• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dakje open of dakje dicht: Aston Martin One-77

Auteur: Alwood, gepost 3 april 2010 om 09:53 – 29 Reacties

Aston Martin pr0n-77


Aston Martin heeft naar verluidt nog niks definitief besloten over een One-77 cabrio. De kans dat hij er komt is aanzienlijk, maar eerst moeten er een paar coupés de weg op. Er is al wel een leuke impressie gemaakt door Theophilus Chin, en met de zomer in optocht nu de vraag: zou je hem open of dicht kopen?

Net zoals de DB9, en V8 Vantage verliest de One-77 qua looks in ieder geval weinig (of niets!) met het verwijderen van het dak. De supercar lijkt haast een beetje subtieler over te komen met zijn stoffen kapje. Natuurlijk helpt de lichtblauwe kleur ook met het vriendelijker uiterlijk.

Nu zal een cabrio wel weer wat inleveren op rij-prestaties. Wel houdt het carbon kuipje het geheel ook zonder dak nog goed stijf. Het doet mij allemaal wat denken aan de Mercedes Mclaren SLR, en die is als cabrio ook nooit bekritiseerd om gebrekkig weggedrag. Verder kan je zeggen over cabrio’s wat je wil, je krijgt sowieso altijd veel meer mee van het blazen van de orgelpijpen. En met deze V12 klinkt dat fabelachtig lekker.

Aston Martin pr0n-77

Ook interessant!

  • Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
    Video: Aston Martin Bulldog op openbare weg gespot
  • Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
    Video: Aston Martin DBX met Mercedes zescilinder
  • Aston Martin Valkyrie is ein-de-lijk af
  • Aston Martin Vantage grille
    Aston Martin Vantage grille issue opgelost

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Een lekker gekke TVR op Nederlands kenteken
  • Audi RS6 met 1.100 pk is hypercar voor het hele gezin
  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
FacebookTweetPinLinkedIn

Aston Martin, Cabrio, one-77, photoshop

Vorig bericht: « Gekke Franse arbeiders dreigen fabriek op te blazen
Volgend bericht: Video: Volvo S60 BTCS racer in actie »

Lees Interacties

Reacties

  1. CrazyColin zegt

    3 april 2010 om 09:54

    Hardtop please!!

    Login om te reageren
  2. xayo zegt

    3 april 2010 om 09:55

    dicht. vele malen mooier dan een cabrio. En natuurlijk neemt de chassisstijfheid af.

    Login om te reageren
    • JamesBond007 zegt

      3 april 2010 om 10:28

      @xayo:
      Nee maar die versterkt wel met alle meiden die je aantrekt ;)

      Login om te reageren
  3. petrolman zegt

    3 april 2010 om 10:00

    dicht. punt.

    Login om te reageren
  4. binkie zegt

    3 april 2010 om 10:06

    Open natuurlijk. wind in je haar en gebrul in je oren :)

    Login om te reageren
  5. Rick dos zegt

    3 april 2010 om 10:07

    Godver…moet je niet alleen tussen mooi of lelijk kiezen maar ook tussen open of dicht!

    Doe eens ff niet! Raken mensen overspannen van!

    Login om te reageren
  6. lincoln zegt

    3 april 2010 om 10:18

    de kans dat ik er ooit 1 tegenkom is miniem ..
    de kans dat ik er 1 koop is miniemer ..

    de kans dat ik 2 keer kijk als er 1 langskomt is 100% ..
    open of dicht maakt dan niet uit ..
    (wat het uiteindelijke doel is) ..

    bovendien ben ik niet de accountant bij AM ..
    dus het maakt mij geen tyfus uit ..

    Login om te reageren
  7. jorden zegt

    3 april 2010 om 10:26

    Voor alle extra verstevigingen kan je in deze klasse gewoon carbon gebruiken, weinig extra gewicht en denk niet dat het weggedrag voor de normale sterveling merkbaar minder is.
    alleen is de auto een beetje duur voor een normale sterveling.

    Login om te reageren
  8. JamesBond007 zegt

    3 april 2010 om 10:26

    @ Autoblog, laatste tijd niet veel bijzonder nieuws?
    De hele week al dit soort berichten langs zien komen.

    -edit: verklaar je nader, tips en suggesties kunnen altijd opgestuurd worden-

    Login om te reageren
    • JamesBond007 zegt

      3 april 2010 om 13:21

      @JamesBond007:
      Niet slecht bedoelt hoor autoblog. Zie dat er veel artikelen worden geplaatst met de vraag welke je mooier vind of hoe het er beter uit ziet. Daarom mijn vraag of er minder auto nieuws is of dat dit gewoon voor de lol is?

      Login om te reageren
  9. Pieter zegt

    3 april 2010 om 11:05

    -edit: check & thanks!-

    Login om te reageren
  10. Power_Beauty_Soul zegt

    3 april 2010 om 11:35

    Niet slecht, maar ik hou het op een dichte versie.

    Login om te reageren
  11. Porsche_fan zegt

    3 april 2010 om 11:59

    Porsche 918 Spyder. PUNT!

    Login om te reageren
  12. Freude_am_Fahren zegt

    3 april 2010 om 12:09

    Dicht, al is de impressie best wel aantrekkelijk.

    Login om te reageren
  13. Freude_am_Fahren zegt

    3 april 2010 om 12:11

    Maar gezien ik er hoogstwaarschijnlijk nooit een zal kopen, moet ik mijn hoofd hier niet over breken.

    Login om te reageren
  14. jangroothuijse zegt

    3 april 2010 om 12:38

    DB9 verliest wel degelijk wat met het dak eraf.

    Login om te reageren
  15. Timmie zegt

    3 april 2010 om 12:50

    De coupe ziet er zeer strak uit, en deze wansmakelijke photoshop doet dat ontwerp geweld aan. Wat heeft die gast gesnoven zeg?

    Login om te reageren
  16. Bert zegt

    3 april 2010 om 12:58

    DB9 Volante is niet van carbon, dit soort auto’s is voldoende stijf om zonder bijna niets aan stijfheid toe te geven. Kijk maar naar Zonda F roadster.

    Login om te reageren
  17. Dimglor zegt

    3 april 2010 om 13:08

    Ik zou hem dicht pakken.. Dicht is ie mooier… Maar om ten volle van het geluid te genieten.. De cabrio ;)

    Login om te reageren
  18. lambo4all zegt

    3 april 2010 om 13:16

    dicht! het regent hier toch alleen maar!

    Login om te reageren
  19. Smul zegt

    3 april 2010 om 14:09

    Moeilijke keuze, maar ik denk toch dat ik hem met gesloten dak prefereer. en of je nu met gesloten of open dak rijdt, het geluid dringt overal door denk ik bij zo’n wagen ;) hoewel met open dak het een heel andere dimensie is. nja het blijft een moeilijke keuze…

    Login om te reageren
  20. Cantago zegt

    3 april 2010 om 16:25

    Toch vind ik die zware inkepingen in de zijkant de hele auto verpesten… Echt jammer!

    Login om te reageren
  21. kowalsk zegt

    3 april 2010 om 16:40

    Toch wel erg lekker op de bovenste foto…

    Login om te reageren
  22. PantheraLeo205 zegt

    3 april 2010 om 17:44

    Astons zijn open altijd mooi door die hogere achtersteven.

    Login om te reageren
  23. Jaguar1994 zegt

    3 april 2010 om 20:18

    Die luchtinlate !!! Echt prachtig

    Login om te reageren
  24. wimpie zegt

    3 april 2010 om 21:55

    open

    Login om te reageren
  25. Mr.V8 zegt

    4 april 2010 om 13:11

    ik zou dat ding uberhaupt niet kopen. zou de garage volzetten met auto’s die ik wel mooi en bijzonder vind. AM kan ik niet echt bekoren.

    Login om te reageren
  26. Rob zegt

    5 april 2010 om 18:33

    Liever dicht, maar dit is lang niet slecht. Ik ben alleen nog niet gewent aan die bizar brede wielkasten….

    Login om te reageren
  27. Toonster zegt

    6 april 2010 om 20:20

    Ik zou voor dichtgaan, al zal de gemiddelde koper deze auto vast niet vaak ’s winters rijden..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North