• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Belazert SSC de boel met 500 km/u+ snelheidsrecord?

Auteur: RubenPriest, gepost 27 oktober 2020 om 10:00 – 66 Reacties

Belazert SSC de boel met 500 km/u+ snelheidsrecord?

Het snelheidsrecord dat SSC met de Tuatara heeft neergezet roept twijfels op.

Eerder deze maand vestigde SSC de aandacht van petrolheads over de hele wereld op zich. De autofabrikant claimde met de Tuatara het snelheidsrecord voor productieauto’s te hebben gebroken. Dat stond op naam van Koenigsegg met de Agera RS. Deze hypercar had een gemiddelde snelheid van 457,49 km/u. De Tuatara ging er ruim overheen.

SSC wist met de Tuatara een gemiddeld snelheidsrecord neer te zetten van 508,73 km/u. Dat is nogal een verbetering ten opzichte van Koenigsegg. Zoals ook met het record op de Nürburgring van Lamborghini, ontstond er twijfel over de claim van SSC. Hieronder de originele video van SSC.

Zo vergeleek het YouTube-kanaal Koenigsegg Registry de video van SSC met de originele video van Koenigsegg. Het record werd op dezelfde weg in de Amerikaanse staat Nevada gereden, dus dat maakt een vergelijking makkelijk. YouTuber Shmee150 heeft tevens een video op zijn kanaal gedeeld over het onderwerp. Naar verluidt had Lange Frans ook zo zijn bedenkingen bij de echtheid.

Naast de vergelijking met de video van Koenigsegg zijn er nog een aantal redenen om te twijfelen over het record. Als je een aantal herkenningspunten op Google Maps vergelijkt met de video, klopt de geclaimde snelheid niet met de afgelegde afstand. Verder is het vreemd dat SSC in de video van het snelheidsrecord de digitale kilometerteller onleesbaar heeft gemaakt. En dan zijn er nog strepen op de weg. Als je deze gaat tellen kom je wederom uit op een andere snelheid.

Kortom, meer vragen dan antwoorden. SSC zelf heeft nog niet gereageerd op de vraagtekens van petrolheads. Opmerkelijk is wel dat het automerk de reacties heeft uitgeschakeld op de nieuwste post op het Instagram-account. Heel interessant..

Ook interessant!

  • Video - SSC Tuatara flink beschadigd tijdens transport
  • Video: waarom je niet moet snapchatten met 160 km/u
  • Video: politieachtervolging 200 km/u+ voor spookvoertuig
    Video: politieachtervolging 200 km/u+ vanwege spookvoertuig
  • Video: onboard 417 km/u Bugatti Chiron op autobahn
    Video: onboard 417 km/u Bugatti Chiron op autobahn

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

record, ssc, tuatara, Video

Vorig bericht: « MINI Countryman X-Raid brengt Dakar naar huis
Volgend bericht: In deze speciale Rolls-Royce Wraith hebben heel wat uurtjes gezeten »

Lees Interacties

Reacties

  1. ericd zegt

    27 oktober 2020 om 10:05

    Alles boven de 200 km/u is hard zat… en onderdeel van een wereldomvattend (die overigens zo plat is als een pannekoek) complot. Wat jij, :Lange Frans?

    Login om te reageren
    • Jochen zegt

      27 oktober 2020 om 12:44

      @ericd: een gemiddeld vliegtuig vliegt niet of slecht bij 200km/h

      Login om te reageren
  2. berlinetta zegt

    27 oktober 2020 om 10:10

    Interessant! Heel interessant!

    Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      27 oktober 2020 om 10:24

      @berlinetta: Mag ik hier de hand op schudden?

      Login om te reageren
    • pindakoning zegt

      27 oktober 2020 om 10:53

      @berlinetta: ik ben niet van de auto’s enzo, maar SSC.. wow zij zijn de real OG!!!

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        27 oktober 2020 om 11:12

        Bij SSC spitten ze alleen maar facts!

        Login om te reageren
        • ikrijdouderommel zegt

          27 oktober 2020 om 12:03

          @berlinetta: ik geloof niet in feiten

          Login om te reageren
          • joostgrn zegt

            27 oktober 2020 om 23:08

            @ikrijdouderommel: Ben jij van de CIA?!

            Login om te reageren
            • ikrijdouderommel zegt

              28 oktober 2020 om 10:46

              @joostgrn: misschien! Of een zus van Bange Frans

              Login om te reageren
    • crepito zegt

      27 oktober 2020 om 10:57

      @berlinetta: ?

      Login om te reageren
    • dirkiii zegt

      27 oktober 2020 om 14:57

      @berlinetta: wat ook interssant is er schijnt helemaal geen brandstof te zijn gebruikt.

      Login om te reageren
  3. autogeak zegt

    27 oktober 2020 om 10:16

    Denk dat de meeste dit wel hadden zien aankomen. Hoe kan zo een klein merk zo makkelijk merken als Bugatti en Koeninsegggsgss verslaan met hun miljoenen en jaren ervaring.

    Login om te reageren
    • Erik zegt

      27 oktober 2020 om 10:27

      Een klein merk kan innovatief zijn, ook met een klein budget. Het is maar hoe ‘slim’ je bent. Soms heb je geen miljoenen nodig als je de juiste ‘sweetspot’ vindt. Kijk o.a. maar naar Tesla die accutechniek heeft waar de gevestigde auto-industrie alleen maar van kan dromen.

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        27 oktober 2020 om 10:36

        En soms heb je wel vele mijoenen, is het heel duidelijk wat je moet bereiken en dan nog lukt het Ferrari en Red Bull niet om een auto te bouwen die net zo goed is als de Mercedes.

        Login om te reageren
        • berlinetta zegt

          27 oktober 2020 om 10:44

          Dat heeft wellicht ook deels te maken met de belachelijke regels m.b.t. testen en ontwikkelen in de F1.

          Login om te reageren
          • mashell zegt

            27 oktober 2020 om 11:28

            Die regels zijn er om te verhinderen dat de topteams door veel geld in ontwikkeling en testen te steken de kleinere teams het onmogelijk maken in de buurt te komen. Doordat de kleinere teams maar ook de de twee subtoppers Ferrari en Red Bull steeds maar niet in de buurt komen lijken me de regels eerder te soepel dan te streng. Het gaat om slimme vondsten om de achterstand te overwinnen, niet om Mercedes de kans te bieden om met fijnslijpen nog verder uit te lopen. Mijn punt is dat je wel die innovativiteit moet hebben en dat juist dat verdomd moeilijk is, zelfs met veel geld en top ingenieurs lukt dat niet zomaar.

            Login om te reageren
            • berlinetta zegt

              27 oktober 2020 om 13:00

              In mijn ogen gooien ze die kleine teams zo snel mogelijk uit de F1. Doordat de regels op hen worden aangepast, wordt de sport minder aantrekkelijk gemaakt in mijn ogen. Het is de koningsklasse van de racerij. Daar zouden de mogelijkheden juist groot moeten zijn en niet worden beperkt door allerlei regeltjes om het maar betaalbaar te houden voor kleine teams. Die vrijheid zou het in mijn ogen ook aantrekkelijk maken voor autofabrikanten om in te stappen. Zie het als een raceklasse waar ze ongelimiteerd onderzoek kunnen verrichten.

              Daarnaast zorgen die kleine teams er ook voor dat niet de beste coureurs in de koningsklasse mee doen. De helft van het veld rijdt er alleen maar rond, omdat ze een zak geld meenemen. Zou wat zijn als je een basisplaats kan kopen bij Real Madrid of een andere topclub.

              Login om te reageren
              • Alex_79 zegt

                27 oktober 2020 om 13:22

                Dan verplaatst men het probleem alleen maar. Stel we volgen de suggestie:
                – racing point weg
                – haas weg
                – Williams weg

                Alfa en Alpha zijn al neven teams voor Ferrari en red bull, McLaren is gezond genoeg en Renault drijft nog even dankzij de nieuwe chef die racegek is. Dan heb je nog naar 14 auto’s op de grid want de grotere teams kunnen geen derde auto inzetten…. Tenzij de miljardair die je net bij de kleine teams hebt weggejaagd ( Stroll, Mazepin, Latifi) weer aanklopt bij Mercedes, Ferrari of red Bull met een zak geld en precies dat doet wat jij niet wilde : een basisplaats kopen

              • berlinetta zegt

                27 oktober 2020 om 13:49

                @Alex_79: Blijkbaar kan ik niet op jouw reageren dus dan maar even zo.

                Het is niet mijn bedoeling om de grid te verkleinen. Ik zou de sport interessanter willen maken door de kleine teams eruit te gooien die het financieel nauwelijks aankunnen. Die kleine teams voegen niks toe aan de sport. Ze maken het alleen maar onaantrekkelijk. Bij Williams is het meest spannende of ze het eind van het seizoen financieel halen. Wat doe je dan nog in de F1?

                Maak de F1 juist een raceklasse waarin alles mogelijk is qua ontwikkeling met slechts enkele basisregels qua minimumgewicht en maximum aantal pk’s. Wil je op biodiesel rijden? Prima. Wil je een EV? Ook prima. Wil je een ouderwetse V12 op dinosap met 6 wielen? Doen! Ik zou de gekste creaties willen zien en de snelste auto’s in de hele racerij. Ik wil niet kijken naar een paar privéteams die iedere cent moeten omdraaien en die de topteams beperken.

              • mashell zegt

                27 oktober 2020 om 13:59

                Tja, om een serieuze competitie te zijn heb je wel deelnemers nodig. Als je heel veel geld nodig hebt om mee te kunnen doen zullen er echt geen nieuwe fabrikanten instappen omdat ze dan “ongelimiteerd onderzoek kunnen verrichten”. Dat kunnen ze namelijk nu zonder deelname aan de F1 ook al F1. F1 is verworden tot een reclamecravaan die alleen interessant is als er voldoende deelnemers zijn. En het liefst dat ze allemaal op ongeveer het zelfde niveau meedoen.

              • berlinetta zegt

                27 oktober 2020 om 14:15

                @mashell: Ik ben het ook wel met je eens dat het wel aantrekkelijk moet zijn voor autofabrikanten om in te stappen. Te weinig deelnemers is geen succes. Echter is het nu zo dat ook geen enkele fabrikant nog wil instappen en de F1 is in zijn huidige vorm ook bepaald geen succes. Er zal toch wat moeten veranderen. In mijn ogen moeten ze dat doen door het ook weer echt de koningsklasse van de autosport te maken en niet de klasse waar de regels worden afgestemd op teams die eigenlijk niet thuis horen in de F1 en waar je een stoeltje kan kopen als je centen hebt.

      • autogeak zegt

        27 oktober 2020 om 10:36

        Klopt, maar Tesla had niet meteen een accupakket waarmee ze 800km konden rijden. Dat heeft ze ook jaren en miljoen/miljarden gekost.

        Login om te reageren
      • ghost zegt

        27 oktober 2020 om 11:48

        -edit: nutteloze bijdrage-

        Login om te reageren
      • dakarbemo zegt

        27 oktober 2020 om 12:25

        Accu’s zijn alleen niet gemaakt/bedacht door Tesla. Gewoon goede leverancier :) net als bij SSC goeie motorboer en designer dan is veuuul mogelijk, incl versnellingsbak van een heli… no kidding

        Login om te reageren
    • maarteno zegt

      27 oktober 2020 om 11:30

      een klein bedrijf kan zeker wel een one off bouwen, zoiets vervolgens ook aan allemaal eisen laten voldoen voor veiligheid, betrouwbaarheid, comfort, milieu en dat dan ook meerdere keren bouwen. Dat is wat ingewikkelder….

      Login om te reageren
      • dakarbemo zegt

        27 oktober 2020 om 12:26

        Dr zijn wel wat loopholes waar je als kleine fabrikant doorheen kan springen, evenals niets verkopen in California kan helpen.

        Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      27 oktober 2020 om 13:55

      @autogeak: nee, ik had dit niet zien aankomen, want het is waarschijnlijk niet waar. Die Bugatti is in de basis helemaal niet zo gestroomlijnd, omdat Piëch wou dat dat ding een bepaalde vorm had. In de loop der jaren zijn er wel heel wat aanpassingen aan gebeurd, maar het is nooit hetzelfde als een auto die je kan ontwikkelen met geen enkel obstakel.

      Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      27 oktober 2020 om 14:00

      Nee, ik heb dat niet zien aankomen, want het is waarschijnlijk niet waar. Die Bugatti is in de basis helemaal niet zo gestroomlijnd omdat Piëch wou dat de Veyron er uitzag zoals hij had getekend. In de loop der jaren zijn er best wel wat aanpassingen aan gebeurd, maar het is nooit hetzelfde als je een model van 0 kan ontwikkelen zonder enige beperking.

      Login om te reageren
    • davido89 zegt

      27 oktober 2020 om 17:08

      Ik denk dat het niet zo moeilijk is om die topsnelheid te halen. Het verschil zit m in de rijbeleving. Die bugatti en Koeningsegg liggen met 400+ nog stabiel op de weg terwijl zo’n SSC waarschijnlijk rijdt alsof je in een houten achtbaan zit..
      Je moet voor de grap eens wat dragrace events in de VS bekijken. Een Dodge Viper, racebanden en een twinturbo systeem is alles wat nodig is om 400+ te halen. Bij SSC heb ik een soortgelijk idee. Die amerikaanse blokken en bakken zijn toch bulletproof dus als je ze flink opvoerd en ze in een skelter lepelt heb je met weinig middelen al een hele snelle auto.

      Login om te reageren
  4. Volvo_440_turbo zegt

    27 oktober 2020 om 10:34

    Die weten ook dat geen enkele koper ooit die topsnelheid zal uittesten… Alhoewel?

    Login om te reageren
  5. Jantje_555 zegt

    27 oktober 2020 om 10:37

    puur jaloezie omdat die auto 600 km/u haalt en die van hen niet.

    Login om te reageren
    • joostdetaalnazi zegt

      27 oktober 2020 om 12:30

      @Jantje_555: Shmee is niet zo jaloers ingesteld.

      Login om te reageren
  6. bramboogie zegt

    27 oktober 2020 om 10:38

    Hangt een geurtje aan… kans lijkt me groter dat ze de boel proberen te belazeren om orders binnen te krijgen dan dat ze werkelijk het record gebroken hebben. Maar ik denk dat Cristian von Koenigsegg toch niet zo slecht slaapt na dit filmpje…

    Login om te reageren
    • 87sandyd zegt

      28 oktober 2020 om 14:16

      @bramboogie: Ik had precies hetzelfde idee. Christiaan lacht zich rot na dit filmpje.

      Ook ik had direct mijn twijfels bij de video. Ik bedoel, als je alles in de auto laat zien met een superhypermoderne camera die beweegt in de auto en blablabla, waarom laat je dan in godsnaam de snelheidsmeter niet zien?? Ik kan mij heel goed voorstellen dat SSC de boel genept heeft

      Login om te reageren
  7. frank2b zegt

    27 oktober 2020 om 10:40

    Hm.

    Bestaat dat SSC eigenlijk wel? En ik vertrouwde die naam “Tuuuteren” sowieso al niet, veel te opzichtige verwijzing naar zekere bruiloften … Een false vlag, zoveel is duidelijk. Inside job, dit allemaal.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      27 oktober 2020 om 10:47

      Jawel SSC bestaat en is de afkorting van de Sjoemel Snelheid Club.

      Login om te reageren
      • soundgarden zegt

        27 oktober 2020 om 10:53

        @mashell: terug je mand in joh, tryhard. Man man man

        Login om te reageren
        • crepito zegt

          27 oktober 2020 om 11:09

          -edit: nutteloze bijdrage-

          Login om te reageren
          • crepito zegt

            27 oktober 2020 om 11:19

            @crepito: Wat triest dat AB dit als nutteloze bijdrage edit. Gaan we selectief grappen censureren? Sarcastisch grapje mag niet? Nota bene als de auteur Lange Frans in het stuk aanhaalt.

            Login om te reageren
  8. machielvdd zegt

    27 oktober 2020 om 10:50

    Shmee gaat er vanuit dat de aarde rond is en vervolgens komen zijn berekeningen niet uit. Toeval…? Ik dacht het niet!

    Login om te reageren
  9. srbb zegt

    27 oktober 2020 om 10:52

    In de video acceleren ze van 200 naar 300 in 12 seconden & van 300 naar 400 in 10 seconden en van 400 naar 500 in 9 seconden. Ook leek hij nog lang niet uitgeaccelereerd te zijn aan 530 km/h. Als je ziet dat Bugatti danig extra aanpassingen moet doen aan hun Chiron om die 430 eruit geperst te krijgen, twijfel ik toch wel ten zeerste aan een hobbyist die moeiteloos de wetten van de fysica tart.

    Vermogen om luchtweerstand te overwinnen schaalt met de derde macht van de snelheid. Even heel simpel gesteld: als de topsnelheid van de SSC 25% hoger is, moet hij 1.25*1.25*1.25= 1.95 keer zoveel vermogen hebben. Meer dan 3000 pk? (er van uitgaand dat de aerodynamische coefficient gelijk is…)

    Login om te reageren
    • crepito zegt

      27 oktober 2020 om 10:59

      @srbb: Misschien drukte die het gaspedaal pas later ‘vol’ in.

      Login om te reageren
    • mashell zegt

      27 oktober 2020 om 11:35

      “In de video acceleren ze van 200 naar 300 in 12 seconden & van 300 naar 400 in 10 seconden en van 400 naar 500 in 9 seconden.”
      Dat soort cijfers zijn logisch als steeds verder van de aarde verwijderd raakt. Hij ging dus als een raket!

      Login om te reageren
      • herve11f zegt

        27 oktober 2020 om 13:22

        @mashell: misschien had hij anders geen benzine genoeg?

        Login om te reageren
    • dakarbemo zegt

      27 oktober 2020 om 12:29

      Jason Castriota de ontwerper van t ding heeft wel een cv waarvan je vermoeid dat ie wel weet wat ie doet/aan begint.

      Login om te reageren
    • thearchitect zegt

      27 oktober 2020 om 16:07

      Klopt helemaal.
      Toen James May destijds (10+ jaar geleden inmiddels denk ik..) de Veyron naar zijn top trapte op de Nardo Ring, legde hij uit dat de Veyron ‘slechts’ 270 PK nodig had om 250 km/u te halen, maar de volgende 150 km/u tot 400 km/u te halen hadden hij 700 PK nodig. Dus hoe harder je gaat en hoe meer luchtweerstand je dient te overwinnen, hoe meer vermogen je nodig hebt.
      Dat je in die intervals juist sneller gaat accelereren vind ik onwaarschijnlijk.

      Login om te reageren
  10. joos straetmans zegt

    27 oktober 2020 om 10:57

    Je maakt je toch onsterfelijk belachelijk als bedrijf als je claimt de snelste auto ter wereld te bouwen, terwijl achteraf blijkt dat je de boel belazert. Los daarvan is het natuurlijk een dom wedstrijdje ver plassen. Eventjes leuk. Daarna moeten we het echt weer hebben over corona.

    Login om te reageren
    • Hubert zegt

      27 oktober 2020 om 11:14

      Er is ook een bedrijf wat een truck van de heuvel laat rollen en verteld dat ze volop bezig zijn met electrificatie….

      Login om te reageren
      • Damen zegt

        28 oktober 2020 om 16:41

        De auto is een klanten auto die al geleverd is aan een klant YouTuber the stradman heeft er ook tegen gereden met zijn Bugatti Veyron en de tuantra was indd sneller en daar word ook bevestigd dat het een klanten auto is en deze run is weken geleden al gedaan maar dat record is fake kan niet de gear ratio kan in combinatie met de banden en wielen niet eens die snelheid halen en die info haal je zo van de website van de versnellingsbak bouwer het is gewoon wiskunde jongen onmogelijk en daar bij rijden ze ook nog op hoogte waar de luchtdruk 2 bar lager is dus maximaal vermogen kon niet geleverd worden

        Login om te reageren
  11. cossiekiller zegt

    27 oktober 2020 om 11:12

    Wat weet Shmee daar nu van? Die kan toch maar tot 150 tellen?

    Login om te reageren
  12. ty5550 zegt

    27 oktober 2020 om 11:16

    Ze doen misschien een Nikola’tje.
    Eerste fase: hij kan rijden en haalt + 500 km/u.
    Enkele jaren laten: we hebben niet gezegd dat deze getoonde snelheid op de weg is he. Hij kan het halen als we hem uit een vliegtuig droppen

    Login om te reageren
    • soes750 zegt

      27 oktober 2020 om 13:39

      @ty5500: nee dat kan niet als je hem uit een vliegtuig dropt. Terminal velocity is eerder bereikt. Veel eerder zelfs.

      Login om te reageren
  13. silverscope zegt

    27 oktober 2020 om 11:27

    Als het echt fake is, dan ben je wel echt triest als fabrikant. De coureur, die volgens mij wel legit is, moet dan ook hebben meegewerkt aan het geheel. Liegen over je “record” komt je carrière dan ook niet echt ten goede…

    Persoonlijk vind ik dat dat hele SSC wel iets teveel aandacht heeft gekocht van verschillende auto-kanalen op oa Youtube. Het lag/ligt er allemaal wel erg bovenop. Alleen dat gegeven wekt bij mij al argwaan.

    Als je dan ook nog het record verbreekt, of althans dat meent te hebben gedaan, dan is het verschil met het oude record wel erg groot. Les 1 bij liegen is volgens mij dat je het nog wel geloofwaardig moet doen lijken. Het “verpulveren” van het record met zo’n groot verschil wekt dan ook al wat argwaan.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      27 oktober 2020 om 11:37

      “Persoonlijk vind ik dat dat hele SSC wel iets teveel aandacht heeft gekocht van verschillende auto-kanalen op oa Youtube. Het lag/ligt er allemaal wel erg bovenop. Alleen dat gegeven wekt bij mij al argwaan.”
      Dat kan korter: Youtube .. dat wekt … argwaan.

      Login om te reageren
    • carfreakjim zegt

      27 oktober 2020 om 11:50

      @silverscope: De coureur kan natuurlijk gewoon van niks weten. Die is alleen maar ingestapt, heeft het gas pedaal naar beneden gedrukt en het stuur recht gehouden. Als ssc dan met de computers die de snelheid aangegeven hebben gekloot kan hij daar weinig aan doen, want 450 km/h op een openbare weg voelt ook voor een ervaren coureur als achterlijk snel aan. En als het klopt dat die speedo geblurt is omdat die andere snelheid laat zien, kan dat natuurlijk ook tegen hem verteld zijn als een fout in de auto. Het is natuurlijk wel een prototype, dus dat zou voor hem niet perse argwaan moeten opleveren.

      Login om te reageren
      • mashell zegt

        27 oktober 2020 om 11:59

        SSC: Zeg coureur, we willen volgende week een snelheidsrun doen, de wagen is een prototype, gaat al heel snel maar de snelheidsmeter hebben we nog niet goed aan de praat.
        Coureur: Ja, dat is goed, dat wekt helemaal geen argwaan bij mij.

        Login om te reageren
      • silverscope zegt

        27 oktober 2020 om 12:46

        @carfreakjim: dat kan, maar dan zou ik mijn leven als coureur niet op het spel zetten. Beetje zoals hier heb je een auto, die kan snel, maar paar zaakjes werken niet helemaal goed. Maakt je echter geen zorgen!

        Login om te reageren
      • hspi zegt

        27 oktober 2020 om 12:59

        Teller in de auto geeft bij een productieauto altijd een hogere snelheid dan daadwerkelijke snelheid aan. Kan in dit geval ook wel zo zijn geweest. Zou zelf nog zo ingesteld kunnen staan dat die substantieel meer aangaf dan daadwerkelijke snelheid. We zullen het waarschijnlijk nooit weten.

        Login om te reageren
    • alpina007 zegt

      27 oktober 2020 om 13:26

      @silverscope: Oliver Webb is de coureur en dat is wel een “echte” ??‍♂️??‍♂️ Raar verhaal wel

      Login om te reageren
  14. Robert zegt

    27 oktober 2020 om 11:29

    “Naar verluidt had Lange Frans ook zo zijn bedenkingen bij de echtheid.”
    ???

    Dan is het echt zo, hè.

    Login om te reageren
  15. suheyl zegt

    27 oktober 2020 om 11:33

    Gewoon een Trumpiaanse auto met alternative facts, die SSC

    Login om te reageren
  16. MaartenD zegt

    27 oktober 2020 om 12:00

    Fake News!

    Login om te reageren
  17. jdpetrolhead zegt

    27 oktober 2020 om 13:16

    Volgens mij rijden ze in de vergelijkings video allebei een andere kant op. Kijk maar naar de bergen in de achtergrond. Iets klopt er zeker niet.

    Login om te reageren
  18. dolledries zegt

    27 oktober 2020 om 13:28

    Some say ….

    Login om te reageren
  19. brent zegt

    27 oktober 2020 om 13:41

    Bugatti heeft toch het wereldrecord met de pur sport? Of is dat geen productiemodel omdat er een bepaald aantal komen?

    Login om te reageren
  20. adje070 zegt

    27 oktober 2020 om 20:43

    T ligt er beetje aan in welke auto je rijd he 200 is best snel maar in sommige auto s weer niet en redelijk saai ( tot je wat raakt he ??)
    Wat dit record betreft ?? Heeft dat nut ??
    Denk t niet he al is alles wat met snelle auto s van doen heeft sws leuk nieuws wat mij betreft.
    Of het waar is ? Dat zal me mn reet roesten maar erover meelezen is toppie mannuh !!
    Fijne aav nog en genieten maar weer op autoblog !!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North