• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De Audi RS6 dik gemaakt door Prior Design

Auteur: Author, gepost 6 mei 2016 om 08:27 – 22 Reacties

Afbeelding De Audi RS6 dik gemaakt door Prior DesignAfbeelding De Audi RS6 dik gemaakt door Prior DesignAfbeelding De Audi RS6 dik gemaakt door Prior DesignAfbeelding De Audi RS6 dik gemaakt door Prior DesignAfbeelding De Audi RS6 dik gemaakt door Prior DesignAfbeelding De Audi RS6 dik gemaakt door Prior DesignAfbeelding De Audi RS6 dik gemaakt door Prior DesignAfbeelding De Audi RS6 dik gemaakt door Prior Design

De Audi RS6 dik gemaakt door Prior Design
Aardig lekker, maar we hebben ook wat kritiek.

Voor zover iemand daar wakker ligt natuurlijk, maar toch! Deze creatie doet ons namelijk denken aan die figuren die rond deze tijd van het jaar ineens wél vier dagen in de week in de sportschool te vinden zijn, in de hoop er over een maandje of wat (als de temperatuur stijgt en het festivalseizoen begint) weer buff en ripped bij te staan. Het idee is goed, maar je bent gewoon wat aan de late kant.

Deze RS6 is niet per se te laat (al is de Gumball-karavaan intussen al lang en breed onderweg) en toch oogt het een beetje net niet. De voorzijde is goed. Het zijaanzicht is goed. Maar zodra je de foto’s van de achterkant bekijkt, vallen de te smalle achterbanden op. Dat in combinatie met de toegenomen spoorbreedte = een gemiste kans. Kijk zelf!

Sad trombone

Prijzen heeft de optische tuner helaas niet bekendgemaakt. Wel weten we dat de 3.0 TDI naar 411 pk en 807 Nm kan worden getild. De geblazen 4.0 V8 van de RS6 wordt desgewenst opgekieteld naar een fijne 670 pk en 830 Nm. Eindelijk genoeg oempf om de Murcie LP670-4 SV een pak voor de broek te verkopen.

Ook interessant!

  • Video: Golf 3 vs Audi RS6
    Video: Golf 3 vs Audi RS6
  • Video - Audi RS6 GTO Concept in detail
  • Video: Politie achtervolgt Audi RS6 met twee lekke banden
  • Afrojack doet zichzelf Audi RS6 met 1.001 pk cadeau [video]

Nieuwste artikelen

  • Renault Clio 2025 test
    Renault flirt wederom met terugkeer van Renault Sport dankzij nieuwe Clio
  • Welke merken gaat Stellantis killen?
  • Ga niet met je supercar naar Londen…
  • Minister Robert Tieman: niet zuipen en rijden
FacebookTweetPinLinkedIn

a6, Audi, avant, c7, grijs, mat, prior-design, rs6, station, tuning

Vorig bericht: « Gallery: de overheerlijke Giulia Carabinieri
Volgend bericht: De Škoda Kodiaq SUV: dit wordt ‘m »

Lees Interacties

Reacties

  1. martijn11 zegt

    6 mei 2016 om 08:30

    Doe mij de normale maar

    Login om te reageren
  2. soudmaijer zegt

    6 mei 2016 om 08:34

    ‘Dik’ gemaakt wel, zeker 50cm breder door al die tupperware. Maar mooi? persoonlijk vind ik juist de elegantie van de RS6 dat hij er vrij normaal uitziet. Dit is naar mijn smaak net iets te…

    Login om te reageren
  3. lippie zegt

    6 mei 2016 om 08:48

    Mind the gap

    Login om te reageren
  4. live4life zegt

    6 mei 2016 om 08:50

    Hoe geef je een Audi O-benen…

    Login om te reageren
  5. amnesia zegt

    6 mei 2016 om 08:54

    Geld was op, even wachten op de volgende overval

    Login om te reageren
  6. bas2014 zegt

    6 mei 2016 om 08:54

    Bandjes lijken nu wel erg smal..

    Login om te reageren
  7. damom zegt

    6 mei 2016 om 08:55

    Niks mooier dan origineel laten….

    Login om te reageren
    • ghost zegt

      6 mei 2016 om 09:33

      @damom: ik vind de normale idd al dik genoeg, prior heeft hier niks te winnen.

      Login om te reageren
      • damom zegt

        6 mei 2016 om 10:05

        @ghost: zo is het.

        Login om te reageren
  8. jackass266 zegt

    6 mei 2016 om 09:03

    Die wielkasten was een leuke poging maar net iets te breed. Verder natuurlijk gewoon bredere wielen monteren achter

    Login om te reageren
  9. meneermandjegtav zegt

    6 mei 2016 om 09:39

    Pas maar op dat ie niet gestolen word

    Login om te reageren
  10. jordydeknecht zegt

    6 mei 2016 om 09:44

    De RS6 ABT, zoals Shmee heeft/rijd, vind ik persoonlijk het mooist, lichte aanpassingen, nagenoeg perfect.

    Login om te reageren
    • ghost zegt

      6 mei 2016 om 10:16

      @jordydeknecht: Schmee rijdt er idd alleen in, niks van hem bij!

      Login om te reageren
  11. ivtecje zegt

    6 mei 2016 om 09:45

    de originele RS staat en oogt al breed.

    vind trouwens wel dat ze maar smalle bandjes gekozen hebben icm de spoorbreedte…

    Login om te reageren
  12. cpp1 zegt

    6 mei 2016 om 11:00

    Ziet er niet meer uit, te veel van het goede. Staat ook te hoog.

    Login om te reageren
  13. pinut187 zegt

    6 mei 2016 om 12:09

    Nou zeg die achterkant is echt mislukt

    Login om te reageren
  14. thezonda zegt

    6 mei 2016 om 12:16

    Dit is oorspronkelijk een A6, geen RS6.

    Login om te reageren
  15. thomasthomas zegt

    6 mei 2016 om 12:52

    Volgens mij moet bij Audi de achterwielen net zo breed zijn als voor. Breedsets zoals bij BMW/Mercedes zie je nooit bij Audi of heb ik iets gemist.

    Login om te reageren
  16. michaelb zegt

    6 mei 2016 om 15:16

    Subtiel

    Login om te reageren
  17. hansiehansie zegt

    6 mei 2016 om 16:03

    Wat veel ‘Prior-design’-stickertjes…

    Login om te reageren
  18. blaze3027 zegt

    6 mei 2016 om 16:19

    i like it…… lekker fout.

    Login om te reageren
  19. Freewarefreak zegt

    6 mei 2016 om 17:01

    De(ZE) Audi heeft nu gewoon een Ty-gap. Da’s toch in? Doet ze weer lekker mee.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North