• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Autodelta Alfa Romeo GT: 3,7 liter V6 405 pk

Auteur: Dennis, gepost 3 mei 2007 om 21:16 – 75 Reacties

Alfa Romeo GT Autodelta

Alfa Romeo tuner Autodelta sleutelt al een poosje aan de GT. Om de pk’s naar hogere regionen te liften wordt geregeld naar een supercharger gegrepen. Toch kun je met een supercharger het vermogen niet eindeloos blijven opschroeven. Vandaar dat Autodelta het blok in de GT heeft vervangen door een 3,7 liter V6 variant.

Natuurlijk ontbreekt ook hier de supercharger niet, waardoor het vermogen uitkomt op 405 pk met een koppel van 508 Nm. De GT zal later deze maand op Brooklands Italian car fair in Engeland zijn debuut maken.

Om al dit geweld fatsoenlijk in de hand te houden, werd een nieuwe radiator en olie koeler geïnstalleerd, het uitlaatsysteem werd aangepast, een bumper met grotere luchtinlaten werd gemonteerd en kreeg de GT 19 velgen met Dunlop SP Maxx Sport banden ondergeschoven. Brrrrr!!! (via autoblog.it)

Alfa Romeo GT Autodelta

Autodelta is pleased to present for its première, at Brooklands, the most dynamic and powerful version of the Alfa GT Coupé yet – the 405 bhp supercharged Autodelta GT 3.7 Super. This car builds on the market success of the 320 bhp GT 3.2 Super (2004) and the 341 bhp GT 3.2 Super Evo version (2005), by pushing the Alfa V6 engine and chassis package to even more extreme performance levels – achieved without compromising practicality and drivability. The new car sees the 3.2-litre engine’s capacity increased to 3.7-litre, coupled to the addition on the space-efficient Rotrex C38-81 centrifugal supercharger. The result is maximum power of 405 bhp and 375 lb/ft of torque.

The Autodelta range at Brooklands will also feature the ‘jewel in the crown’ – the new 348 bhp supercharged Autodelta Brera J5 3.2 C – a car that quite simply transforms the exciting Alfa Romeo sports car. Previewed last autumn the Brera J5 3.2 C was commercialized earlier this spring and demand for this potent conversion programme has already far exceeded our expectations. This model will be joined at the event by the Autodelta GT 3.2 Super, 147 GTA AM 3.2 Super and 147 GTA AM 3.7 Super. Finally the supercharged Autodelta 146 2.0, which recently won the ‘Chairman’s Choice’ award at the Alfa Romeo Owners’ Club Spring Day, will complete the line-up.

The Autodelta team, including Managing Director Jano Djelalian and General Manager Andrew Smith, will be on hand to explain in detail all our models and offer advice; as well as introducing the Autodelta European Tour 2007, for which some places still remain. (Auto Italia is also an ‘Official Partner’ of the Tour). We look forward to seeing you on Saturday.

Ook interessant!

  • collectables alfa romeo gt
    Alfa Romeo GT 3.2 V6
  • Alfa Romeo Giulia 'GT Junior' is niet speciaal, wél fraai
  • Mijn Auto: Alfa Romeo 156 2.5 V6 van Denian
    Mijn Auto: Alfa Romeo 156 2.5 V6 van Denian
  • Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u
    Video: Alfa Romeo Giulia GTAm doet 0-200 km/u

Nieuwste artikelen

  • Goed nieuws: EV’s zijn net zo dodelijk als benzineauto’s – hybrides zijn veel gevaarlijker
  • Lolbroek rijdt expres te hard langs politie en vraagt agenten om geinige flitsfoto
  • Volkswagen heeft goed nieuws voor de Polo met verbrandingsmotor!
  • Premium sedans verkopen voor geen meter in Europa, op deze EV na
FacebookTweetPinLinkedIn

Alfa Romeo, alfa-romeo-gt, autodelta, tuning

Vorig bericht: « PvdA: Biodiesel is nog niet genoeg bio
Volgend bericht: Autoblog 2007 Flashback: week 18 »

Lees Interacties

Reacties

  1. MichaelNizet zegt

    3 mei 2007 om 21:19

    Beautifull! GT is echt een prachtige Italian beauty, en dan ook nog eens met 405 paarden:O

    Login om te reageren
  2. CEES zegt

    3 mei 2007 om 21:20

    NICE! eindelijk een opgepepte gt!

    Login om te reageren
  3. ford freak zegt

    3 mei 2007 om 21:21

    zalig:p nog harder peren met da ding:p

    Login om te reageren
  4. Benny1 zegt

    3 mei 2007 om 21:24

    Wat ziet zo’n alfa V6 blok er toch mooi uit met chrome spruitstuk.

    Login om te reageren
  5. Henkie zegt

    3 mei 2007 om 21:26

    GT is al zo ongeveer de mooiste auto, en nou kun je mensen ook nog eens je achterkant laten zien. DIIIIK

    Login om te reageren
  6. Mr. Reddingius zegt

    3 mei 2007 om 21:28

    Op de voorwielen?! beter van niet

    Login om te reageren
  7. Coolguy zegt

    3 mei 2007 om 21:33

    De voorwielen kunnen dit nooit trekken.

    Login om te reageren
  8. Peter zegt

    3 mei 2007 om 21:34

    Geloof dat hij standaard 4wd is. Daarmee moet die 405 pk wel op de weg te zetten zijn.

    Login om te reageren
  9. cl600 zegt

    3 mei 2007 om 21:39

    nee dit is toch echt voorwielaandrijving

    http://www.autoweek.nl/carbasedata.php?cache=no&vpos=&id=44942&cache=no

    Login om te reageren
  10. B-art zegt

    3 mei 2007 om 21:39

    Handig, extra setje van 15 velgen bij de GT… ;)

    Login om te reageren
  11. gumball lover zegt

    3 mei 2007 om 21:40

    blijft jammer dat nummerbord aan de zijkant :(

    maar voor de rest echt een beauty!!!!!!!!!

    Login om te reageren
  12. Citrofiel zegt

    3 mei 2007 om 21:42

    Lekkerrrrrr… Een echt snelle en sportieve Alfa! Maar over de voorwielaandrijving… Tsja, hoe rijdt dat? Het zal me benieuwen.

    Login om te reageren
  13. Speedlimit zegt

    3 mei 2007 om 21:44

    Mooi spul nu nog ’n 159 met dezelfde specs :)

    Login om te reageren
  14. Mr. Reddingius zegt

    3 mei 2007 om 21:55

    [b]Citroefiel schreef:[/b]

    Tsja, hoe rijdt dat?

    Login om te reageren
  15. Mr. Reddingius zegt

    3 mei 2007 om 21:56

    niet, ben ik bang

    Login om te reageren
  16. jvvv zegt

    3 mei 2007 om 22:15

    Een betere vraag (aangezien het duidelijk is dat het niet rijdt):

    Na hoeveel km’s sta je aan de kant?

    Login om te reageren
  17. Morrie zegt

    3 mei 2007 om 22:16

    Heel leuk en mooi, maar jammer al die paarden alleen de voorwielen aandrijven.. Met de Alfa 147 GTA kon je al strepen trekken van jewelste, hoe zou dat met deze zijn? :D

    Login om te reageren
  18. slk55 amg zegt

    3 mei 2007 om 22:16

    heerlijke wagen! 405 PK is lekker, maar alleen op de voorwielen…….?

    Login om te reageren
  19. luc zegt

    3 mei 2007 om 22:17

    in mijn ogen lijkt een alfa romeo gt op een gewone auto

    Login om te reageren
  20. Rick dos zegt

    3 mei 2007 om 22:35

    Een GT……ken hem niet mooi vinden. Maar het is volgens mij een regelement als autoliefhebber om een AR mooi te MOETEN vinden. Gelukkig hou ik niet van regels…….

    En 405 pk op de voorwielen. Jaja, dat wordt elke 500 km (ruim geschat) nieuwe banden kopen….

    Login om te reageren
  21. Citrofiel zegt

    3 mei 2007 om 22:40

    @ Rick dos; :shock: Een AR niet mooi vinden! Ga op de regels letten jij! ;)

    Login om te reageren
  22. chris zegt

    3 mei 2007 om 22:42

    leuke auto voor de vrouw

    Login om te reageren
  23. Skinnybmw zegt

    3 mei 2007 om 22:48

    405pk op de voorwielen? Hoe dat voelt? Moet je eens in een bocht volgas geven ;) Tractie weg…boompje…AU!

    Login om te reageren
  24. CSL zegt

    3 mei 2007 om 22:54

    240pkop de voorwielen is al een ramp. 405pk, bah. Dit maakt het alleen maar erger. Maar voor de rest standaard al een mooie auto. Ik zou zeggen hou het op de 2litertje.

    Login om te reageren
  25. Lampredi zegt

    3 mei 2007 om 22:58

    Als Alfa liefhebber ben ik ook niet enthousiast over de GT. Het is het gewoon net niet. Of het is net te gewoon. Het is niet ultra sportief, en ook geen chique gran turismo.
    En dan 405 PK op de voorwielen die het standaard volgens de rijtesten al zo moeilijk hebben. Weet niet wat het moet gaan kosten, maar zou voor dat geld toch iets kiezen dat meer identiteit heeft.

    Login om te reageren
  26. Eric zegt

    3 mei 2007 om 22:58

    Citaat Skinnybmw: ” 405pk op de voorwielen? Hoe dat voelt? Moet je eens in een bocht volgas geven Tractie weg…boompje…AU! ”

    Geef jij dan maar lekker in een bocht volgas met 405pk op de achterwielen. Raak je misschien net effe een ander boompje, maar of dat beter voelt… ;-)

    Login om te reageren
  27. lincoln zegt

    3 mei 2007 om 23:01

    @Eric .. waarom zou iemand tegen een boom willen rijden???

    Login om te reageren
  28. Eric zegt

    3 mei 2007 om 23:04

    @lincoln: uhhhh… Begrijp ik jou niet, of jij mij niet? (Of misschien beide?)

    Login om te reageren
  29. lincoln zegt

    3 mei 2007 om 23:08

    @Eric .. je mag pas autorijden als je een rijbewijs hebt .. boom ontwijken is 1 van de vaardigheden die je daar bij leert .

    Login om te reageren
  30. niels zegt

    3 mei 2007 om 23:09

    Autodelta,

    De GT van Alfa Romeo, is voorwiel aangedreven dat klopt maar het gedrag van de auto doet een beetje denken aan achterwiel aandrijving.

    Zeker op de grens dan breekt de achterkant uit langzaam en heel gecontroleerd,

    Ik ben een van de gelukkige die met de 156 GTA 3.7 Autodelta heeft gereden en kan melden dat Autodelta echt waanzinnig producten maakt. Wat was die auto snel maar ook heel mooi gebalanceerd met zijn karakter, super remmen van AP racing en een Intrax onderstel daarvoor was de auto toen voor in Nederland voor de setup.

    Terug komende op de GT de 400 pk versie heeft natuurlijk een diff om al dat geweld op de straat te krijgen.

    Groeten

    Niels

    Login om te reageren
  31. Rick dos zegt

    3 mei 2007 om 23:10

    @Citrofiel

    Nee! Ik ben een rebel (in my own mind!). ;)

    Login om te reageren
  32. Roy zegt

    3 mei 2007 om 23:12

    405 PK op de voorwielen is best te doen, mits je subtiel met het gaspedaal om gaat. Bij Top Gear reden ze een GTA met 350 PK oid en die reedt dezelfde tijd als een Porsche 911. Dat is toch wel een bewijs dat voorwielaandrijving wel met de pk’s om kan gaan.

    Login om te reageren
  33. badidea zegt

    3 mei 2007 om 23:29

    Volgens mij heeft ie een speciaal differentieel (sper-differentieel?) om doorslippen van de binnnenband in de bochten tegen te gaan. Maar ideaal is natuurlijk anders.

    Login om te reageren
  34. PieterA zegt

    3 mei 2007 om 23:32

    Er is een verschil tussen te doen en aangenaam blijven en dat zal het in dit geval niet zijn. Volgens velen is 250 zowat de limiet bij een voorwieltrekker om alles controleerbaar te houden (en dan nog), je mag raden wat het dubbele bijna teweeg zal brengen. Gewoon dom dus van ze. Alfa’s moeten terug achterwieltrekkers worden!

    Login om te reageren
  35. SimonMc zegt

    4 mei 2007 om 00:09

    @Roy : Het was een 147 GTA met 328 pk en hij reed zelfs SNELLER dan een 911 TURBO !

    Login om te reageren
  36. Skinnybmw zegt

    4 mei 2007 om 01:01

    Citaat Eric: Geef jij dan maar lekker in een bocht volgas met 405pk op de achterwielen. Raak je misschien net effe een ander boompje, maar of dat beter voelt…;)

    Klopt…maar achterwielaandrijving (lees: overstuur) is beter beheersbaar dan onderstuur…vind ik dan. Liever 405pk op de achterwielen dan voor, of niet dan?

    Zie jij al een Formule 1 auto met 800pk op de voorwielen….dacht ’t niet…Get my point?

    Login om te reageren
  37. Skinnybmw zegt

    4 mei 2007 om 01:12

    Oh ja…aandrijving zou ik persoonlijk nooit alleen op de gestuurde wielen willen hebben….ALTIJD (hoofdzakelijk) achter!!!!!!

    [img]http://www.volksbloggin.com/wp-content/images/rabbit/hare_th.jpg[/img]

    Login om te reageren
  38. Skinnybmw zegt

    4 mei 2007 om 01:12

    )\

    Login om te reageren
  39. Stephan zegt

    4 mei 2007 om 01:17

    @ lampredi

    De GT is juist de meest sportieve alfa die er is……Geen 1 stuurt strakker.

    Login om te reageren
  40. Mastino Napolitano(hugo) zegt

    4 mei 2007 om 09:01

    ik vind alfa s echt nie mooi hoor. maar het lijkt wel of zo wat iedereen het mooie auto s vinden en moet vinden? nou ik niet.ik vind het dashboard 10 keer niks en ik vind dat de nummerplaat aan de voorkant, dat niet in het midden zit ook niks. het lijkt wel als ze dat niet recht kunnen maken net zoals het stuur ten opzichte van de stoel. is ook nooit gelijk stuur zit niet in het midden van de stoel.

    Login om te reageren
  41. LPJ zegt

    4 mei 2007 om 09:44

    Het stuur niet recht ten opzichte van de stoel? Bij mij zit dat stuur toch wel echt recht hoor in m’n Alfa, en nog wel mooi in het midden van de stoel :p

    En de nummerplaat aan de zijkant, tja … ik zou er de grille toch niet voor willen opofferen om die in het midden te krijgen ;)

    Login om te reageren
  42. Giovanni zegt

    4 mei 2007 om 10:04

    Ben heel benieuwd hoe zo’n GT met dat vermogen omgaat. Op de 1 of andere manier is iedereen al vanaf de introductie van de 164 heel erg sceptisch over veel vermogen op de voorwielen. Ik heb met de 190pk van m’n 156 alleen maar plezier en ook de 250pk van de GTA is geen enkel probleem. Je moet natuurlijk niet als een dombo op het gas gaan staan in de bocht, maar dat kon met m’n Leon TDi met 187pk en bijna 400Nm ook niet.

    Of je Alfa’s per definitie mooi MOET vinden? Vind ik niet, ieder z’n smaak.

    En wat dat scheve stuur betreft: Dat vind ik de grootste afgang van de 159 en Brera, die Vectra bodemplaat mogen ze er van mij gisteren nog onderuit zagen. Juist in de GT staat ie nog recht voor je neus zoals dat hoort.

    Login om te reageren
  43. Smokin zegt

    4 mei 2007 om 10:09

    Ik rij zelf in een Alfa GT (weliswaar met iets minder pk’tjes) en moet zeggen dat het een erg strak sturende auto is. Bij teveel gas in de bocht kan hij iets over de voorwielen gaan rollen, maar dan moet je het wel heel erg bont maken (de GTI-tjes zijn dan allang zoek) en bij even wat gas terug glijdt de achterkant netjes bij. Erg voorspelbaar en plezierig weggedrag, daar kon mijn oude Honda nog veel van leren.

    Autodelta staat er om bekend dat ze erg goede tuners zijn, niet even een turbootje erop en op de rollenbank. Zie ook het stukje van Jeremy clarkson over de Autodelta 147 GTA waarin hij zelf het probleem beschrijft. Een paar citaten:

    “The fact is that you cannot put large power outputs through the front wheels alone. They’ve got their work cut out doing the steering and the last thing they need is to be distracted from the job with all those angry Italian horsepowers.

    Engineers at Saab once told me that the most power you could realistically entrust to a front-wheel-drive car is 220bhp. A point they proved recently by launching an unwieldy 250bhp front-driver called the Hot Aero.

    And yet here’s Autodelta putting 328bhp through those front wheels. Are they mad? ”

    “The accident, I knew within moments, was going to be a big one, because this car isn’t ferociously fast. It’s much quicker than that. Ferrari throttle? Forget it. When you stamp on the accelerator it’s like you’ve hit the Millennium Falcon’s hyperdrive. Suddenly all the stars are fluorescent tubes.

    In bald English, 0 to 60mph takes 5sec. Flat-out you’ll be doing 175mph, and therefore there has never been a hatchback this hot before.

    A corner was coming. And then it was a distant speck in my rear-view mirror. I vaguely remember turning the wheel and I have a dim recollection of being astounded by the grip . . . and then the moment was gone.

    No, really, the damn thing’s a barnacle. Normally, in a tight bend, a front-drive car will spin the inside wheel uselessly, which means the one on the outside suddenly has to do all the steering and power-handling. But obviously it can’t and you understeer off the road. But with that diff, the inside wheel doesn’t spin, it grips and grips and then it grips some more. ”

    Hele artikel hier:
    http://driving.timesonline.co.uk/tol/life_and_style/driving/article842148.ece?token=null&offset=0

    Ik vind het trouwens wel heel bijzonder dat sommige mensen zich hier druk maken om de bandjes. Tuurlijk, als je lekker gaat stoeien met deze auto verslijt je bandjes (in welke auto niet trouwens?) who cares? Elke lol heeft zijn prijs.

    Ik sta ook om de 20.000 kilometer bij de garage voor 2 nieuwe Pirelli PZero’s, had ik die bochtjes maar wat rustiger moeten nemen. Keuze die je maakt.

    Login om te reageren
  44. ferrarimaniak zegt

    4 mei 2007 om 10:26

    hmmm….. clarkson vond de 147 gta queen ondersteer wa zou hij van deze zegge king ondersteer waarschijnlijk. welke mafkees haalt het in ze hoofd om 405 pk op wielen te sette waar je ook nog mee moe sture?????

    Login om te reageren
  45. Lampredi zegt

    4 mei 2007 om 10:53

    Zullen we het oordeel over de voorwielaandrijving dan maar even opschorten tot iemand het heeft kunnen testen? Ben eigenlijk wel erg benieuwd naar hoe dit gaat werken. Misschien heeft dat ding megaveel grip, misschien is het niks. Maar wij zullen er niks over kunnen zeggen totdat de proef op de som is genomen.

    Login om te reageren
  46. bramwillemse zegt

    4 mei 2007 om 13:04

    jammer van die voorbumper, en waarom 400 pk? dat slaat toch nergens op bij deze auto? Misschien als ie met Q2 is uitgerust, maar anders zou ik er niet in durven rijden!
    Een standaard GT met v6 is toch ook al lekker? Prachtige motor (zelfs om naar te kijken) in een prachtige auto met prachtig rijgedrag, waarom zou je meer willen?

    Login om te reageren
  47. Robin zegt

    4 mei 2007 om 14:28

    Hahaha ja idd 400 pk op de voorwielen en geen verbeterde remmen…

    LACHUH!

    Login om te reageren
  48. Karaya zegt

    4 mei 2007 om 17:06

    Blijkbaar wenst niemand de test van de Autodelta 147 GTA te lezen, want de onzinreacties blijven maar komen. Je zou je toch gaan afvragen hoe ze dat in de ITC doen, daar rijdt bijna het hele veld met 300 pk op de voorwielen.

    Ideaal is het natuurlijk niet, maar dat is de plaats van de motor in een 911 ook niet om over een zes in lijn nog maar te zwijgen. (komt u er maar in Porsche en BMW fanatics)

    Login om te reageren
  49. master zegt

    4 mei 2007 om 17:30

    Kan er niet aan doen maar ik vind alfa romeo stomme wagens, italiaanse brol, deze tuner maakt hem wel wat beter maar is de wegligging wel goed?? Ik weet het niet

    Login om te reageren
  50. master zegt

    4 mei 2007 om 17:32

    Ik ben nooit echt voor alfa romeo geweest, wanna be sportauto maar nee, probeer het toch niet! Deze tuner maakt hem wel een beetje beter, maar is die wegligging wel goed? Ik weet het niet

    Login om te reageren
  51. Karaya zegt

    4 mei 2007 om 17:55

    zucht…

    Login om te reageren
  52. icantakeit zegt

    4 mei 2007 om 18:39

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  53. ford freak zegt

    4 mei 2007 om 20:53

    manne die auto’s worden wel getest he op de 400pk en de remmen ==> ze zijn daar nie DOM he. da zal allemaal wel veilig genoeg zen!

    Login om te reageren
  54. PEEDEETEE zegt

    4 mei 2007 om 21:10

    B E E S T I G S U P E R S U P E R S U P E R Z A L I G.
    Het geluid zal nog BEESTIGER zijn…

    Login om te reageren
  55. bmwF zegt

    4 mei 2007 om 23:36

    tractie weg? waarvoor dient sperdifferentieel? waarvoor dient abs? voor de lol ? nee lees is wa meer over de mechaniche mogelijkheden over auto’s dan maar zegge da 405 pk om te zoveel km nieuwe banden moet hebbe zeveraars

    Login om te reageren
  56. Wouterman! zegt

    5 mei 2007 om 17:50

    Omg… arme, árme voorbanden!!! Is dit niet een beetje veel voor een voorwielaandrijver, of hebben ze heel de andrijflijn aangepast??

    Login om te reageren
  57. Giovanni zegt

    6 mei 2007 om 12:27

    Master@ Ga jij eens bij Henk Thuis van de firma Intrax kijken. Ik heb een onderstel van dit bedrijf onder m’n 156 zitten. Het is het meest basic pakket wat geleverd word en het is echt boven elke twijfel verheven. Het is een Nederlands bedrijf waar we met z’n allen trots op mogen zijn ;)

    Login om te reageren
  58. Rolo zegt

    6 mei 2007 om 12:34

    Oud man dat ding heb ik vorig jaar al gezien op het circuit tijdens de alfa clubdagen :P

    Login om te reageren
  59. autoblogger zegt

    6 mei 2007 om 12:39

    @Rolo: dat denk ik niet, eerst even lezen voortaan: Autodelta is pleased to present for its première, at Brooklands, the most dynamic and powerful version of the Alfa GT Coupé yet – the 405 bhp supercharged Autodelta GT 3.7 Super.
    DD 03-05-2007: http://www.autodelta.co.uk/news/news_articles/2007/05/brooklands_preview/article.htm

    Waarschijnlijk heb je dus een eerdere versie gezien (met minder vermogen).

    Login om te reageren
  60. Windhoos zegt

    7 mei 2007 om 18:50

    @Skinnybmw, waarom alleen achter dan? Het is zeer zekers goed voor de funfactor en bovendien kan je indien handig met RWD ook goed uit de voeten in bochten, maar echte controle heb je toch echt met vierwielaandrijving. Het is maar net waar je hart ligt……

    Wel een gave bak idd, maar (zoals hier al vaker is gezegt) 405 pk alleen op de voorwielen is idd wel een beetje overkill…..

    Login om te reageren
  61. alfafreak zegt

    10 mei 2007 om 17:49

    ga eerst leren praten en dan pas over die auto praten want heb er in gereden en rijdt fantastisch, niet te hard gasgeven in de bochten en alles komt goed. Op het rechte stuk trekt hij een ferrari 550 eruit!

    Login om te reageren
  62. Windhoos zegt

    10 mei 2007 om 18:01

    alfafreak schrijft,

    10 May 2007 om 17:49
    ga eerst leren praten

    ————————————————————————–

    Heb ik het niet duidelijk geformuleerd dan?……………. :S

    Login om te reageren
  63. alfafreak zegt

    10 mei 2007 om 18:39

    jawel het was dan ook niet naar u bedoelt

    Login om te reageren
  64. Untouchable zegt

    10 mei 2007 om 18:44

    alfa sucks
    –edit: probeer het eens te onderbouwen–

    Login om te reageren
  65. alfafreak zegt

    10 mei 2007 om 18:47

    pardon?

    U weet niet waar u het over heeft, uvindt de ssangyong rodius zeker prachtig

    Login om te reageren
  66. Windhoos zegt

    10 mei 2007 om 18:57

    alfafreak schrijft,

    10 May 2007 om 18:39
    jawel het was dan ook niet naar u bedoelt

    ——————————————————————–

    Dan is het goed ;-)

    Login om te reageren
  67. Untouchable zegt

    10 mei 2007 om 19:06

    nouja hem kunje tenminste ergens voor gebruiken bijvoorbeeld doodskisten van A naar B brengen

    ik bedoel eigenlijk oldtimers

    Login om te reageren
  68. alfafreak zegt

    10 mei 2007 om 19:09

    eindelijk wqat positiever

    Login om te reageren
  69. alfafreak zegt

    10 mei 2007 om 19:09

    aan windhoos ja schatje

    Login om te reageren
  70. alfafreak zegt

    10 mei 2007 om 19:10

    oldtimers moeten wegwezen van de weg over vervuiling gesproken!

    Login om te reageren
  71. Citrofiel zegt

    10 mei 2007 om 19:44

    Wow… Over van de hak op de tak gesproken… Prachtig voorbeeld hier, van alfafreak! ;)

    @ Alfafreak; En al die prachtige Alfa Romeo klassiekers dan…?

    Login om te reageren
  72. alfafreak zegt

    14 mei 2007 om 17:48

    antwoord op citrofiel: daar had ik nog niets over gezegd maar die mogen er ook wezen.

    Login om te reageren
  73. alfafreak zegt

    14 mei 2007 om 17:49

    dus ze mogen een uitzondering maken op alfa’s

    Login om te reageren
  74. AR156 2.0 TURBO/By NOVITEC zegt

    22 mei 2007 om 18:35

    Klopt helemaal AUTODELTA maken de Alfaa’s helemaal af…en vergeet niet het gaat er eigenlijk helemaal om de blok, net zoals bijvoorbeeld bij de vroegere 33/16v…echte raceblokken. En zekers zit er een SPERR op, dat heb ik ook…ik had 150Pk’s en nu door een NOVITEC met Turbo zit ik op pak em beet 300Pk’s met een koppel van 350NM….zelfs een AR 156GTA is geen partij voor mij.

    Salute,
    Sandro!!

    Login om te reageren
  75. Clio Rs Sport zegt

    24 mei 2007 om 15:55

    Ik vind de voorkant nog beter als die van de brera..!
    Hij is egt super.. hij ziet er ook breed uit.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North