• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Brabus Rocket 800 – Mercedes CLS met V12

Auteur: robbie, gepost 11 september 2011 om 22:57 – 108 Reacties

Brabus Rocket 800 CLS V12
We hadden het al een beetje verwacht en Brabus heeft het inderdaad gegaan. Ze hebben een V12 onder de motorkap van de nieuwe Mercedes CLS gepropt. Het apparaat heet Brabus Rocket 800 en is naar eigen zeggen de snelste sedan ter wereld.

De topsnelheid van deze 429.000 euro kostende (excl. belastingen uiteraard) Rocket ligt op 370 km/u. De V12 perst er in totaal 800 pk uit en het koppel is gelimiteerd tot 1.100 Nm. Het persbericht ontbreekt nog, maar zal overmorgen wereldkundig gemaakt worden. Tot die tijd kunnen we alvast genieten van deze foto’s.

Ook interessant!

  • Brabus 800 Maybach GLS zou verboden moeten worden
  • Brabus 800 Rocket Coupé is niet de coupé die je hoopt
  • De Mercedes CLS facelift is gearriveerd
  • Dit is nu de snelste SUV ter wereld!

Nieuwste artikelen

  • Heeft Ford alle interesse in Europa verloren?!
  • Deze dure Chinees verkoopt beter dan BMW en Mercedes
  • Fastned installeert snelste lader van Nederland langs de A6
  • Waarom je auto slecht start als het koud is (en wat het écht oplost)
FacebookTweetPinLinkedIn

brabus, cls, iaa-2011, Mercedes, rocket, tuning, V12

Vorig bericht: « #winning! Bentley met Hello Kitty zonnescherm
Volgend bericht: BRABUS Technology Project HYBRID »

Lees Interacties

Reacties

  1. RickB zegt

    11 september 2011 om 22:58

    Wat een geld!

    Login om te reageren
    • mout zegt

      11 september 2011 om 23:00

      @RickB: Het lijkt me de goedkoopste 800 pk sedan die er is :P

      Login om te reageren
      • RickB zegt

        11 september 2011 om 23:06

        @mout: Als je je best doet op een Audi RS6 ben je veel goedkoper uit!

        Login om te reageren
    • bigcar zegt

      11 september 2011 om 23:55

      @RickB: als ik het geld had zou ik een s600 guard halen ( dikste bepantsering, veel bodyguards, een heli en ook nog een lekker wijf), dan door richting villa,

      je weet maar nooit wie er op je zal jagen als je zoveel geld zou hebben… Aangezien de meeste de zo’n auto betalen steenrijk zijn… Denk zo’n 6,5 euroton voor deze wagen(incl. Bpm etc). Zou dan toch voor dat zelfde geld die S600 guard halen

      Login om te reageren
      • jzaero zegt

        11 september 2011 om 23:56

        @bigcar: Je bent toch sneller dan welke kogel dan ook ;) Dus het maakt niet uit

        Login om te reageren
        • bloempot zegt

          12 september 2011 om 07:08

          @jzaero: hahaha touché

          Login om te reageren
        • bigcar zegt

          13 september 2011 om 01:19

          @jzaero: tot je stil staat… Dan heb je pech…

          Login om te reageren
          • PeugeotGTI zegt

            13 september 2011 om 12:07

            @bigcar:
            Ja omdat je zonder benzine zit bijvoorbeeld

            Login om te reageren
            • bigcar zegt

              13 september 2011 om 18:35

              @PeugeotGTI: +1, precies, jij snapt het!

              Login om te reageren
  2. norge zegt

    11 september 2011 om 23:01

    Plastic fantastic uiterlijk ,mooi voor der heimat maar voor de rest van de wereld een beetje over de top?

    Login om te reageren
  3. amg77 zegt

    11 september 2011 om 23:03

    Deze instructie kost uw 1 douche minder : Heren houd uw handen voorzichtig uit uw broek en maak geen verdachte bewegingen Dit is zoo cool nan als je zon auto hebt dan ben je wel zwaar drugsdealer of professioneel dokter / manager xD

    Login om te reageren
    • erce zegt

      12 september 2011 om 11:34

      @amg77: wat?

      Login om te reageren
  4. ardalfa zegt

    11 september 2011 om 23:04

    Die laatste foto… lijkt wel alsof zijn achterwiel is afgebroken, of behoorlijk camber heeft. Behoorlijk vervormde foto lijkt me. Tuurlijk wel heerlijk dikke bak!

    Login om te reageren
  5. bosje zegt

    11 september 2011 om 23:04

    Wauw, wat doen ze dat goed zeg! Zo’n snelle auto bouwen, en dat in deze vorm gieten. Wat mij betreft een nieuwe binnenkomer op de wenslijst!

    Login om te reageren
  6. maseratiferrarilover zegt

    11 september 2011 om 23:05

    hier heb ik maar 1 woord voor: AWESOME

    Login om te reageren
  7. bigcar zegt

    11 september 2011 om 23:05

    YES!!! hij is er… ziet er iets te… hoe zal ik het zeggen .. de vorige was scherper, die vind ik leuker, deze lijkt meer schattiger (ben geen homo…), soort vrouwelijker… kijk maar naar die achterlichten:

    Login om te reageren
    • bigcar zegt

      11 september 2011 om 23:06

      @bigcar: de ouwe ziet er gevaarlijker uit, en van die nieuwe zijn die uitlaten mooier..

      Login om te reageren
    • jzaero zegt

      11 september 2011 om 23:06

      @bigcar: De vorige was bruut, gewoon een stoere auto, de nieuwe is meer sierlijk, wat bij een auto van dit type wel past.

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        11 september 2011 om 23:11

        @jzaero: het is te …’vrouwelijk’..

        Login om te reageren
      • bigcar zegt

        11 september 2011 om 23:12

        @jzaero: kep zojuist het woord gevonden waar ik naar zocht: elegant.

        de achterkant van deze wagen is gewoon te elegant!

        Login om te reageren
        • jzaero zegt

          11 september 2011 om 23:19

          @bigcar: Haha, dat kan ;) Ik vind hem erg mooi, aantal keer in het echt gezien, ook met AMG spul eromheen en dan ziet hij er beeldig uit. Elegantie mag wel bij een coupe-achtige. De oude was echter elegant en stoer tegelijk ;)

          Login om te reageren
          • bigcar zegt

            11 september 2011 om 23:48

            @jzaero: de voorkant van de nieuwe is gewoon vet gevaarlijk, de achterkant is gewoon te vrouwelijk ( zeg maar op de vrouwelijke manier elegant..) de uitlaten vind ik overigens beter ogen, dat rechthoekige is gewoon mijn smaak :)

            Login om te reageren
          • bigcar zegt

            12 september 2011 om 08:23

            @jzaero: de achterkant van de nieuwe is te elegant in de zin van egaal –) te rond, te gestroomlijnd..

            Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      12 september 2011 om 19:27

      @bigcar: dat noemen we japans ;)

      Login om te reageren
      • bigcar zegt

        13 september 2011 om 01:20

        @maxx1: hoe je het ook noemen wil, denk dat iedereen wel snapt wat ik bedoel.. :)

        Login om te reageren
  8. jzaero zegt

    11 september 2011 om 23:05

    De Gpower M5 Hurricane RS heeft toch een record van 372km/u?

    Login om te reageren
    • maseratiferrarilover zegt

      11 september 2011 om 23:06

      @jzaero: ja maar BMW boeit niet

      Login om te reageren
      • jzaero zegt

        11 september 2011 om 23:08

        @maseratiferrarilover: Leg eens uit mijn beste onnodige moddergooier? Vorige keer was je ook al zo bij de Maserati’s bezig. Beetje gefrustreerd? Of kan je echt niet met argumenten komen, naast het uitschelden van mensen (in vorige topics).

        Login om te reageren
        • maseratiferrarilover zegt

          11 september 2011 om 23:11

          @jzaero: ohla iemand is op zijn kilometersange tenen getrapt. Mijn beste heer, ik doe gwn maar wat onnozel, “zwanzen” noemen ze dat, iets dat ge dus ni te serieus moet nemen, en gefrustreerd, ALLESBEHALVE maat

          Login om te reageren
          • jzaero zegt

            11 september 2011 om 23:16

            @maseratiferrarilover: Kan je ook normaal typen? En nee hoor, ik houd namelijk veel van Maseratis dus ik deel toch wel een mening met jou, alleen ik vind jou manier van overbrengen van meningen gewoon kortweg nikszeggend. Van mij mag je best BMW haten, dat doet mij niets want ik geniet van mijn eigen rides als, daar deel jij niet aan mee. Wat ik wel vind is dat je best wel even mag uitleggen waarom.

            Login om te reageren
            • maseratiferrarilover zegt

              11 september 2011 om 23:23

              @jzaero: ja dat ik zeker meneer. Maar, in tegenstelling tot wat u denkt, ik haat BMW niet, ik bewonder de ingenieurs van BMW ze levere namelijk geweldig werk, ik hou gewoon niet zo van hun styling en uitsraling. Maar ik ben wel tevreden dat we het eens zijn over Maserati, das NICE. maar
              Ik geef u 100% gelijk over mijn
              Manier van overbrengen

              Login om te reageren
              • jzaero zegt

                11 september 2011 om 23:49

                @maseratiferrarilover: Dank u, mogen wij nog lang genieten van Maserati’s dan en het is nu duidelijk waarom je zo reageert dus zal er niet teveel van aantrekken bij de volgende comments.

      • cisn zegt

        11 september 2011 om 23:19

        @maseratiferrarilover: thehe, droog!!

        Login om te reageren
        • maseratiferrarilover zegt

          11 september 2011 om 23:20

          @cisn: heb ik gelijk of heb ik gelijk?

          Login om te reageren
          • SimonMc zegt

            11 september 2011 om 23:45

            @maseratiferrarilover: zeg aub niet “heb ik gelijk of heb ik gelijk”, doet me altijd terugdenken aan een zeer irritant personage in een bepaalde serie :S

            Login om te reageren
  9. Benz65 zegt

    11 september 2011 om 23:07

    Wat een zieke auto!

    Login om te reageren
  10. Benz65 zegt

    11 september 2011 om 23:07

    gegaan = gedaan ofnie?

    Login om te reageren
    • maseratiferrarilover zegt

      11 september 2011 om 23:08

      @Benz65: hoogstwrs

      Login om te reageren
  11. amg77 zegt

    11 september 2011 om 23:09

    Bmw is niks vergeleken met dit. Dit is BRABUS powerrrrr!! Hier kan je niet tegen op

    Login om te reageren
    • maseratiferrarilover zegt

      11 september 2011 om 23:12

      @amg77: CHECK

      Login om te reageren
      • amg77 zegt

        11 september 2011 om 23:15

        @maseratiferrarilover: jij begrijpt me

        Login om te reageren
        • maseratiferrarilover zegt

          11 september 2011 om 23:19

          @amg77: altijd aangenaam niet waar?

          Login om te reageren
          • amg77 zegt

            11 september 2011 om 23:22

            @maseratiferrarilover: jazeker :D

            Login om te reageren
            • maseratiferrarilover zegt

              11 september 2011 om 23:24

              @amg77: hha awesome ?

              Login om te reageren
    • jzaero zegt

      11 september 2011 om 23:17

      @amg77: Toch, in feitelijke aspecten is de BMW sneller dan de 370 die hier staat geclaimed, al gaat de Brabus bij een officiële recordpoging er vast overheen.

      Login om te reageren
      • amg77 zegt

        11 september 2011 om 23:25

        @jzaero: sneller of niet rijd jij maar in de brabus en daarna in de beamer dan zal je heel snel zien wat beter is check this: speed = bmw , speed luxe fun = mercedes benz

        Login om te reageren
        • maseratiferrarilover zegt

          11 september 2011 om 23:27

          @amg77: I couldn’t agree more mate

          Login om te reageren
        • SimonMc zegt

          11 september 2011 om 23:46

          @amg77: *Bimmer

          Login om te reageren
        • jzaero zegt

          11 september 2011 om 23:48

          @amg77: Could be, ik heb in allebei de merken gereden, beide zijn verschillend op hun eigen manier. Juist bij deze twee merken heb ik geen duidelijke scheidingslijn, die ik bijvoorbeeld van deze twee merken ten opzichte van Audi wel heb. Ik vind Merc en BMW allebei wel mooi. De eerste auto waar ik in zat was een Mercedes E klasse, maar ben opgegroeid met BMW’s. Ik heb geen Brabus Rocket voorlopig, dus ik houd het voorlopig bij oordelen naar ervaring en feitelijke aspecten.

          Login om te reageren
  12. 560pkferrari zegt

    11 september 2011 om 23:17

    Jammer van dat spoilertje, maar voor de rest: HEBBEN!!!

    Login om te reageren
  13. jzaero zegt

    11 september 2011 om 23:22

    OT: Spoiler mag wat mij betreft wel weg, voor de rest een zeer geslaagde auto. Toen de eerste CLS uitkwam, zag ik hem voor het eerst als modelauto. Toen wist ik al dat deze auto een succes zou worden en dat wordt de nieuwe ongetwijfeld ook, ik wil hem ook!

    Login om te reageren
  14. trisx zegt

    11 september 2011 om 23:22

    Beauty van een wagen

    Login om te reageren
  15. Romen zegt

    11 september 2011 om 23:27

    bruut

    Login om te reageren
  16. PiK zegt

    11 september 2011 om 23:37

    De eerste CLS blijft het mooist. Dus ook van voor de facelift. Jammer dat de motoren van de eerste types zo langzaam zijn. Een CLS 500 met V8 met 225 kW is echt niet voorruit te branden. En de 55 AMG vind ik qua styling te.

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      11 september 2011 om 23:50

      @PiK: LOL, 0-100 in 6,1 is niet vooruit te branden dus? Met welk racemachien rijdt u als ik vragen mag?

      Login om te reageren
    • jzaero zegt

      12 september 2011 om 00:05

      @PiK: Rijd je dagelijks in een Ferrari Enzo ofzo?

      Login om te reageren
      • SimonMc zegt

        12 september 2011 om 00:25

        @jzaero: Waarschijnlijk in een Polo Bluemotion ofzo XD

        Login om te reageren
  17. kimi100 zegt

    11 september 2011 om 23:38

    Eigenlijk hoort ie wel mat zwart he!

    Login om te reageren
  18. Dev zegt

    11 september 2011 om 23:39

    Ben toch wel benieuwd naar de testruns, want de standaard CLS schijnt een hele lage drag-coëfficient te hebben. Brabus heeft nog een aantal wijzigingen aangebracht dus dat moet wel hard gaan. Spoilertje mocht wegblijven van me maar wellicht is het nodig, I dunno.

    Login om te reageren
  19. amg77 zegt

    11 september 2011 om 23:40

    Het stuur blijft gewoon mooi het interieur is altijd mooi bij mercedes oh ja over de spoiler dat is voor de downforce kon stijlvoller maar het kan nog veranderd worden. Het zijn tenslotte alleen foto’s hoop op meer volgende week

    Login om te reageren
  20. TDI-goeroe zegt

    11 september 2011 om 23:44

    leuk, dattie een top van 370 rijdt. Ik denk dat weinig eigenaren dat ooit gaan halen.

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      12 september 2011 om 00:06

      @TDI-goeroe: Het gaat vaak bij een hoge topsnelheid ook niet hoe hoog deze is, maar hoe snel deze auto op hoogst illegale snelheden komt. 320km/u is voor veel auto’s het uiterste, maar deze auto komt daar binnen no time op.

      Login om te reageren
  21. Ram-G-maN zegt

    11 september 2011 om 23:47

    Wat een vernuftige multifuntionele grill! Je krijgt maar liefst vier postvakjes geïntegreerd aan de voorzijde. Wel zo handig om je blauwe brieven, liefdes brieven, ik-heb-wat-te-compenseren-club-lidmaatschap brieven en brieven van het CJIB te sorteren! :? Er bestaan subtielere oplossingen om het blok van voldoende koude lucht te voorzien.

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      12 september 2011 om 00:23

      @AutomotiveDesigner: Dit is een standaard grill (of het oogt in ieder geval hetzelfde), bijna dezelfde als die op de CLS63 AMG zit. Ik vind het juist strak ogen.

      Login om te reageren
      • Ram-G-maN zegt

        12 september 2011 om 11:01

        @jzaero: Ik had het over hetgeen wat vlak boven de grill bevindt. Verwarring zaaiende woordkeuze van mij. Ik hoop dat je nu wel die openingen ziet. ;)

        Login om te reageren
        • laurensl zegt

          12 september 2011 om 12:58

          @AutomotiveDesigner: Porche heeft toch ook die openingen.

          En ik denk dat subtiliteit niet in het woordenboek van Brabus staat.

          Login om te reageren
        • jzaero zegt

          12 september 2011 om 18:46

          @AutomotiveDesigner: Oh op die manier, ja ik keek op ook op mijn iPhone en had niet ingezoomed, maar inderdaad zijn wel aparte gleuven.

          Login om te reageren
  22. 993turbo zegt

    11 september 2011 om 23:49

    Doelloos apparaat. Zou zoiets echt nooit van m’n hele leven kopen. Wat moet je er in vredesnaam mee? Voor die prijs kan je zoveel andere auto’s kopen die mij veel leuker lijken dan dit. Kan aan mij liggen heur…

    Login om te reageren
  23. Jantje_555 zegt

    12 september 2011 om 00:18

    wil wil er nu een auto kopen voor dat geld en dan nog met een begrenzing op de newtonmeters zitten…dat zou er van mij direct uit moeten, alles of niets!

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      12 september 2011 om 00:21

      @Jantje_555: Die begrenzing zit er niets voor niets. De versnellingsbakken kunnen gewoon dit koppel niet aan op lang termijn. Als je weet wat koppel inhoudt, dan weet je hoeveel 1100Nm is. Dat is alsof jij een stok van 1 meter vasthoudt en aan het uiteinde 110kg hangt. Een gemiddelde auto heeft slechts 100-200Nm.

      Login om te reageren
      • SimonMc zegt

        12 september 2011 om 00:37

        @jzaero: Dat gemiddelde mag wel wat naar omhoog. Ik weet het percentage van auto’s met diesel in Nederland niet, maar in België zijn bijna 80% van de nieuw verkochte auto’s diesels, en een Golf VI 1,6 TDI met 90 pk, heeft al 230 Nm koppel. Ga je naar een middenklasser, bv een Audi A4, dan heeft de instapdiesel reeds 290 Nm koppel.

        Bij ons rijdt de Citroën C3 veelvuldig rond, en de dieselversie daarvan heeft 160 Nm koppel.

        Misschien dat in Nederland veel meer benzines rondrijden dan hier?

        Login om te reageren
        • jzaero zegt

          12 september 2011 om 08:17

          @SimonMc: nee dat niet, maar goed en diesel heeft dan een veel kleiner pk op Nm verhouding wat een heel ander karakter geeft, aangezien we met een benzie vergelijken (en ik vaak ook alleen benzine rijd) is het logischer in dit geval een benzine te nemen als voorbeeld.

          Login om te reageren
  24. efendice zegt

    12 september 2011 om 00:22

    oke hoe mooi die ook is hoe snel die ook is toch is deze auto is in mij ogen echt geen 429000 waard.

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      12 september 2011 om 00:41

      @efendice: Nee, dat vind ik nu ook wel astronomisch veel, maar in tegenstelling tot meeste bedrijven die zo’n vermogens bereiken, is dit niet simpelweg door wat onderdelen erop te schroeven.

      Bijna alles wat onder de kap zit, en ook al hetgene wat de wielen in het algemeen aandrijft, is van Brabus. De motor is een met de hand gemaakte 6,3 liter V12…van Brabus, dus niet zomaar een opgeboord motortje van Mercedes.

      Het blijft erg veel geld, maar zelf met deze vermogens, blijken die Brabussen goed te scoren op betrouwbaarheid.
      Veel geld dus, maar je krijgt er wat voor terug.

      Login om te reageren
      • SimonMc zegt

        12 september 2011 om 00:45

        @SimonMc: *6,2 liter V12 eigenlijk ( Die Duitse afrondingen ook altijd verdammt noch mal ).

        Login om te reageren
      • jzaero zegt

        12 september 2011 om 08:20

        @SimonMc: ze hebben wel nagedacht over de koppellimieten ook, dat is puur gedaan voor de betrouwbaarheid. En zeg nou zelf? Wie heeft er niet genoeg aan 1100Nm achter een sedan haha, kan je een flinke sleurhut mee kapot rijden.

        Login om te reageren
  25. highperformance zegt

    12 september 2011 om 00:33

    Wat mij betreft blijft het tjoening, net als G-Power. Uberoverthetopdikkeopzichtige bakken… ik heb er niets mee. Doe mij dan maar een “gewone” AMG CLS, geld dat ik over hou schenk ik aan natuurmonumenten als compensatie voor het gat dat ik in de ozon brand… ;-)

    Login om te reageren
  26. xilver zegt

    12 september 2011 om 02:18

    Elke creatie dat Brabus maakt is gewoon goed… op dat smartgedrochtje na. Die lui blijven monsterlijke wagens tevoorschijn toveren!

    Login om te reageren
  27. torana zegt

    12 september 2011 om 03:00

    ik krijg toch wel een gratis trekhaakkie voor de vouwwagen hoop ik? want na dit autootje heb ik komend jaar geen geld meer over voor een hotel vrees ik ;)

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      12 september 2011 om 03:22

      @torana: En jij wil nog in een vouwwagen slapen? Met zo’n monster in bezit :mrgreen:

      Login om te reageren
      • torana zegt

        12 september 2011 om 04:05

        @xilver: sja, ik heb nog maar 430000 in mijn spaarvarkentje zitten, 150 euris voor benzine om de dichtsbijzijnde camping te bereiken en hetzelfde bedrag om weer thuis te komen en dan zijn er nog maar 700 over… ik weet het, een grote stacaravan met goudkleurige wieldoppen past er beter bij maar da gaat um nie worre nie voor die centen :-P

        Login om te reageren
        • baasbas zegt

          12 september 2011 om 14:34

          @torana: Hang je een stacaravan erachter. Maakt niet uit of die wielen heeft…

          …of ingemetseld staat…

          :)

          Login om te reageren
  28. The360box zegt

    12 september 2011 om 07:41

    DIe velgen en spoiler doen hem niet, ik vnod deze velgen altijd een beetje te, je hbet er ook suptielere versies van.

    Login om te reageren
    • stihl zegt

      12 september 2011 om 08:01

      @The360box: “Deze velgen en spoiler doen het hem niet. Ik vind deze velgen een beetje te, je hebt er ook subtielere versies van.”

      Login om te reageren
  29. Jochen zegt

    12 september 2011 om 08:04

    vond deze toch mooier :

    In bovenstaande IWC hangt trouwens echt een V12.

    Login om te reageren
    • Barnato zegt

      12 september 2011 om 08:28

      @Jochen: Inderdaad stuk subtieler. Die air rams voor op, de grote B logo en spoiler zijn iets te veel van het goede. Dan maar een 750pk versie ofzo die niet zo opzichtig is.

      Login om te reageren
    • maxx1 zegt

      12 september 2011 om 19:29

      @Jochen: iwc was alleen in de cls 55 amg te verkrijgen. met de 5.5 l v8. kan niet geloven dat dit zo uit de fabriek gerolt is.

      Login om te reageren
  30. rstyled zegt

    12 september 2011 om 08:18

    Het enige sutiele aan deze auto lijkt het interieur te zijn..

    Login om te reageren
  31. Dimglor zegt

    12 september 2011 om 08:40

    Typfoutje? We hadden het al een beetje verwacht en Brabus heeft het inderdaad *gegaan* (gedaan waarschijnlijk ;-) )
    Verder vind ik deze echt prachtig…. Mooie velgen, leuke kleur, mooie voorbumper, mooie achterbumper met dikke uitlaten….. maar dat spoilertje is er toch iets te veel aan…. Alsook die grille met die enorme B van voor is niet echt subtiel…

    Login om te reageren
  32. Pica zegt

    12 september 2011 om 08:41

    Achterspoiler vervangen door spoilerlip en dan is ie af.

    Login om te reageren
    • highperformance zegt

      12 september 2011 om 08:44

      @Pica: Mwah, dan ook die B in de neus voor een ster en de gaten boven de gril er af, dan begint het ergens op te lijken.

      Login om te reageren
  33. W115 zegt

    12 september 2011 om 09:27

    Ziet eruit als een trein, brabus expres

    Login om te reageren
  34. baasbas zegt

    12 september 2011 om 10:54

    Perfecte stadsauto!

    (London city met arabische platen)

    Login om te reageren
  35. lowlow zegt

    12 september 2011 om 12:49

    Klopt, achterspoiler mag iets discreter want past niet op dit soort wagen. Maar verder één van de heerlijkste wagens die er zijn! En ja, exclusiviteit en handenarbeid heeft nu eenmaal zijn prijs, elke euro waard.
    Daar kan BMW M toch wel een puntje aan zuigen.

    Login om te reageren
  36. 406_v6 zegt

    12 september 2011 om 14:20

    Ik zeg “Sacha kom er maar in met je rijtest” !! :mrgreen:

    Login om te reageren
  37. dennisr zegt

    12 september 2011 om 16:41

    had opzich wel wat subtieler gemogen, maar toch wel een geweldig ding.. beetje duur dat wel..
    Maar mooi om te zien dat er ook nog echte auto’s gemaakt worden, V12! :D

    Login om te reageren
  38. trolle zegt

    12 september 2011 om 18:30

    qua uitzicht hadk toch liever de vorige rocket
    maar daar zal ook wel voldoen ;)

    Login om te reageren
    • trolle zegt

      12 september 2011 om 18:31

      @trolle: daar = deze

      Login om te reageren
  39. maxx1 zegt

    12 september 2011 om 19:28

    bloedlelijk! hoe kun je dat ding zo verpesten. met dat ontiegelijk lelijke brabus logo voorop

    Login om te reageren
  40. benenwagen zegt

    12 september 2011 om 19:37

    chicky, mag ik je rijden? :P

    Login om te reageren
  41. maxx1 zegt

    12 september 2011 om 19:49

    @sacha-prins wat vind jij hier nou van? als AMG liefhebber ben ik ernstig benieuwd hoe jij tegen zulk soort onderhanden genomen auto’s denkt.

    Login om te reageren
  42. theblackdude zegt

    12 september 2011 om 20:25

    hoop geld voor een hoop pk geweld. ding ziet er bruut uit. maar voor al dat geld heb je toch een GTR, ZR-1,911 turbo en een R8 samen ongv.

    Login om te reageren
  43. PiK zegt

    13 september 2011 om 00:28

    @SimonMc @jzaero was niet als opscheppen bedoeld. Dagelijks geen enzo, maar ook zeker geen Polo BM, maar dat terzijde, niet relevant. Als het al zo is dat een CLS 500 (oude 500 motor met ‘maar’ 306pk) 6,1 seconden aan de honderd zit, een jaar na zijn introductie maakte de nu welbekende 350 CGI (toen met 292 PK, nu zelfs evenveel als de oude V8, 306 dus) zijn debuut. Maar ik doelde met ‘niet voorruit te branden’ dus op de eerste V8. Zijn opvolger met bijna 400 doet het qua snelheidsbeleving 3x zo goed als zijn broer!

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      13 september 2011 om 09:18

      @PiK: Zo kan je het natuurlijk niet interpreteren, want dat blok heeft ook nog een geluid natuurlijk, met een andere demper heb je echt een bruut dik geluid en je merkt nauwelijks het verschil met die V6.

      Login om te reageren
  44. bigcar zegt

    13 september 2011 om 01:21

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  45. PiK zegt

    13 september 2011 om 11:14

    @jzaero als je een andere demper onder een Mercedes wilt plaatsen ga ik niet eens met je in discussie.

    Login om te reageren
    • jzaero zegt

      13 september 2011 om 14:11

      @PiK: Je hebt ook een reply knop pik.. Waarom reageer je uberhaupt op dit artikel dan waar het gaat om tuning enzovoorts. Ik zou het niet erg vinden om een AMG uitlaat traject eronder te zetten aangezien de CLS500 vrij tam klinkt.

      Login om te reageren
  46. gtrpauperbak zegt

    13 september 2011 om 23:02

    Wat een apparaat, heb ik liever dan een A7 aangezien daar niet een volslagen doorgedraaide versie van is, dit hoort bij de hebbedingetjes ?

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North