronic sequentiële transmissie optioneel
* Levering start deze zomer, nu al te bestellen

Leusden, donderdag 29 januari 2009 – Deze zomer start Audi met de levering van de Audi R8 5.2 FSI quattro. De 386 kW/525 pk sterke V10-motor van deze topsporter beschikt over diverse technologieën die in de autosport hun kracht en uithoudingsvermogen hebben bewezen. De Audi R8 5.2 FSI quattro is er met handgeschakelde zesversnellingsbak of met de R tronic sequentiële transmissie. De prijslijst start bij € 210.440 inclusief bpm/btw.

De V10-motor van Audi R8 5.2 FSI quattro beschikt over geavanceerde (race)technieken als directe brandstofinspuiting, variabele kleptiming en dry sump-smering. Het specifieke vermogen bedraagt 100,9 pk/liter. Samen met het relatief lage totaalgewicht (1.602 kilo) zorgt dat voor een bijzonder prestatieniveau. De topsnelheid bedraagt 316 km/h en de sprint van 0-100 duurt slechts 3,9 seconden. De Audi R8 5.2 FSI quattro wordt standaard geleverd met handgeschakelde zesversnellingsbak. De razendsnel schakelende sequentiële R tronic-transmissie met bedieningsflippers aan het stuur is optioneel. Beide uitvoeringen hebben standaard launch control, dat de mate van wielslip bij voluit accelereren vanuit stilstand elektronisch reguleert. De Audi R8 5.2 FSI heeft een zeer uitgebreide uitrusting. Standaard zijn onder meer LED-hoofdverlichting en een sportonderstel in combinatie met Audi Magnetic Ride. Dit systeem zorgt ervoor dat de schokdempers zich automatisch aanpassen aan de rijomstandigheden. Ook 19-inch lichtmetalen velgen (hoogglans gepolijst) en fijnnappa lederen bekleding horen evenals het Bang & Olufsen Sound System en het Audi radio/DVD-navigatiesysteem tot de standaarduitrusting. Optioneel is een remsysteem met keramische schijven beschikbaar. De Audi R8 5.2 FSI quattro met handgeschakelde zesversnellingsbak is er vanaf € 210.440, – en de uitvoering met R tronic vanaf € 217.410, -. Beide uitvoeringen zijn met onmiddellijke ingang bestelbaar.

Ook interessant!

  • Meer puristisch vermogen voor de R8 RWD
  • Verduisterde Audi R8 opgespoord in Nederland
  • Meer Audi Sport dealers
    Meer Audi Sport dealers voor Nederland
  • Officieel: Audi R8 V10 GT RWD is de beste tot nu toe
    Officieel: Audi R8 V10 GT RWD is de beste tot nu toe

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
  • LANDO NORRIS IS DE F1 WERELDKAMPIOEN VAN 2025
  • De enige Bugatti EB110 op Nederlands kenteken is gespot!
FacebookTweetPinLinkedIn

Audi, R8

Vorig bericht: « Corvette ZR1 door Hennessey omgedoopt tot ZR700
Volgend bericht: Baby SLC: Mercedes SLK Gullwing Hybride? »

Lees Interacties

Reacties

  1. EJS zegt

    29 januari 2009 om 17:33

    toch een hoop geld, 50.000 euro.. en die v8 is eigenlijk ook al een erg lekker blok, dat erg goed klinkt, en voldoende is om er een lekker bommetje van te maken

    Login om te reageren
  2. maxim zegt

    29 januari 2009 om 17:33

    óh, doe er dan maar 2!!

    Login om te reageren
  3. Jonas zegt

    29 januari 2009 om 17:34

    Ik moet spontaan aan het volgende liedje denken :p

    http://www.youtube.com/watch?v=MTVnMO6cRfg&feature=rec-HM-r2

    Login om te reageren
  4. Pieliej zegt

    29 januari 2009 om 17:34

    Opzich een mooie auto, maar 210.000 euro zou ik er nooit voor over hebben. Dan maar een tweedehands Gallardo ofzo!

    Login om te reageren
  5. Mardec zegt

    29 januari 2009 om 17:35

    1 maal handgeschakeld aub! :-)

    Btw, hoeveel is het precies voor belgen?

    Login om te reageren
  6. Jesper zegt

    29 januari 2009 om 17:37

    €68.000!! Bijna 70 ruggen meer dan de buren!
    Dat is toch echt te gek voor woorden! Daarvoor koop je in Duitsland nog eens een S5 4.2 Proline voor! Die geef je nu gewoon aan de overheid :evil:

    Ik ga zooo emigreren zodra ik het me kan veroorloven, klaar ben met me studie, etc…

    Login om te reageren
  7. onuris zegt

    29 januari 2009 om 17:38

    deze auto rockt echt ernstig! 1 maal in rood AUB :)

    Login om te reageren
  8. joah zegt

    29 januari 2009 om 17:38

    Hmmm als ik die prijzen bekijk, snap ik deze ad niet!

    http://www.zomoto.nl/Advertisement.aspx?objectId=3563714

    Login om te reageren
  9. Jan Rap zegt

    29 januari 2009 om 17:39

    auw, leuk ding, maar ik ga desondanks nog steeds voor de gtr, zeker met deze prijs. Met de prijs in Duitsland was het nog wel een concurrent geweest.

    Login om te reageren
  10. Tom zegt

    29 januari 2009 om 17:48

    Gewoonweg schandalig die BPM…

    Login om te reageren
  11. Phil zegt

    29 januari 2009 om 17:50

    wow dat is een pak geld voor een Audi… alleen kopen als je zwemt in het geld en het gewoon niet opkrijgt

    Login om te reageren
  12. q-oekje zegt

    29 januari 2009 om 17:54

    doe me dan die gt3 maar

    Login om te reageren
  13. MurcieBoy zegt

    29 januari 2009 om 17:56

    valt nog eigenlijk wel mee voor een lambo motor en sowieso ik denk dat je ook moet denken aan die recessie

    Login om te reageren
  14. Citrofiel zegt

    29 januari 2009 om 17:56

    @ joah; Hoezo niet? Een paar leuke opties erbij, en je bent bij Audi zo weer tientallen duizenden verder… En met 142 km is de kilometerstand ook niet zo erg dat het de prijs een stuk omlaag haalt.

    Login om te reageren
  15. C6.R zegt

    29 januari 2009 om 17:57

    I’ll have a ZR1 please! ;)

    Login om te reageren
  16. Divad Sledniw zegt

    29 januari 2009 om 17:57

    De garage heeft me al gebeld of ik interesse heb in de V10, helaas, ….. de V8 doet het prima, klinkt lekker en ik heb nog nooit de indruk gehad dat ik vermogen te kort kom, ik kan hem nu al zo goed als nergens op zijn staart trappen, tenzij op circuit.

    Login om te reageren
  17. MurcieBoy zegt

    29 januari 2009 om 18:08

    @ divad
    en als je het voor het kiezen had gehad? zeg eens eerlijk?

    Login om te reageren
  18. Lennard zegt

    29 januari 2009 om 18:09

    Doemijdiema! In rood aub :)

    Login om te reageren
  19. appieflappie zegt

    29 januari 2009 om 18:11

    Altijd leuk om van die hopeloze gasten hier te zien die beweren dat ze een supercar “bezitten”

    Login om te reageren
  20. GJ zegt

    29 januari 2009 om 18:17

    Ja!!! Ik ben dr fan van!!! In het wit graag;)

    Login om te reageren
  21. El Loco zegt

    29 januari 2009 om 18:22

    Voor €50K laat ik wel 2 turbo’s op mijn V8 beunen, kom nou…

    Login om te reageren
  22. Vinny_93 zegt

    29 januari 2009 om 18:33

    Ik vind de V10 altijd nog de beste motor ooit gemaakt, jammer genoeg zijn er te weinig echt mooie auto’s met een V10. Alleen de M6, Carrera GT en de Gallardo zijn daarvan mijn favorieten. De Viper vind ik te simpel, maar die motor doet t m, ook al is 8400 cc 8.4x zo groot als de motor van mijn moeders Micra uit 1994.
    Nou ja, wat is ik wil zeggen is: Al draagt een aap een gouden V10, het is en blijft een Audi R8.

    P.S.: Dit geldt voor mij overigens niet voor de S8, die dan weer wel in mijn rijtje past. Breek je hoofd er maar niet over, het is ingewikkeld.

    Login om te reageren
  23. Citrofiel zegt

    29 januari 2009 om 18:36

    “Al draagt een aap een gouden V10, het is en blijft een Audi R8.”

    Superreactie, Vinny!! :D

    Login om te reageren
  24. Divad Sledniw zegt

    29 januari 2009 om 18:39

    @appieflappie
    Dit zal de eerste en de laatste keer zijn dat ik mij rechtvaardig op zo’n reactie.
    Dit is hem, de ovalen uitlaten komen van B-B automobiltechnik

    http://spots.autogespot.com/viewimages.php?id=c214748364825092008000649

    o.a. deze heb ik ook, dus als ik over Maserati begin dan spreek ik ook uit ervaring

    http://spots.autogespot.com/viewimages.php?id=c214748364809022008205558

    Ik ken heel wat eigenaren van exclusieve wagens die sites als autoblog en autogespot regelmatig raadplegen.
    Alsof wij op straat niet staan te gapen bij een Enzo, Pagani, Veyron, …

    @MurcieBoy

    Ik heb binnenkort een testrit in Zaventem, als ik verbouwereerd uit de wagen stap en het geluid top vind, is de V10 verkocht maar ik ben zo tevreden over de V8 dat ik de kans klein acht.

    Login om te reageren
  25. Cooper S zegt

    29 januari 2009 om 18:48

    @ El Loco, dergelijk geknutsel aan de motor kost je in de meeste gevallen een deel van je garantie op de auto (zelfs het laten chippen door een tunert) en in bijna alle gevallen de geldigheid van pre-paid service beurten. Dus, toch maar in Duitsland gaan wonen dus, waar je dan (op sommige wegen) lekker je rechter been kan strekken achter het stuur….

    Login om te reageren
  26. Markus zegt

    29 januari 2009 om 18:49

    Vet overpriced voor een Audi.

    Login om te reageren
  27. Divad Sledniw zegt

    29 januari 2009 om 18:52

    @Cooper S

    Bij ABT 35.000 euro en 100.000 km garantie op tuning.
    ABT wordt door Audi Belgium zelf aangeraden.

    Login om te reageren
  28. Tago zegt

    29 januari 2009 om 18:59

    appieflappie is nu wel erg stil…. ik hoor de vlinders buiten flapperen…

    Login om te reageren
  29. w0o0dy zegt

    29 januari 2009 om 19:04

    ach, koop je een 911 GT3, of een 911 turbo dan ben je ook ongeveer evenveel kwijt…. om het over de GT2 of de Gallardo maar niet te hebben…. veel geld voor een Audi, maar eigenlijk valt de prijs wel mee.

    Login om te reageren
  30. RiKe zegt

    29 januari 2009 om 19:11

    Roverheid, meer kan ik er niet over zeggen.

    Login om te reageren
  31. MurcieBoy zegt

    29 januari 2009 om 19:23

    @ divad
    kun je dan ook ff door Venlo rijden? pleaz? :P

    Login om te reageren
  32. bozewolf zegt

    29 januari 2009 om 19:25

    Aah, het zwart-witte kabouterbeleid van onze overheid die er vanuit gaat dat mensen met Lambo’s en V10 Audi’s elke dag in de spits gaan staan.

    Met het principe van BPM ben ik het verdomme nog eens ook, maar de manier waarop dat in de praktijk wordt gebracht….lamenielache.

    Login om te reageren
  33. bozewolf zegt

    29 januari 2009 om 19:27

    btw, @ Divad. De naam..insider grapje voor de wielrenliefhebber of ben je ’t ook? Zit die kerel niet vast tegenwoordig? :P

    Login om te reageren
  34. Divad zegt

    29 januari 2009 om 19:32

    @bozewolf aka slimme kerel ;-)

    Ik fiets alleen naar de bakker op zondag, ben het dus niet.
    Idd vervelend om dezelfde naam te hebben als de “wielrenner”.

    Login om te reageren
  35. Divad zegt

    29 januari 2009 om 19:38

    @MurcieBoy

    is helaas wat ver van Zaventem :|

    Login om te reageren
  36. disco3 zegt

    29 januari 2009 om 19:48

    deze wagen is gewoon geweldig!

    Login om te reageren
  37. Sorcerer zegt

    29 januari 2009 om 19:51

    Tip: je krijgt hem al als V8-occasion vanaf circa 120.000 euro (wel bijna alleen als r-tronic). Scheelt toch flink…

    Want als je wat opties wilt zit je bij Audi bij dit model al gauw 20.000 hoger dan de in dit artikel genoemde prijs.

    Nog een optie: wachten tot 2010. Dan wordt er een flink stuk bpm ‘afgeschaft’…

    Login om te reageren
  38. mashell zegt

    29 januari 2009 om 20:08

    Als 2 clindertjes meer 50.000 euro extra moeten kosten, dan kan de R8 met de V6 uit de S4 natuurlijk ook 50.000 goedkoper. En met de 4 cilinder uit de TTS wel 100.000 euro goedkoper. Audi, jullie hebben het nog niet helemaal door maar ik zeg het je: downsizen is de trend!

    Login om te reageren
  39. Ferraritje zegt

    29 januari 2009 om 21:52

    @Mashell: LOL!!!
    Zeker mooie wagen, maar is wel duur, zeker omdat ie “maar” 525 pk heeft, terwijl je voor bijna de helft van de prijs een Corvette C6 kan krijgen en nog een beetje duurder een ZR1! Ik snap echt niet waarom auto’s in Nederland zoveel duurder zijn dan in België? Kan iemand dit uitleggen?

    Login om te reageren
  40. Laurens C zegt

    29 januari 2009 om 22:58

    @Divad

    Mooie uitlaten heb je op je R8 ;) De auto is ook nog mooi clean zoals het hoort ;)

    @Ferraritje
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Belasting_van_personenauto%27s_en_motorrijwielen

    Login om te reageren
  41. SyriX zegt

    29 januari 2009 om 23:46

    ik snap toch niet dat mensen voor een handgeschakelde bak gaan, als ik 210k aan een auto betaal dan wil ik EGT niet dagelijks 1,2,3,4,3,2,1,2,3 doen.
    OK, als je stinkend rijk bent en je kan je auto naar een circuit laten overvliegen dan is het een andere koek. :)

    Login om te reageren
  42. CSL zegt

    29 januari 2009 om 23:52

    Twinturbo’s op de V8 en gaan met die banaan!

    Login om te reageren
  43. BmwMPower zegt

    30 januari 2009 om 07:31

    50 k voor 2 cillinders extra, en alle onnodige meuk die er bij hoort?
    Dankje, maar nee bedankt!
    En alweer is de automobilist de melkkoe van de overheid.

    Login om te reageren
  44. Smokin zegt

    30 januari 2009 om 08:00

    Voor 15K extra heb je een Lamborghini Gallardo, en voor 26K extra een
    Ferrari F430. Ik kan me niet voorstellen dat iemand dan kiest voor een Audi.

    Login om te reageren
  45. Roger zegt

    30 januari 2009 om 08:53

    Pfffff, duur!!!

    Bijna een F430!

    Login om te reageren
  46. TT man zegt

    30 januari 2009 om 09:00

    @joah: dat kan prima hoor, de meeste R8’s worden flink aangekleed en komen dan met 30-40K aan opties aan de 190-200K; zoals vaker bij Audi is het topmodel (in dit geval de V10) behalve met een dikkere motor ook wat rijker aan opties (zoals full-LED, B&O, magnetic ride, etc) zodat het prijsverschil tussen de V8 en V10 feitelijk (bij gelijk aantal opties) waarschijnlijk zo’n 25-35K zal zijn;

    @appieflappie/divad/etc: er zijn inderdaad voldoende mensen die wel in dit soort auto’s rijden die ook op autoblog/autogespot zitten, bewijzen is niet nodig, maar als je de posts op beide fora goed in de gaten houdt, kun je eea wel afleiden (en ja, ook ik rijdt in een auto in deze prijsklasse, alleen is het geen Audi :D)

    Login om te reageren
  47. Cantago zegt

    30 januari 2009 om 09:38

    Poe… dat is serieus veel geld!

    Login om te reageren
  48. Windhoos zegt

    30 januari 2009 om 09:44

    Als je hem ook nog ECHT DIK wilt aankleden dan ben je zo €250.000 kwijt. Maar tja, zo’n auto koop je natuurlijk niet vanwege het prijskaartje, maar met het hart. Denk dat de meesten die het kunnen doen iig niet meteen gaan kijken naar de prijs…….

    Login om te reageren
  49. Das Auto zegt

    30 januari 2009 om 10:11

    Voor 210.000 525 pk krijgen is ook niet verkeerd.

    De R8 zelf is gewoon prachtig. Een waardige sportauto die veel bekijks trekt.

    Login om te reageren
  50. Michiel zegt

    30 januari 2009 om 10:45

    Gave bak! Ben benieuwd wanneer we deze voor het eerst in NL tegen het lijf mogen lopen. De Douane kan in ieder geval weer cashen aangezien er weer genoeg mensen zullen zijn die deze belachelijk dure auto uit Duitsland zullen importeren.

    Login om te reageren
  51. Bob de Roy zegt

    30 januari 2009 om 12:09

    wat een stoere praat hier van mensen die zo’n auto rijden.. wat een geneuzel. Misschien een verwende yup die hier dan een boekje open doet.. Beetje categorie Tony Keizers en Kroymans knaapjes.. Doe eens normaal zeg. Ik rij zelf een 335d Touring (zakelijk) en heb prive een Porsche 993 uit 1996, maar ik geloof er geen reet van dat mensen met een wagenpark van meer dan een half miljoen euro op een forum als Autoblog zitten op te scheppen over hoe groot hun piemel is..

    Sneu haantjes gedrag is dat, helemaal is het zielig dat mensen zijn die gaan voor de gevoelige snaar..”er zijn ook mensen uit die prijs klasse die juist fora als dit bestuderen”.. PFF als jij een Maserati en een R8 kan betalen dan heb je er vast ook nog iets praktisch naast en dan ga je niet aan 20+ knaapjes hier vertellen hoe goed je bent.. bah

    Login om te reageren
  52. Divad Sledniw zegt

    30 januari 2009 om 12:19

    @Bob de Roy

    Keihard voor gewerkt beste vriend.

    Het zijn net van die zielige reacties zoals die van u dat eigenaren van iets “exclusievere” wagens verstoken blijven van dit soort fora.
    1001 verwijten naar iemand zijn kop slingeren en dan ga je zelf opsommen met wat je rijdt.

    Login om te reageren
  53. Eric zegt

    30 januari 2009 om 12:25

    Meerprijs van 50.000 euro ? Dan kan je bij MTM een dubbele turbo laten monteren op je V8 en dan heb je 535PK en ben je een pak minder kwijt!!!

    Login om te reageren
  54. C6.R zegt

    30 januari 2009 om 12:48

    @ Bob de Roy: Hoi, een 20+ knaapje hier. (Klinkt totaal niet uit de hoogte natuurlijk zo’n benaming)

    Thanks Divad dat je je hier laat horen. Vind het altijd wel fijn als eigenaren van exclusief spul hun ervaringen met de gewone stervelingen delen! ;)

    Login om te reageren
  55. Jorden zegt

    30 januari 2009 om 13:44

    Als je dan toch voor een echte sportauto wil gaan……..

    http://www.zomoto.nl/4512280/ferrari-430-f-430-scuderia.htm

    Login om te reageren
  56. TT man zegt

    30 januari 2009 om 15:01

    Kijk, dit is nu precies de reden dat Divad en ik (en anderen) hier niet over wilde beginnen in dit calvinistische landje.

    Het aardige is toch juist dat iedereen, van jong tot oud, van arm tot rijk, hier zijn verhaal kwijt kan lijkt me.

    graag dan ook enig respect, zowel voor de 20-jarigen als de super auto bezitter.

    PS: en ja, juist die laatste groep heeft misschien wel extra veel vrije tijd gecreerd om op fora rond te struinen, je moet eens op het Aston of Porsche forum kijken, dat gaat ook de hele dag door! :-)

    Login om te reageren
  57. Arie zegt

    30 januari 2009 om 15:24

    Tsja… iederedeen droomt bij zulke auto’s… en als iemand het dan zowaar voor elkaar heeft, vindt men dat schijnbaar niet altijd leuk. Ik zou zeggen, wees blij dat iemand ze ook daadwerkelijk koopt!
    Gave bak, die R8. Middenmotor, handbak, V10… Bijna de perfecte sportauto.
    Maar dan zou ik misschien toch doorsparen voor een Gallardo. Straalt net even iets meer uit.
    En een F430 schijnt toch wel de beste allround sportauto van dit moment te zijn… Maar die laatste is volgens mij niet met handbak te krijgen… Of wel?

    Login om te reageren
  58. Dikke_Car_Owner zegt

    30 januari 2009 om 17:52

    Het is typisch Nederlands om succesvolle hardwerkende mensen af te zeiken. Als je het in NL voor elkaar hebt, ben je voor veel mensen Of crimineel Of crimineel.
    Damned if you do, damned if you don’t…

    Vergelijk:
    In Nederland met een dikke auto aan komen rijden betekent dat je “waar doet ie ut van” en “ut zal wel geen zuivere koffie zijn” reacties voor je kiezen krijgt.

    In Belgie of Duitsland bv. denkt men “die heeft het goed gedaan” en merk je dat de mensen anders (lees: wat ik normaal vind) reageren.

    Nederlanders zijn doorgaans een bekrompen en zielig volk. Ik ben 100% Hollander maar omdat ik zo teleurgesteld ben in het “volluk” woon ik er niet meer.
    Ik ben Nederland en z’n gezeik echt zat en heb woorden omgezet in daden: Ik ben vertrokken en heb het hier heerlijk naar m’n zin.

    Login om te reageren
  59. MLTB zegt

    31 januari 2009 om 13:36

    Dus jij hebt het nu gemaakt, rijdt een Ferrari en woont in Duitsland :P?

    Grapje, je hebt gelijk..!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North