• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Audi RS4 krijgt een prijs: 110.220 euro

Auteur: CasperH, gepost 7 mei 2012 om 09:48 – 84 Reacties

Audi RS4


Audi heeft de RS4 van een prijs voorzien. Maar wat krijg je voor dat geld? En wat kan je er nog meer voor kopen?

Het antwoord op de eerste vraag: voor die 110.220 euro krijg je een 450 pk sterke V8 van 4.2 liter groot. Sprinten naar de honderd doe je in 4,7 seconden, de topsnelheid is begrensd op 250 kilometer per uur maar optioneel te verhogen naar 280 kilometer per uur. Een gemiddeld verbruik van 11.0 liter op 100 kilometer is mogelijk. Deze herfst staat de auto bij de lokale Audiboer.

Eigenlijk zijn er opvallend weinig alternatieven voor de RS4, die louter als Avant leverbaar zal zijn. De C63 AMG Estate (in roze wellicht?) is vergelijkbaar maar fors duurder met een prijskaartje rond de 122.000 euro. Je zou naar BMW kunnen gaan voor een M3 sedan voor net geen 110.000 euro, maar dan mis je de extra laadruimte en je koopt in feite een oude auto want de nieuwe is al klaar. Een alternatief (en misschien wel de grootste concurrent) uit eigen stal is de Audi S6 Avant: iets groter, vergelijkbaar vermogen en slechts 0,2 seconden langzamer naar de 100. Prijskaartje: vanaf 103.280 euro. Natuurlijk is de S6 iets lichter uitgevoerd, maar toch. Verder is er natuurlijk heel veel leuks te koop voor 110.000 euro, maar vergelijkbaar is het allemaal nauwelijks. Wellicht weten jullie nog alternatieven?

Ook interessant!

  • Audi RS Nogaro Editions
    Audi RS Nogaro Editions geven hoedtik aan RS2
  • Mijn Auto: Audi RS4 B8 Avant van Ralf
    Mijn Auto: Audi RS4 B8 Avant van Ralf
  • Nieuwe generatie Audi A4
    Nieuwe generatie Audi A4: 'zowel EV als S4 TDI'
  • Audi dealerschap onder water

Nieuwste artikelen

  • Video: en daarom bezuinig je niet op banden en remmen
  • Deze optie heb je nog niet eerder gezien op een Porsche
  • Koop een Brabus SLS AMG op Marktplaats
  • Gespot – Deze Ferrari 512 TR is om te smullen
FacebookTweetPinLinkedIn

a4, Audi, avant, b8, RS4

Vorig bericht: « Op de A12 kunt u weer gasgeven #bonusasfalt
Volgend bericht: Straatverlichting eet CO2 voor ontbijt »

Lees Interacties

Reacties

  1. jj22 zegt

    7 mei 2012 om 09:50

    Dat is aardig wat geld!!!

    Login om te reageren
  2. syliaca zegt

    7 mei 2012 om 09:53

    Dat is een boel geld, maarja, als je het hebt, waarom dan niet?

    Login om te reageren
    • jeffreym3 zegt

      7 mei 2012 om 12:17

      @syliaca: Omdat er voor dat geld veel leuker speelgoed te koop is misschien?!

      Login om te reageren
      • syliaca zegt

        7 mei 2012 om 16:36

        @jeffreym3: Laat me raden, een M3?

        Login om te reageren
  3. kaasboerin zegt

    7 mei 2012 om 09:59

    Ter vergelijking: S6 Avant in NL: €103.280,- S6 Avant in DLD: €75.250,-

    Login om te reageren
    • CasperH zegt

      7 mei 2012 om 10:01

      @kaasboerin: tsja. Maar dan moet je wel in Duitsland willen wonen natuurlijk ;-)

      Login om te reageren
      • towi1989 zegt

        7 mei 2012 om 10:03

        @CasperH: Alleen dat zou voor mij al een reden zijn.

        Login om te reageren
      • kaasboerin zegt

        7 mei 2012 om 10:13

        @CasperH: Uiteraard, óf als je toevallig een familielid hebt wonen in DLD, kan je hem dat ding laten kopen & rijden voor een jaar, en daarna importeren.

        Login om te reageren
        • Joerek zegt

          7 mei 2012 om 10:26

          @kaasboerin: Wat schiet je daarmee op? In NL mag je er niet mee rijden, dus zelf rijden kan niet en bij importeren moet je alsnog BPM afdragen (met enige afschrijvingskorting, maar hij is dan ook wel een jaar oud). Ik zie het voordeel niet.

          Gunstiger is op Duits kenteken zetten en hem in Duitsland 3 jaar laten staan en geen km rijden. Vervolgens importeren, dan scheelt het ongeveer 50% aan BPM en dan is enigszins gunstig.

          Login om te reageren
          • The360box zegt

            7 mei 2012 om 20:52

            @Joerek: En wat schiet je daarmee op? Dat is nog erger dan wat @kaasboerin zei. Je betaalt dan weliswaar minder maar na 3 jaar zul je hem misschien wel tegen een gunstige prijs in NL kunnen krijgen.

            Login om te reageren
    • kickass zegt

      8 mei 2012 om 20:48

      @kaasboerin: Zelfs tussen België en NL zitten al enorme verschillen. Bijv. de Continental SS is een ruim ton goedkoper in België!

      Login om te reageren
  4. E34M5Touring zegt

    7 mei 2012 om 10:02

    Een jong gebruikte RS6 avant. Groter sneller en Bi Turbo V10.

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      7 mei 2012 om 10:11

      @E34M5Touring: Exact. Dat geluid alleen al. Een oude S6 mag ook van mij.

      Login om te reageren
    • TSI-tje zegt

      7 mei 2012 om 10:38

      @E34M5Touring: Dat zou mijn keuze ook zijn. En dan graag eentje die al bij meneer Meyer (MTM) geweest is. Kan die RS4 ook nog eens alleen je achterlichten zien.
      Zoiets als deze : http://www.akker.nl/aanbod/occasion/3146/audi-rs6-avant-50-v10-tfsi-bi-turbo-mtm-702-pk/

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        7 mei 2012 om 11:33

        @TSI-tje: Hij is mij standaard snel genoeg. Mijn broertje heeft stage gelopen bij een Audi dealer en heeft gewerkt tijdens de S-RS testdag. Hij heeft op de R8 na elke S-RS gereden en was veruit het meest onder de indruk van de RS6. Hij is niet iemand die snel emotie toont wat auto’s betreft maar hij was letterlijk sprakeloos. Hij heeft daarvoor in een V12 TDI Q7 gereden en dat vond ie al erg sick. Die RS6 deed daar nog een flinke stap bovenop.

        Login om te reageren
    • luuktb zegt

      7 mei 2012 om 11:12

      @E34M5Touring: Ja maar de reden dat ik voor de RS4 ben gegaan is niet alleen de prijs maar ook het gevoel.
      Een Rs6 gaf mij voor het gevoel minder feedback als de RS4 dit zelfde verschil ervaar ik ook bij de E63 tov de C63 de c rijdt leuker als je het mij vraagt.
      Gewoon even geduld en over een paar jaar een leuke uit DLD importeren.

      Login om te reageren
      • E34M5Touring zegt

        7 mei 2012 om 11:30

        @luuktb: Een RS6 is minder Racy, maar voor een racy auto zou ik nooit een Audi voor kopen (personal choise). De RS6 lijkt mij een heerlijke daily driver. Retesnel, praktisch, mooi geluid en toch comfortabel genoeg voor elke dag. Een E60 M5 Touring heeft te weinig koppel en de bak is iets te bokkig voor dagelijks gebruik (vind ik persoonlijk). Die moet je meer jagen om de prestaties eruit te halen. Dat is leuker op een circuit of een lekker rondje stampen. Met een RS4 heb je dankzij lager gewicht en een hoogtoerige V8 meer feeling natuurlijk.

        Login om te reageren
        • imdoctorbob zegt

          7 mei 2012 om 16:23

          @E34M5Touring: Om nou te zeggen dat een E60 M5 weinig koppel heeft gaat wel iets ver. Verder is de bak inderdaad een drama bij lage snelheden. Persoonlijk vind ik hem ook te zwaar voor circuit gebruik (+ remmen moeten heftig aangepast worden).

          Login om te reageren
          • E34M5Touring zegt

            7 mei 2012 om 17:17

            @imdoctorbob: Al het koppel en vermogen zit relatief hoog in het toerengebied, waardoor je sneller een versnelling terug zult moeten om even snel in te halen bijvoorbeeld. Ik vind het echt geen slome motor maar hij heeft veel minder koppel dan een RS6 die daardoor wat comfortabeler te rijden is en die heeft ook een volautomaat.

            Login om te reageren
            • kaasboerin zegt

              7 mei 2012 om 19:10

              @E34M5Touring: Heerlijke blok, klote automaat.

              Login om te reageren
          • skendel zegt

            7 mei 2012 om 21:31

            @imdoctorbob: E60 M5 bak een drama bij lage snelheden? Kom op zeg. Het is niet de meest comfortabele versnellingsbak maar een drama is het zeker niet – je kunt er prima elke dag mee naar je werk en terug rijden. Als de bak wat ruig gaat schakelen kun je deze zelf opnieuw kalibreren (staat zelfs in de handleiding) waarna de bak meteen een stuk soepeler schakelt.

            Login om te reageren
  5. pier zegt

    7 mei 2012 om 10:02

    Voor 42k minder heb je een passat 3.6 variant die in 5,7 naar de honderd gaat en ook 250 loopt…

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      7 mei 2012 om 12:55

      @pier: inderdaad…maar dan heb je ook niks om ’trots’ op te zijn…

      Login om te reageren
      • pier zegt

        8 mei 2012 om 15:54

        @Megakix: LOL

        Login om te reageren
  6. partimarti zegt

    7 mei 2012 om 10:05

    Voor dat geld zou ik toch echt voor de S6 gaan dan. Of zoals E34M5Touring zegt een 2e hands RS6

    Login om te reageren
  7. pier zegt

    7 mei 2012 om 10:05

    Mocht je echter geld genoeg hebben en echt iets exclusiefs willen hebben: de Cadillac CTS-V Wagon, 564pk, 4 sec. naar de honderd en top 288! Kost wel 145k

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      7 mei 2012 om 12:55

      @pier: betere werk ! Maar de prijs is inderdaad verre van concurrerend….

      Login om te reageren
  8. Forza zegt

    7 mei 2012 om 10:05

    Koop een R8 met de kop eraf. Dan heb je in ieder geval geen vrijwel identieke audi als de rest van de beroepsbevolking.

    Login om te reageren
  9. r2d2 zegt

    7 mei 2012 om 10:10

    X5(50i) 126000 eurootjes , 5,5 naar de honderd, top 250 en zelfs meer ruimte

    Login om te reageren
    • r2d2 zegt

      7 mei 2012 om 10:11

      @r2d2: en ook 4wd!

      Login om te reageren
      • 240sx zegt

        7 mei 2012 om 18:11

        @r2d2: en lelijk!

        Login om te reageren
  10. qriss zegt

    7 mei 2012 om 10:25

    Nissan Skyline R34 GTR: 25.000
    Mine’s Stage 2 RB26DETT motor: 20.000
    Volledig aangepast onderstel, uitlaat, remmen, interieur, diff koeler etc… incl. nieuw kleurtje: 20.000

    Heb je voor 65.000 euro (ruim genomen) een auto die niemand bijhoudt (ofja, niet in auto’s die je dagelijks kan / gaat tegenkomen).

    Login om te reageren
    • Joerek zegt

      7 mei 2012 om 10:28

      @qriss: Onderhoudskosten van een GTR zijn alleen al bijzonder hoog! Ik denk dat een nieuwe RS4 jaarlijks minder dan de helft aan onderhoudskosten heeft.
      Iedereen altijd met die onzinnige 2e hands vergelijkingen…

      Login om te reageren
    • E34M5Touring zegt

      7 mei 2012 om 10:30

      @qriss: Ja en bij elk betaalpaaltje (parkeergarage, tolpoortje op vakantie en natuurlijk de Mcdrive) moet je uit de auto om te betalen. Leuk hoor zo’n ding maar dat aan de verkeerde kant zitten houdt mij echt tegen zo’n ding te kopen. Want zoals je zelf al aangeeft heb je voor weinig geld een snelle auto.

      Login om te reageren
    • voytekbe zegt

      7 mei 2012 om 10:33

      @qriss: Ja en dan rij je rond in een shitbox met niks van comfort noch stijl.

      On-topic: veel geld voor een snelle A4 avant. Ik hou van sobere sleepers maar dit heeft weinig ‘RS’ geest erin. Interieur is niet beter dan een gewone standaard A4, uiterlijk ook geen subtiele agressieve styling te vinden…
      Audi is echt ronduit saai momenteel en mag dringend eens een nieuwe design koers gaan inslaan.

      Login om te reageren
    • TSI-tje zegt

      7 mei 2012 om 10:33

      @qriss: Stuur aan de verkeerde kant van de auto, Geen stationwagen. Zet je playstation maar uit, dit raakt kant nog wal.

      Login om te reageren
  11. ericc zegt

    7 mei 2012 om 10:27

    Ik zou gaan voor een diesel A4 (of liever een 3-serie touring diesel) en een tweedehands ferrari voor op zondag.Samen komt dit ook op 110.000 euro.

    Login om te reageren
    • Joerek zegt

      7 mei 2012 om 10:31

      @ericc: Nogmaals… een 2e hands Ferrari. Je hebt duidelijk geen flauw benul van de onderhoudskosten, ook bij zeer weinig kilometers.
      Maar met die constructie rij je 95% van je kilometers in een halfbakken wagen en de andere 5% van de tijd leuk. Je hebt veel meer kosten. Met zo’n wagen kan je 100% van de tijd met een grijns rondrijden.

      Login om te reageren
      • imdoctorbob zegt

        7 mei 2012 om 17:09

        @Joerek: Zover ik weet vallen die onderhoudskosten toch echt wel mee. Deze RS4 zal in onderhoud daar in ieder geval echt niet veel van verschillen. Ja als je schade rijdt of pech hebt misschien, maar goed bij welke auto is dat wel goedkoop? Vergeet niet, ook voor ferrari’s moet je niet per se naar een officiele dealer, er zijn nog meer ferrari specialisten in het land (of iets over de grens). Uiteindelijk zijn er weinig auto’s van dit kaliber goedkoop in onderhoud, misschien is de een wel 1000 euro goedkoper per jaar, maar waar hebben we het dan over?

        Persoonlijk zou ik gewoon een dieseltje pakken voor dagelijks verkeer, een Saker voor het circuit, en een trailer om hem daar te brengen. Hou ik nog geld over zelfs. Punt 1 is echter om aan dat geld te komen in eerste instantie :(

        Login om te reageren
    • luuktb zegt

      7 mei 2012 om 11:16

      @ericc: Liever een BMW diesel als een VAG diesel ? Ok een benzine kan ik mij goed voorstellen (6L tov V6) maar nee liever een 3.0TDI dan een x30D mooi DSG bak erachter en cruise maar !

      Login om te reageren
  12. jrmpower24 zegt

    7 mei 2012 om 10:29

    weinig plezier voor dat geld.

    Login om te reageren
  13. Junior540 zegt

    7 mei 2012 om 10:55

    Een E39 M5 en dan naar g-power voor een kuurtje?

    Login om te reageren
    • 240sx zegt

      7 mei 2012 om 18:13

      @Junior540: Jij snapt het.

      Login om te reageren
  14. rufctr01 zegt

    7 mei 2012 om 11:01

    Een hoop geld voor een Audi! Ik vind het bedrag asociaal duur voor zo’n geval.

    Login om te reageren
  15. akrapovic zegt

    7 mei 2012 om 11:17

    Dan had ik ook de s6 gekocht. Wel iets langzamer en “maar” een s ipv een rs, je hebt wel een nieuw ontwikkelde motor ipv de oude 4.2 l. Helaas heeft de s6 wel weer een turbomotor met een saai geluid. Moeilijke keuze, maar toch liever de s6

    Login om te reageren
  16. mout zegt

    7 mei 2012 om 11:17

    Dat prijsverschil met de Merc is nogal betrekkelijk. Twee vinkjes minder in de otpielijst bij de Merc, en weg is je prijsverschil.

    Login om te reageren
  17. Justawheelchairguy zegt

    7 mei 2012 om 11:24

    Lelijke voorbumpert!

    Login om te reageren
    • DennisS65B40 zegt

      7 mei 2012 om 14:04

      @kp92: vind ik ook.. Ik mis toch ook echt mistlamp glaasjes. Begrijp dat ze nu in de koplamp zijn geïntegreerd maar vind ik persoonlijk een gemis in het aanzicht.

      Login om te reageren
  18. swaffelaer zegt

    7 mei 2012 om 11:31

    Ik zou de grootste nemen. Ziet er exact hetzelfde uit, maar je kan er meer troep aka kinderen in kwijt.

    Maar eigenlijk zou ik helemaal geen Audi nemen. Liever 10 nieuwe Dacia’s dan 1 RS4.

    Login om te reageren
  19. amgpowerrr zegt

    7 mei 2012 om 11:54

    Liever een c63.

    Login om te reageren
  20. bempi zegt

    7 mei 2012 om 11:56

    Misschien komt er een Jaguar XF R sportbrake ? Als alternatief voor de RS 4.

    Login om te reageren
    • akrapovic zegt

      7 mei 2012 om 11:59

      @bempi: dat zal ook wel een concurrent voor de rs6 zijn. Een xf is namelijk een concurrent voor de a6, 5-serie en e-klasse

      Login om te reageren
      • amgpowerrr zegt

        7 mei 2012 om 13:33

        @akrapovic: nee niet echt, meer voor de a4 en de 3 serie.

        Xj is weer voor de a8 en 7 serie.

        Een middenmoot hebben ze dacht ik niet.

        Login om te reageren
        • akrapovic zegt

          7 mei 2012 om 14:02

          @amgpowerrr: de prijzen van een xf liggen al boven die van een a6 en 5 serie. Dan lijkt het me toch een concurrent voor die auto’s en niet voor hun kleinere broertjes. De xfr lgt er met zijn 510 pk wel tussenin

          Login om te reageren
  21. porteno zegt

    7 mei 2012 om 12:10

    doe mij maar de Audi S6 in estoril blauw

    Login om te reageren
  22. baasbas zegt

    7 mei 2012 om 12:35

    Moest het een vlotte Audi zijn in deze prijsklasse, doe mij maar een S7.. qua karakter niet helemaal te vergelijken hiermee, maar goed. Zo ontzettend hardcore is een RS4 ook weer niet.

    Login om te reageren
  23. johanw zegt

    7 mei 2012 om 12:38

    ja waarom niet gewoon een a6 avant 3.0 tfsi…die heeft ook 300 pk en gaat in 0-100 in 5,5 seconden ofzo.

    ja ok minder beleving, maar je staat toch wel wat minder vaak bij de pomp en je afschrijving is een stuk minder groot.

    maarja dat is misschien dan niet een goede optie als je het echt gaat vergelijken maar in deze tijden kijk ik ook wel een beetje naar de portemonnee!!

    Login om te reageren
  24. Megakix zegt

    7 mei 2012 om 12:51

    @CasperH : de M3 sedan is voor 105K te halen.

    Login om te reageren
    • kaasboerin zegt

      7 mei 2012 om 13:06

      @Megakix: Wat ik raar vind is dat de M3 sedan eerst 93k kostte.. Maar sinds die nieuwe 3er uit is opeens 105k. Hebben zeker geen trek in de productie ofzeauw. Oh ja, moet je deze is zien. Ik ben verliefd: http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=213971167

      Login om te reageren
      • godspeed zegt

        7 mei 2012 om 13:21

        @kaasboerin: Damn! Wat een heerlijk apparaat! ”Jammer” van de automaat imho, maar verder is ‘ie voor een M3 wel zo goed als perfect :D

        Login om te reageren
      • Megakix zegt

        7 mei 2012 om 16:14

        @kaasboerin: helemaal supergeil ! Met name die Competitionvelgen, die staan de M3 het allerbeste…Overigens stond er destijds een kanariegele (met zelfde velgen) op Autoblog.nl. Die heeft dan nog mijn voorkeur boven deze rode.

        De prijsstijging is het gevolg van de emissietoeslagen. De uitstoot is (uit mijn hoofd) 263g, dus dat is extra heffing.

        Login om te reageren
      • luuktb zegt

        7 mei 2012 om 23:33

        @kaasboerin: Dikke wielen (A) Alleen die speaker :( dat vind ik niet om aan te zien.
        Maar wat een dikke bom evenals de prijs ! koop ik toch liever een uit 2007.

        Login om te reageren
    • CasperH zegt

      7 mei 2012 om 14:10

      @Megakix: ik houd even de prijs op bmw.nl aan, en daar zeggen ze toch echt 109 voor de sedan (even met de muis over M hoveren ;) )

      Login om te reageren
      • Megakix zegt

        7 mei 2012 om 16:14

        @CasperH: je zal wel gelijk hebben…ik hou ‘onze overheid’ ook al niet meer bij denk ik ;-)

        Login om te reageren
  25. Megakix zegt

    7 mei 2012 om 12:56

    Ik zou voor een ‘afgetopte’ Maserati GT gaan…

    Login om te reageren
    • massarati zegt

      7 mei 2012 om 15:41

      @Megakix: ik ook :)

      Login om te reageren
  26. victor1111 zegt

    7 mei 2012 om 16:19

    Waarom niet de A6 allroad 2013 3.0 TDI! 650 nm! en 313 pk. 5,6 naar honderd en een uitstoot van maar 160 gram/100km. Je hebt dan natuurlijk wel maar gewoon een diesel. Een CTS-V zou ik persoonlijk nooit nemen na het bekijken van de uitstoot. De S6 lijkt mij ook een zeer goed alternatief.

    Login om te reageren
  27. victor1111 zegt

    7 mei 2012 om 16:20

    ow excuseer 160 gram/km :p

    Login om te reageren
  28. Flamingo zegt

    7 mei 2012 om 16:32

    erg mooi hoor! maarja die prijs pfoe
    ik denk dat ik m wel liever heb als de mercedes

    Login om te reageren
  29. mark88 zegt

    7 mei 2012 om 19:02

    Vanaf €76.600 in Deutschland..

    Login om te reageren
  30. CedricH zegt

    7 mei 2012 om 19:29

    Duitse tuner Manhart kan voor je ook de V10 en SMG bak van een E60 M5 in het vooronder van een E91 touring lepelen maar of dat zoveel goedkoper is weet ik niet, prijs is op aanvraag

    Login om te reageren
  31. BmwMPower zegt

    7 mei 2012 om 19:35

    Zie onderstaand heren. Minder power, even leuk (leuker?):

    Saab 9-5 2.3 Turbo Aero Estate

    Volvo V70 T6

    Opel Insignia OPC Tourer

    Subaru Impreza WRX STI Station (die grijze..)

    Zomaar even 4 auto’s die ik leuker vind dan deze Audi.

    Login om te reageren
    • Tommy2 zegt

      7 mei 2012 om 20:24

      @BmwMPower: Op de impreza na kaan géén van deze auto’s tippen aan de RS 4. :P Subaru heb ik altijd respect voor gehad en zou ik wel willen rijden. De Insignia is te log en lelijk, de V70 is gewoon een grote bak met zware motor en de 9-5 zwaar verouderd. Deze 3 bieden niet zo veel rijplezier als een RS 4 en al helemaal niet zoveel als een Impreza WRX! ;)

      Login om te reageren
    • spylegion zegt

      7 mei 2012 om 20:45

      @BmwMPower: ehm..
      Leuker in welke zin?
      Saab; waardeloos weggedrag
      Volvo; idem en traag
      Opel; veeeeels te zwaar
      Scoobi; aan/uit motor(turbolag), plastic interieur…

      Login om te reageren
      • spylegion zegt

        7 mei 2012 om 20:52

        @spylegion: plus dat de audi rondjes rijdt om deze auto’s anytime..

        Login om te reageren
  32. bmw7 zegt

    7 mei 2012 om 20:29

    liever een shelby cobra en een m3.

    http://www.jameslist.com/advert/165353/for-sale-shelby-cobra

    Login om te reageren
  33. rechercheur zegt

    7 mei 2012 om 21:10

    Ik ben over het algemeen toch wel gecharmeerd van de spulletjes uit Ingolstadt, maar deze is net wat over de top. Wellicht ook door de kleur, misschien in een ander kleurtje wat beter te pruimen. Interieurtje is wel helemaal op orde!

    Login om te reageren
    • CedricH zegt

      7 mei 2012 om 21:13

      @rechercheur: inderdaad vooral de kleur, in zwart of grijs zijn die dingen heerlijk discreet. Als er ergens een S/RS product rondrijdt ben ik als autogek altijd de enige die het gezien heeft, de anderen zien “gewoon een Audi”

      Login om te reageren
  34. slk55amg zegt

    7 mei 2012 om 22:06

    Ja, een jaar, misschien twee jaar wachten, en hem dan oppakken een rug of 40 minder.

    Login om te reageren
  35. topless zegt

    7 mei 2012 om 23:00

    Audi rijders en veel vermogen is anders geen goede combi.

    http://www.youtube.com/watch?v=rLMpONaOaJg&feature=player_embedded

    Login om te reageren
    • honeyhanger zegt

      8 mei 2012 om 00:01

      @topless: hij knalt er gwn vandoor! Pff..

      Login om te reageren
      • bollegek zegt

        8 mei 2012 om 07:02

        @honeyhanger: ja dat is juist dom met zo’n auto; we zoeken een zilvere R8 met schade :p

        Login om te reageren
  36. waaromzijndebananenkrom777 zegt

    9 mei 2012 om 12:00

    Ik had voor dat geld wel wat anders gekocht!

    Login om te reageren
  37. rv2012 zegt

    11 mei 2012 om 03:12

    e zou naar BMW kunnen gaan voor een M3 sedan voor net geen 110.000 euro, maar dan mis je de extra laadruimte en je koopt in feite een oude auto want de nieuwe is al klaar.

    En gaan we dit argument ook terug zien als de nieuwe m3 wordt geïntroduceerd? Je kunt ook naar Audi gaan, maar dan koop je in feite een oud barrel want de nieuwe is al klaar (en ziet er voor 99% hetzelfde uit)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North