• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW M3 is er ook nog

Auteur: sir_smokalot, gepost 5 maart 2014 om 12:19 – 23 Reacties

BMW M3 interieur


We zouden het bijna vergeten maar de sterkste productie-zes-in-lijn ter wereld, de BMW M3, beleeft dit jaar pas zijn debuut (Detroit en Bxl zijn al aangedaan). Ga er eens in zitten, en bepaal of dit je 104.000 pegels waard is.

Hoewel, het model zoals dat op de beursvloer staat (met zijn koolstofvezelaccenten en M-stiksels) zal waarschijnlijk een paar euro meer kosten, maar soit.

BMW houdt consequent vast aan de introductiekleur van zijn nieuwe powersedan, Yas Marina blue. Da’s prima, want op de weg zal je deze kleur toch niet zien, een enkele uitzondering daargelaten.

Uiteraard zijn we erg benieuwd of de claim 10 seconden sneller rond de Ring te gaan dan de vorige M3 waargemaakt kan worden, maar we vermoeden dat dit met minder gewicht, iets meer vermogen, een hele bak meer koppel, en een complete autogeneratie aan ontwikkeling wel moet lukkken.

Tot die tijd moeten we het echter met statische beelden stellen van het blauwe gevaarte. Vroem!


Ook interessant!

  • Video: BMW M3 Touring op de 'Ring
  • BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
    Video: BMW M3 CS gesnapt in Oostenrijk
  • Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!
    Video: BMW M3 G80 lezersvragen beantwoord!
  • Video: BMW M3 CS op de Nordschleife

Nieuwste artikelen

  • Is dit de lelijkste politieauto ter wereld?
  • Tesla eindigt onderaan in nieuw betrouwbaarheidsonderzoek
  • Nu officieel in beeld: de Koreaanse RS6-killer!
  • Hoonigan gaat ondersteboven in nieuwe Gymkhana
FacebookTweetPinLinkedIn

3-serie, Autoshows, blauw, BMW, f80, geneve, geneve-2014, M3

Vorig bericht: « Autoblog video: autoshow Geneve 2014 (deel 3)
Volgend bericht: Peugeot 108/Citroën C1 prijzen: instappen onder 10 mille »

Lees Interacties

Reacties

  1. f40racer zegt

    5 maart 2014 om 12:22

    Ik kan niet kiezen tussen de m3 en 4

    Login om te reageren
    • nasty zegt

      5 maart 2014 om 12:26

      @f40racer: m3, praktischer ;)

      Login om te reageren
      • f40racer zegt

        5 maart 2014 om 12:58

        @nasty: praktisch staat niet in mijn woordenboek

        Login om te reageren
    • kalax3 zegt

      5 maart 2014 om 12:27

      @f40racer: E46 M3 CSL en hou cash over ;-)

      Login om te reageren
      • mdemooistelettervanhetalfabet zegt

        5 maart 2014 om 12:37

        @kalax3: En dan loop je over een stuk of wat jaar helemaal binnen. Die auto heeft nu al een legendarische status.

        Login om te reageren
      • f40racer zegt

        5 maart 2014 om 12:59

        @kalax3: Ja, daar heb je een punt.

        Login om te reageren
      • awesome zegt

        5 maart 2014 om 12:59

        @kalax3: E36 M3 sedan, nog meer geld over en net zo praktisch.

        Login om te reageren
  2. bmw1m zegt

    5 maart 2014 om 12:23

    Wat een vette bak

    Login om te reageren
  3. E34M5Touring zegt

    5 maart 2014 om 12:27

    Heb ze in Brussel beide gezien en het zou zeker de M3 worden. Die lekkere dikke kont vind ik mooier dan de M4. Vond bij de E90/92 M3 de sedan ook mooier.

    Login om te reageren
  4. realhustler zegt

    5 maart 2014 om 12:30

    Ik vind 10 seconden sneller niet heel veel op die afstand, en dat circuit.

    Login om te reageren
  5. endofline zegt

    5 maart 2014 om 12:43

    Ik veronderstel dat dit Nederlandse prijzen zijn. Want voor minder dan die prijs koop ik in Belgie liever een Porsche 911 met wat opties. Minder praktisch dat wel maar aan als je dit soort geld kan leggen heb je toch een 2de of 3de wagen.

    Login om te reageren
  6. lamborgfan zegt

    5 maart 2014 om 12:52

    Ik zie dit soort autos meer en meer gimmicks worden dan gewoon fucking snelle discrete sedans.. Zoals ik ze graag had.

    Vroeger had je van mercedes de c32 en later de c55 die iets agressiever leken van buiten, maar dat alleen de kenner kon merken. Zelfde voor de e36 en e46.(liefst inbdonkerblauw, zwart of leasegrijs)

    En nu kun je ze zelfs in smurfenblauw bestellen.. Ook heel gaaf! Maar niet mijn ding.

    Gelukkig draait niet de hele wereld om mij en zorgt dit voor wat diversiteit op de (snel)wegen!

    Login om te reageren
    • jack_abarth zegt

      5 maart 2014 om 13:15

      @lamborgfan:

      Je bent niet de enige, ik deel die mening namelijk ook.
      De wat sportieve snellere sedan is er niet meer. Nu moet het gelijk weer opvallend en uitbundig zijn.

      Het subtiele is helaas verdwenen…

      Login om te reageren
      • 4x4wheels zegt

        5 maart 2014 om 18:39

        @jack_abarth: Nieuwe Audi S8 past wel in dat kader, uiterlijk slechts een paar uitlaatpijpjes en spoilerlipjes verschil met zijn dieselbroeders, maar absoluut een zeer snelle sedan

        Login om te reageren
  7. azenomei zegt

    5 maart 2014 om 12:55

    Gaan we hier in Nederland ooit nog normale prijzen voor auto’s krijgen?

    Login om te reageren
  8. pomfriet zegt

    5 maart 2014 om 12:59

    -edit: dank u, is inmiddels gefixt-

    Login om te reageren
    • TimmiX zegt

      5 maart 2014 om 13:12

      @pomfriet: Ah, ik kwam er al niet uit. Dankje!

      Prachtige auto! Kiezen tussen de M3 en M4 mag met recht een first-world-problem genoemd worden.

      Login om te reageren
  9. BJ zegt

    5 maart 2014 om 13:15

    Op de beurs zit er naar mijn smaak een te grote wielkast rond het voorwiel. Wellicht optisch bedrog, of als de wielkast breder is creeërt dat ruimte, maar ziet er vreemd uit.

    Login om te reageren
  10. marussia zegt

    5 maart 2014 om 13:29

    ik mis de oude m3 :(

    Login om te reageren
    • jrk68 zegt

      5 maart 2014 om 17:25

      @marussia:
      Ik neem aan dat je dan de E30 of de E46 bedoelt, in dat geval adviseer ik je gewoon even te wachten op de M2. De rest van de M3’s kon mij niet bekoren.
      De M4 dan weer wel maar het is wel een grote auto geworden. Nee, dan wordt de M2 waarschijnlijk meer mijn kopje T.

      Login om te reageren
      • e1000bmw zegt

        5 maart 2014 om 19:12

        @jrk68: M2 komt er niet. M235i wel.

        Login om te reageren
        • isobmw zegt

          5 maart 2014 om 21:00

          @e1000bmw523i: er zijn geruchten dat er wel een M2 komt

          Login om te reageren
          • e1000bmw zegt

            6 maart 2014 om 10:40

            @isobmw: W00T! *doet nog ff wachten met bestellen M235i*

            Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North