• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Deze 3 Serie concurrent heeft precies 309 pk

Auteur: willeme, gepost 13 september 2019 om 18:58 – 18 Reacties

Afbeelding Deze 3 Serie concurrent heeft precies 309 pkAfbeelding Deze 3 Serie concurrent heeft precies 309 pkAfbeelding Deze 3 Serie concurrent heeft precies 309 pkAfbeelding Deze 3 Serie concurrent heeft precies 309 pkAfbeelding Deze 3 Serie concurrent heeft precies 309 pkAfbeelding Deze 3 Serie concurrent heeft precies 309 pkAfbeelding Deze 3 Serie concurrent heeft precies 309 pkAfbeelding Deze 3 Serie concurrent heeft precies 309 pk

Cadillac CT4 350T '20
En dat uit een viercilinder!

De BMW 3 Serie is een icoon en een instituut. Als het gaat om sportieve sedans, dan is het nog altijd de benchmark voor velen. Dat is wereldwijd het geval, maar in het bijzonder in Europa. Samen met de Mercedes-Benz C-Klasse en Audi A4 is de rest in deze klasse bijna bij voorbaat kansloos.

Dat is zonde, want daardoor mis je wel de geneugten van enorm fijne auto’s, zoals de Alfa Romeo Giulia, Lexus IS of Jaguar XE. Een andere auto die we hebben massaal links hebben laten liggen, is de Cadillac ATS. Bij introductie was het een van de strakst sturende sedans op de markt en zelfs @Wouter kan weinig op de rijeigenschappen aanmerken tijdens de rijtest. Het mocht niet baten, de ATS verkocht uiterst matig en de opvolger komt niet vooralsnog niet naar Nederland toe.

Cadillac CT4 350T '20

Jazeker, een opvolger. Cadillac had al zijdelings de CT4-V onthuld, maar de CT4 zonder sportieve ‘V’-behandeling hebben we nog niet gezien. Tot nu dan, want de auto’s op de foto is de ‘gewone’ CT4. Cadillac zelf noemt ze zelf de CT4 Luxury en CT4 Premium Luxury. Zorg dat je minimaal die Premium Luxury hebt, want dan zit je tenminste op lederen bekleding wat de sfeer aan boord aanzienlijk verbetert. Een andere optie is de CT4 Sport (afbeelding onder), die een bodykit plus grotere wielen meekrijgt.

Cadillac CT4 Sport

Er zijn twee motoren leverbaar, een 2.0 viercilinder met 240 pk aan vermogen en 349 Nm aan koppel. Deze motor is gekoppeld aan een achttraps automaat en levert zijn krachten af aan de achterwielen. Vierwielaandrijving is optioneel leverbaar. De 240 pk motor is te leveren als Luxury, Premium Luxury en Sport. Specifiek voor de Premium Luxury is de 2.7 Turbo viercilinder met precies 309 pk en 471 Nm. Deze heeft standaard een automaat met tien (!) versnellingen. Ook hier is AWD eventueel leverbaar. d.

Ook interessant!

  • BMW 2 Serie: 374 pk zes-in-lijn en meer sappige details
  • Nieuwe 2 Serie Toure
    Nieuwe 2 Serie Tourer krijgt maar liefst 270 pk!
  • BMW 7 Serie concurrent
    BMW 7 Serie concurrent uit heel onverwachte hoek
  • Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt
    Video: nieuwe BMW 7 Serie gesnapt

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Steven Bergwijn in zijn Ferrari Purosangue
  • Video: Toch wel eng, zo’n auto op jouw weghelft
  • Stem op de Autoblog Auto van het Jaar 2025!
  • Goedkoopste 997 van Marktplaats is ook de opvallendste
FacebookTweetPinLinkedIn

Cadillac, ct4

Vorig bericht: « Dít is de M8 Competition ‘IME’ van BMW
Volgend bericht: Met dit accessoire wordt je Porsche Macan enorm cool »

Lees Interacties

Reacties

  1. JamesBond007 zegt

    13 september 2019 om 19:07

    Interieur ziet er ook uit als een 3 serie

    Login om te reageren
    • qwerty1234 zegt

      13 september 2019 om 19:15

      @jamesbond007: lijkt meer op een vorige generatie 1 serie interieur

      Login om te reageren
      • mikje90 zegt

        14 september 2019 om 06:17

        @qwerty1234: maar dan beter, want het heeft mooiere kleuren.

        Login om te reageren
        • mashell zegt

          14 september 2019 om 12:46

          @mikje90: gekleurd leer was er ook voor de 1 serie (dat is inderdaad een must om het een beetje op te vrolijken) maar prominente dode knoppen zoals deze (de inspiratie daarvoor kwam duidelijk van de Audi A4) heeft de 1 serie niet.

          Login om te reageren
  2. dromedaris zegt

    13 september 2019 om 19:28

    Voorkant is best te pruimen, achterkant vind ik te Lanciachtig.

    Login om te reageren
  3. bsxc2 zegt

    13 september 2019 om 19:36

    Ben bang dat deze ook niet goed gaat verkopen. Deze auto had gewoon een stuk specialer moeten zijn, om zo de Duitsers te gaan wegblazen.

    Login om te reageren
    • Esprit_de_Flandre zegt

      13 september 2019 om 21:31

      @bsxc2: Want de Duitsers zijn zo speciaal dan?

      Login om te reageren
      • bsxc2 zegt

        14 september 2019 om 09:13

        @esprit_de_flandre: Nee, maar bij Cadillac worden de (kleine) sedans gewoon niet zo goed verkocht i.t.t. de Duitsers.

        Login om te reageren
  4. EnthousiaST220 zegt

    13 september 2019 om 19:36

    Achterkant is niet zo mijn ding maar ik vind het toch jammer dat ze niet aan slaan in europa want ze zijn best gaaf. Zeker nu het interieur ook eens in de 21e eeuw aangekomen is.

    Login om te reageren
  5. olivier420 zegt

    13 september 2019 om 19:37

    Cadillac en een 4cyl? Wauw

    Login om te reageren
    • jajeroenja zegt

      13 september 2019 om 21:00

      @olivier420: van Dodge zou je het ook niet verwachten, maar de SRT4 is toch ook al ff oud.

      Login om te reageren
  6. vonklausenburg zegt

    13 september 2019 om 19:41

    Peugeot, iez dat joe?

    Login om te reageren
    • mashell zegt

      14 september 2019 om 12:48

      @vonklausenburg: de 3 serie concurrent van Peugeot zelf is toch wel wat beter geslaagd dan deze.

      Login om te reageren
      • bischero zegt

        14 september 2019 om 13:04

        @mashell: en wat is die dan? De 508 bedoel je toch niet hoop ik. Is nu qua design al hopeloos verouderd. Hoe vaker ik hem zie rijden, hoe verschrikkelijker die wordt (imo).

        Login om te reageren
  7. ralfast zegt

    13 september 2019 om 19:43

    d.

    Login om te reageren
  8. trustmeiamanengineer zegt

    13 september 2019 om 19:57

    Tja, als je dan toch een viertpitter neemt. Dan liever een Europese. De Giulia Veloce doet meer Pk’s met een kleiner blok overigens (zeker na een klein kuurtje bij Squadra).

    Login om te reageren
  9. t1mothys zegt

    13 september 2019 om 23:11

    Ja doen!

    Login om te reageren
    • cossiekiller zegt

      14 september 2019 om 06:51

      @t1mothys: Vind ik ook. Veel mooier dan een 3 serie in mijn ogen.
      Tja, dat er in het interieur een iets kleiner schermpje zit of iets harder plastic. So what…
      Bij deze kijk je tenminste nog eens achterom nadat je hem geparkeerd hebt.

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North