• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Citroen C-Métisse in Parijs

Auteur: autoblogger, gepost 28 september 2006 om 14:54 – 41 Reacties

Citroen C-Metisse


De C-Métisse is eindelijk weer een leuke Citroen, hopen dus dat deze ooit in productie gaat. De C6 is sowieso zwaar aan vervanging toe…

Citroen C-Metisse
Citroen C-Metisse
Citroen C-Metisse
Citroen C-Metisse
Citroen C-Metisse

Ook interessant!

  • Video - Citroën C5 doet Adriaan van Bassie na
  • Video: Nederlandse Citroën C1 is pure driewieler
  • Nieuwe Citroën C5
    Nieuwe Citroën C5 wordt weer briljant Frans
  • Dit kost het nieuwe topmodel van Citroën

Nieuwste artikelen

  • Koop deze puike Aston Martin voordat het te laat is
  • Superschattig Kevertje heeft een geweldenaar onder de kap
  • Kijk, deze moderne auto heeft geen verblindende koplampen
  • Meest ongepaste auto voor vleugje F1 krijgt een vleugje F1
FacebookTweetPinLinkedIn

Citroen, concept, Parijs-2006

Vorig bericht: « Ford iosis X in Parijs
Volgend bericht: Venturi Fetish in Parijs »

Lees Interacties

Reacties

  1. Luuk zegt

    28 september 2006 om 14:57

    Nee dankuwel hoor.

    Login om te reageren
  2. mvagusta zegt

    28 september 2006 om 15:00

    WTF…OMG….en zo nog veel meer!
    Is dit de nieuwe Batmobiel! Hahaha… Op één of andere manier vind ik hem wel super tof! Eerdere afbeeldingen was ik nog niet helemaal van te spreken, maar zo in het rood wel erg stoer hoor!
    Zo over the top dat het best mooi word! :) :) :)

    Login om te reageren
  3. Bas zegt

    28 september 2006 om 15:02

    De voor en achterkant zijn ietwat overdone, maar een mooie strakke lage lijn! Die vleugeldeuren en opvallende koelopeningen zullen het productiestadium niet halen. Zolang ze die langgerekte lijn erin laten zitten… Citroën is trouwens de laatste tijd goed bezig met z’n concepts, de Airdream is ook al zo’n mooie auto. Zit ook een speciale luchtspoiler in. Mooie auto hoor, geef hier geef hier.

    Login om te reageren
  4. mvagusta zegt

    28 september 2006 om 15:03

    Zien jullie trouwens ook wat ik zie?

    iets van Spyker?

    En het valt me op dat alle fabrikanten wel heel erg extreem gaan bij deze autoshow, is het niet?

    Login om te reageren
  5. slk55 amg zegt

    28 september 2006 om 15:08

    ziet er heel mooi uit, bij citroën zitten echt goeie ontwerpers. ze zijn altijd opzoek naar nieuwe dingen, ook deze heeft weer een heel bijzonder fraai uiterlijk. alleen die achterkant is al indrukwekkend genoeg, met dat achterraam dat helemaal met de carroserie mee buigt naar de lampen toe, en die achterlampen mer die grote luchtinlaten eronder. dit samen zorgt voor een soort grote bobblel achterop, waardoor het eigenlijk een beetje een sedan word, terwijl de auto er totaal niet uitziet als een sedan, ook de voorkant ziet er erg indrukwekkend uit, lekker breed met veel luchtinlaten en weer van die bijzondere lampen. ik kan zo nog wel even door gaan maar daar ga ik jullie niet mee vervelen. kortom een prachtig voortuitstrevend ontwerp van citroën.

    Login om te reageren
  6. Guz zegt

    28 september 2006 om 15:11

    mooie auto, deed me meteen aan de Veyron denken!
    alleen waarschijnlijk te extreem voor productie.

    Login om te reageren
  7. V_Freddy zegt

    28 september 2006 om 15:26

    Ik vind hem echt uber, helemaal als je die tweede foto ziet

    Login om te reageren
  8. BRAM zegt

    28 september 2006 om 15:28

    Ik vermoed dat de onderkant de mooiste kant is.

    Login om te reageren
  9. pb zegt

    28 september 2006 om 15:31

    dikke coupé….en dan krijgt ie een diesel met ongeveer 210 pk…(lees de autovisie er maar op na!)…tjaaa….dat schiet niet egt op!..typisch fransen…gooi er dan gelijk een v8 in! want dit is een grote wagen die, zelfs met lichtgewichtmaterialen (zal er wel niet in zitten) , veel weegt

    Login om te reageren
  10. Pipo_de_Clown zegt

    28 september 2006 om 15:34

    ja… een citroën met velg maatje 21″, carbon fiber body… laat me raden, spaceframe? voor top prestaties? vleugeldeuren! toemaar, V12 dr in… u roept, wij draaien…

    geloof je et zelf? beetje buiten de pas met deze wagen, als je em verglijkt met de rest van het modellen programma. Of ze noemen het GEEN citroën en ze komen met een nieuw Luxe merk van de PSA groep (zoals Toyota Lexus heeft gemaakt)… of hij komt niet op de markt want dat ding is zo dom als het maar zijn kan.

    Login om te reageren
  11. mvagusta zegt

    28 september 2006 om 15:38

    Maar zien jullie nou niet een stijlelementje terugkomen van de Spyker?

    Login om te reageren
  12. ]M[ zegt

    28 september 2006 om 15:53

    Ik zie wel een beetje spyker (’t is de ruit denk ik), maar wel een klèin beetje… de c6 mag van mij trouwens nog wel een jaartje blijven hoor :P… deze auto heeft veel leuks, maar die achterkant is wel erg lomp

    Login om te reageren
  13. tuning beats zegt

    28 september 2006 om 16:15

    kotsneigingen, en als het regent en je doet de deur open is je hele wagen ondergeregend. nja wat ze niet allemaal maken ts ts, blijve hange

    Login om te reageren
  14. MiuRa zegt

    28 september 2006 om 16:26

    super mooi, aleren de achterkant niet echt

    Login om te reageren
  15. Franqie zegt

    28 september 2006 om 16:35

    Uhm, de C6 is zwaar aan vervanging toe? Dat ding is net nieuw, en vind ik echt een prachtige limousine, je zal de C5 wel bedoelen die draait idd wel al een tijdje mee. Ik vind dit concept een beetje over-the-top, er klopt iets niet aan, op zich mooi vormgeving, maar de lijnen kloppen niet.

    Login om te reageren
  16. slk55 amg zegt

    28 september 2006 om 17:09

    @ mvagusta

    Wat doet jou denken aan Spyker dan? ik zie het (nog) niet.

    Login om te reageren
  17. Jerro zegt

    28 september 2006 om 18:04

    @Mvagusta: idd spyker-stijl dak, zonder stijlen voor en midden (hier ietsje) en luchtinlaat aan de zijkant met open eindje is ook spyker achtig, maar de verdere vorm absoluut niet… die is in ieder geval.. apart,
    MAAR DAT IS WAT CITROËN WIL!!!!!
    citroen wil altijd graag net weer alles anders doen dan de rest, en gelijk geef ik ze! gaaf toch!?!?!

    Login om te reageren
  18. Beire zegt

    28 september 2006 om 18:37

    2 woorden:
    super lelijk!!!!

    Login om te reageren
  19. mvagusta zegt

    28 september 2006 om 18:46

    slk 55 amg…

    Die halfronde luchtinlaat aan de zijkant! Vind ik iets wat typerend is voor Spyker en gebruikt Citroen hier ook!;
    Dat ‘stalen’ ding aan de onderkant van de zijkanten!

    Voor de rest inderdaad totaal niet, maar dat viel me toch even op!

    Login om te reageren
  20. Rick dos zegt

    28 september 2006 om 18:54

    OMG! Wat is dit voor een graf ding?

    Login om te reageren
  21. slk55 amg zegt

    28 september 2006 om 18:56

    @ mvagusta

    het viel me eerst helemaal niet op, maar nu je me er op hebt gewezen ben ik het met je eens.

    Login om te reageren
  22. Niels zegt

    28 september 2006 om 19:25

    Rick dos , Je mocht willen dat je later in zo’n graf de grond in gaat jongen. Al neem ik je niet geheel serieus meer na je opmerking dat ” De R8 een aftreksel is van de Gallardo”. Nevermind

    Login om te reageren
  23. Rick dos zegt

    28 september 2006 om 19:31

    @Niels
    Nou ik weet niet hoe het met jou zit maar ik ga liever in een grafkist de grond in….
    En voor wat betreft me niet meer serieus nemen. Ach ja, so be it ik lig er niet wakker van!

    Login om te reageren
  24. mvagusta zegt

    28 september 2006 om 20:33

    Ja toch slk55amg… Het was echt iets wat me opviel! Ik begon al te twijfelen omdat niemand reageerde, maar gelukkig heb ik een medestander gevonden!

    Login om te reageren
  25. Franqie zegt

    28 september 2006 om 20:38

    Er heeft ook nog steeds niemand C6 in C5 veranderd… ;)

    Login om te reageren
  26. autoblogger zegt

    29 september 2006 om 00:04

    @Franqie: moet ik het uit gaan leggen? …

    Login om te reageren
  27. Mr. R zegt

    29 september 2006 om 00:10

    Wat een schitterende bak! De C6 is nog steeds veel te behoudend, deze C-Métisse is het betere werk. Citroën zou pas echt Citroën zijn als dit op de markt zou verschijnen.

    Login om te reageren
  28. CSL zegt

    29 september 2006 om 00:16

    wat een super lelijk ding!

    Login om te reageren
  29. Citrofiel zegt

    29 september 2006 om 17:49

    Zeker weer onderscheidend van Citroën, maar eerlijk gezegd vind ik de achterkant helemaal niets. De voorkant is wat mij betreft zijn sterkste punt.

    Login om te reageren
  30. Frank zegt

    2 oktober 2006 om 12:29

    Ik vind de voorkant erg cool. Ook de nieuwe manier waarop het logo erin verwerkt is.

    Login om te reageren
  31. localhost zegt

    29 oktober 2006 om 13:07

    Ziet er mooi uit hoor. Wel die deuren vervangen voor één normale.

    Login om te reageren
  32. sabberjoch zegt

    31 oktober 2006 om 20:52

    WTF

    Login om te reageren
  33. renault freak zegt

    14 november 2006 om 21:31

    lelijker kan niet sorry, als dit rond gaat rijden op de europese wegen weet ik het ook niet meer…. renault met de nepta was beter gelukt

    Login om te reageren
  34. Johan zegt

    1 december 2006 om 23:04

    Elke “gewone” wagen van Citroën geeft al een hele boel problemen…
    Ik zou dan niet willen gezien worden in een “exclusieve” van Citroën ergen aan de kant van een een autosnelweg…

    Login om te reageren
  35. B.B. zegt

    9 maart 2007 om 11:09

    Prachtig gewoon, en duidelijk Citroën !!
    Altijd laag en mooie voor en achterkant, ik ben dan ook bevooroordeeld.
    Heb altijd Citroën gereden vanaf 1979 tot de zx aan toe .Daarna niet meer ,maar deze zou ik wel willen hebben hoor !!
    Misschien word ik wel weer Citrofiel door dit model , als hij op de markt komt natuurlijk !?
    Zou hem graag een keer in het echt zien , weet iemand of dit model op de autorai te zien zal zijn??

    Login om te reageren
  36. Robin zegt

    18 maart 2007 om 21:33

    ja nou sorry hooor maar dit is wel een vet coole auto. hoewel ik hem liever in zwart zilver heb. en dan wil ik hem ook nog wel als grafkist. in stijl tenonder teminste XD maar goed das mijn mening
    Gothic zijn rules :D

    gr Robin

    Login om te reageren
  37. Maxim zegt

    30 maart 2007 om 19:41

    Ja deze komt op de autorai
    Jamer dat deze nooit in productie komt
    Wel logisch er zit veel te veel onderhoud aan verbonden

    Login om te reageren
  38. autoraiiiiiii zegt

    11 april 2007 om 21:20

    ik vind hem echt mooi maar die achterkant spreekt me niet aan

    Login om te reageren
  39. VivelaFRANCE zegt

    24 juni 2007 om 20:56

    Mooi! Maar misschien iets te spotief? De C6 bevalt mij in eder geval meer!

    Login om te reageren
  40. J. Stienstra zegt

    16 december 2007 om 23:42

    Gaaf!! Hybride.. en 10000000x beter dan alle andere hybride-automobielen tot nu toe..

    Login om te reageren
  41. Sven zegt

    18 juli 2009 om 21:52

    ik weet nie waarom citroen zon spannende concepts weet klaar te stomen, en er dan nog in slaagt de lelijkste interieurs en de minst spannende hokken op de weg los te laten, waar is de tijd van de ds en de geit. ongewijzigd in productie nemen aub!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North