• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Autoblog @ Autoshow van Parijs 2022: problemen met politie!

Auteur: RubenPriest, gepost 17 oktober 2022 om 16:00 – 11 Reacties

Autoblog reist af naar de Mondial de l’Automobile, oftewel de autoshow van Parijs. Onderweg naar de hoofdstad van Frankrijk is er echter een probleempje..

Ook interessant!

  • Autoblog wenst je een gelukkig 2022!
  • EV 10 Daagse 2022
  • Dacia Jogger PHEV
    Dit kost verstandige auto van het moment
  • Autoblog @ Autoshow van Parijs: nieuwe Alpine A110R en meer!
    Autoblog @ Autoshow van Parijs '22 - Deel 2

Nieuwste artikelen

  • Goedkoopste Nissan GT-R R35 ter wereld heeft een nadeel
  • Huh? Keert dan alsnog deze leuke sportauto terug?
  • BMW onthult wat NOOIT achter een betaalmuur gaat komen
  • Deze auto’s worden volgend jaar helaas geen youngtimer
FacebookTweetPinLinkedIn

Autoshows, parijs-2022, renault-megane-e-tech-duurtest, Video

Vorig bericht: « Mercedes niet bang dat De Vries geheimen verklapt
Volgend bericht: Dit kost de volgende elektrische cross-over uit China »

Lees Interacties

Reacties

  1. stgp zegt

    17 oktober 2022 om 08:43

    Die bekeuringen in Frankrijk zijn dan wel weer heel fijn, in NL mag je ff bijna 300 aftikken. On topic, ben wel fan van het design van deze Megane!

    Login om te reageren
  2. steephh zegt

    17 oktober 2022 om 10:41

    Zoals Cornetto in de YT reacties al zei:

    “Wat onvoorbereid zijn jullie zeg, stap 1, neem ABRP als navi, koppel die met de auto, klaar. En ja die megane, doenditnmetneen ioniq 5, kwartiertje en je kan weer verder, op 600km dik prima 2x stoppen :)”

    Dus voor iedereen die (al dan niet gedwongen door je werkgever) een keer een flinke afstand met een EV moet rijden: https://abetterrouteplanner.com/

    Veel meer dan de range, telt de laadsnelheid. Weet ff niet meer waar het optimum ligt, maar ~350-400 km range en een hoge laadsnelheid heb je bijv. veel meer aan dan 600 km range en trage laadsnelheid.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      17 oktober 2022 om 16:14

      ABRP is nogal overrated. Met de meeste auto’s gewoon niet eens nodig.
      Met dat laden klopt het wel wat je zegt maar… een auto met grote actieradius heeft meestal een grote batterij daar kunnen dan veel cellen parallel geladen worden en die kan dus een hogere laadsnelheid aan. Daardoor kom je eigenlijk altijd bij snelladen van 10..80% op ongeveer 20 minuten uit.

      Login om te reageren
  3. Huib zegt

    17 oktober 2022 om 12:00

    Tip: Als je minder hard rijdt, hoef je minder vaak te laden .. ben je misschien ook gewoon sneller op je bestemming .. zeker in Frankrijk waar de EV-laadinfra toch wel even wat minder goed georganiseerd is dan in ons mooie EV-landje

    Login om te reageren
  4. kniesoor zegt

    17 oktober 2022 om 12:29

    @monsieur Karssen: Maar goed, dat je niet staande bent gehouden door de franse modepolitie, dan was de bekeuring (vanwege dat psychedelische shirt) een stuk hoger uitgevallen 😆

    Login om te reageren
  5. banderas zegt

    17 oktober 2022 om 13:03

    160 rijden en dan verbaast zijn dat je range een issue vindt. Ook naar Parijs zijn er genoeg Tesla SuC.

    Login om te reageren
  6. maferick74 zegt

    17 oktober 2022 om 19:24

    Omelet du frommage

    Login om te reageren
    • p993 zegt

      17 oktober 2022 om 23:10

      Weer te lang in het lab gehangen…?

      Login om te reageren
  7. tortuga zegt

    17 oktober 2022 om 20:03

    160 max snelheid? Dat is dus vergelijkbaar met een megane tegen 220 rijden en dan om paar 100km bijtanken, maar nu moet je laden. En ja soms kan een laadstation onbeschikbaar zijn. Blij dat jullie een andere oplossing hebben gevonden

    Login om te reageren
  8. opa4auto zegt

    17 oktober 2022 om 22:35

    Was die 158 km/h voor of na de correctie?
    Als het voor de correctie (5%, dus 150,1 na) was, dan toch beetje zuur. Want als je onder de 20km/h ’trop vite’ blijft, is de amende minorée (soort van kop dicht en betalen) maar 45€ ipv de 90 nu…
    Rij zelf dus ‘maar’ 155 (152/153 volgens de GPS) om maar onder die 45 euro grens te blijven.

    https://www.legipermis.com/infractions/exces-de-vitesse.html

    Login om te reageren
  9. TT225man zegt

    21 oktober 2022 om 20:54

    Afgelopen maanden deden de video’s het altijd prima, maar sinds kort niet meer. Op meerdere computers geprobeerd………wordt dit nog gefixed ?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North