• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Citroën GT Concept in Parijs

Auteur: autoblogger, gepost 3 oktober 2008 om 11:58 – 30 Reacties

Citroen GT Concept staat hierachter


Over de productiemodellen van Citroën lopen de meningen erg uiteen, maar ze maken altijd zeer strakke conceptcars. In Parijs staat deze Citroën GT Concept met beursbabe. Waarbij we de term “beursbabe” redelijk ruim interpreteren.

Anyway, deze auto is vooral belangrijk voor gamers. Je kunt em namelijk rijden in het populaire racespel Gran Turismo 5. Is dit nu wat ze verstaan onder “product placement”?


Ook interessant!

  • releasedatum Gran Turismo 7
    Releasedatum Gran Turismo 7 en officiële beelden!
  • Genesis X Concept is woestaantrekkelijk
  • GR Yaris enorm succes
    Helaas, gamers: Gran Turismo 7 is uitgesteld
  • Video - Citroën C5 doet Adriaan van Bassie na

Nieuwste artikelen

  • Scoor deze ‘vergeten’ Saab op Marktplaats
  • Peugeot komt met meer GTI’s én goed nieuws
  • Audi’s grote verwarring staat binnenkort bij jou voor de deur?
  • James Bond-klassieker wordt van A tot Z opgefrist
FacebookTweetPinLinkedIn

Citroen, concept, gran-turismo-5, gtbycitroen

Vorig bericht: « Lada Niva gewoon mee naar Parijs
Volgend bericht: Pininfarina B0 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Rayner zegt

    3 oktober 2008 om 12:02

    -edit: nee dit is geen repost-

    Login om te reageren
  2. Lappy zegt

    3 oktober 2008 om 12:03

    Waarom al die reclame?
    –edit: reisjes naar Parijs kosten geld, servers en bandbreedte ook trouwens–

    Ik kwam vroeger met grote regelmaat op autoblog, ik heb ook nog een tijd gehad dat ik veel reageerde.
    Maar ik houd het nu echt gezien op autoblog.

    Veel plezier met de reclame centen die jullie incasseren.

    Login om te reageren
  3. YK zegt

    3 oktober 2008 om 12:12

    @Lappy, TOEDELEDOKI!!! ;)

    OT: Op welke consoles komt GT5 uit?

    Login om te reageren
  4. Jandepandaman zegt

    3 oktober 2008 om 12:14

    “met beursbabe. Waarbij we de term “beursbabe” redelijk ruim interpreteren.”

    …Vertel eens…?
    Ik vind de dame op de foto’s toch nog wel aardig “babe”…?
    Kijk- Als we nou straks ook nog oude omaatjes op de beurs aan de Supercars en “Juffrouw Jannie” kantoormiepen gaan zien hangen en dát worden “beursbabes” genoemd, dan ga ik je opmerking snappen…

    ;-)

    :lol: …Oh wacht- je had het over die roodbebolde mutsen van de Nissan-stand…!
    Jaaaaa nou snap ik het!

    Login om te reageren
  5. Mcello zegt

    3 oktober 2008 om 12:20

    is t nou een soort laagvliegend vliegtuig of een auto :S?

    Login om te reageren
  6. Alwood zegt

    3 oktober 2008 om 12:20

    geweldig van Citroën dat ze deze wagen maken. Te veel ‘concepts’ zijn gewoon auto’s die over een paar maanden in de showroom staan. Echt leuk is het echter als een model een superfuturistisch model uit brengt wat tóch nooit in productie gaat. Wordt weinig meer gedaan!

    Login om te reageren
  7. guzmann zegt

    3 oktober 2008 om 12:24

    @YK: Enkel en alleen op de PS3 (natuurlijk). ;)

    Login om te reageren
  8. Emile_Benz zegt

    3 oktober 2008 om 12:28

    “met beursbabe. Waarbij we de term “beursbabe” redelijk ruim interpreteren.”

    ’t Is op zich toch wel ’n leuke dame om te zien? Alleen stond ze ergens achteraan in de rij toen GOD de borsten uitdeelde… Maar daar is plastische chirurgie voor uitgevonden…

    Login om te reageren
  9. ouwenbelg zegt

    3 oktober 2008 om 12:28

    Waarom geven ze een conceptcar altijd zo’n gigantisch lelijk interieur? Voor derest een prachtige wagen!

    Login om te reageren
  10. Scirocco zegt

    3 oktober 2008 om 12:36

    Wat heeft het voor nut om een auto te promoten die nooit zal uitkomen?
    Of een merk promoten met een autosoort die ze nooit in hun leven zullen maken?

    Login om te reageren
  11. dekster zegt

    3 oktober 2008 om 12:39

    Die stond zeker achteraan toen borsten werden uitgedeeld?

    Login om te reageren
  12. Dennis zegt

    3 oktober 2008 om 12:44

    Supermooie auto. Nu alleen hopen dat het niet alleen bij een concept auto blijft.

    Login om te reageren
  13. Frank deH zegt

    3 oktober 2008 om 12:56

    Ik dacht al dat het homofobe karakter van Autoblog zijn eerste haarscheurtjes vertoonde. Dat ze nu een kerel met een leer pak die op de foto’s naast de auto staat al “beursbabe” gingen noemen.

    Maar natuurlijk niet, het ging alleen maar over de te kleine (?) borsten van de dame op de foto’s.

    Dus even voor de duidelijkheid, alleen dames met enorme (eventuele siliconen exemplaren!) borsten voldoen aan de definitie “beursbabe” van de autoblogredactie.

    O ja, wel erg mooi die concept van Citroën. Genoeg spoilers waaraan eventuele babe’s zich kunnen vasthouden als ze op de auto liggen. Ben alleen bezorgd over de aflegmogelijkheden in het interieur voor de petjes. A ja, dan houden we die maar op tijdens het rijden.

    Login om te reageren
  14. Maarten G zegt

    3 oktober 2008 om 13:01

    Doe mij die dame maar hoor. Als ze volgens de redactie niet knap genoeg is.. Ze zal toch echt wel door een bepaalde selectie zijn gekomen, de invalshoek is gewoon ongelukkig.

    Login om te reageren
  15. MFX zegt

    3 oktober 2008 om 13:08

    LOL Ze heeft de zelfde schoenmaker als Shaquille O’Neal :D

    Login om te reageren
  16. MFX zegt

    3 oktober 2008 om 13:14

    @Frank

    Zulke jetsers heeft Aimee toch ook niet, en zij is natuurlijk wel een uber (beurs) BABE !

    O.T.
    Net als de Laguna coupe gewoon uitbrengen Citroen !!

    Login om te reageren
  17. Catch2 zegt

    3 oktober 2008 om 13:14

    Ik vind het een behoorlijke babe anders :)

    Login om te reageren
  18. kowalsk zegt

    3 oktober 2008 om 14:38

    Dat ruime geïnterpreteer staat daar omdat er ook een of ander knul/knakker rondloopt.

    De auto is niks bij de babe!

    Login om te reageren
  19. Sorcerer zegt

    3 oktober 2008 om 14:46

    Als ze maar mooie borsten heeft, groot of klein maakt dan niet zo veel uit…

    Leuke discussie wordt dit, door dat ene zinnetje :D

    Login om te reageren
  20. RenesisHP zegt

    3 oktober 2008 om 15:11

    @Frank deH.

    Yep, ik hou mijn petje wel op. :D

    De babe mag van mij ook wat ruimer bedeeld.

    De concept is weer typisch Citroën. Een beetje absurd dus. ;)

    Login om te reageren
  21. YK zegt

    3 oktober 2008 om 16:20

    Al die platte humor over de borsten van die dame zijn niet leuk. Sommigen slaan de plank volledig mis… Iedereen is ook zo oppervlakkig aan het denken hierzo… :)

    Login om te reageren
  22. Davidov zegt

    3 oktober 2008 om 18:07

    Wat is ie mooi zeg, prachtige cockpit. De achterkant vind ik alleen iets minder, misschien iets te gewaagd.

    Login om te reageren
  23. Screamer zegt

    3 oktober 2008 om 21:55

    ik denk dat ze met babe die ene heer bedoelen?
    http://www.autoblog.nl/image-gallery?file=0_Beurzen/Parijs_2008/Citroen_GT_Concept/Citroen_GT_Concept_Parijs_2008_10.JPG

    dame bij het artikel is een schoonheid
    stom gelul over tieten :S

    en de cockpit ziet er geweldig uit!

    Login om te reageren
  24. BaRa zegt

    4 oktober 2008 om 08:56

    Die dame heeft een heel mooie kaaklijn en een heel mooie jukbeenstructuur. Iets dat ze voor de rest van haar leven blijft houden. Ja, ik weet wel dat het geaccentueerd is met make-up, maar je krijgt nooit zo’n resultaat zonder de juiste ingrediënten. Dat in tegenstelling tot de moederklieren waar de verzamelde petjesbond blijkbaar zo graag aan zit de lurken. Nederland blijkt op meer dan één manier het land van de melkliefhebbers.

    Login om te reageren
  25. BaRa zegt

    4 oktober 2008 om 09:02

    Sorry, nog wat vergeten. Deze dame draagt voor zover ik kan zien geen beha (Parijs, stand van Citroën, alternatieve kleding…). Ik gok op een C-cup. Als maten van belang zijn, dan is hier weinig mis mee.

    Login om te reageren
  26. hanz zegt

    4 oktober 2008 om 09:06

    ik be niet zo;n voorstander van citroen (of franse autos in het algemeen)

    maar dit ziet er toch wel heel vet uit!
    zeer strak interieur en mooie lijnen.

    aan de achterkant een soort opstapje om je boodschappen achterin te leggen?

    Login om te reageren
  27. H zegt

    4 oktober 2008 om 14:02

    allemaal goed en wel, maar zou ze door hebben dat haar kleedje beschimmeld is.

    Login om te reageren
  28. Citrofiel zegt

    7 oktober 2008 om 22:42

    Als het nou effect heeft en door deze concept meer jeugdige mensen geïnteresseerd raken in Citroën is het geslaagd. Overigens is het Citroën-koperspubliek de laatste jaren al flink aan het verjongen.

    Login om te reageren
  29. J. Stienstra zegt

    28 december 2008 om 21:23

    Hij is gespot… check http://www.citrofans.nl/2008/12/citroen-gt-op-openbare-weg/

    Login om te reageren
  30. darren zegt

    11 juni 2010 om 16:41

    waarom zo weinig auto’s

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North