• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW Z4 + Nederlandse prijzen (vanaf 48.500)

Auteur: robbie, gepost 3 maart 2009 om 15:38 – 49 Reacties

BMW Z4 Geneve


We hebben al veel geschreven over de nieuwe BMW Z4, maar nu hebben we dan eindelijk een paar ‘live’ foto’s voor jullie en als klap op de vuurpijl ook nog eens de (Nederlandse) prijzen. Voor 48.500 rij je al in een Z4 sDrive23i (204 pk).

De Z4 sDrive 30i (258 pk) begint bij 58.500 en de Z4 sDrive 35i (306 pk) bij 66.000 euro. Het Nederlandse debuut van de Z4 staat in de planning voor de AutoRai. Rij jij er deze zomer in rond?


Ook interessant!

  • Bizarre BMW Z4
    Bizarre BMW Z4 met 400 pk kost, eh, 185 mille
  • Video: BMW-rijder rijdt als BMW-rijder
  • prijzen BMW iX
    BMW iX prijzen zijn stevig en toch gunstig
  • BMW Z4 is gladgetrokken met deze facelift
    BMW Z4 is gladgetrokken met deze facelift

Nieuwste artikelen

  • Video: Mijn knipperlicht staat aan, DUS ik kom
  • Porsche pakt de beste Carrera op de juiste wijze aan
  • Nee maar! Keert de leukste hot hatch terug?
  • De PORSCHE 997.2 Turbo Cabrio van Dick heeft het ALLEMAAL #MijnAuto
FacebookTweetPinLinkedIn

BMW, Cabrio, geneve-2009, z4

Vorig bericht: « Geel gevaar: Renault Megane RS
Volgend bericht: Wit beest: Audi TT RS »

Lees Interacties

Reacties

  1. jaapie zegt

    3 maart 2009 om 15:38

    Wel geslaagd!

    Login om te reageren
  2. pol zegt

    3 maart 2009 om 15:40

    48.000 euro in Nederland. Ik dacht in Duitsland vanaf 35.000 euro. Ik hoop in België ook zoals in Duitsland

    Login om te reageren
  3. r0b1n zegt

    3 maart 2009 om 15:41

    Bijzonder goed gelukt, naar mijn idee een waardige opvolger!

    Login om te reageren
  4. WoutJan15 zegt

    3 maart 2009 om 15:45

    Ik heb um al op de snelweg zien gaan, schitterend ding!

    Login om te reageren
  5. Joske zegt

    3 maart 2009 om 15:45

    De achterkant is een beetje “zielig”, dat mocht wel iets agresiever. Misschien aan beide zijde 2 uitlaten zoals de M modellen, en wat ruige velges.. dan is wel gaaf karrtje.

    Login om te reageren
  6. MetalPig zegt

    3 maart 2009 om 15:48

    Netjes. Mooier dan de ouwe Z4.

    Login om te reageren
  7. M-lover zegt

    3 maart 2009 om 15:50

    ik ga dan weer eerder naar de oude versie… coupé plz :D

    Login om te reageren
  8. karate kameel zegt

    3 maart 2009 om 15:51

    die pk’s vind ik zeker geslaagd en het model ook, de prijs valt wel mee voor deze tijd ;)

    Login om te reageren
  9. Z-Rider zegt

    3 maart 2009 om 15:56

    Erg mooie auto!

    Binnenkort maar even proefritje doen :)

    Login om te reageren
  10. Dev zegt

    3 maart 2009 om 15:57

    Saai, doet me niets. Het komt voor mij hetzelfde over als de nieuwe 7 serie, ze hebben gewoon de vorige versies iets minder vulgair gemaakt.

    Als ik een sportcoupé koop moet er toch wel enigszins iets buiten de norm vallen, een punt van aantrekking.

    Login om te reageren
  11. Audi A6 3.2 zegt

    3 maart 2009 om 16:05

    Erg mooie auto van BMW, zeer geslaagd. Dit wordt de opvolger voor de TT van mijn vrouw, echt prachtig. BMW is echt goed bezig de laatste tijd, ik vind de nieuwe 7 ook al zo goed gelukt. Misschien is dat een leuke opvolger voor mijn A6, wat jullie?

    Login om te reageren
  12. Juicie zegt

    3 maart 2009 om 16:07

    Gruwelijk lelijke neus de rest is wel OK!

    Login om te reageren
  13. Baztrd zegt

    3 maart 2009 om 16:08

    Vond de vorige toch mooier… deze gaat qua ontwerp ook meer richting 6 serie, en da’s naar mijn bescheiden mening een walgelijke proletenbak :)

    Login om te reageren
  14. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    3 maart 2009 om 16:09

    Kijk, dit is nou een echte primeur, niet een of andere tjoener of spesjel iedisjen…

    Mooie auto!
    Zeeeeker een waardige opvolger.

    Login om te reageren
  15. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    3 maart 2009 om 16:10

    Worden dat trouwens de nieuwe motor-aanduidingen? 23i, 30i etc??
    Zijn vast wat beerm-fanboys die me dat kunnen vertellen…

    Login om te reageren
  16. Robbert zegt

    3 maart 2009 om 16:14

    23i = 2liter turbo

    30i = 3liter NA

    35 = 3liter twinturbo

    Als ik het goed heb.

    Login om te reageren
  17. erce zegt

    3 maart 2009 om 16:16

    @ Svenska Aeroplan AB: die aanduiding wordt toch altijd al gebruikt voor de Z3/Z4 modellen?
    Ik heb destijds een Z4 Coupe 3.0i gehad

    Login om te reageren
  18. erce zegt

    3 maart 2009 om 16:16

    en die Z4 coupe 3.0i moet natuurlijk zijn Z3 coupe 3.0i

    Login om te reageren
  19. Vinny_93 zegt

    3 maart 2009 om 16:18

    Dit vind ik echt een immense verbetering!

    Login om te reageren
  20. Luc zegt

    3 maart 2009 om 16:33

    Nette vanafprijs

    Login om te reageren
  21. Dirk zegt

    3 maart 2009 om 16:41

    RAAR !!!!
    Op een Peugeot krijgen zulke grote koplampen bakken kritiek en over de achterkant zullen we maar zwijgen.
    Hierboven lees ik hier niets van.

    Login om te reageren
  22. RJ zegt

    3 maart 2009 om 16:53

    De Z4 30i had in het vorige model nog directe inspuiting en 272 pk. De nieuwe Z4 moet het doen met 258 pk en conventionele inspuiting. Het lijkt er op dat BMW nog wat oude blokken van de valvetronic 258 pk uit 2005 in het rek had liggen welk enog weggebouwd moeten worden.

    Login om te reageren
  23. mrtn zegt

    3 maart 2009 om 16:57

    @ Dirk

    Deze koplampen vallen in het niets bij die bouwlampen die Peugeot erop monteert. Maargoed, dat is allemaal een kwestie van smaak. Achterkant vind ik persoonlijk wel lekker decadent aandoen, maar de hele auto kon bij mij zo op het oprit staan.

    Login om te reageren
  24. BananaFlip zegt

    3 maart 2009 om 16:59

    Dat heeft BMW eventjes mooi gefikst!
    En die koplampen zijn toch echt 100% BMW hoor.

    Login om te reageren
  25. jurrian zegt

    3 maart 2009 om 17:01

    Hallo Dirk. bij een peugeot lopen de koplampen van de gril naar de voorruit! er is wel eventjes een verschil.

    ik vind hem trouwens wel mooi. net een tikkie agressiever als de vorige Z4

    Login om te reageren
  26. Guido zegt

    3 maart 2009 om 17:30

    Schitterende wagen

    Login om te reageren
  27. Renault Laguna Coupe zegt

    3 maart 2009 om 17:37

    @dirk
    Bij een peugeot lopen de koplampen door tot de helft van de motorkap.
    Deze lichtunits zijn miss. wel net zo groot maar bij een peugeot kloppen de verhoudingen gewoon niet.

    Login om te reageren
  28. Citrofiel zegt

    3 maart 2009 om 17:50

    Het is een beetje een saaie, standaard roadster geworden. De oude Z4 had tenminste nog een bijzondere, chaotische lijnvoering. Hier is niets aan…

    Login om te reageren
  29. Yo! zegt

    3 maart 2009 om 17:57

    Vreselijk, wat zijn ze weer duur in NL.
    2 weken terug in Belgie een sDrive35i besteld, kaal zonder korting 39.5K.
    Helaas vallen de opties vooral op door hun prijsjes,waardoor t prijsje toch aardig in NLse regionen valt.

    Login om te reageren
  30. Cantago zegt

    3 maart 2009 om 18:07

    De oude Z4 is toch nog wel ietsje mooier…

    Login om te reageren
  31. NLBUURMAN zegt

    3 maart 2009 om 18:54

    @erce: was er dan een z3 met 3 liter?
    naar mijn weten was er een 1.8 (mijn ouders hebben er 1), een 1.9, 2.0, 2.8 en een 3.2M versie….. maar dat waren de roadsters, ik weet niet over er in de coupés andere motoren hangen.
    OT jammer van de achterkant, niet aggressief genoeg, doet me een beetje denken aan de 6….

    Login om te reageren
  32. Mika_Hakkinen zegt

    3 maart 2009 om 19:05

    Lekker saai grijs.. sta je op DE autobeurs.. Spuit heb lekker geel of blauw ofzo net als bij renault ofzo.. valt iets meer op haha..

    Verder nooit een mooie auto gevonden de z4 oud/nieuw.. wel lekker geluid de 6 cilinder dan..

    Zou toch voor iets groters gaan maar dan wel 2dehands. xk/sl

    Login om te reageren
  33. Unknown zegt

    3 maart 2009 om 19:06

    Ziet er goed, maar wat een belachelijke prijzen zeg !

    Login om te reageren
  34. Arie zegt

    3 maart 2009 om 19:22

    Prachtig, een sportwagen met de klasse van BMW

    Login om te reageren
  35. ripjans zegt

    3 maart 2009 om 19:47

    Net autootje, veel minder WTF! dan die 5-GT. :-)

    Login om te reageren
  36. phantom zegt

    3 maart 2009 om 21:05

    48 ruggen, alsof het niets is..

    Login om te reageren
  37. BmwMPower zegt

    3 maart 2009 om 21:07

    Ben benieuwd naar de Z4 M ! :D

    Login om te reageren
  38. willie zegt

    3 maart 2009 om 21:08

    dat wordt overwerken in de kapsalons…

    Login om te reageren
  39. AriM6 zegt

    3 maart 2009 om 21:41

    @ Audi A6 3.2
    Als jij je A6 in wilt ruilen voor een 7 dan moet je dat doen.
    qua rijplezier zullen die twee denk ik niet zo heel veel van elkaar verschillen.
    Alleen dat de 7 een stuk duurder en een stuk groter is.

    @ SAAB
    23i en 30i enzo worden gebruikt bij de X en Z Modellen.
    Zoals de Z3, Z4, X3, X5 en X6.

    Login om te reageren
  40. AriM6 zegt

    3 maart 2009 om 21:49

    @ NLBUURMAN
    Er is een 3.0i geweest.
    Als ik het goed heb was het voor de facelift een 2.8.
    En na de facelift werd het een 3.0.

    @ SAAB
    Nog een reden is dat je geen X548i ofso kan zetten want dan denken mensen dat het een soort 5 serie is. Dus eigenlijk zit er gewoon een spatie tussen.
    Niks bijzonders. Hopelijk begrijp je het nu wel.

    Login om te reageren
  41. w0o0dy zegt

    3 maart 2009 om 21:50

    6% duurder dan de oude Z4 2,5, die dan wel iets minder vermogen had (177pk) of je zou em kunnen vergelijken met de 2,5si met 218pk en die was duurder dan de nieuwe 23i.

    De oude 3.0 met 265pk was ook al duurder dan de nieuwe 3.0…
    Qua prijzen valt het allemaal dus wel mee… of de oude was ook al duur. Tis maar hoe je het bekijkt.

    Login om te reageren
  42. ZubZero.^ zegt

    3 maart 2009 om 22:24

    NL blijft maar oplichten..

    Login om te reageren
  43. willie zegt

    3 maart 2009 om 22:26

    @Audi A6 3.2: als ik jouw vrouw was, dan zocht ik een andere vent

    Login om te reageren
  44. Graafke zegt

    4 maart 2009 om 19:22

    Mooie wagen! Alleen het Z4 logo zit een beetje raar gepositioneerd op de achterklep.

    Login om te reageren
  45. willie zegt

    4 maart 2009 om 22:07

    Mooi logo! Alleen die auto is wel heel raar geproportioneerd.

    Login om te reageren
  46. Madball zegt

    4 maart 2009 om 22:34

    Het is en blijft natuurlijk een vrouwen/homo een kappers auto met een zeer geslaagde voorkant en een strake zijlijn maar damn waarom nu die ronde lijn aan de achterkant dat haalt nu net de lekker aggresieve image weg.

    Leuke auto voor mijn vriendin

    Login om te reageren
  47. rudolf zegt

    5 maart 2009 om 12:57

    hee madball heb je al een vriendinnetje dan?

    de gewenning met de nieuwe Z4 duurt voor mij veel korter dan de vorige. echter de nieuwe is wel veel gladder en minder risico kwa design.
    herken heel voorzichtig ook Mercedes SL roadster trekjes.
    de vorige Z4 vind ik veel meer uitgesproken en tijdloos spannend.
    ik ga voor de Mcoupe, ook nog een echte M.
    overigens is het drooggewicht vd nieuwe Z4 maar 100 kilo meer dan de oude vergeleken in de dikste uitvoering. dat is netjes.
    maar alles boven de 1400 kilo blijft te zwaar om het predikaat ‘sportauto’ te dragen.
    had je maar kapper moeten worden.

    Login om te reageren
  48. Horseman zegt

    14 maart 2009 om 00:52

    Heb mijn Z4 ingeruild voor de nieuwe.
    Wat heb ik fout gedaan?

    Login om te reageren
  49. Horseman zegt

    14 maart 2009 om 01:18

    Trouwens, 60000 eurotjes ( bpm ) spekt toch mooi de staatskas.
    P.s. Beetje positief ( niet sero ) Zo, nu effe lekker paardrijden.
    Gr van de cad tekenaar.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North