• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

BMW 330Cd Cabriolet

Auteur: Wouter, gepost 15 februari 2005 om 20:38 – 1 Reactie

" align=

Vorig najaar introduceerde BMW met de 320Cd Cabrio de eerste voorzichtige diesel-Cabrio voor BMW. Deze lente wordt de reeks uitgebreid met de 330Cd Cabrio. De 3.0 zescilindermotor levert 204pk en 410Nm (tussen 1.500 en 3.250t/min) en wordt standaard gekoppeld aan een handbediende zesbak.

De dakloze 3 haalt een top van 234km/u en accelereert naar 100km/u in 7,8 seconden. De tussenacceleraties zijn een zo mogelijk nog sterker punt, van 80 naar 120km/u accelereren in vierde duurt slechts 6,8 seconden.

De enige concurrent is de Audi A4 Cabriolet 2.5 V6 TDI, die een stuk minder krachtig is. De Audi levert slechts 163 pk versus 204 pk van de BMW, maar daar moet dan wel een forse prijs voor betaald worden. De open BMW kost € 58.350,- tegen € 52.590,- voor de dieselgestookte-Audi.

Ook interessant!

  • Video: Audi A4 Cabrio ramt onschuldige automobilisten
    Video: Audi A4 Cabrio ramt onschuldige automobilisten
  • Video: BMW M4 cabrio met stoffen kap in actie
  • BMW M440i xDrive Cabrio rijtest
    BMW M440i xDrive Cabrio rijtest video
  • Officieel: BMW M4 Competition Cabrio mist iets

Nieuwste artikelen

  • Grote verandering bij elektrisch opladen op komst
  • Gespot – Miami Vice in het kwadraat
  • Meer goed nieuws, merken denken weer aan de echte liefhebbers
  • De meest gewilde occasions worden goedkoper!
FacebookTweetPinLinkedIn

a4, BMW, Cabrio

Vorig bericht: « Rij-impressie Audi A6 Avant
Volgend bericht: Vloot van 63 Audi’s A8 voor Ronaldo »

Lees Interacties

Reacties

  1. kuijken zegt

    17 februari 2005 om 14:45

    De bmw is een mooie auto alleen jammer dat de auto na 10 jaar niets meer waard is dus in feite is het een statiegeld auto. Als je niet zo veel ruimte nodig hebt kun je beter porsche rijden, geen 996, maar een 964 of 993 en als je het geld hebt een 997. Helaas moet is dit constateren.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North