• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De eerste Huayra van Japan is bijzonder smeuïg

Auteur: Author, gepost 12 februari 2017 om 11:56 – 15 Reacties

Afbeelding De eerste Huayra van Japan is bijzonder smeuïgAfbeelding De eerste Huayra van Japan is bijzonder smeuïgAfbeelding De eerste Huayra van Japan is bijzonder smeuïgAfbeelding De eerste Huayra van Japan is bijzonder smeuïgAfbeelding De eerste Huayra van Japan is bijzonder smeuïgAfbeelding De eerste Huayra van Japan is bijzonder smeuïgAfbeelding De eerste Huayra van Japan is bijzonder smeuïgAfbeelding De eerste Huayra van Japan is bijzonder smeuïg

De eerste Huayra van Japan is bijzonder smeuïg
Misschien een beetje saai, maar dat maakt de Pagani Huayra met z’n wulpse vormen meer dan goed.

Voor wie dacht dat dit model vers uit de Pagani-fabriek is komen rollen hebben we een verrassing, want het gaat om een exemplaar dat reeds in 2012 in elkaar werd geschroefd en het is de zestiende Huayra overall. De eerste eigenaar zette slechts 2.825 kilometers op de teller. Kennelijk valt de alledaagse bruikbaarheid van zo’n Italiaanse hypersporter toch een beetje tegen.

De auto werd in 2012 verkocht door Bingo Sports World, de bekende supercardealer in Japan met een naam die zo vaag is dat ‘ie blijft hangen. Zij kochten de Huayra weer terug van de eigenaar die ‘m in eerste instantie kocht dus je raadt het al: de Pagani staat weer te koop. De prijs wordt alleen op aanvraag vrijgegeven. Het Japans van ondergetekende is wat roestig, dus een telefoontje leverde helaas niet veel meer op dan “moshi moshi” en “sayonara”. Bummer.

Ga echter uit van een miljoen of 2,5 en je zit waarschijnlijk in de goede richting. Verder gaat het om een heuse Tempesta-uitvoering. De aerodynamica is dus verder op punt gezet, evenals het onderstel. De V12 levert nog steeds 730 pk’s op een gewicht van 1.350 kg. Daarmee is een 0-100 km/u sprint mogelijk in 3,2 tellen, de topsnelheid ligt op 370 km/u. Knappe vent die bij dergelijke snelheden z’n broek schoonhoudt, al zouden we het graag eens zelf proberen.

Ook interessant!

  • Huayra BC Pacchetto Tempesta
    Pagani Huayra BC Pacchetto Tempesta is een feestje
  • Video: Pagani Huayra R geluid laat kinderen schrikken
    Video: Pagani Huayra R geluid laat kinderen schrikken
  • Pagani Huayra R
    Video: Pagani Huayra R wordt best klinkende auto van 2022
  • Video: nieuwe Pagani Huayra R schreeuwt het uit met 9.000 tpm
    Video: nieuwe Pagani Huayra R schreeuwt het uit met 9.000 tpm

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

Huayra, japan, occasion, pagani, zwart

Vorig bericht: « Dronken man rijdt Audi Q7 total loss in Rotterdam
Volgend bericht: Photoshop! Een impressie van de nieuwe BMW M5 »

Lees Interacties

Reacties

  1. jurgen25 zegt

    12 februari 2017 om 12:02

    Die nummerplaat doet t m

    Login om te reageren
    • kennone zegt

      12 februari 2017 om 12:08

      @jurgen25: Ik gok dat de eigenaar 70+ is.

      Login om te reageren
  2. rd1991 zegt

    12 februari 2017 om 12:26

    Ze hadden aan de achterkant wel een uitsparing mogen maken voor Japans/USA formaat kentekenplaat. Ziet er niet uit zo, zeker niet met dat PAGANI opschrift.

    Login om te reageren
  3. jeroenwz zegt

    12 februari 2017 om 12:26

    Ik vind deze auto zo oneindig veel mooier en puurder dan een Bugatti Veron of Chiron. OK de laatste heeft 2x zoveel vermogen, maar weegt ook bijna 2 (OK ruim 1,5) keer zoveel.

    Login om te reageren
  4. justingayber zegt

    12 februari 2017 om 12:26

    Dat zijn velgen! Veel beter dan die afschuwelijke turbinevelgen

    Login om te reageren
    • rikus zegt

      12 februari 2017 om 18:23

      @justingayber: Dat zijn ook velgen.

      Login om te reageren
  5. MoeWat zegt

    12 februari 2017 om 12:35

    Engine : Mercedes-AMG
    GAAAAASSS !!

    Login om te reageren
  6. martijn11 zegt

    12 februari 2017 om 12:46

    Voor 2.5 miljoen had je hem toch wel wat spannender kunnen samenstellen

    Login om te reageren
  7. bietje zegt

    12 februari 2017 om 13:03

    Voor mij doet Pagani en ook de Huayra het ‘m niet helaas, te protserig en kitsch van binnen en die kleppen op de voorkant, nah… dan vind ik de Zonda veel meer karakter hebben. Het is misschien niet mijn smaak, ik vind zelf een Agera weer veel mooier bijv, maar ik vind die Pagani’s wel echte kunstobjecten.

    Login om te reageren
  8. lotuselises2 zegt

    12 februari 2017 om 13:23

    Bij de Huayra leg ik onbewust altijd de link naar plankton-eters. Kan hem simpelweg niet mooi vinden. En dat geluid valt ook zwaar tegen ivm de Zonda

    Login om te reageren
  9. baklava zegt

    12 februari 2017 om 13:43

    Oef porno. Zou hem wel liever met andere velgen zien en met de v12 uit de Zonda.

    Login om te reageren
  10. Dutchdriftking zegt

    12 februari 2017 om 14:10

    zonde eigenlijk dat er zo weinig mee gereden is.

    Login om te reageren
  11. lincoln zegt

    12 februari 2017 om 14:11

    Ook in Japan is smaak niet te koop ..

    Login om te reageren
  12. raym zegt

    12 februari 2017 om 18:04

    Ik ga toch voor de zonda. Moet nog steeds aan dit model wennen.

    Login om te reageren
  13. mrrallycross zegt

    12 februari 2017 om 18:51

    Voor mij liever een kek kleurtje dan maakt zwart carbon

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North