
Omdat een grootse auto als de Mulsanne altijd wel iets groter kan.
Bentley en coachbuilders gaan ver terug. Ze kunnen geen nieuw model op de markt brengen of er is alweer een carrosserie-expert die daar even wat extra plaatwerk bij bedenkt. Het meest recente voorbeeld is de Continental Flying Star van Carrozzeria Touring, een auto speciaal voor bagageruimtefetisjisten. Onze nieuwe automotive impressionist Bart heeft daarom alvast een custom Bentley Mulsanne in elkaar gefotowinkeld: de Mulsanne Touring.
Alhoewel, Touring, je mag er ook gewoon Mulsanne LWB tegen zeggen (Long Wheelbase). Meer ruimte & luxe voor de achterpassagiers, en een ideaal vervoersmiddel om van het stigma ‘In een Bentley rij je zelf, in een Rolls-Royce laat je je rijden’ af te komen. Dit is privéchauffeur-voer all the way.
Het zal nog wel even duren voordat we met andere carrosserievarianten van de Mulsanne kennis maken. Een cabrio is een logische volgende stap, de coupé zien we ook nog wel gebeuren. Maar deze LWB/Touring ligt wellicht niet direct voor de hand. Aan jullie keuze of dat jammerlijk of juist goed is.
Fotoimpressie staat HIER in het groot.
teiltje
@ferrari94tr: Maak er 2 van…
Euhh, nee, doe maar niet!
-edit: dank u, is inmiddels gefixt-
Liever niet, ziet er niet uit…
*kots*
Neuh, doe maar niet. het idee is leuk, maar dit ziet er niet heel mooi uit… doe die coupe maar, dat lijkt me wel wat
Door die langere wb en die golvende schouderlijn lijkt de auto door te hangen..
WAJO! Dit ding is AWESOME!
Om een bentley touring vragen is zoiets als de duivel om een weesgegroetje vragen. Het zal het wel doen maar dan moet er genoeg tegenover staan ($).
Dit is anders wel iets leuk, zo’n oude bentley achtersteven.
handig voor je chiuaua. :D
http://www.mustangvalleys.com/photos/Mr-Meister/164254chiuaua_piekna.jpg
De styling van de achterkant klopt niet helemaal en loopt niet lekker. De achterste raamstijl bijvoorbeeld is praktisch onzichtbaar en bestaat slechts uit een zwart stukje rubber, terwijl de voorste raamstijl een opzichtig verchroomd stuk is.
Nee, dit kan nog wel wat verbetering gebruiken…
@Supergrover:
Inderdaad op een slordige manier verlengd die achterruit kan niet open, kan helemaal niet in de deur verdwijnen en er is iets helemaal mis met de achterkant. Niet dat ik het beter kan shoppen :) maar ik zou het anders designen. Of gewoonweg niet
wat een lijkenbak, mooie wagen voor de Dela
Achterkant doet me denken aan de Londense taxi’s. Vind de 4-deurs al niets, maar dit ziet er zo mogelijk nog slechter uit.
Nee, dit doet me dan gelijk denken aan een M5 touring, koop dan die i.p.v dit ding van €400K.
mmm kvind het persoonlijk een slecht idee , een sationwagen geeft volgens mij een beetje een goedkoop idee , handig voor de passat, een beetje meer plaats en zp voor de hond , maar voor een bentley lijkt het mij niet genoeg prestige te hebben…
hij heeft maar een klein achterklepje zo te zien of gaat de achterruit ook mee omhoog? Niet aan naden te zien in ieder geval.
hoppa.. kids achterin, Kip caravanetje erachter en lekker camperen bij de boer!
Om in vervoerd te worden misschien nog wel. Het ziet er niet sportief uit, en dat mis ik een beetje. Te droog. Liever de Continental GT dan…
NEEEEEEEEEE!!!! Dat ze dat bij Jaguar (geslaagd) wel gedaan hebben betekend niet dat Bentley het ook maar moet doen. Bentley hoort business limousines te maken en sportcoupé’s niet meer, niet minder! (owja Le Mans mogen ze ook meedoen)
Toch wel vreemd, een kopsteun in de bagageruimte
-edit: probeer het eens met meer dan een woord-
Na het zien van deze creatie valt de Nissan Puke Impul opeens heel erg mee! Touring, bedankt :-D
[url=http://www.xs.to/photo/2485][img]http://www.xs.to/media/2485[/img][/url]
of
http://www.xs.to/media/2485
(nog nooit een plaatje gepost hier, dus geen idee of het werkt)
misschien iets meer zo? (niet afgewerkt, alleen voor het idee)
http://www.xs.to/photo/2485
@monk: repost, excuse
Mwah, maak er een 3-deurs SWB van en dan kan het nog wel is wat worden. :-)
Allicht mooier dan de nieuwe Beamer 1-serie, maar daar is ook niet heel veel voor nodig.