• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

B&B Audi A4 8H Cabriolet 3.0 TDI

Auteur: Dennis, gepost 24 oktober 2005 om 22:13 – 14 Reacties

" class=


Tuner B&B stopte ‘m al eerder onder de kap van de Audi A6 Avant, maar nu is het ook de beurt aan de oude A4 Cabrio (niet de vernieuwde A4 Cabriolet). Ik heb het dan natuurlijk over de opgeleukte 3.0 liter TDI motor met een lekkere 300 pk en een koppel van 600 Nm…

Na de modificatie van B&B explodeert de cabriolet in 6.2 seconden naar de 100 km/h (en dat voor een diesel) en stopt pas met accelereren bij een top van 262 km/h. Bij B&B konden ze met hun handjes niet alleen van de motor afblijven, ook voor de buitenkant is een reeks styling componenten beschikbaar.

Meer hierover op fourtitude.com of op germancarfans.com.

Ook interessant!

  • Video: Audi A4 Cabrio ramt onschuldige automobilisten
    Video: Audi A4 Cabrio ramt onschuldige automobilisten
  • Nieuwe Audi A4
    Nieuwe Audi A4 krijgt eindelijk achterwielaandrijving!
  • Nieuwe generatie Audi A4
    Nieuwe generatie Audi A4: 'zowel EV als S4 TDI'
  • Audi dealerschap onder water

Nieuwste artikelen

  • Politie pakt motor van Brabantse vlogger af
  • Als je de trap niet opkomt, dan ga je maar Le Mans rijden?
  • Deze knotsgekke Lambo staat nu te koop in Nederland
  • VW Touareg in de uitverkoop: tot €10.000 goedkoper
FacebookTweetPinLinkedIn

a4, a6, Audi, b-b, tuning

Vorig bericht: « Route Mobiel vs ANWB: een puntje voor de ANWB
Volgend bericht: Oh, dit is erg… »

Lees Interacties

Reacties

  1. !¿!Mats!¿! zegt

    24 oktober 2005 om 22:20

    prachtig!

    Login om te reageren
  2. Lukas zegt

    24 oktober 2005 om 22:29

    Dat is nog ’s lekker dieselen :-) Staat ‘m goed trouwens, die W12 single frame grille

    Login om te reageren
  3. M6 zegt

    25 oktober 2005 om 00:48

    in een cabrio hoort geen diesel , punt uit !

    Login om te reageren
  4. Dennis zegt

    25 oktober 2005 om 08:40

    Nou nou, waarom zo stellig? Deze diesel is écht geen straf om in te rijden hoor. Daarbij hebben diesels altijd een veel groter koppel (deze 600 Nm !!!). Dat red je nooit met je benzinebroertje…

    Login om te reageren
  5. Lukas zegt

    25 oktober 2005 om 10:07

    “in een cabrio hoort geen diesel , punt uit”
    ach, dat riep men tijdens de opmars van diesels in gewone personenwagens ook.. Denk dat als je eenmaal gereden hebt met zo’n wagen, je wel anders praat ;-)

    Login om te reageren
  6. Klaas zegt

    25 oktober 2005 om 16:03

    ik vind ook dat in een carbrio geen diesel hoort maar het zow bes wel aardig reiden met die 300pk

    Login om te reageren
  7. dekster zegt

    25 oktober 2005 om 19:02

    schone cabrio

    kvind audi cabrio meest betaalbare mooie cabrio

    Login om te reageren
  8. M6 zegt

    25 oktober 2005 om 22:01

    ik snap het sowieso niet
    volgens mij zijn de meeste cabrio rijders niet het hele jaar aan het rijden meestal word het gebruikt als 2e auto , daarom snap ik ook niet de reden van een CC dak.

    Login om te reageren
  9. Nice! zegt

    19 februari 2006 om 16:02

    Kij mooie audi cabrio!
    Bij een cabrio hoort bijna altijd benzine te zijn en niet
    diesel ( vind ik toch )

    Login om te reageren
  10. audi a6_boy zegt

    14 augustus 2006 om 22:45

    mensen wat maakt het toch uit als het maar lekker rijdt en die audi ziet er betoverend uit punt.

    Login om te reageren
  11. AutoUniek.nl zegt

    19 augustus 2006 om 19:39

    Heb er zelf ook zo een alleen dan een type nieuwer met de nieuwe type koplampen. Maar voor de rest is het zelfde.

    TOP AUTO, elke dag met plezier plak gas.

    Login om te reageren
  12. A63.0TDI zegt

    5 september 2006 om 23:16

    Leuk, Leuk (Diesel hoort niet) maar een 3 liter diesel rijd vele malen lekkerder dan een 2.4 Benzine of 4 cilinder met Turbo, Relax 160 rijden met 3500 toeren, Supersnel optrekken. En je hoort het bijna niet! Kortom Diesel Rules, Zo hetzelfde met de 330D van BMW, Die is gewoon sneller dan een 330CI, hahha

    Login om te reageren
  13. mark zegt

    5 september 2006 om 23:42

    alleen niet in een a4c,
    daar moet gewoon een benzine in..
    maar in een A6 hoort natuurlijk
    gewoon een 2.7 of 3.0 =D
    diesels zijn reuze fijne stukjes
    techniek voor in de hedendaagse
    (enigszins luxe) auto =) ..
    en oeh dat koppel bij inhaalsprintjes! :D

    Login om te reageren
  14. Diesel zegt

    22 maart 2007 om 10:24

    ‘k rij een 6 cylinder benzine
    tussen 1200-1400 toeren rond de 100-120…
    alle denkbare opties

    oppassen dat ik niet in slaap val

    ‘k will geen andere!

    Diesel versus cabrio, ikke niet

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North