Deze Arie heeft een aangeklede BMW M4 aan opties

Auteur: , 42 Reacties

De eerste eigenaar van deze LaFerrari is lekker losgegaan op de optielijst.

Deze LaFerrari is door de eerste eigenaar gekocht met maar één doel voor ogen: geld maken. De auto is gespoten in de kleur Giallo Triplo Strato en het model beschikt over een aantal extra’s. Zo zijn de spiegels, het dashboard, diverse onderdelen aan de body en het dak gegoten in carbon. Bovendien koos de eigenaar ervoor om geen inscriptie te laten graveren in het stuurwiel. Deze LaFerrari moet nieuwe kopers kosten wat het kost niet afschrikken. Geen persoonlijke namen of quotes dus. Verder werd het gele thema doorgetrokken in het interieur wat er fraai uitziet in combinatie met al dat zwart en carbon.

In totaal zit er voor meer dan 124.000 dollar aan opties op. Van de LaFerrari zijn 500 stuks gemaakt, waarvan 120 in US-spec. Dit exemplaar werd in 2015 als US-spec geleverd aan de klant in Californië. De hypercar verdween vervolgens in een garage, want er staat slechts 122 mijl op de teller. Doodzonde.

We betwijfelen het, maar het is te hopen dat de volgende eigenaar meer activiteiten met het Italiaanse beest gaat ondernemen. De gele LaFerrari zal namelijk in het weekend van 10 maart worden geveild op Amelia Island. Gooding & Co verwacht dat de hypercar tussen de 3,8 en 4,5 miljoen dollar gaat opleveren.



42 reacties

Die eigenaar is echt een Laffe Arie zeg… rijden met dat ding!
@baske: het is totaal niet laf om 3 miljoen euro in 2 jaar te maken op een AUTO, dat noemen ze slim?
Ik vind geel minder mooi op deze Ferrari. Blu pozzi graag. Dank u.
@camber24: Blu Pozzi is toch sowieso 1 van m’n go to kleuren voor een Ferrari (niet dat ik het kan betalen).
Is er eigenlijk een Laferrari in Blu Pozzi?
Blijf het geen mooie auto vinden. Te veel front overhang.
@baklava: “Pas op zwenkt uit!” Bordje zou bijna een plicht moet zijn op dat ding
@baklava: het is dat je het zegt, Sodeju wat een neusje.
Potverdikkeme, dat is een lekker kleurtje op die Arie! Jammer dat er zo weinig mee gereden is.
Ben ik de enige die de La F niet mooi vind? Spiegels passen er niet bij en de achterkant vind ik echt lelijk
@lekkerlinksrijden: in elk geval mooier als de enzo want dat was helemaal een draak van een auto qua uiterlijk
@rob5nismo: ik heb dan toch liever een F12, veel mooiere lijnen en niet zo schreeuwerig als deze Arie
@rob5nismo: enzo was functie boven vorm, keihard gaan. en dat hoekige heeft ook wel iets. we willen toch ook allemaal stiekem wel een rolce. maar ik vindt t net een f1 auto, zo veel flapjes en gaten zitten erin. ook de 488 is een lelijk ding in mijn ogen, 458 vond ik veel meer ferrari.
@gwnbmw: daarom zei ik ook qua uiterlijk want er zit wel degelijk techniek in de enzo
@rob5nismo: *mooier dan
@rob5nismo: helemaal niet eens. De Enzo is na de F40 toch echt een stijlicoon. Met op 3 de 288 GTO.
@roppp: qua techniek was het toen idd een icoon maar het uiterlijk vind ik helemaal niks.
Maar goed dit is ook smaak natuurlijk
@lekkerlinksrijden: is toch smaak, ik vind die spiegels juist verschrikkelijk mooi passen.
Valt mij nu pas op hoe lang de neus van zo’n LaFerrari is. Verder een gave auto maar om er nou 4 miljoen voor te betalen. Voordat geld kan ik snel en pijnloos van mijn schoonmoeder afkomen…..door een onbewoond eiland te kopen en er op te droppen, jongens……Tjonge jonge, zeg. Stelletje sadisten…
Wat heeft de LaFerrari nieuw gekost? 1,5miljoen euro?

Dan is dit een leuke investering geweest
Ik vind de kleur echt goed staan en het interieur is heel fraai met al die gele details. Ik vind het mooi.

En ja, dat de meeste klanten dit zien als investering is nu wel bekend. Kunnen we jammer gaan vinden maar het is gewoon zo..
122 mijl in 2 jaar tijd… niet gebruikt waarvoor hij gemaakt is.. Zonde.
Wat is er anders aan de US spec vs Eu? Kleuren van reflectoren ed of ook afstelling onderstel?
Eigenlijk gun ik het zo’n figuur helemaal niet. Eerst zo’n belachelijk vette auto kunnen (en mogen) kopen en ‘m dan wegzetten als een soort goede wijn. Vervolgens maakt zo’n gast die de rest van de wereld deze Arie ontzegt ook nog eens dikke winst waardoor ie nóg meer supercars in z’n garage kan laten wegkwijnen. Verder ben ik niet jaloers.
Wat is dat plaatje/vlaggetje/plaquette op het dashboard? Kan er niet heel veel van maken.
@entwicklung88: ik dacht dat het ’t NART embleem is maar ik kan het fout hebben.
Jammer dat die meneer ook overal “Gooding Company” er door heeft laten zetten.
Dat je graag wil cashen: soit. Maar om dan al vast de naam van de verkoper erdoorheen te laten zetten gaat wel erg ver.
Heb je de mogelijkheid automobiele perfectie compleet naar wens samen te stellen, rij je er niet mee. Pannekoek.
Bieden dan maar .. Het is niet anders
Voor alle mensen die dit zonde vinden, wellicht heeft hij een garage vol Ferrari’s of ander leuk spul waar hij wel mee rijdt zo nu en dan, dit is gewoon een slimme investering zo blijkt wel weer.
Wat doet lang stilstaan met zo’n accu pack eigenlijk. ?
@blo3to3t: Wellicht een geavanceerde druppellader die de accu constant ontlaad en weer vol gooit.
Niets doen met een accu is op ten duur idd funest.
front overhang much??
Waarom word er Arie gezegd in de titel?

@azuli: dat is Autoblog-swag. Net zoals dat eeuwige ‘ondergetekende vindt…’
Ik blijf erbij dat de La Ferrari (en de Enzo) de achterspoiler a la F40 / F50 missen, de auto klopt gewoon niet…
In het geel komen de vormen en details van een auto goed uit. En voor deze Ferrari is dat niet best, pijnlijk verschil met de NSX van een paar posts terug.
Dat geel in het interieur had niet gehoefen
Ik zou niet over de wilskracht beschikken om er NIET mee te rijden
Waarom is het jammer dat mensen er niet in rijden!? Ik snap gewoon echt niet waar andere zich druk over kunnen maken.
Als je wil dat dit ding gaat rijden, moet je hem kopen.
Ben blij dat mensen zulke auto’s bewaren voor mij in de toekomst! Ben nog nog niet zo close met Ferrari, dat ik belletje krijg bij de nieuwe limited modellen ;)
Klote fotos met zo n stom logo erin, ik ben pro ferrari maar ik vind hem toch geen 3 miljoen waard. En zo uniek is ie nou ook weer niet met zo n aantal. Brand er 400 af en dan praten we verder met zulke bedragen.
Mooi exemplaar maar de eerste eigenaar moeten ze nooit meer een gelimiteerde auto laten kopen!

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).