• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

De goedkoopste Lamborghini Murciélago van Autotrack

Auteur: RubenPriest, gepost 9 juni 2018 om 11:02 – 41 Reacties

Afbeelding De goedkoopste Lamborghini Murciélago van AutotrackAfbeelding De goedkoopste Lamborghini Murciélago van AutotrackAfbeelding De goedkoopste Lamborghini Murciélago van AutotrackAfbeelding De goedkoopste Lamborghini Murciélago van AutotrackAfbeelding De goedkoopste Lamborghini Murciélago van AutotrackAfbeelding De goedkoopste Lamborghini Murciélago van Autotrack

Murcielago
En op het moment van schrijven ook de enige.

Terwijl de Aventador inmiddels het handtasje is geworden onder de Lamborghini’s, is de Murciélago de Lambo-OG van de 21ste eeuw. Ze rijden niet comfortabel, het zicht is absoluut ruk en het onderhoud is om van te huilen. Aan de andere kant: ze zijn wel erg fraai, het is een supercar met vleugeldeuren en je hebt een heerlijke V12.

De goedkoopste Murciélago van Autotrack betreft een eerste generatie, met de 6.2 V12 en een handgeschakelde versnellingsbak. De gele Lambo heeft slechts 15.865 kilometer op de teller staan en stamt uit 2002. Het interieur is net als het uiterlijk, knalgeel. Je moet ervan houden, maar het past wel bij het karakter van de supercar. Zo op de foto’s lijkt de Murciélago zich in een keurige staat te begeven. Mag ook wel, met zo’n lage kilometerstand.

Voor 124.950 euro staat de toekomstige klassieker bij je op de oprit. Het betreft een origineel Nederlands geleverde Lamborghini. Check de advertentie op Autotrack.nl.

Ook interessant!

  • Koop deze Lamborghini Murciélago Roadster op Marktplaats
  • Murcielago steelt de show in garage Groningen
    Murcielago steelt de show in garage Groningen
  • Durf jij: de goedkoopste Lamborghini van Marktplaats
  • Fabrieksnieuwe Murciélago
    Fabrieksnieuwe Murciélago wacht op een nieuw baasje

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

autotrack, geel, Lamborghini, murcielago, occasion

Vorig bericht: « Range Rover zet streep door deze variant
Volgend bericht: De bizarre autocollectie van een Instagrammer – deel 2 »

Lees Interacties

Reacties

  1. lincoln zegt

    9 juni 2018 om 11:06

    1000 km per jaar !!

    de vorige eigenaren waren vast heel blij met hun aankoop ..
    (en nog blijer met de verkoop) ..

    Login om te reageren
    • Jochen zegt

      9 juni 2018 om 13:41

      @lincoln: 4 eigenaren, waarvan de laatste vanaf augustus 2016. Kort en niet zo krachtig zeg maar.

      Login om te reageren
  2. pomoek zegt

    9 juni 2018 om 11:08

    Mijn op 1 na favoriete Lamborghini.

    https://www.supercars.net/blog/wp-content/uploads/2016/04/1976_Lamborghini_CountachLP400Periscopo3.jpg

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      10 juni 2018 om 10:01

      @pomoek: ik ben het met je eens dat de Murcialago net als de oorspronkelijke Countach echt heel erg mooi was. Maar wat heeft Lamborghini beide modellen toegetakeld zeg. De Murci met spoilers en luchthappers en de Countach is echt een drama met al dat plastic wat ze er later hebben aan geplakt.

      Login om te reageren
  3. tvklarenbosch zegt

    9 juni 2018 om 11:11

    De Murci heeft op mij nooit echt de aantrekkingskracht gehad die een Lambo hoort te hebben. Zou liever een Diablo op de oprit zetten.

    Login om te reageren
    • skinnybmw zegt

      9 juni 2018 om 11:34

      @tvklarenbosch: Same here, de GTR welteverstaan.

      Login om te reageren
    • drdre1 zegt

      9 juni 2018 om 11:43

      @tvklarenbosch: ik ook, maar toch vind ik het geen lelijkerd. Design is nog steeds “smooth”, bijna alles wat hierna kwam stierf van de hoekjes en vouwtjes wat dan niet echt mijn smaak is.

      Login om te reageren
    • rufctr01 zegt

      9 juni 2018 om 13:56

      @tvklarenbosch: helemaal met je eens!

      Login om te reageren
  4. kennone zegt

    9 juni 2018 om 11:12

    Pho wat ogen ze toch snel oud! Dan ga ik liever voor een Diablo

    Login om te reageren
    • Arnoud zegt

      9 juni 2018 om 12:24

      @kennone:
      Dat vind ik dus precies andersom. Ik vind de Diablo maar een beetje een plastic box. De Murcie daarentegen… Liefst in dat felle groen metallic.

      Login om te reageren
      • jaapiyo zegt

        9 juni 2018 om 23:57

        @original_arnoud: precies. Lambo was toen de Diablo op de markt kwam van Chrysler en het is net alsof je dat ziet.

        Het liefst een Murcié van voor de facelift.

        Login om te reageren
  5. rickross zegt

    9 juni 2018 om 11:18

    Niet zo mooi als een lp640 maar pfoe wat zou ik m graag hebben

    Login om te reageren
    • pomoek zegt

      9 juni 2018 om 12:32

      @rickross & @rick-dos: wie van jullie is de Chinese clone?

      Login om te reageren
      • breakingpoint zegt

        9 juni 2018 om 12:48

        @pomoek: dos want hij is tweede

        Login om te reageren
  6. Rick-dos zegt

    9 juni 2018 om 11:20

    Dat was de eerst gecastreerde stier door VAG. Daarna hebben ze door incest alleen maar mongoloïde kindjes gemaakt.

    Login om te reageren
  7. sameshitdifferentday zegt

    9 juni 2018 om 11:23

    Mooi interieur ook…. NOT

    Login om te reageren
    • tge1 zegt

      9 juni 2018 om 11:38

      @sameshitdifferentday: Spartaans. Ik hou daar wel van.

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        9 juni 2018 om 11:43

        @tge1:

        Spartaans ??

        gewoon een gemiddeld 2002 interieurtje ..
        maar dan met wat leer of het plastic dashboard ..

        Login om te reageren
        • tge1 zegt

          9 juni 2018 om 11:45

          @lincoln: Precies, Spartaans, dus geen knopjes, schermpjes, toeters, digitale dashboard meuk, noem maar op.

          Login om te reageren
          • breakingpoint zegt

            9 juni 2018 om 12:59

            @tge1: precies. Gewoon een simpel stuur en een pook om lekker ouderwets te roeren en een beest van een atmosferische motor die in je nek hijgt. Raampjes naar beneden en genieten.

            Login om te reageren
            • drdre1 zegt

              9 juni 2018 om 17:03

              @breakingpoint: goed dat je ‘van een atmosferische motor’ niet weg hebt gelaten… ?

              Login om te reageren
    • m-tfsi zegt

      9 juni 2018 om 11:44

      @sameshitdifferentday: ik zou het met zo’n interieur ook niet meer dan 1000km per jaar volhouden

      Login om te reageren
      • tge1 zegt

        10 juni 2018 om 20:17

        @m-tfsi: Ja man. Je Lamborghini gaat ook echt ineens veel sneller en beter rijden met een enorm, afleidend, beeldscherm in je middenconsole, digitale klokjes, blauwe ledlampjes overal en allemaal andere rommel in het interieur. Ik wil hem graag zoals op de foto.

        Login om te reageren
        • m-tfsi zegt

          10 juni 2018 om 21:48

          @tge1: ik doelde meer op de nogal aanwezige interieurkleur ?

          Login om te reageren
  8. lotuselises2 zegt

    9 juni 2018 om 11:39

    Interieur van niveautje kitcar

    Login om te reageren
    • jaapiyo zegt

      10 juni 2018 om 00:00

      @lotuselises2: nee ..
      Audi exclusive ..

      Login om te reageren
  9. luciano_borello zegt

    9 juni 2018 om 11:44

    De Murc is voor mij nog altijd het minst geslaagde model. Te rond en te glad, en hoewel de Diablo dat ook was had die toch een veel hogere aantrekkingskracht.
    Staat hier wel in de vitrine maar dan als SV na de facelift. Toen werd het nog enigszins wat.

    Login om te reageren
  10. jeppie zegt

    9 juni 2018 om 11:57

    Vind de prijs nog wel meevallen eigenlijk

    Login om te reageren
  11. ff40 zegt

    9 juni 2018 om 12:08

    Volgrns mij hebben jullie nooit echt goed in het echt gezien

    Login om te reageren
  12. kareljansen zegt

    9 juni 2018 om 12:15

    Origineel Nederlands geleverd. Wat is daar nu eigenlijk de waarde van?

    Login om te reageren
    • ikleesookoverautos zegt

      9 juni 2018 om 12:23

      @kareljansen: voor sommige AB-lezers is dat heel belangrijk. Waarom? Miss omdat als een auto uit Belgie komt te veel heeft geleden op de wegen daar? Ik heb eigenlijk geen idee en het zou mij verder ook niks uit maken.

      Login om te reageren
      • breakingpoint zegt

        9 juni 2018 om 12:55

        @ikleesookoverautos: wat een bevooroordeelde onzin. Ja onze wegen zijn er hier en daar slechter aan toe dan in Nederland. Maar al wat het je kan kosten is een silent blockje of 6 en een setje schokdempers. Het verbaast je misschien maar dat zijn ook de onderdelen die bij ons jaarlijks gekeurd worden (APK bij jullie)

        Login om te reageren
        • renegade zegt

          9 juni 2018 om 14:13

          @breakingpoint: Daarom hebben wij onze superheld Anton Schuurmans jullie kant opgestuurd. Dubbel profijt: meer onderdelenomzet voor de Belgische garagisten én ook nog klimaatneutraal ‘asfalt’! ;-)

          Login om te reageren
    • hammerman zegt

      9 juni 2018 om 12:41

      @kareljansen: geschiedenis van de auto is dan makkelijker te achterhalen. Nederland en Belgie hebben bijvoorbeeld NAP/Carpass voor de tellerstand.

      Login om te reageren
    • Jochempie zegt

      9 juni 2018 om 13:20

      @kareljansen: Daarnaast hebben zuidelijke landen de reputatie niet goed voor hun voertuigen te zorgen.

      Login om te reageren
  13. Rob zegt

    9 juni 2018 om 12:23

    Wel op zijn mooist zo.
    Lekker strak zo zonder de opsmuk van de latere modellen. Doet denken aan de eerste generatie Countach. Prachtig!

    Login om te reageren
  14. rob5nismo zegt

    9 juni 2018 om 12:45

    Mooie auto met de juiste labo kleur

    Login om te reageren
  15. 2wheeler zegt

    9 juni 2018 om 13:17

    6.2L V12, schitterend strak Italiaans knalgeel maatpak en de discussie gaat over een plastic interieur..

    Login om te reageren
    • stationcar zegt

      9 juni 2018 om 23:40

      @2wheeler:
      Alsof dat interieur er niet toe doet ofzo, ik weet niet waar jij zit, als je zelf rijdt, maar ik zit in het interieur, dus bij voorkeur ziet dat er een beetje smakelijk uit, weetjewel, niks mis mee om daar ook aandacht aan te besteden als fabrikant. Bij Lamborghini was het ontwikkingsgeld overduidelijk op toen ze aan het interieur begonnen. Jammer.

      Login om te reageren
      • tge1 zegt

        10 juni 2018 om 20:20

        @stationcar: Kijk jij tijdens het rijden naar je interieur? Ik kijk meestal door de voorruit naar de weg en de omgeving. Thuis, daar kijk ik naar mijn interieur en af en toe naar buiten naar de prachtige auto die voor de deur staat.

        Login om te reageren
  16. robbie123 zegt

    10 juni 2018 om 19:36

    Mooie auto maar liefst in het oranje!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North