• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Caractere RR Evoque: tuning op z’n Belgisch

Auteur: Author, gepost 7 juli 2014 om 22:04 – 13 Reacties

Afbeelding Caractere RR Evoque: tuning op z’n BelgischAfbeelding Caractere RR Evoque: tuning op z’n BelgischAfbeelding Caractere RR Evoque: tuning op z’n BelgischAfbeelding Caractere RR Evoque: tuning op z’n BelgischAfbeelding Caractere RR Evoque: tuning op z’n BelgischAfbeelding Caractere RR Evoque: tuning op z’n BelgischAfbeelding Caractere RR Evoque: tuning op z’n BelgischAfbeelding Caractere RR Evoque: tuning op z’n Belgisch

Caractere RR Evoque
Jazeker, in het land van Manneken Pis weten ze wel hoe je de kleinste Range Rover aanpakt.

De bodykit geeft de Evoque een agressiever uiterlijk en de velgen (beschikbaar in 20, 21 en 22 inch) maken het plaatje af. De rims staan deze SUV bovendien beter dan op de 911 cabrio waar de Belgen eerder aan sleutelden.

Wat mij betreft zijn de, nog redelijk ingetogen, aanpassingen goed gelukt. Ze maken het karretje net effe wat stoerder, zonder dat het meteen een ordinaire verzameling tupperware wordt. Prijzen van de bodykit en velgen heeft Caractere nog niet bekend gemaakt.

Ook interessant!

  • Range Rover Evoque P300e rijtest
    Range Rover Evoque P300e rijtest
  • Video: Carwash sloopt Range Rover
  • Range Rover Evoque met 300 pk nu extra sportief
  • Range Rover Evoque PHEV, verrassend betaalbare AWD krachtpatser

Nieuwste artikelen

  • Deze Porsche op Marktplaats is in vier jaar zestig procent afgeschreven
  • Lijst F1 coureurs 2025: wie vonden wij na Verstappen de beste?
  • BMW heeft voor iedere Nederlander een 3-Serie gemaakt
  • Mathieu van der Poel klaar voor het veldrijden met zijn Lamborghini Sterrato
FacebookTweetPinLinkedIn

caractere, evoque, Land Rover, range-rover, tuning

Vorig bericht: « Video: Kimi Räikkönen wint grasmaaierrace
Volgend bericht: Gespot: Nederlandse Pimpreza-combo »

Lees Interacties

Reacties

  1. mashell zegt

    7 juli 2014 om 22:15

    De grote wielen en de verlaging laten het SUV effect (hoog en stoer) verloren gaan, nu is het effectief gewoon een gewone 3 deurs hatchback. Lijkt me niet de bedoeling.

    Login om te reageren
  2. patab zegt

    7 juli 2014 om 22:25

    Typisch.
    Veel te grote velgen eronder, verlagen en dan roepen dat tunen een kunst is.

    Login om te reageren
  3. faalhaas zegt

    7 juli 2014 om 22:26

    Met extra Amai!

    Login om te reageren
  4. gecko75 zegt

    7 juli 2014 om 22:50

    Deze is echt stukken beter dan dat lelijke ding van larte design

    Login om te reageren
  5. oranje123456789 zegt

    7 juli 2014 om 22:57

    Hmm, een beetje verlaging inderdaad, zit er ook een motorupgrade bij? De velgen zou ik in het echt moeten zien hoe het zit …

    Login om te reageren
  6. m00s zegt

    7 juli 2014 om 23:05

    Waarom zitten er hele grote Mini velgen onder een RR? Verder best geslaagd.

    Login om te reageren
  7. lowlow zegt

    7 juli 2014 om 23:15

    Ik vind de opsmuk bijzonder geslaagd!
    De standaard versie heeft een hoog net-niet gehalte en dit maakt veel goed, wegens nog vrij subtiel. Voor mij is 20″ voldoende, zo’n auto koop je niet om rond gestuiterd te worden in je stoel

    Login om te reageren
  8. koenigseggccxr zegt

    7 juli 2014 om 23:26

    Mooie wagen maar geen SUV meer jammer dt de mistlampen zo lelijk gemaak en gezet is en achter de koplampen heb je de wielgeholtes das niet zo mooi

    Login om te reageren
    • osmo zegt

      8 juli 2014 om 08:15

      @koenigseggccxr: Ik zou er eerder op gokken dat dat DRL zijn en geen mistlichten.

      Login om te reageren
  9. Marijn90 zegt

    8 juli 2014 om 00:47

    Ik vind m in het wit toch wel gaaf hoor. Niet te overdreven, velgen ben ik alleen nog niet over uit.

    Login om te reageren
  10. gregorius zegt

    8 juli 2014 om 08:01

    Grote velgen, verlagen en iets meer plastic. Ook al maakt t m beter, is dit alleen uiterlijke tuning. Ach; het is wat de koper wil.
    Ik vind t nog steeds niets; die RR Evoque; het mooiste aan de auto is de naam.

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      8 juli 2014 om 08:25

      @gregorius: nou het interieur is dankzij (of ondanks) de bemoeienissen van mevrouw Beckham een van de mooiste op de markt.

      Login om te reageren
      • gregorius zegt

        8 juli 2014 om 08:46

        @mashell: ik heb nog altijd geen artikel kunnen vinden dat anorexia-model echt iets heeft gedaan dan ‘Ok / moet beter’ gezegd. Het is nog altijd een Land Rover interieur (toch niet de mooiste naar mijn mening). Zo vind ik de XJ en XF veel beter geslaagd: en dat zonder de ‘input’ van dat scharminkel.
        Ik hoop dat ze een keer wordt aangeklaagd door ouders die een anorexic dochter hebben; want zo loopt gewoon een gevaarlijke ziekte te promoten.

        Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North