• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Clio Renault F1 Team R27

Auteur: Dennis, gepost 25 januari 2007 om 17:30 – 35 Reacties

Clio Renault F1 Team R27


Renault Sport Technologies heeft bij de presentatie van de Formule 1 team tevens de Clio Renault F1 Team R27 onthuld. De motor is gelijk aan die in Clio Sport: een 197 pk sterke 2,0 liter 4-pitter. Van buiten valt hij vooral op door zijn gele metallic lak en rode remklauwen die in fraai contrast staan met strakke de zwarte 17 inch velgen.

De gelimiteerde Clio staat op een Cup-onderstel en kreeg speciale vering voor extra sportieve rij-eigenschappen. Van binnen kun je plaatsnemen in Recaro sportstoelen. Het publiek mag in Genève kennis maken met de Clio Renault F1 Team R27.

Clio Renault F1 Team R27

Clio Renault F1 Team R27

Ook interessant!

  • Project Clio VI
    Project Clio VI voorbode nieuwe Renault Clio?
  • Niet eerder leverde een Renault Clio V6 zoveel geld op
    Niet eerder leverde een Renault Clio V6 zoveel geld op
  • Zo onsterfelijk is de Renault Clio II
  • Vooruit met die Clio V6
    Deze überdikke Renault Clio V6 kan binnenkort van jou zijn

Nieuwste artikelen

  • Video: en daarom bezuinig je niet op banden en remmen
  • Deze optie heb je nog niet eerder gezien op een Porsche
  • Koop een Brabus SLS AMG op Marktplaats
  • Gespot – Deze Ferrari 512 TR is om te smullen
FacebookTweetPinLinkedIn

clio, Renault

Vorig bericht: « Zal Jaguar ooit winstgevend zijn?
Volgend bericht: Autoblog 2007 Flashback: week 4 »

Lees Interacties

Reacties

  1. Citrofiel zegt

    25 januari 2007 om 17:37

    Zo, jullie doen er lang over dit van Autoweek te kopieren…. ;)

    -edit: Gaaaap. En waar komt die foto van de achterkant dan vandaan??
    Die kan ik op autoweek niet vinden.-

    Nu over de auto: ik vind hem er heel goed uitzien. Ik houd wel van opvallende kleuren, en die zwarte velgen contrastreren mooi en zo. Maar wat zijn de prestaties nou eigenlijk? Ik weet dat dat wordt bepaald door het aantal paardenkrachten (en Nm), maar ik kan ze niet uit mijn hoofd berekenen… ;)

    Login om te reageren
  2. Jappy zegt

    25 januari 2007 om 17:34

    Dit ziet er best goed uit! Vooral die velgen en de achter diffuser.

    Login om te reageren
  3. AuDiFrEaK zegt

    25 januari 2007 om 17:41

    wel een stoer ding met strakke velgen

    maar nog iets verlaagd zou ie nog beter zijn…:d

    Login om te reageren
  4. Leo zegt

    25 januari 2007 om 17:44

    Het is beter dan standaard.
    Voor de cups zal wel goed zitten

    Login om te reageren
  5. Djivy zegt

    25 januari 2007 om 17:46

    Als de Mégane R26 een indicatie mag zijn, dan wordt dit een te duchten concurrent.

    Begrijp wel niet geod waarom ze het chassis (dat alom geprezen wordt) aanpassen en de motor (die alom bekritiseerd wordt – of was het nu het gewicht?) onveranderd laten.

    Geen melding van een dieet, Dennis?

    Login om te reageren
  6. JINX zegt

    25 januari 2007 om 17:47

    Jammer dat die uitlaten zo verborgen zijn… En hij zal helaas snel gedateerd zijn! Maar wel een toffe kar

    Login om te reageren
  7. autoblogger zegt

    25 januari 2007 om 17:50

    @Djivy: 5 kilo en wat extra stickers… doet me inderdaad denken aan de R26 ;)

    Login om te reageren
  8. Jurrian zegt

    25 januari 2007 om 17:58

    mijn reactie vermeldde niet de getypt toelage in het daarvoor bedoelde vak.

    Login om te reageren
  9. JEEPY zegt

    25 januari 2007 om 17:58

    Ik vind de grill altijd van de RS versie van renault het mooiste

    Login om te reageren
  10. SaxoVTS zegt

    25 januari 2007 om 18:11

    Super vet! Mooi kleur(en)
    Die “difusor” blijft geniaal.

    Login om te reageren
  11. JANUS zegt

    25 januari 2007 om 18:41

    Tja……Renault hè ;-)

    Login om te reageren
  12. RickA4-1.8T zegt

    25 januari 2007 om 18:41

    Heb dit nooit een mooie auto gevonden.
    En daar veranderd deze uitvoering ook niet veel aan…

    Login om te reageren
  13. stefan zegt

    25 januari 2007 om 19:16

    Die defusor is van mazda gestolen zij kwamen er mee op de mazda 6 mps.
    En dit renault is leuk en alles,maar waar blijft die middemotor v6 nou.

    Login om te reageren
  14. slk55 amg zegt

    25 januari 2007 om 19:29

    prachtige auto… dit is toch veel mooier dan (bijvoorbeeld) een Corsa OPC. veel subtieler en niet zo schreewerig. maar toch dik en sportief. mooi opvallend kleurtje en die donkere velgen maken het natuurlijk helemaal af. ik vind het juist wel mooi dat je die dubbele uitlaat niet goed kunt zien, hij is juist erg mooi weggewerkt in de diffusor. enig minpuntje; van mij hadden ze die stickers er af mogen laten. dit is 1 van de weinige franse auto’s die ik zou willen hebben.

    Login om te reageren
  15. slk55 amg zegt

    25 januari 2007 om 19:40

    @stefan

    ik begrijp dat je een groot fan bent van japanse automerken…. maar deze diffusor lijkt totaal niet op de 6 MPS, even ter vergelijk:

    Login om te reageren
  16. Jappy zegt

    25 januari 2007 om 19:55

    @slk 55 amg: idd jah!

    Login om te reageren
  17. Quirein zegt

    25 januari 2007 om 19:56

    echt een mooie auto alleen een mooiere voor bmber met een beetje spoilers zou ook niet misstaan

    Login om te reageren
  18. stefan zegt

    25 januari 2007 om 19:57

    Ja maar de idee van een diffusor op een straat auto daar was mazda wel eerst mee.

    Login om te reageren
  19. LOWrider_NL zegt

    25 januari 2007 om 20:16

    de modena was er eerder als de mazda mp6. om maar even een voorbeeld te noemen.

    Login om te reageren
  20. stefan zegt

    25 januari 2007 om 20:20

    Die modena is niet echt standaard.

    Login om te reageren
  21. Citrofiel zegt

    25 januari 2007 om 20:26

    @ de edittende persoon; AI!! Mijn eerste edit… :( Oke, ik moet jullie gelijk geven, maar je had toch sneller een artikel kunnen plaatsen, zonder de achterkantfoto… Dat wilde ik er eigenlijk mee zeggen: Jullie reactie was laat vergeleken met andere autosites. Vandaar. (Je merkt wel dat zo’n edit me veel pijn doet, dus doe dat aub niet meer ;) )

    Login om te reageren
  22. mark zegt

    25 januari 2007 om 20:42

    Stefan een nieuwe clio v6 komt er niet. Komt nog wel een snellere versie van de clio met 4wd en turbo waarschijnlijk voor de rallysport. En daar komt ook nog een burger uitvoering van.

    Login om te reageren
  23. Rick dos zegt

    25 januari 2007 om 20:51

    Helemaal niks mis mee! Gaaf autootje!

    Login om te reageren
  24. Benny1 zegt

    25 januari 2007 om 21:55

    De clio is goed (ja rijd er zelf soms ook in ;) )

    Login om te reageren
  25. Y. zegt

    25 januari 2007 om 23:09

    Sjonnie kan tevreden zijn.

    Login om te reageren
  26. R5turbo 83 zegt

    26 januari 2007 om 10:20

    Mooie auto, had de motor wat extra power gegeven dan was de opzet compleet.

    Login om te reageren
  27. DELSPEED zegt

    4 februari 2007 om 23:04

    hed juist 14 dagen eentje bestelt

    Login om te reageren
  28. yanne zegt

    24 februari 2007 om 00:49

    en bom van een auto en voor de rest niks aan te zegge, en klaag nie over diffuser wie dat als eerst heeft ( wa boeit da nu in godsnaam jaloers dat u favo merk dat niet eerder heeft of was de reden van da gemelk?) wij hebben zo ene geplaatst onder een megane procar(raceauto voor onder de on-nuchteren:p)en dat ding werkt perfect, dus chapeau renault voor die geniale diffusor.( en ja die past onder een megane!:p)

    Login om te reageren
  29. haha zegt

    24 februari 2007 om 20:41

    tot 4000 RPM: mwah mwah gaat wel lekker 4000 toere- toerebegrenzer (zowat 8000 RPM) Bruut!

    Login om te reageren
  30. anthony zegt

    20 maart 2007 om 15:44

    -edit: daaaaaag-

    Login om te reageren
  31. Dude zegt

    10 april 2007 om 15:35

    die derde van links met zen boner…….

    ps van topgear;)

    Login om te reageren
  32. Frederik zegt

    28 april 2007 om 13:33

    Ik heb nu een maand of drie mijn Clio sport 197 ,.. en ik moet eerlijk toe geven dat ik het niet de moeite vond om te wachten op de clio TEAM. Er zit te weinig verschil tss de twee,.. zelfs geen één pk meer zit erin. En dan dat kleur? Maar toegegeven,.. het is natuurlijk nog altijd een speciale serie dat je dan in je handen hebt hé..,..

    Hoe dan ook,.. het is , zelfs in niet, TEAM versie , een beest van een auto.
    Vind hem beter dan mijn subaru Impreza Turbo die ik voordien hadt.

    Login om te reageren
  33. giacomo zegt

    16 december 2007 om 21:06

    Echt een geweldige wagen en echt redelijk uniek in Nederland er zijn voorlopig maar 7 van de R27 exemplaren verkocht kunnen er oog uit 20 komen
    ik ben gelukkig 1 van de gelukkige eigenaren van deze Klasse bak.

    Login om te reageren
  34. David zegt

    31 januari 2008 om 20:22

    heeft er eentje een boner daar:P Bij die laatste foto die ervoor staatxD

    Login om te reageren
  35. RScosworth zegt

    31 januari 2008 om 20:32

    @ giacomo
    Lucky you!!!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North