• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Barabus: 1005pk

Auteur: autoblogger, gepost 18 juli 2006 om 16:12 – 63 Reacties

Barabus


In Londen hadden we het geluk om de Barabus te zien. Onderweg naar de motorshow dacht ik dat de organisatie misschien een spelfout had gemaakt en dat Brabus aanwezig zou zijn. Dit was niet het geval, Barabus is namelijk de naam van een nieuwe supercar met maar liefst 1005 pk!

Dat is dus nog een wagen die we kunnen toevoegen aan de lijst met 1000pk-cars. Op de website van Barabus vinden we een uitnodigende tekst over een 6-liter V8 met twinturbo en dubbele intercoolers. Het ziet er in ieder geval goed uit! Zodra we meer info hebben zullen we het melden…

Barabus
Barabus

Ook interessant!

  • Politie neemt supercars
    Politie neemt supercars van belastingontduikers in beslag
  • Een Grand Prix van Londen is zo gek nog niet?
    Een Grand Prix van Londen is zo gek nog niet?
  • Video: Ferrari 250 GTO en McLaren F1 rijden door Londen
    Video: Ferrari 250 GTO en McLaren F1 rijden door Londen
  • Bizar: 45 supercars worden in 1 keer aangehouden

Nieuwste artikelen

  • Alpina B5 Touring op Marktplaats is op een haar na perfect
  • Yes! Poepchique premium Hyundais komen naar Nederland!
  • Nieuwe versie van Zweedse ‘muscle car’ is simpelweg smöllen
  • BMW M5 kon niet ontsnappen van de Mansory-behandeling
FacebookTweetPinLinkedIn

keating, londen-2006, Supercars

Vorig bericht: « McLaren F1 LM XP1
Volgend bericht: Mitsubishi Lancer Evolution IX FQ-360 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Pietje zegt

    18 juli 2006 om 16:14

    Wat een verschrikkelijk leleijk ding! Als je dan de voorkant van een saleen neemt en de achterkant van een pagani, doe het dan goed! Echt TE lelijk.

    Login om te reageren
  2. AlexZjuH zegt

    18 juli 2006 om 16:15

    Ik wou het idd net zeggen… kleur is ook wat te… saleen isleuk, pagani is leuk, maar kruising…. nee..

    Login om te reageren
  3. jeroenM zegt

    18 juli 2006 om 16:16

    ja, liever die mclaren f1;)

    Login om te reageren
  4. autoblogger zegt

    18 juli 2006 om 16:16

    Mooie he ;) http://www.autoblog.nl/archive/2006/06/30/mooi-he-alles

    Login om te reageren
  5. Pietje zegt

    18 juli 2006 om 16:27

    Haha idd, sorry. Maar zeg nou zelf, echt mooi is het niet te noemen…

    Login om te reageren
  6. 750i zegt

    18 juli 2006 om 16:29

    Inderdaad !!!! Hebben we last van de warmte ofzo ? Er heeft iemand het lef om een auto in elkaar te knutselen en hij is nog niet klaar of iedereen heeft zijn negatieve commentaar al weer klaar! Heel jammer…
    Laten we blij zijn dat er nog mensen zijn die het nog proberen en niet bij voorbaat al opgeven.
    Ik ben benieuwd naar de prestaties en de overige specs.

    Login om te reageren
  7. rm zegt

    18 juli 2006 om 16:35

    …en hij is lelijk!!!

    Login om te reageren
  8. Dr. 156 zegt

    18 juli 2006 om 16:36

    Hij is hopelijk nog niet af. Maar ook met lelijke prototypes kan het nog goed komen. De eerste Spijker, de Sylvestis was ook niet om aan te zien, en in de garage in elkaar geknutselt.

    Erger is dat het niet echt vernieuwend / orgineel is. Hoeveel van deze non-plus-ultra supercars zijn er nu wel niet ?

    Login om te reageren
  9. Franqie zegt

    18 juli 2006 om 16:48

    Die voorkant vind ik nog best mooi, alhoewel wel veel dingen ‘gejat’ (Saleen, Mclaren F1). De achterkant vind ik wel verschrikkelijk lelijk, en niet bij de voorkant passen.

    Login om te reageren
  10. dekster zegt

    18 juli 2006 om 16:54

    alsof je een drie-jarige van een saleen S7 en pagiani zonda één wagen laat maken

    Login om te reageren
  11. frank zegt

    18 juli 2006 om 16:56

    de voorkant heeft wat weg van een lotus

    Login om te reageren
  12. Ome_Henk zegt

    18 juli 2006 om 17:25

    De voorkant vind ik wel knap, de achterkantwat minder :)

    Login om te reageren
  13. JPM zegt

    18 juli 2006 om 18:38

    lelijk en nep dus die zal er net zoals honderden anderen nooit komen.

    Login om te reageren
  14. estingo zegt

    18 juli 2006 om 18:52

    Autoblogger heeft weer eens gelijk ik heb het ook al een paar keertje gepost die uitspraak van die weblog want war gaan we toch heen met z’n allen.

    Login om te reageren
  15. Michiel van den Brink zegt

    18 juli 2006 om 18:53

    Vergeet die column alstublieft voor één keer. ;)

    WAT EEN LELIJK DING!!!

    ZONDE VAN DE TECHNIEK DIE ERONDER ZIT!!!

    HUUR EEN ECHTE DESIGNER IN EN STOP MET DAT SLECHTE PLAGIAAT!!!

    Login om te reageren
  16. Markus zegt

    18 juli 2006 om 20:14

    Ok, iets positiefs dan… mooie kleur.

    Login om te reageren
  17. Hilgert zegt

    18 juli 2006 om 20:20

    Voorkant is redelijk….

    verder zijn de proporites verkeerd en de achterkant te dik en te hoog. Lijkt net een wijf met een dikke reet ;)

    @Michel: interesse in een Citroen DS 2006 te ontwerpen?

    Login om te reageren
  18. Hilgert zegt

    18 juli 2006 om 20:22

    Michel = Michiel offcourse

    Login om te reageren
  19. SimonMc zegt

    18 juli 2006 om 20:25

    Een citroen DS 2006 is er toch al?
    If you know what i mean… ;-)

    Login om te reageren
  20. Hilgert zegt

    18 juli 2006 om 20:33

    C6 ? mmwha… zie ik niet echt de lijnen van een DS in terug

    back ontopic maar weer ;)

    Login om te reageren
  21. Citrofiel zegt

    18 juli 2006 om 20:35

    Hier is je DS 2006 (D5 genaamd)
    http://www.citroen.mb.ca/citroenet/miscellaneous/d5/d5.html
    Op zich grappig, maar niet mijn smaak met dat Mini-dak.

    Login om te reageren
  22. Stylez zegt

    18 juli 2006 om 20:54

    Bah, wat een lelijke plastice bak. En dan ook nog chrome velgen eronder!

    Login om te reageren
  23. Ultimora zegt

    18 juli 2006 om 22:14

    Ik ben wel benieuwd hoe jullie allemaal reageren als dat ding straks 900kg weegt.. Ik houd mijn mening tot ik hoor wat het apparaat weegt, zeker nog even voor me…..

    Login om te reageren
  24. autoblogger zegt

    18 juli 2006 om 22:34

    @Michiel: die column vergeten we nooit meer ;)

    En bedenk je even dat deze jongens vele jaren zijn beziggeweest om tot dit resultaat te komen!

    Login om te reageren
  25. w0o0dy zegt

    18 juli 2006 om 22:57

    is die vd Brink nou al weer openlijk naar een baan aan het hengelen?? Schaamteloos gewoon ;-)

    Login om te reageren
  26. Michiel van den Brink zegt

    18 juli 2006 om 23:23

    Ok, even wat genuanceerder dan maar…. ;)

    Erg gaaf dat er weer een nieuw racebeest op de markt komt, maar in dit segment is design heel belangrijk.
    Ga dan niet schaamteloos de neus van een Saleen combineren met de kont van de Pagani, zoals hierboven al genoemd is.

    Inderdaad ben ik openlijk aan het solliciteren. ;)
    Ze mogen me bellen, hoor!

    Login om te reageren
  27. Wouter zegt

    18 juli 2006 om 23:32

    06-rammelende404 was het nummer toch :-)

    Login om te reageren
  28. tim zegt

    19 juli 2006 om 02:11

    die arash nogwat was nog mooi, bij die auto snapte ik echt niet waarom mensen hem afkraakten, maar deze auto klopt gewoon van geen kant. de cockpit is ook veel te hoog, veel te lange ramen en die achterkant is zo ongelovelijk lelijk!!!!!!!!!!!
    soms vraag ik me echt af of de designers nou echt dachten van “dit is nou echt een mooie auto” als ze hun ontwerp afhadden en nog eens goed bekeken. en dan heb ik het niet alleen over deze auto….

    Login om te reageren
  29. P. zegt

    19 juli 2006 om 02:25

    wat is het gewicht van deze LELIJKE bak?

    Login om te reageren
  30. Klassiekerrally zegt

    19 juli 2006 om 08:28

    Helaas ontstijgt het ontwerp niet het kitcar-uit-de-jaren-negentig niveau.
    En zoveel pk’s uit een oerdegelijke Amerikaanse V8 persen schijnt ook niet zo’n kunst te zijn.
    Aan de andere kant: het budget was waarschijnlijk ook niet exorbitant?
    Om eerlijk te zijn, ik denk niet dat we hier nog veel van gaan horen…

    Login om te reageren
  31. Rob zegt

    19 juli 2006 om 08:59

    Het lijkt wel of elke boerenlul tegenwoordig een automerk kan neerzetten, leuk maar wanneer heeft een merk volgens jullie bestaansrecht?

    Login om te reageren
  32. Hilgert zegt

    19 juli 2006 om 19:03

    @Citrofiel: bedankt! deze kende ik helemaal niet!

    Login om te reageren
  33. Jan-Jaap-Karel-Kees zegt

    19 juli 2006 om 22:55

    Hebben ze zeker veel tussen door gedaan…
    Nou ja gaaf, om je jongensdroom waar te maken. Maar als het dan om supercars gaat, ja dan gaat het meer om het design, en dat is er niet.
    Das dan wel weer jammer, ben je 10 jaar bezig, en dan vergeet je het design…

    Login om te reageren
  34. budakmelayu zegt

    22 juli 2006 om 05:03

    amendela yang korang cakap ni… cool car though…

    Login om te reageren
  35. johnnie zegt

    30 juli 2006 om 10:51

    Wat zijn de afmetingen?
    Ik moet wel weten of hij in mijn garage past!

    Login om te reageren
  36. It's MEEEEEE! zegt

    31 juli 2006 om 15:41

    Ja, hij is lelijk…maar het gaat toch niet over de buitenkant! Het is de snelste auto ter wereld, en jullie zeiken over dat het een lelijk stukje schroot is. Ontwerp hem dan zelf he!

    Login om te reageren
  37. GIO zegt

    1 augustus 2006 om 11:08

    Ik vind het een lelijk plasticen autotje
    de bugatti veyron, dat is een stijl op zich zo mooi

    Login om te reageren
  38. The scientist zegt

    1 augustus 2006 om 23:21

    Knap truukje, een v8 opknallen, maar dat is ’te’ standaard, hoe veel PK je er ook maar mee verkrijgt.

    Hoe snel hij ook is, het is een oerlelijk ding.
    Blijkbaar had de ontwerper niet genoeg inspiratie, en heeft die daarom zijn auto op 3 andere auto’s gebaseerd:

    Zijkant- Luchtinlaten lijken er op die van de ‘Saleen S7’
    Voorkant- Lijkt véél, en dan ook erg véél op een ‘Tommy Kaira ZZ-II’
    Achterkant- Het lijkt erop alsof hij een zonda doormidden gezaagd heb, en de achterkant op zijn auto heeft gezet : En vervolgens een oerlelijke driehoekige uitlaat erin gepleurd.

    En als je het je afvraagd: JA! Ik ben erg kritisch.

    Login om te reageren
  39. Der Ghopmeister zegt

    3 augustus 2006 om 14:24

    wat een kansloze opmerkingen als jullie t beter kunnen laat maar eens zien dan tot over 10 jaar!

    Login om te reageren
  40. mark zegt

    7 augustus 2006 om 10:01

    mooie kleur voor de rest is hij lelijk. een beetje een gord gt90 uitlaat.

    Login om te reageren
  41. mark zegt

    7 augustus 2006 om 13:18

    de voorkant van een tommy kaira zz-ll de zijkant van een salleen s7 achterkant van een pagani zonda en de uitlaat van een ford gt90

    Login om te reageren
  42. Robin zegt

    14 september 2006 om 17:02

    Voorkant lijkt op Lotus elize
    Achterkant is mislukt

    Login om te reageren
  43. luuk zegt

    25 september 2006 om 19:04

    Het is ook zo stom dat iedere zogenaamde supercar meer dan 1000 pk nodig heeft om de snelste te zijn, de mclaren ging toch ook met 630 pk bijna 400. Ik snap niet waarom bugatti er opeens 400 pk’s meer nodig heeft voor nog is een paar kilometers meer. (Oja, en hij is lelijk).

    Login om te reageren
  44. Nick Stone zegt

    13 oktober 2006 om 11:36

    http://www.hln.be/hlns/cache/det/art_234969.html

    Login om te reageren
  45. lenny zegt

    9 december 2006 om 00:24

    434 km/h!!!!!
    Da is gewoon om bang van te krijgen. Heb eens in een auto tegen 350 gezeten en da was al zot!!!!
    grtz

    Login om te reageren
  46. maikelz zegt

    31 juli 2007 om 02:12

    @luuk

    hoe sneller je wilt gaan. hoe meer tegendruk je krijgt,
    lijkt mij vanzelf sprekend

    Login om te reageren
  47. iemand zegt

    31 juli 2007 om 15:11

    deze auto moet je niet op het uiterlijk beoordellen maar de binnen kant 1005pk dat is niet niks (maar de buggati is toch veel mooier)

    Login om te reageren
  48. Iemand zegt

    10 augustus 2007 om 17:25

    De voorkand is heel mooi maar de achter kant ZO LELIJK

    Login om te reageren
  49. joeri zegt

    22 november 2007 om 22:41

    nee dit is het niet

    Login om te reageren
  50. stefan zegt

    18 december 2007 om 22:39

    wat een lelijk ding dan maken me die 5 extra PK ook niet uit dan heb ik toch liever de 407 per uur veyron dies tenminste mooi

    Login om te reageren
  51. dikkop zegt

    3 januari 2008 om 02:46

    nou die citroen is pas gedurft en dat kruizen met een dikkop

    Login om te reageren
  52. mika zegt

    17 juni 2008 om 20:31

    lekker veel pktjes maar echt te lelijk, lelijker dan een mini clubman!

    Login om te reageren
  53. ulf1103 zegt

    9 november 2008 om 15:39

    voorkant –) oké
    zijkant –) kan ermee door
    achterkant –) :shock: kunnen we daar wel over spreken???

    maaaar… de prestatie’s mogen er wel zijn Xd
    en ik hoop dat dit maar een prototipe is maarbij men geen rekening houd met het uitzicht van een machtig machien… zoals ook bij de bugatie veyronhet geval was… die hebben ze latyer pas mooi gemaakt Xd

    Login om te reageren
  54. Harrison zegt

    30 december 2008 om 13:06

    Brabus TKR:

    Sinds 2008 snelste productieauto ter wereld: sneller dan 415km/pu. Sneller dan een Bugatti Veyron en zelfs een SSC Ultimate Aero TT. Het rare is dat Brabus opgefokte Mercedessen en Mini’s maakt. Opgefokte Mini misschien? XD

    Login om te reageren
  55. darky zegt

    6 januari 2009 om 12:29

    barabus is snel maar oerlelijk geef mij maar bugatti veyron!

    Login om te reageren
  56. redruM_anc99 zegt

    20 januari 2009 om 20:39

    Weet er toevallig iemand wanneer de TKR eindelijk in productie zal gaan?

    Login om te reageren
  57. Freddie zegt

    6 februari 2009 om 12:05

    Deze auto is echt mooi man zo mooi als jou moeder in een carnaval’s pak.
    1 ding jou opa is zo lelijk

    Login om te reageren
  58. Gerlof zegt

    7 april 2009 om 04:10

    misschien is deze auto ook wel zo gebouwd omdat anders deze snelheid niet gehaald zou worden??

    aerodynamica? .. tja als je toch de snelste wil zijn.

    Login om te reageren
  59. jesha zegt

    9 januari 2010 om 23:18

    sommige mensen kunnen teninste na denken de bugatti veyron
    hat zijn 400 pk extra nodig omdat de aerodinamica te laag is dus de mclaren f1 is veel aerodinamischer en i lichet dat geeft hem het voordeel zo werkt de barabus tkr ook optimale aerodinamica +1000pk+ = hoge nelheid en acceleratie enigate wat ik niet begrijp hoe de banden die auto zijn kracht kunnen houden want bij de ssc ultimate aero twinturbo lippen de banden weg waardoor hij niet snel accelereert :D

    Login om te reageren
  60. stutgard zegt

    6 januari 2011 om 19:47

    twee woorden porsche carrera gt

    Login om te reageren

Trackbacks

  1. AutomoBlog schreef:
    19 juli 2006 om 18:29

    Barabus (Not Brabus) Sports Car – 1005 hp, 270 mph…

    Barabus Sports Cars ltd. (not Brabus, the Mercedes and Maybach tuners,) have been working on a car with over 1000 horsepower for over 10 years. It is said to reach 270 mph, and go from 0-60 in less than 3 seconds. It will be powered by a Twin-Turbo 6.0…

    Login om te reageren
  2. Barabus 1005 hp supercar schreef:
    22 juli 2006 om 04:10

    […] It doesn’t look too bad, but the front and rear somehow don’t match. And they really need to get rid of the silver coloured mesh grille and replace it with a black one or something. Autoblog.nl has photos. […]

    Login om te reageren
  3. barabus tkr - Crazy Pellas schreef:
    27 juli 2006 om 10:32

    […] barabus tkr this is the fastest car at the moment 1005HP – 1005PK top speed of 434KM/H – 270miles/H 0 – 100 in 1.67 seconds Barabus: 1005pk » Autoblog.nl » Autonieuws van de straat Motor Mania: Barabus TKR takes over as world’s fastest car? Sponsored Links […]

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North