• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De geruchten houden aan: Honda CRX is onderweg

Auteur: Wouter, gepost 1 maart 2007 om 14:30 – 101 Reacties

Honda CRX 1987

Vorig jaar zomer daken de eerste geruchten al op: Honda zou serieus overwegen om de CRX weer op de markt te brengen. Een CRX (mits in originele staat) is een fantastisch autootje die destijds zeer goede prestaties bood. In de jaren negentig was er ook een CRX, maar die haalde het niet bij het origineel. Toch was het vreemd dat de CRX stilletjes van het toneel verdween.

Volgens Windingroad overweegt Honda nog steeds om weer een CRX op de markt te brengen. In de komende paar maanden zou er een definitieve beslissing moeten vallen. Niet dat wij er veel over te zeggen hebben, maar ons advies is duidelijk: meteen doen. Gezien het succes van de CRX destijds en als maar stijgende wens naar leuke, sportieve, maar ook betaalbare auto’s moet een nieuwe CRX wel een hit worden.

Ook interessant!

  • Video: haastige Honda heeft heel veel haast
  • veranderd
    Lief en schattig? Deze Honda e is stoer en wild
  • Honda
    Video: verwarde Honda moet deur uitdeuken
  • Honda's blijven steken
    Honda's blijven steken in 2002, frappant

Nieuwste artikelen

  • VinFast biedt frisse keuze op de Europese EV-markt met betaalbare B-segment SUV
  • Gaat de Volvo XC60 al te lang mee? #test
  • Iconische Ferrari is stiekem vernoemd naar Brigitte Bardot
  • Opvolger Nederlandse Bugatti one-off kent zijn klassiekers
FacebookTweetPinLinkedIn

crx, Honda

Vorig bericht: « Autoblog goes Oettinger part II: de Audi’s
Volgend bericht: Smart BRABUS en BRABUS XClusive »

Lees Interacties

Reacties

  1. PieterA zegt

    1 maart 2007 om 14:33

    De CRX mag briljant zijn dat ie wil mij doet hij alleen maar denken aan de meest foute types die er in rond reden. Ze mogen hem dus houden van mij.

    Login om te reageren
  2. Alwood zegt

    1 maart 2007 om 14:38

    zou wel heel leuk zijn als ze een sportiever model dan de civic brengen wat iets kleinder is :D misschien met 1.6 en 1.8 afgeleiden van de 2L vtec :D krijg je weer een leuk klein autotje met écht lekkere prestaties.

    Login om te reageren
  3. PigPen zegt

    1 maart 2007 om 14:39

    Wat is er eigelijk gebeurd met Honda (CRX) met dat targa-dakje?

    Die ziet er toch best leuk uit?

    @PieterA… dat type die op het fotootje staat is inderdaad ontzettend fout.

    En wie ‘em “vet-gaaf-dope” vindt moet heel snel ophouden met blowen :)

    Login om te reageren
  4. Noisemaker zegt

    1 maart 2007 om 14:46

    @ PigPen

    Je bedoelt de CRX Del Sol…dat idd best ’n leuke bak ;)
    Dat hoerkige model hierboven op de foto is ’n hele foute bak met vaak foute types achter ’t stuur.
    Die crx had maar 1 pluspunt…de 1600 motor was best wel pittig.

    Login om te reageren
  5. Danny zegt

    1 maart 2007 om 14:48

    Puntje spellings-controle: “Vorig jaar zomer daken…”

    Login om te reageren
  6. JLJ zegt

    1 maart 2007 om 14:49

    Nu heeft de oude CRX een heel foute naam ja, toen hij nieuw was (dus 20 jaar geleden) was het een superleuk coupeetje met goede prestaties.
    De markt is echter veranderd in die tijd, en der is gewoon geen plaats voor een kleine coupé. Niemand koopt zo’n ding meer tegenwoordig. Hij zal dus floppen.

    Login om te reageren
  7. Casey zegt

    1 maart 2007 om 14:50

    Aaah ja, de Honda CR niX…het schoolvoorbeeld van een ‘ik heb niet veel geld en toch wil ik andere laten zien dat ik van sportwagens hou en daarom m’n Honda maar verneuk’ auto.

    Login om te reageren
  8. Stef zegt

    1 maart 2007 om 14:58

    Wat een onzin word er hier weer verkondigt.
    De Honda CR-X is (net als de NS-X) op de markt gebracht als een betaalbare sportwagen, met de nadruk op snelheid. Daar zijn ze heel erg in geslaagd, en ze hebben een mooie en functionele auto op de markt gezet met het type 2.

    Dat er dan inderdaad veel Sjonnies in zo’n auto rondrijden en hem uit bouwen en verbasteren is inderdaad zonde, maar het is zeker geen Sjonnie auto, en als je rond kijkt, zie je dat alle echt nette en roestvrije CR-X’jes vrijwel stock zijn, op een uitlaat hier en daar na.

    Ik zelf heb een tijd in een witte CR-X rond gereden, en als het niet voor de koppeling, motor en roest was, dan had ik er nu nog steeds met veel plezier in gereden, ik mis die auto iedere dag nog (nee, ik ben niet laag opgeleid, niet werkloos, en heb altijd een overhemd met v-hals trui en nette schoenen aan).

    Login om te reageren
  9. Casey zegt

    1 maart 2007 om 15:02

    @Stef..

    Nadat tig Sjonnie types zo’n auto gebruikte om hun creatieve ideeën op uit te testen…toen kreeg ie natuurlijk zo’n imago…

    Ik zie trouwens nooit een originele rijden…

    Login om te reageren
  10. Robin zegt

    1 maart 2007 om 15:05

    Ben het met Stef eens. Die auto’s waren niet vanaf het begin sjonniebakken. Als je zo gaat kletsen moet BMW de 3 serie ook van de markt halen. :)

    Het waren auto’s met een super wegligging. Mijn 3e auto was een Civic vtec (91). Op de CRX VTEC na een van leukste auto’s om te hebben zonder de loterij te hoeven winnen. Super wegligging, 160PK en een uitmuntende kwaliteit. Net als Stef mis ik die auto nog steeds (was een 2e auto). Makkelijk de “leukste” auto die ik heb gehad tot nu toe. Hoop dat ze een nieuwe CR-X op de markt brengen, met dezelfde design regels (en hopelijk based op de nieuwe Civic!). Een Civic Type-R CRX zegmaar.

    Login om te reageren
  11. Ringgo zegt

    1 maart 2007 om 15:07

    Een nieuwe crx zou alleen in japan al zo goed verkopen dat floppen achterwege blijft(denk ik).
    Ik denk dat veel mensen interesse hebben in een kleine sportieve coupe tegen competatieve prijs.
    Tevens is honda een van de meest betrouwbare merken en we weten dat ze goeie motoren bouwen. Dus moet het ook een goed vet snel wagentje worden met tophandling.
    Hij zou alleen kunnen floppen als ze hem in born bouwen…

    Login om te reageren
  12. PigPen zegt

    1 maart 2007 om 15:20

    @Stef,

    Zie mijn eerste reactie :D

    Haha, een kakker-sjonnie… rondrijdend in de Civic van zij “pa” (sarcastisch lachje)

    Login om te reageren
  13. MurcieBoy zegt

    1 maart 2007 om 15:45

    ah bah nee flikker (sorry voor de taalgebruik) maar op met deze auto swerelds lelijkste bak bah :(

    Login om te reageren
  14. OJ zegt

    1 maart 2007 om 15:55

    Oh oh oh, wouter toch… midden op de dag al dronken:
    Vorig jaar zomer daken de eerste geruchen al op:

    on-topic: Laat maar komen! Er zijn tegenwoordig alleen hot hatches die enigszins betaalbaar zijn, maar geen standaard sportieve auto’s voor een vriendelijk prijsje…

    Login om te reageren
  15. Armada zegt

    1 maart 2007 om 16:46

    Over 10 jaar moeten er ook weer leuke en betaalbare wagentjes zijn die de jeugd dan kan verknallen.

    Login om te reageren
  16. natan zegt

    1 maart 2007 om 17:08

    Aub niet zeg, ik haat echt honda`s. Ze kunnen nog zo goed zijn, maar het type mensen wat er over het algemeen in rijdt

    Login om te reageren
  17. Erik zegt

    1 maart 2007 om 17:32

    @natan

    Het type mensen dat erin rijdt? Dat ligt aan welke Honda je bedoelt,
    in bijvoorbeeld de Legend zie je (zoals bij de CR-X) echt niet zo snel van die patsertjes of Sjonnies rijden!

    Login om te reageren
  18. Laus zegt

    1 maart 2007 om 17:43

    Dat tussenmodel die je tegenwoordig vaak ziet. Zal van rond 1990 zijn ofzo? Mooi zwart..dubbel regenpijpje….geniale wagentjes.

    Nadeel vond ik wel je erg veel toeren moest maken om op gang te kopen. En nadat je in een CRX hebt gereden moet je niet in iets moderns/nieuws gaan rijden want je trapt de koppeling door de bodemplaat…

    Maar als ze nou zo rond 2009 een nieuwe op de markt brengen….

    Login om te reageren
  19. Citrofiel zegt

    1 maart 2007 om 17:47

    Lijkt me leuk, een kleine sportieve Honda. Hopelijk geven ze hem een goed design mee… Ze kúnnen het wel bij Honda, maar ze doen het niet altijd…
    En wouter, haal dat “daken” nou eens weg!

    Login om te reageren
  20. Leo zegt

    1 maart 2007 om 17:54

    Stef : Ik kan me bij je aansluiten. Mijn 1e auto was een CRX (2e generatie). Sublieme wegligging, doorhalen tot ruim 8000tpm. Ook ik mis die auto, ookal heb ik na die tijd altijd nieuwe met gemak 3x zo dure auto’s gereden. Met pijn in mijn hart heb ik hem destijds in moeten ruilen vanwege gezinsuitbreiding. Ook hier geen gouden ketting over mijn t-shirt, maar een 3 delig pak en 70K+ per jaar. Zoals anderen al schreven, dat er 15 jaar later veel foute jochies in rondrijden zegt niks. Kijk eens naar de gemiddelde 15 jaar oude 3 serie, astra en golf rijder… Ook daar veel leden van de Sjonnie club…

    Login om te reageren
  21. Fuego zegt

    1 maart 2007 om 18:43

    @ Leo: en niet te vergeten… de Toyota Celica uit die tijd.
    Crx II vond ik knap maar een Prelude vond ik ook machtig…

    Login om te reageren
  22. Bad Pritt zegt

    1 maart 2007 om 20:44

    Honda CRX VTEC (1991)
    100 pk per liter zonder turbo, 0,158PK per Kg, 0-100 in 7,2 sec, brandstofverbruik: 7,6L/100km. wielophanging: double-wishbone

    VW Golf GTI (2005)
    100pk per liter mèt turbo, 0,151pk per Kg, 0-100 in 7,2 sec, brandstofverbruik: 8,0L/100km. wielophanging: MacPherson & schroefveren

    Login om te reageren
  23. mark zegt

    1 maart 2007 om 20:56

    Toen ze net uit kwamen waren het leuke auto’s. Jammer dat er bijna geen originele meer rondrijden. En al die jochies die net hun rijbewijs hebben die crxen zo verprutst hebben. Zelfde is ook met opel calibra gebeurd en zo zijn er nog wel een paar auto’s die helaas zo’n fout imago hebben gekregen.

    Login om te reageren
  24. VW-POWER zegt

    1 maart 2007 om 21:01

    aub niet doen….
    ik haat jappen… en echt niet omdat ze stock sneller zijn dan een vw van die tijd maar puur om het soort wat in de “betaalbare” auto’s rijden asociaal, denken dat ze alles zijn (bijv. omdat er “v-tec” in zit, volgens mij weet de helft van dat soort niet eens wat v-tec doet maar oke..), en die tuners/stylers hebben totaal geen eigen smaak want het is allemaal tupeware tuning

    en kom nu echt niet zeggen tegen mij dat het feit dat ik nee zeg ligt aan me VW achtergrond (ben pas 15 maar weet evenveel van auto’s en de motoren die er in liggen als een gemiddeld 25 jarige dus..)

    Login om te reageren
  25. stefan zegt

    1 maart 2007 om 23:24

    Maakt niet uit VW-POWER dat je jappan haat want ik haat duitsers en als de nieuwe CRX uitkomt zal hij gelukig niet op de platform van de civic gebaseerd zijn maar die van de fit/jazz dan kan hij licht zijn ergens rond de 1000kilo zo als de CRX altijd was.

    Login om te reageren
  26. v8x zegt

    2 maart 2007 om 11:40

    @stefan
    Cursus Nederlands nodig?

    Login om te reageren
  27. Mick zegt

    2 maart 2007 om 11:43

    VW-Power… je motivatie van je mening is duidelijk op het nivo van een 15 jarige… De aanhalingstekens om “betaalbare” zou voor de meeste lezers betekenen dat ze in werkelijkheid dus niet zo betaalbaar zijn, wat tegenwoordig ook waar is; Echter bedoel jij juist mee dat ze goedkoop zouden zijn. Ga eens met je papie mee naar de dealers en kijk naar de prijzen. Zal je toch wel tegenvallen. Heb je het gemiddelde tupperware gehalte van Golfjes uit ditzelfde tijdperk wel eens goed bekenen ? Of van een Calibra ? Of van een Astra ? Heeft dus niks met het land van afkomst van het merk te maken, maar puur met het feit dat jonge Sjonnie’s met nog niet al te veel geld of smaak terug moeten vallen op 15 jaar oude auto’s en deze vervolgens “verfraaien” (ja, let op ik bedoel dit dus sarcastisch) met goedkope spoilers / uitlaatmondstukken / velgies. Dus ik zou zeggen wordt wat objectiever, gooi je vooroordelen overboord en verdiep je eens in de wat betere autovakbladen (nee, niet de maandelijkse Tuning magazine uitgave).

    Login om te reageren
  28. Richard zegt

    2 maart 2007 om 11:52

    Wat een taalbeheersing VW (GTI) mannetje

    Login om te reageren
  29. Puk zegt

    2 maart 2007 om 12:12

    @ VW-POWER

    Je weet tenminste al op jonge leeftijd dat Japanners sneller en technisch beter in elkaar zitten dan Duitsers, gelukkig.

    De duitse wegenwacht is het zelfs met je eens.

    Login om te reageren
  30. Fiesta zegt

    2 maart 2007 om 12:22

    Opel Manta, Opel Calibra, Honda CRX, VW Golf-plastic, Honda Civic plastic, Suzuki Swift-plastic…….

    geef de sjonnies toch n nieuwe CRX :p

    Login om te reageren
  31. VW-POWER zegt

    2 maart 2007 om 12:43

    ten eerste lees ik geen tuning bladen

    ten tweede volgens mij snapt de helft hier niet de bedoeling van de “tuningscene” (en ik ben niet zo’n sjonnie die dikke plastic bumpers op ze auto zou zetten of zo want als ik zo iets zou doen word het een RIEGER set)

    ten derde zeg niet dat duitsers slecht zijn of zo want een gemiddelde 25 jarige jap is al lang weg geroest en de vw’s rijden nog vrolijk rond dus….

    en als laatste verdiep je eerst in de tuningscene (dan wel het goede deel er van en niet de sjonnies) voor je over ze gaat lullen. Dan merk je dat die gasten hun auto echt goed behandelen en dat het perfecte gasten zijn. want waarschijnlijk zijn jullie van die gasten die als ze een gestylde bak zien denken aan de illigale straat racers, maar dat is een fout beeld want de meer en deel race legaal.

    Login om te reageren
  32. gijs zegt

    2 maart 2007 om 13:35

    dat word dan echt een auto voor mislukte frietkraam eigenaars want sjonnies kunnen geen nieuwe betalen;)

    Login om te reageren
  33. Mick zegt

    2 maart 2007 om 14:41

    Uitzonderingen zijn er altijd… Feit is dat die gepimpte ouwe bakkies niet voor niks ouwe bakkies zijn. Er zijn over het algemeen dus niet veel centjes voorhanden om het op een fatsoenlijke manier aan te pakken (let wel, meestal). en voor een auto gepimpt met spulletjes van de Halfords kan ik toch echt niet warm lopen. Beter om dan je centjes even wat langer op te sparen. Al wat nodig is zijn een paar goeie (lichtgewicht en juiste ET waarde) velgen met een wat breder bandje en een goeie verlagingsset (dus geen afgezaagde veren met standaard schokbrakers). Al die drie-dubbele strijkplanken achterop kan toch echt niet… fast&furious voor lul rijden… Maar goed, da’s weer een beetje off topic… Ging er hier om dat de CRX geen Sjonnie bakkie is, maar dat alle 15 jaar ouwe auto’s die sportief getint zijn vanzelf in het Sjonnie circuit belanden.

    Login om te reageren
  34. lambo zegt

    2 maart 2007 om 15:40

    @ mick

    helemaal gelijk mick ten 2e alle snelle doch betaalbare karretjes gaan zowiezo in het sjonnie circuit al je geliefde hothatches van iedereen inclusief mij en alle duitsers een keertje komen daarin om daarnou een auto op af te rekenen. het gat vooral op prestatie de funfactor waarop dit soort auto`s moeten worden afgerekend en om die punten in overweging te nemen zeg ik:

    ja doen doen… :) :P

    Login om te reageren
  35. Richard zegt

    2 maart 2007 om 17:44

    Spreekt een 15-jarige blaag die denkt dat hij zo’n enorm goede (VW) chauffeur is, meer verstand van auto’s heeft dan een ander en waarschijnlijk een rijke papa en mama heeft………

    Login om te reageren
  36. VW-POWER zegt

    2 maart 2007 om 18:17

    ik heb nergens gezegt dat ik chauffeur was dus kom hier niet zomaar dingen lullen
    ik sleutel al meer dan 3 jaar en heb ondertussen al 4x een blok uitelkaar gehaalt en inelkaar gezet (3 heb ik er alleen gedaan), 3x versnellingsbak gewisselt, 5x kompleet interieur verwisselt, 1x een auto gespoten 6x een grote beurt en zo nog wat dingen dus hoezo moet ik DENKEN dat ik verstand heb?? de gemiddelde kneus hier doet niet eens zelf een grote beurt bij zijn auto!!
    en rijke ouders hou maar op want dat is dus echt niet zo!!!!

    Login om te reageren
  37. VW-POWER zegt

    2 maart 2007 om 18:19

    p.s. voordat er grappenmakers komen, bij alles wat ik heb gedaan aan een auto ging de auto goed rijdend weg terwijl hij soms bijna niet meer rijdend aan kwam!!

    Login om te reageren
  38. Stephan zegt

    2 maart 2007 om 23:57

    @VW-POWER; Keep it going, over 5 jaar ben jij hoofd monteur bij een VW garage, dan zien ze hier wel dat je geen onzin praat!

    On-topic; CRX-en zijn leuke wagentjes, leuke coupe voor goed geld. Nu ben ik zelf niet van het tunen en ik heb ook geen CRX, maar even opnemend voor de jeugd; iedereen wilde vroeger toch een snel autotje! En zo’n auto heeft het allemaal: relatief weinig pk (ivm verzekering), weinig gewicht (wegenbelasting) en relatief laag verbruik! Is dan toch niet meer dan logisch dat het de rijder met de kleine beurs aantrekt (lees jeugdige mensen).

    Login om te reageren
  39. Lonnie zegt

    3 maart 2007 om 00:06

    DIe van mij is zo goed als standaad. Ik ga er zelfs originele velgen onder zetten.. De uitlaat is echter van voor tot achter anders voor een betere flow en meer pk. Van buiten standaard, onder de kap de nodige aanpassingen zodat naar de 100 in 6 seconden haalbaar is!

    Login om te reageren
  40. RoadXY zegt

    3 maart 2007 om 12:25

    Zoals bij elke merk heb je van een bepaald model van dat merk altijd een sjonnie gehalte. Zo ook bij de Honda Civic CRX.
    Toch zal voor mij dit altijd een leuk auto’tje blijven!

    Login om te reageren
  41. Mick zegt

    5 maart 2007 om 12:23

    VWPOWER : Zullen wel VW blokken en bakken geweest zijn aan welke je gesleuteld hebt… Honda blokken en bakken blijven namelijk gewoon heel…

    Login om te reageren
  42. VW-POWER zegt

    5 maart 2007 om 16:40

    @mick
    vandaar dat het bij de honda dealer/garage altijd zo druk is zeker omdat ze “heel” blijven, nou echt mooi niet!!!
    en dat v-tec “prachtig” systeem ALS het werkt en je hoog toeren draait maar anders heb je er gewoon geen fuck aan dus……..

    Login om te reageren
  43. RoadXY zegt

    5 maart 2007 om 21:51

    Met dat VTEC systeem krijgen ze wel 160Pk uit een 1.6 en 195Pk uit een 1.8 en zelfs 240Pk uit een 2.0!
    Lijkt me dan ook niet meer dan logisch dat hier toeren voor gemaakt moeten worden (immers, vermogen = koppel * toeren). Tevens zal de kleine motorinhoud ook niet bijdragen aan hoog (laagtoerig) koppel.
    Lijkt me niet meer dan normaal.

    Login om te reageren
  44. Hondaminded zegt

    6 maart 2007 om 20:25

    @VW-POWER
    eehhh aangezien je veel verstand van auto’s hebt weet je ook vast wel dat de gemiddelde sjonnie vaker in een golfje rijdt dan een CR-X.. Even een reminder hoor;) En over die drukte bij de Honda dealer, dat komt omdat de nieuwe civic en CR-V zo veel gekocht worden.

    Login om te reageren
  45. VW-POWER zegt

    6 maart 2007 om 20:27

    als het druk is bij de reparaties lijkt me het stug dat ze auto’s aan het verkopen zijn :S

    Login om te reageren
  46. vanwalsum zegt

    7 maart 2007 om 19:07

    @VWPOWER, vtec is idd een mooi systeem. Jij zegt ALS het werkt. Maar het doel van het vtec systeem en zeker het nieuwe systeem is om een zo strak mogelijk koppelverloop te krijgen. En dit is mogelijk door de afstelling van de kleppen te veranderen zodat je ook onderin genoeg koppel hebt. Dus stel de kleppen af op lage toeren, en hop, boven de 5000 rpm heb je een andere afstelling waar je óók nog veel kracht hebt.

    Login om te reageren
  47. Chris zegt

    8 maart 2007 om 18:48

    @Casey

    Ik ben in het bezit van een helemaal orginele Honda CRX van 1992 (ED9)
    Op een ME edition eindemper en velgen na is hij geheel orgineel.
    En ben eigenlijk nog opzoek naar een setje leuke minder opzichtige 16″ velgen.

    zeer betrouwbare auto na 15jaar nog en ben er zeer blij mee.

    Login om te reageren
  48. robert zegt

    20 maart 2007 om 16:54

    ik heb zelf een crx vtec 91 sinds 3 dagen, niks dan lof voor deze auto. Dit concept is helemaal vergeten tegenwoordig (kleine snelle auto).

    Login om te reageren
  49. jeroenvtec zegt

    23 maart 2007 om 09:22

    @vw power
    misschien heb je wel “wat” verstand van auto’s maar rot voor je dat je niet auto mag rijden knul

    Login om te reageren
  50. jeroen zegt

    23 maart 2007 om 09:59

    Wat een super auto was dat zeg!!Goede wegligging,snelheid mooi geluid super stoelen idd jammer van dat roest.Heb hele goede herinneringen aan dat bakkie!!!

    Login om te reageren
  51. clijde zegt

    23 maart 2007 om 12:10

    Als 2e eigenaar toentijdse 1990 type 2 CRX gekocht, en heb hem nog steeds als 2e auto, compleet origineel, alleen 16′ sport wielen gemonteerd, en een sebring uitlaat demper (enkel) Lekker snel en goedkoop wagentje, was in die tijd z’n tijd ver vooruit. Nooit weg doen.

    Login om te reageren
  52. Gerbrand zegt

    28 maart 2007 om 13:54

    Ik had een 89’er, kleur rood. Op de velgen na nog helemaal origineel.. Ik heb ‘m weggedaan na een reeks van technische probleempjes. Remklauw vast. radiator lek, olie verbruik etc.. En op gegeven moment had ik er genoeg van en heb ik een prelude gekocht uit 94, welke ik nog steeds heb in originele staat op de velgen na.. Maar eigenlijk achteraf toch wel een beetje spijt van.. Ik zit nog wel ’s te kijken op marktplaats of zo en dan met de gedachte van is toch niet duur, wat als ik nu weer een crx koop maar dan moet ik m’n prelude weer weg doen en dat wil ik ook niet en twee auto’s begin ik niet aan etc… Blijft moeilijk die auto’s.. :-)

    Login om te reageren
  53. Geert zegt

    29 maart 2007 om 17:27

    Ik heb zelf 2 crx-en gehad. 1 van de 1ste generatie en toen van de 2de generatie. en nu heb ik na een civic coupe 98 weer een crx, maaar nu de delsol met VTI blokje erin. waarom ik weer terug ben gegaan naar crx is, omdat ik mijn 2de crx miste. en voor iets specials koos ik voor de VTI.

    en er zijn niet veel auto’s die met een klein blok inhoud veel vermogen eruit haald, en ook eens ZONDER turbo’s of compressor. daarin tegen loopt Honda voor mij (persoonlijk) voor op alles! Kijk maar eens naar speciale uitvoeringen van Honda. daar zit volgens mij alles erop en eraan. en bij de Duiste degelijkheid is dan een deel optie!

    dus voor mij geld: HAPPY WITH HONDA!

    Login om te reageren
  54. Sven de loos zegt

    30 maart 2007 om 13:43

    Vind dat de geruchten wel een duidelijk mogen wezen.

    Ook vind ik hier best veel foute reactie’s dat de oude crx een fout type is enz.
    waarom rijden ze dan nog steeds rond, waarom kennen de nieuwste diesel met zoveel koppel ze nog steeds niet bijhouden.
    Ik zelf rij een crx vtec uit 1991 ben ook een liefhebber tuurlijk rijden er rotte rond ook sommige die er verkeerd mee omgaan.
    Ach ja ieder zijn eigen mening.
    Nu nog maar hopen dat ie er komt en er eindelijk is een I-vtec in gaat :-)

    Login om te reageren
  55. ** UberNoobiCeraptor ** zegt

    4 april 2007 om 22:27

    De oude Crx van begin 90 is geen fout type…ik ben al lang een grote Crx fan…onlangs heb ik het uiteindelijk in mn bol gekrege om een aan te schaffen…en k heb nog nooit zo kunnen genieten van het autorijden…De Del Sol is voor mij iets te modern en te design…geef mij maar de goede oude classics…niet te veel tralala en nie te veel afgerond…

    laat die wagens maar nog n paar jaren door de straten rijden…mij stoort het zeker niet

    ** UberNoobiCeraptor **

    Login om te reageren
  56. Tomba zegt

    5 april 2007 om 19:39

    Bij mij is het al m’n 5de Honda op rij. Heb ook met een CRX- vtec gereden. Nu rij ik met een Honda Accord vtec enne het enige wat ik kan vertellen is dat die wagens alleen maar de garage zien voor hun onderhoud. Anders heb ik daar nog nooit kosten aan gehad.
    Natuurlijk is Honda de dag van vandaag ook niet meer zo goedkoop, maar je hebt waar voor je geld.
    Honda moet je geen motoren leren maken, ze hebben het al in veel segmenten bewezen. (denk maar aan de tijd van Senna).

    Login om te reageren
  57. wilco faber zegt

    8 april 2007 om 20:36

    VW s rondrijden en CRXen niet? Die heeft zitten te slapen :-).

    Prachtig, die heeft er kennelijk echt niet in gereden, ik denk dat ie anders van VW zou afstappen. Ik heb van beide merken een auto gereden, en mij zie je nooit weer terug in een VW, maar een honda, jazekers, als ze de nieuwe CRX uitbrengen zal ik zsm eentje bestellen als ik t geld heb.

    Mooi spul, net als de prelude, ook dat is n bruut model.

    Login om te reageren
  58. Tommy zegt

    9 april 2007 om 16:56

    Ik wil binnen kort een honda crx del sol gaan kopen omdat het gewoon geweldige wagens zijn. Niet zo duur als die gare duitse golfjes.

    Als de nieuwe crx uit komt ben ik de eerste bij de garage.

    Login om te reageren
  59. ryclio180016v zegt

    17 april 2007 om 15:46

    nog ff een late reactie op VW-power.

    als crx’jes ook motorisch zo slecht zijn, waarom is er van die generatie nog nooit eentje geweest met een bekend fabricage fout?
    volgens top-gear en div. andere deskundige is dit het enige blok ter wereld wat dit bereikt heeft.
    daarnaast wil je geen golf GTI/G60/VR6 rijden want de GTI’tjes kunnen het aftrappen niet hebben, bij de G60’s gaat letterlijk alles stuk en een VR6 is in onderhoud niet te doen (financieel)(ook al kun je nog zo goed sleutelen).

    ik heb niets tegen duitsers, maar kraak a.u.b. honda niet af op een techniesch hoogstandje,

    tevens, dat het vtec systeem is gemaakt om op hoge toeren vermogen te leveren zit ook een idee achter, een vriend van mij kan namelijk makkelijk 1:14/1:15 doen met zn vtec del sol, dus je hebt een auto met 2 gezichten, economisch of race.

    daarnaast is VW de afgelopen jaren (volgens mij)ook bezig geweest met variabele kleppentiming.. dus gek is het systeem niet.

    god was mis ik m’n del sol.

    Login om te reageren
  60. Chili zegt

    18 april 2007 om 06:43

    Geniale autootjes, zou leuk zijn als ze er een goed vervolg aan zouden kunnen geven..
    Beetje jammer alleen trouwens dat er een hoop mensen hier zo kleinzerig zijn dat ze elkaar even na moeten praten wat “de jeugd” betreft.. Je hoeft het niet mooi te vinden, maar respecteer in ieder geval andermans (poging tot) creativiteit..

    Login om te reageren
  61. HondaCrxVtex zegt

    6 mei 2007 om 04:19

    174pk/235Nm. 0-100 in 7,8seconden voor een golf vr6 jesus vw vergelijk dat nou met een honda crx vtec die zoveel goedkoper is1.6 JA 1.6 4 cilinder en haalt bijna jouw vermogen die 6 cylinders heeft en 2.9 en maar zo weinig laat maar een jap los op een 2.9 zie je wel wat je eruit krijgt kijk eerst goed op internet dingen zoeken voordat je dingen uitkraamt over honda en dan zal je zelf wel op je mondje vallen en je praat maar over vtec systeem als het werkt en kijk maar ff want een honda nsx met een ferrari doet ps hierbij de link
    http://video.google.com/videoplay?docid=2726714937706771213
    ENNOF DAT DIE VTEC SYSTEEM WERKT Gap maar iedereen ze eigen mening niet zomaar dingen uitkramen als je al helemaal niet weet hoe een honda motor in elkaar steekt

    Login om te reageren
  62. WantedS13 zegt

    31 mei 2007 om 11:23

    CRX was standaard n leuk bakje, jammer dat ze langzamerhand allemaal verkracht zijn, of afgejakkerd zijn. Was n licht klein wagentje, met voor zn gewicht voldoende vermogen om wat fun te hebben. Het zijn hoogtoerige motortjes, minpunt dat je weinig koppel hebt, maar t is stiekem toch wel leuk t 1600je lekker door zn toeren te laten janken.

    Minpunten zijn voorwielaandrijving en koppel, of is het ’t gebrek aan koppel?

    Wel ben ik van mening dat een CRX niet in t rijtje van de sportwagens thuis hoort. Tis n leuke sportieve coupé, maar n sportwagen… neh, niet echt. Daar zijn ze dan niet rap genoeg voor, plus daarbij dat n echte sportwagen gewoonweg het niet hoeft te doen met voorwielaandrijving. Eerder zie ik t als concurentie voor de polo en golf GTI achtige wagentjes.

    Login om te reageren
  63. Donic zegt

    13 juni 2007 om 11:18

    De CRX was een speciaal ontwikkelde auto vanuit de Civic’s. Een lichtere krachtigere auto met betere wegligging dan zijn “standaard” civic broers.
    In tegenstelling tot VW, Opel, Ford, Subaru en al die andere “grote” jongens. Zij proppen steevast een groot, groter, grootste motor in een standaard ouwelulle bak, vaak nog 5 deurs ook, en morrelen wat met de wegligging en presto een hot-hatch.

    Wat een bull-#@$ is dat. Alleen een grotere motor levert nog niet meer rijplezier! (zie anders de nieuwe Mazda 3 MPS, 260 Pk maar niet de hoek om te krijgen volgens de deskundige)
    Honda heeft dat als een van de weinige begrepen. Niet voor niets is de nieuwe Type-R door vele benoemd als een van de, zo niet DE, beste Hot-hatch van dit moment. Als Honda van deze Type-R een lichtere, nog sportievere versie wilt maken en deze de CRX noemt? YEEEEHAA!! doe mij er een en zet me naast alle GTI’tjes, GSItjes enzo.. we’ll see who’s laughing then!!

    Donic.

    Login om te reageren
  64. mnr luc zegt

    19 juni 2007 om 15:37

    de CRX is een van de mooiste modellen van die tijd nu wordt hij veel gebruikt bij straat races

    Login om te reageren
  65. lennard zegt

    24 juni 2007 om 18:12

    VW-POWER schrijft,
    en dat v-tec “prachtig” systeem ALS het werkt

    wat lul je,, ze zijn niks minder duurzaam dan de non v-tec motoren

    eerst denken voordat je wat roept ,,

    :vw 18 16v 90 pk : honda ,1600 v-tec B16 type r 185 pk

    Login om te reageren
  66. lennard zegt

    24 juni 2007 om 18:22

    honda is beter als vw :

    als je kijkt wat voor gare golf 2,s hier rond rijden,
    vroeger had honda wel last van roest (jaren 80)..
    tegenwoordig hebben honda,s geen roest meer. ik heb zelf een honda civic coupe esi v-tec 100 % roest vrij…

    vw heeft er ook weinig last van alleen is dat merk motorische, a piece of shit

    Login om te reageren
  67. DeAutogids.nl zegt

    24 juni 2007 om 18:26

    @lennard: Ja joh!

    Login om te reageren
  68. Senna zegt

    25 juni 2007 om 11:25

    dit heb ik overlaatst op gevangen

    http://sohc.vtec.net/news_files/689082/crx_ps-02.jpg

    Well, I guess it’s been a year and a half or so since the last time somebody claimed the CRX was coming back, as we’ve been informed that recent buzz in the Japanese media indicates that Honda will be showing off a CRX in some shape or form at this year’s Tokyo Motor Show in October. Our assumption is that if these rumors are true, whatever is shown will be a concept, since a concept doesn’t necessarily commit Honda to production. With the seemingly endless stream of photoshopped Insight “CRXs” and more off the wall creations we’ve seen posted over the years, perhaps Honda really has been inspired to bring back their little sportster and figured that the time is finally right.

    If there’s an ounce of truth to this particular rumor, we can only hope that the new car carries on the true spirit of the CR-X, which is a combination of low mass, sporty drivetrain, and capable chassis – all wrapped in a fuel efficient and affordable package.

    We will once again be covering the Tokyo Motor Show this year, so obviously we will keep you apprised of any developments in this ongoing saga.

    On another note, if you’re wondering why things are so quiet here, well, we’re actually very busy working on new content. We recently completed a road test involving a 2007 Acura TL Type-S, 2007 Honda Civic Si Sedan, and of course, the Temple of VTEC Project Civic Si. We shot tons of video footage and lots of photography, and most of this week has been spent editing and encoding videos. Watch the Exhaust Notes section for these videos and editorials to be released very soon. Other road test reviews to be released soon include the 2007 Honda CR-V and 2007 Honda Element SC. We’ll be driving a few other cars in the next few weeks, but we won’t really be able to talk about those for a few months…

    Login om te reageren
  69. erik zegt

    22 juli 2007 om 15:46

    Hoi,

    wat een belachelijke onzinnige redenen worden hier opgegeven zeg.
    Afgegaand op het type wat er in een auto rijd, zeer oppervlakkig allemaal.
    De crx type 2 wel te verstaan is gewoon een stoer bakkie en de meeste mensen
    zijn wat dat betreft een beetje hypocriet, omdat ze het stiekum wel een stoer autotootje vinden. Maar ja de mensen die erin rijden is beneden hun klasse en status euhm. Dus dan maar een audi of een andere auto die een wat duurdere uitstraling heeft. Op naar de bank voor een lening.
    En net zo doen of ze erbij horen. Of natuurlijk erfenisje van rijke ouders.
    Bah bah, behoorlijk frusterend allemaal haha. NIET.

    ERIK

    Login om te reageren
  70. nathalie zegt

    27 juli 2007 om 19:17

    hoi,
    Ik heb met verbazing al die reacties gelezen over de honda crx del sol ! Ik vind het nog altijd een keitofbakje en ik ben geen sjonnie, ik ben een gewone bediende en vrouw die ook graag met een tof bakje rijdt zonder mijnen portemonnee te veel pijn te doen. Als je het zelf leuk vind moet je je niks van een anderen aantrekken omdat die de dikke nek wil uithangen. Jongens wat een allures hebben jullie
    nathalie

    Login om te reageren
  71. del pierro zegt

    18 augustus 2007 om 10:35

    na veel rondkijken is het zover, zal eindelijk de stap zetten m’n huidige auto in te ruilen voor een orginele ’92 crx 16i 16v. deze wagens zijn fantastisch! heb al wat gereden van sportievere auto’s, maar geen enkel heeft de kwaliteit van een honda.

    Login om te reageren
  72. Jareth zegt

    26 september 2007 om 10:52

    De honda CRX (Type 2) uit 90/91 zijn Fantastische wagens voor mij.
    wat we er allemaal over kunnen zeggen is dat je ervan houdt of niet. en over het VTEC systeem mensen, vergeet niet dat dit het eerste systeem was die honda uitvoerde op de automarkt, sterker nog dit was het eerste model dat VTEC had. De NSX werd er later mee uitgevoerd. Nog over het sjonnie gehalte bij die auto’s dat is zondermeer waar. Maar ik ken er een heel aantal die hun CRX weliswaar uitbouwen, maar dat wel op zodanige manier doen dat het geen tupperware bak wordt. Ik zelf ben ook voor een VTEC aan het sparen. en als ik er 1 heb. zal ik er ontzettend blij mee zijn. Ik ben een voorstaand liefhebber van de Honda Civic CRX VTEC U9. En als er meerdere mensen zijn die hun VTEC nog ORIGINEEL hebben. HOUDEN ZO !!!.

    Groeten Jareth

    Login om te reageren
  73. Kale zegt

    24 oktober 2007 om 13:41

    CRX is gewoon de beste, ik heb een crx van 20 jaar oud het eerste type, en die is ook al 20 jaar in mijn bezit.
    Echt een top wagentje, is altijd goed onderhouden en heeft me nog NOOIT laten staan.
    Die van mij is net zo origineel zoals ik heb gekocht heb.

    @nathalie: De del sol is ook vet, net zoals de type 2, en straks als de 4de generatie komt dan word ie ook gehaald, is al geld voor gespaard:)

    En VW sucks, heb er laatst nog 1 gesloopt met plezier.. Zo’n lelijke GTI.

    -edit: ‘VW sucks’: zucht…-

    Login om te reageren
  74. dave zegt

    16 december 2007 om 04:01

    de crx del sol targa moet zeker een broertje er bij krijgen! fantastische wagen kwil er zelf ook 1. ze gaan er veel geld mee pakken die van honda en liefste 1tje met een V-tec motor de droom van een honda lief hebber. let me know. wanneer ze de wagen terug gaan bouwen! groetjes dave

    Login om te reageren
  75. sandor zegt

    23 december 2007 om 23:10

    ik wil alleen ff zeggen dat ik zeer tevreden ben met mijn honda, heb 8 jaar een accord gereden, nooit wat aan gehad(totdat m’n ex hem total loss reed). hen toen gekeken voor een crx of een prelude. is een 2.0i 16v prelude geworden maar wilde wel een oud “bassie en adriaan model” en heb er heel veel plezier van, een lekker snel bakkie met een goede wegligging. flink verlaagd en LM brede sloffen erop, verder origineel. als ie het ooit begeeft dan hoop ik dat er een nieuwe crx te koop is.

    Login om te reageren
  76. jimmy zegt

    3 mei 2008 om 19:48

    @mick
    VW is pas een kutmerk . de eerste golfjes zijn grandioos afgekeken van de civic .
    de crx is een prachtauto , de kakkers die met hun mercedes of audi gaan bluffen savonds in het stad dat noem ik sjonnies .
    en het was inderdaad een sportauto . reken er maar op dat die rotBMW’s of mercedessen ver achterblijven aan de stoplichten (dat is bij elke honda zo )

    ik noem het vette bakjes met de beste motoren (honda heeft gewoon de beste motoren ! )
    als er een nieuwe crx komt hoop ik dat het weer een licht karretje wordt en zijn oude lijnen van het chassis blijft behouden .

    Login om te reageren
  77. jimmy zegt

    3 mei 2008 om 19:56

    enneu nog iets voor de geinteresseerden in vtec .
    de nieuwe porsche boxster zijn “motorsysteem ” is gebasseerd op het vtec systeem van de crx 1500vtec

    ps: aan veel mensen : tis niet V-TECmaar gewoon VTEC
    dat staat voor Variable valve Timing en Electronic lift Control
    geloof ik :) ik geloof dat het zoiets was :)

    Login om te reageren
  78. jimmy zegt

    3 mei 2008 om 20:11

    ps: vergelijk eens verbruik /gewicht / PK’s van een integra
    aan zo een motor kan VW over 10jaar nog niet tippen

    Login om te reageren
  79. nick zegt

    7 juni 2008 om 00:50

    ik vind wat jullie nou allemaal zeggen echt belachelijk met je sjonnie bak luister ik heb geen bakken met geeld maar als ik wil kan ik een nieuwe auto kopen ben gewoon een timmerman die hard werkt en niet zo een sjonnie waar jullie het over hebben mijne is helemaal weer stock op de chiptuning en de dubbele uitlaat na hij was helemaal uit gebouwd maar dat heb ik veranderd want de smeris kijkt je altijd zo snel en vuil aan en van mij mag er een nieuwere versie van komen want ik koop hem zeker

    Login om te reageren
  80. Randy zegt

    27 juli 2008 om 17:35

    Het zou echt een heel goed plan zijn om de CRX Type 2 terug te brengen op de markt. Volgens mij zou die weer best goed verkocht worden ;)
    Het is een vette auto snel en betaalbaar hehe

    Login om te reageren
  81. RONIN zegt

    2 november 2008 om 09:54

    De wielbouten van een CRX zijn al mannelijker als de gehele Golf-gti, BMW (Z3 of 4), audi of wahtever er aan Duitse bombasten te koop is. Het enige nadeel van de CRX is voorwielaandrijving, maar dat maakt de S-2000 weer zo’n geweldige kar

    Login om te reageren
  82. jimmy zegt

    2 november 2008 om 14:07

    @ ronin

    heel juist ;)
    maar voorwielaandrijving echt een nadeel vind ik niet , tis altijd plezanter maar met je crx laat je sowieso die duitsers achter aan de stoplichten :D
    grtz

    Login om te reageren
  83. Chief zegt

    28 december 2008 om 13:08

    even wachten….ik zit nu achter een crx aan terwijl ik nu met een laptop op mijn schoot zit…shit ik hou`m niet bij…kut wat is die crx snel…zat trouwens wel een lekkere meid in..

    Login om te reageren
  84. Svekke zegt

    5 maart 2009 om 15:21

    laat die crx maar komen er moet toch iets zijn dat de jeugd zogezegt verpest ook al doet het dat niet. zolang ze zich maar amuseren met deze prachtige wagens hoor je mij niet klagen.

    ps,
    de johnies van tegenwoordig reden niet alleen met een crx maar met praktisch alles wat klein is en een sportieve look heeft: gol, fiesta, astra, …

    Login om te reageren
  85. Stepposs zegt

    10 juni 2009 om 14:59

    Ik vind het vrij laag om een tuning liefhebber (voornamelijk optisch) gelijk een sjonnie te noemen. Ik zou het zelf ook doen bij een auto. Laat de CRX nou een auto zijn die zich daar prima voor leent! het basismodel is al erg strak en voor de rest kan je er veel leuks aan doen.

    Waar ik het wel mee eens ben is dat als je het doet, je het goed doet en niet met accesoires die er na een week afvallen o.i.d.

    Login om te reageren
  86. kevin zegt

    30 november 2009 om 11:52

    aan al de vw freaks,als je nog niet met crx gereden hebt,moet je er geen slechte dingen over zeggen.
    kheb namelijk ook mijn mening over golf badkuipen,en ja heb al met golf gti gereden,en geef mij toch maar nen goeien crx vtec

    Login om te reageren
  87. naus zegt

    14 november 2010 om 13:16

    Mijn god wat kunnen jullie goed zeiken, miepen , klagen ,
    laat alles in zijn waarde ding (auto) en mens dat zou jullie veel beter staan als sociaal normaal mens , weet je mensen die alleen maar klagen die hebben zelf een probleem
    en zijn zelf veroest en deugen zelf niet , net zoals de besproken honda crx . zo kan je over alles klagen , neem de mens maar da heb je meer dan geoeg om te klagen en wel wa belangrijker al ee simpele auto.Op deze manier beoordelen jullie dus ook de mensen die er in rijden . En wie zijn jullie om dat te beoordelen , elk mens is anders
    uniek in zijn soort en levert zijn bijdrage aan de maatschappij op zijn manier en hoe hij kan .
    Ik hoop dat mijn collum jullie even god aan het denken zet .

    Met vriendelijke groet , Naus

    Login om te reageren
  88. naus zegt

    14 november 2010 om 13:21

    sorry voor die paar ontbrekende lettertjes ,, er is een probleem op mijn computer , heeft met java te maken denk ik en mijn labtop , een beetje te traag voor vensters waar ik in moet typen .

    Naus

    Login om te reageren
  89. naus zegt

    14 november 2010 om 13:23

    Voordat ik weer door jullie word beklaagd als annalfabeet.

    KLaag , jank , miep , zeur , niet goed ,ik wil niet .

    Groetjes van Naus

    Login om te reageren
    • sir_smokalot zegt

      14 november 2010 om 13:44

      @naus: Hoezo weer? ’t is toch je eerste collum?

      Login om te reageren
  90. naus zegt

    14 november 2010 om 13:37

    En tot slot wil ik nog wat kwijt de orginele honda crx zonder uitbouw is helemaal niks kwa look al helemaal niet dus die uitbouw maakt die auto alleen maar bjzonderder,
    en jullie gaan mij niet vertellen dat jullie dat niet mooier vinden als zo een standaard op niets lijkende auto
    wat helemaal niets heeft en geen blik waardig is , echt een standaard crx vind ik helemaal niet mooi totaal niet dan wil ik hem niet eens gratis . En ik heb een uitgebouwde witte crx coupe doche 1.6 i esi , en ik ben er verlieft op een snoepje is het . dus jullie lullen maar hoor
    word er niet warm of koud van , wel van geklaag van mensen die denken dat ze het allemaal beter weten .

    alweer de groetjes van Naus

    Login om te reageren
  91. naus zegt

    14 november 2010 om 13:40

    Eik je hebt helemaal gelijk hoor , je kon het niet beter verwoorden dan dat je hebt gedaan. Helemaal gelijk .

    Groetjes van Naus

    Login om te reageren
  92. naus zegt

    14 november 2010 om 14:48

    Erik was het mijn excusses :-)

    Login om te reageren
  93. naus zegt

    14 november 2010 om 14:50

    ja sir me eerste hier , ik versprak me ook of meer ik verptypte me, wederom mijn excusses . :-)

    Login om te reageren
  94. naus zegt

    14 november 2010 om 14:53

    En dat weer ging over dat geklaag van die mensen weer als je de zin goed leest dan lees je vanzelf hoe het erstaat .

    die vraag was overbodig :-)

    Login om te reageren
  95. naus zegt

    14 november 2010 om 15:23

    Dus niet ik weer , maar weer dat geklaag , wat ervan zou komen , zoals je weet zijn mensen best voorspelbaar dat heeft een reden , en dat is dat we mens zijn heel complex.

    Naus

    Login om te reageren
  96. naus zegt

    14 november 2010 om 15:29

    Ik moet ook zeggen een noodstop maken met een crx is dodelijk , je krijgt de auto niet gecorrigeerd met een
    snelheid van 160 en dan in1 keer moeten remmen , levensgevaarlijk, ik heb het gehad gelukkig heeft die vierbaansweg me gered dat ik toch op de weg bleef, maar de achterkant van een crx gaat dan alle kanten op. dus zorg dat je niet in 1 keer hard moet remmen met een snelhed boven de 140 kilometer denk ik .

    Naus

    Login om te reageren
  97. naus zegt

    14 november 2010 om 15:31

    ik dacht toen echt dit overleef ik niet .

    Login om te reageren
  98. naus zegt

    14 november 2010 om 15:34

    in bochten ben ik toch ook wel heel voorzichtig , maar met elke auto hoor en zeker met een gladwegdek , regen of ijsel is dan ook dodelijk dus wees dan extra voorzichtig. je hoeft aleen maar de wintertijd je even in te houden snelheidsduiveltjes , en dat voor je eigen leven .

    Login om te reageren
  99. naus zegt

    14 november 2010 om 15:39

    En wie of wat in welk of wat voor auto dan ook rijd , het zal me een worst wezen wie er in rijd of wat er in rijd zelfs een aap en hond rijd in en auto , onder wat voor cattogorie valt die aap en hond, aap johnny . hahahhaa

    Naus

    Login om te reageren
  100. naus zegt

    14 november 2010 om 15:40

    sjonnie was het niet johnny die heeft niets gedaan hij is onschuldig . :-)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North