• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Bonusvoordeel bij Jaguar: S-TYPE Palladium

Auteur: evo, gepost 7 mei 2007 om 16:20 – 44 Reacties

S-TYPE Palladium


Wat doe je als een model al acht jaar op de markt is en begin 2008 een nieuw model uitkomt? Juist, dat model ga je volhangen met leuke gadgets. In het geval van een premiummerk als Jaguar verbind je er dan een sjieke naam aan en voilà: de Jaguar S-TYPE Palladium.

S-TYPE PalladiumAls we Jaguar mogen geloven, biedt de S-TYPE Palladium stijlvolle sportiviteit gecombineerd met topcomfort. Allemaal leuk en aardig, maar wat houdt het precies in? De in beperkte oplage leverbare S-TYPE Palladium is gebaseerd op de S-TYPE Executive, maar heeft hier bovenop nog tal van snuisterijen. Zo zijn er speciale 18″ Triton velgen, diverse metallic-kleuren en is het middelgrote roofdier voorzien van Xenon-koplampen. Het interieur wordt voorzien van in twee standen verwarmbare voorstoelen, een voorbereiding van een Bluetooth-telefoonsysteem en een touch screen navigatiesysteem met geïntegreerde bediening waarmee je van alles en nog wat kunt bedienen. De Palladium-uitvoering is alleen voor de 2.7L V6 dieselmotor of 3.0L V6 benzinemotor leverbaar.

En de prijs van al dit lekkers? De S-TYPE 2.7d Palladium is leverbaar vanaf €64.900,- en de S-TYPE 3.0V6 Palladium is leverbaar vanaf €65.750,-. Voor beide modellen is dit €1850,- goedkoper dan de Executive-versie, oftewel zo’n 3000 pakken melk. Tel uit je winst!

S-TYPE Palladium

Ook interessant!

  • Jaguar XF (2021) rijtest video
    Jaguar XF (2021) rijtest video
  • geen nieuwe Jaguars
    Geen nieuwe Jaguars meer tot 2025
  • Video: een Jaguar F-Type lossen, zo moet het niet
    Video: een Jaguar F-Type lossen, zo moet het niet
  • Achtervolging door Londen met Jaguar XF [video]
    Achtervolging door Londen met Jaguar XF [video]

Nieuwste artikelen

  • Dikste diesel van Marktplaats kan er maar één zijn
  • Wordt klussen aan je auto dan toch weer makkelijker?
  • Gespot – Extreem foute Mansory Urus
  • Officieel: GEEN ban op verbrandingsmotor na 2035!
FacebookTweetPinLinkedIn

Jaguar

Vorig bericht: « Straatrace, maar dan anders
Volgend bericht: Maserati en Alfa Romeo samen de boer op »

Lees Interacties

Reacties

  1. stijn zegt

    7 mei 2007 om 16:31

    wat is het tog een *** auto

    Login om te reageren
  2. Klaas zegt

    7 mei 2007 om 16:36

    Ik heb die WC bril voorop nooit gesnapt. Ik snap het hele Jaguar niet. Ze maken de zelfde fout als het dode Rover. Ooit vooruitstrevend, nu proberen ze te overleven door retro auto’s te bouwen en daarmee nog een beetje dat wat ze in de jaren 50 en 60 hebben opgebouwd uit te melken.

    Jaguar zou eens echt moeten vernieuwe en met revolutionaire auto’s moeten komen in plaats van melancholisch te kijken naar een tijd waarin ze nog wat voorstelde.

    Login om te reageren
  3. floris zegt

    7 mei 2007 om 16:41

    palladium is volgens mij een element. waarom zou je deze auto eigenlijk kopen? er zijn genoeg veel betere autos voor dat geld.

    Login om te reageren
  4. rvo zegt

    7 mei 2007 om 16:42

    tja. ik vind het nog steeds geen lelijke auto. maar evengoed eens met klaas!

    Login om te reageren
  5. slk55 amg zegt

    7 mei 2007 om 16:44

    8 jaar geleden vond ik het een van de mooiste auto’s, hij is nog steeds erg mooi vooral i.c.m. een luxe uitrusting. ik denk dat ze als warme broodjes over de toonbank zullen gaan. maar ik zou zelf toch even wachten op het nieuwe model.

    Login om te reageren
  6. MurcieBoy zegt

    7 mei 2007 om 16:46

    @klaas
    waar slaat die wc bril op? ik vind dat je wel erg veel fantasie hebt als je mij vraagt :@

    Login om te reageren
  7. Fova' zegt

    7 mei 2007 om 16:50

    Die naam lijkt op polonium

    Login om te reageren
  8. Citrofiel zegt

    7 mei 2007 om 16:51

    Als warme broodjes? Ik denk het niet. De S-Type verkoopt al heel slecht de laatste tijd, en ik denk niet dat daar met deze actie verandering in komt.

    Login om te reageren
  9. slk55 amg zegt

    7 mei 2007 om 16:59

    @citrofiel

    “Als warme broodjes? Ik denk het niet. De S-Type verkoopt al heel slecht de laatste tijd, en ik denk niet dat daar met deze actie verandering in komt.”

    wat doet dat woord ‘niet’ er toch steeds tussen..?

    Login om te reageren
  10. JANUS zegt

    7 mei 2007 om 17:00

    En toch en toch en toch……
    Ik vind het een hele mooie auto, nog steeds.
    Ik weet niet of het een S-type zou worden als ik 65 ruggen te besteden had maar het blijft een hele sjieke bak.

    Login om te reageren
  11. Mojo zegt

    7 mei 2007 om 17:03

    Ik vind ‘m gedateerd. Daar verandert een S-type Palladium, S-type Uranium of S-type Cyclotrimethyleentrinitramine helemaal niks aan.

    Login om te reageren
  12. Citrofiel zegt

    7 mei 2007 om 17:07

    @ slk55 amg; …

    Login om te reageren
  13. karlo zegt

    7 mei 2007 om 17:20

    Ik vind het nog steeds een mooie auto en snap niet waarom de verkopen zo tegenvallen.
    @Klaas, is de nieuwe XK daar dan geen voorbeeld van?

    Login om te reageren
  14. slk zegt

    7 mei 2007 om 17:22

    Deze auto had beter verdient.Ondergewaardeerde auto.De x type is ook geflopt.

    Login om te reageren
  15. statik zegt

    7 mei 2007 om 17:40

    De “S-type Cyclotrimethyleentrinitramine”, die is met fluoricerend groene lak, een dikke taartschep-spoiler en afgveerd met springveer-schokdempers ? Lijkt me wel vooruitstrevend :P

    Login om te reageren
  16. alex zegt

    7 mei 2007 om 17:42

    er is niks mis met deze auto , technisch zowel op wegligging of comfortvlak is die dik in orde. Vind em meer klasse hebben dan een E klasse of 5 serie.

    Login om te reageren
  17. slk zegt

    7 mei 2007 om 17:53

    Je kan ook overdrijven alex.

    Login om te reageren
  18. DAT zegt

    7 mei 2007 om 18:03

    Oké, hij is mischien te retro. Maar het is absoluut geen lelijke of slechte auto.

    Ik denk dat hij best mooi zal rijpen net als die oude XK naast de nieuwe XK.

    Login om te reageren
  19. Poekie Lauda zegt

    7 mei 2007 om 18:08

    Wat ziet dat ding er gedateerd uit, en trouwens ook lelijk.

    Login om te reageren
  20. jaggy zegt

    7 mei 2007 om 18:16

    Blijft een mooie auto.
    moet je dan zoals iedereen een mercedes E,
    of bmw 5 serie kopen. zie je ook echt op elke hoek van de straat staan.

    Login om te reageren
  21. john the ultime car fan zegt

    7 mei 2007 om 18:16

    hij lijkt op het aude model dus niet super lelijk maar niet super mooi maar tog ik zou hm wel nemen

    Login om te reageren
  22. slk55 amg zegt

    7 mei 2007 om 18:21

    @citrofiel

    ik denk juist wel dat hij door deze actie meer verkocht gaat worden.

    “Als warme broodjes? Ik denk het. De S-Type verkoopt al heel slecht de laatste tijd, en ik denk dat daar met deze actie verandering in komt.”

    jouw tekst maar dan zonder al dat ‘niet’ ;)

    Login om te reageren
  23. luc zegt

    7 mei 2007 om 18:22

    ziet te ouderwets uit, doe me dan maar liever een nieuw model

    Login om te reageren
  24. Rick dos zegt

    7 mei 2007 om 18:24

    Vind dit de enige Jaguar die de “Jaguar lijn” doortrekt in het design naast de XJ. Helemaal niets mis mee. En toch kan ik niet wachten op zijn opvolger.

    Login om te reageren
  25. Bertus zegt

    7 mei 2007 om 18:24

    @john the ultime car fan:

    Breezah tog un ijnt op man….

    Login om te reageren
  26. jaguar fan zegt

    7 mei 2007 om 19:05

    blijft een mooie auto.
    Moet je dan zoals iedereen een Mercedes E,
    of bmw 5 serie nemen. Zie je ook op elke hoek van de straat staan.

    Login om te reageren
  27. Stakke zegt

    7 mei 2007 om 19:32

    Jaguars zijn niet meer wat ze geweest zijn …

    Login om te reageren
  28. Arie Nap zegt

    7 mei 2007 om 19:37

    Als ze er nu weer eens een hele mooie zelfgebouwde 6-in-lijn inlepelde :)

    Maar toch ben ik inderdaad van mening dat deze auto het compleet afgekraakt worden niet waard is. Het design heeft toch stijl.

    Login om te reageren
  29. Jela zegt

    7 mei 2007 om 20:11

    @klaas
    wc-bril, hoezo? volgens mij is het eerder een pisbak, daar gebruik ik ‘m ook het meest voor :D

    Login om te reageren
  30. Jan zegt

    7 mei 2007 om 20:24

    Mooie stijlvolle auto. Next!

    Login om te reageren
  31. Mark zegt

    7 mei 2007 om 20:51

    De eerste S-type vond ik nog het mooist. Nu is ie me te gladjes achter. Het is zeker wel een stijlvolle keuze!

    Login om te reageren
  32. Cars zegt

    7 mei 2007 om 20:59

    Aardig detail: die kuilen in z’n wangen (eerste foto) en alles is zilver uitgevoerd. Zeer orginele velgen, en xenon koplampen vind ik ook een welkome aanvulling. Succes hè Jaguar

    Login om te reageren
  33. Roy zegt

    7 mei 2007 om 21:00

    Ze mogen die auto wel eens heel hard gaan updaten, in deze staat zou ik zeggen dat het een Chinese imitatie-auto is met veel plastic aan de buitenkant.

    Login om te reageren
  34. lincoln zegt

    7 mei 2007 om 21:19

    was 8 jaar geleden al een klassieker .. en nu nog steeds .. ik hoop tegen beter weten in dat ie goed word verkocht .

    Login om te reageren
  35. Adriaan zegt

    8 mei 2007 om 00:20

    Zet die in sportuitvoering Britisch racing green en die is mooi !.. dus alle chromo in koetswerkkleur

    m’n vader heeft al z’n 2de S-Type.. geen problemen mee
    eerste was een 3.0 l benzine en nu een 2.7 Diesel (100k km)

    ik heb zelf mogen leren rijden met de benzine versie.. :-)

    triton velgen waren denk ik standaard bij de S-type sinds een 2j

    Voor mij is jaguar de mix tussen luxe en sportiviteit.. zover ik weet heeft de s-type een machtige ophanging.. ofwel ligt het aan het CATS ophanging systeem.

    Login om te reageren
  36. 64-JV-DS (nee, géén autokenteken) zegt

    8 mei 2007 om 07:48

    @Adriaan
    “Voor mij is jaguar de mix tussen luxe en sportiviteit.. zover ik weet heeft de s-type een machtige ophanging.. ofwel ligt het aan het CATS ophanging systeem.
    ”
    1e gedeelte: spot on mate!
    2e gedeelte: CATS zit alleen onder een S-type R en aangezien de S-type R alleen met een 4.2 motor wordt geleverd zat dat niet onder de 3.0 van je pa.

    Ik heb zelf in een S-type 3.0 Executive (uiteraard British Racing Green, Ivory leather interior) gereden en de wegligging is superb: sportief maar niet stug, comfortabel maar niet slap. Van meet af aan voelde de auto alsof ik er altijd in gereden had.

    Aan de negativelingen onder ons: wat is het nou van jullie dat jullie mekkeren over gedateerde modellen (en dan niet alleen deze auto). Is het nou snobisme, georganiseerde jaloezie of willen jullie alleen maar nieuw! nieuw! nieuw!?
    Help me jullie begrijpen.

    Login om te reageren
  37. lincoln zegt

    8 mei 2007 om 08:26

    @64-jv-ds .. nee niet nieuw nieuw nieuw maar nieuws nieuws nieuws .. en dan alsnog mekkeren over achterlichtje,grilletje,kleurtje,PKtje,sprintje, dat is wat we echt willen (goede auto keuze van u trouwens .. als het budget het toelaat ga ik op zeker ook voor een s-type voor dailydriver)

    Login om te reageren
  38. BMW Freak zegt

    8 mei 2007 om 17:28

    Wat n ouwe troep gek.
    Verzin ns wat nieuws, want dit is toch echt niks meer waard

    Login om te reageren
  39. 64-JV-DS (géén auto kenteken) zegt

    8 mei 2007 om 18:38

    @BMW freak: nou, blijf jij dan maar in je BMWtje rijden en bemoei je niet met echte auto’s ;-)

    Login om te reageren
  40. slk zegt

    8 mei 2007 om 21:58

    Die s type is altijd nog mooier dan al die wangedrochten die bmw op de weg zet.

    Login om te reageren
  41. Adriaan zegt

    9 mei 2007 om 01:33

    @64-JV-DS

    “De 4.0 V8 Sport is standaard (optie op 3.0 V6 Sport) voorzien van Jaguars ‘Computer Active Technology Suspension’ (CATS) met adaptieve schokdempers”

    Ik was zodanig overtuigd van de CATS dat ik toch even gaan Googlen ben. Dit kwam ik oa tegen op http://www.autotrack.nl/owa_dima/owa/news.details?p_show_header=Y&p_ni_id=315

    Login om te reageren
  42. 64-JV-DS (nee, géén autokenteken) zegt

    9 mei 2007 om 07:25

    @Adriaan

    You got me there. De Sport had ik helemaal over het hoofd gezien.
    Zo zie je maar weer: een mens is nooit te oud om te leren. Thanks chap!

    @Lincoln
    Ah, okee! Ik snap ‘m. Het is dus: “er is geen koe zo bont of er zit wel een vlekje aan!”
    Verder: dank voor het compliment.

    Login om te reageren
  43. Niekje! zegt

    9 juni 2007 om 12:35

    @ Klaas

    De WC bril vind ik eerlijk gezegd wel heel erg ver gezocht! je moet vast een grote fantasie hebben!
    Helaas vOor jou is de Rover nog niet dood.. hij herleeft weer in de Chinese Roewe!

    Login om te reageren
  44. Frodo zegt

    17 januari 2008 om 15:25

    De S-type heeft karakter en persoonlijkheid. Dat kun je van de Duitse automerken niet zeggen. Da’s gemeen goed geworden.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North