• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Exclusieve combo met 2 LaFerrari’s in Shanghai

Auteur: JordyS, gepost 16 november 2014 om 11:04 – 30 Reacties

Afbeelding Exclusieve combo met 2 LaFerrari’s in ShanghaiAfbeelding Exclusieve combo met 2 LaFerrari’s in ShanghaiAfbeelding Exclusieve combo met 2 LaFerrari’s in ShanghaiAfbeelding Exclusieve combo met 2 LaFerrari’s in ShanghaiAfbeelding Exclusieve combo met 2 LaFerrari’s in ShanghaiAfbeelding Exclusieve combo met 2 LaFerrari’s in Shanghai

LaFerrari's zetten de bloemetjes buiten in Shanghai
Chinezen klonen alles, maar voor zover we konden nagaan hebben we hier te maken met twee originele, identieke LaFerrari’s.

De indrukwekkende bolides zijn allebei uitgevoerd in het traditionele Ferrari Rossa Corsa en rollen op dezelfde zwarte wielen. Daar houden de overeenkomsten overigens niet op, want de remklauwen zijn bij beide LaFerrari’s rood, terwijl het dak van de Italianen in het zwart is uitgevoerd.

De tweeling dook op bij de Ferrari-dealer van Shanghai, waar ongetwijfeld genoeg vermogende Chinezen op de wachtlijst staan om een van de twee scheurijzers mee naar huis te nemen. Zover is het gelukkig nog niet, waardoor wij ze nu nog even samen kunnen bewonderen op de fraaie fotoserie van Yiyang en Simon JN.

Ook interessant!

  • Deze unieke LaFerrari heeft een opmerkelijke kilometerstand
  • De LaFerrari van Alonso staat nu op Nederlands kenteken!
  • 'LaFerrari met V12 zonder hybride onderweg!’
  • Gespot - Ferrari SF90-eigenaar kiest de juiste kleur rood

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

China, combo, Ferrari, laferrari, rood

Vorig bericht: « Caterham speelt vies spelletje, zet personeel op straat
Volgend bericht: Waarom Hydroplane Racing zo bruut (en gevaarlijk) is »

Lees Interacties

Reacties

  1. norge zegt

    16 november 2014 om 11:06

    Zo lelijk dat het mooi is of zo mooi dat het lelijk is…… Toch wel tof.

    Login om te reageren
    • RacingDevil zegt

      16 november 2014 om 11:42

      @norge: ja bij beide laferrari’s rood niet laferrari’s rood bij bij de laferrari’s van model zijn ze roodgekleurd

      Login om te reageren
      • berlinetta zegt

        16 november 2014 om 11:47

        @racingdevil: Of het ligt mijn kater of jouw zin is niet te begrijpen.

        Login om te reageren
        • RacingDevil zegt

          16 november 2014 om 12:25

          @berlinetta: idd heel moeilijk nu zie ik het zelf

          Login om te reageren
      • g40freak zegt

        16 november 2014 om 12:25

        @racingdevil: je haalt me de woorden uit de mond.
        In een heel andere, onbegrijpelijke volgorde, maar dat zijn details….

        Login om te reageren
        • RacingDevil zegt

          16 november 2014 om 12:27

          @g40freak: eigenlijk zijn de remklauwen van de laferrari’s . Rood van kleur

          Login om te reageren
  2. Entwicklung88 zegt

    16 november 2014 om 11:14

    De LaFerrari is geen favoriet van me, maar die zwarte details aan de buitenkant doen hem goed! Dat rode interieur is dan weer geen pluspunt.

    Login om te reageren
  3. breakingpoint zegt

    16 november 2014 om 11:17

    “want de remklauwen zijn bij beide LaFerrari’s rood”, ben je zeker??

    Login om te reageren
  4. awesome zegt

    16 november 2014 om 11:34

    Voor miljoenen aan auto’s, maar een echt mooie fotoreportage kan er niet af.
    Best raar als je weet hoeveel exposure je kunt krijgen als dealer. Zelfs in Nederland zien ze de foto’s, ik bedoel maar…

    Login om te reageren
    • mikkeloentje zegt

      16 november 2014 om 11:50

      @awesome: Alsof je dan als Nederlander naar China gaat om een auto te kopen?

      Login om te reageren
      • roppp zegt

        17 november 2014 om 00:47

        @mikkeloentje: om een Landscheet te kopen!

        Login om te reageren
  5. gtwillem zegt

    16 november 2014 om 11:46

    Ben geen fan van de LF. Ongetwijfeld een superauto, maar ik zou er geen moord voor doen (heb ik wel met de Huyara, LF-A en Challenger Hellcat bijvoorbeeld).

    Dat rode interieur vind ik dan wel weer gaaf. Ik ben beniuwd hoe een LaFerrari er uit ziet in het donkerblauw of donkergroen.

    Login om te reageren
    • ettie zegt

      16 november 2014 om 12:20

      @gtwillem: dan bent u goedkoper dan de gemiddelde hit man als zo’n hellcat al genoeg is.

      De laferrari in het donkerblauw is wel te vinden op google

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        16 november 2014 om 12:55

        @ettie: klopt :-). Plezier op wielen hoeft niet duur te zijn!

        Login om te reageren
        • lexussubarugtr zegt

          16 november 2014 om 13:24

          @gtwillem: Inderdaad ben ik met je eens. De Nissan GT-R en de LF-A zijn bruut zat en genoeg voor mij. Het leuke is dat je de GT-R dagelijks kan gebruiken. Daarnaast kan de onderhoudskosten van hypercars even duur zijn als de aanschafprijs van de GT-R.

          Daarnaast zijn er 2 hypercar merken die ik kan waarderen, dat zijn Koenigsegg en Pagani.

          Login om te reageren
          • sydney zegt

            16 november 2014 om 13:41

            @lexussubarugtr: Het zijn inderdaad de onderhoudskosten en de dagelijkse inzetbaarheid die de potentiële LaFerrari klant doet beslissen om deze toch maar te laten staan en zich tevreden te stellen met een door een kleuter ontworpen Datsun.

            Login om te reageren
            • lexussubarugtr zegt

              16 november 2014 om 14:00

              @sydney: Dat bedoel ik dus ook, jammer dat je (te) snel reageert.
              Wij zijn ”gewone” burgers, ik zal beter namen mijzelf praten

              Ik zou al blij zijn met een Nissan GT-R en dat is al genoeg voor mij. Wat ik opnoem is een voorbeeld waar ik wel aan zou denken zoals onderhoud en een Ferrari koper niet. Een LaFerrari koper hoeft zich daar helemaal niet druk om te maken. Aangezien deze mensen eerst 5 andere Ferrari’s in de garage hadden moeten staan om überhaupt in aanmerking te kunnen komen om een LaF te kunnen kopen.

              Leuk als autoblog voor Sinterklaas mij een LaF cadeau zou geven, maar wat moet ik ermee als ik hem niet eens kan betalen. En zoals @gtwillem: het al zei het hoeft niet altijd extreem duur te zijn.

              Login om te reageren
        • ettie zegt

          16 november 2014 om 13:26

          @gtwillem: dat kan ik niet ontkennen inderdaad!

          Login om te reageren
    • offroad zegt

      16 november 2014 om 13:13

      @gtwillem:

      U roept, wij draaien.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        16 november 2014 om 21:03

        @offroad: nice! Ziet er een stuk beter uit, zo!

        Login om te reageren
  6. lexussubarugtr zegt

    16 november 2014 om 11:46

    LaFerrari zal ongetwijfeld een v/d best rijdende auto’s zijn.

    Maar, als ik naar het exterieur/ontwerp kijk vind ik een LaFerrari niet indrukwekkend, dat geldt trouwens ook voor de P1 en de 918.

    In de categorie hyper/supercars vind ik een LF-A, Koenigsegg Agera, One:1, een Pagani Zonda, Huayra gewoon indrukwekkender dan de LaFerrari..

    Login om te reageren
    • jrmpower24 zegt

      16 november 2014 om 12:27

      @lexussubarugtr: de LFA kan dan wel zo hard janken met die V10, vergeleken met andere supercars is ie bizar traag:
      0-300 kmu in meer dan 50 seconden is zeer ernstig. En dan is dat nog niet eens vergeleken met hypercars.

      Login om te reageren
      • gtwillem zegt

        16 november 2014 om 14:53

        @jrmpower24: hard zat man! En de LF-A’s USP is niet zijn snelheid, maar bouwkwalitieit, bizarre aandacht voor detail, het fantastische motorblok, perfecte balans, etc, snelheid is bijzaak.

        Login om te reageren
      • marc94 zegt

        17 november 2014 om 01:14

        @jrmpower24: ik vind bovenstaande discussie vrij lastig. Is de lfa wel een hypercar? De motor is een meesterwerk. Het uiterlijk naar mijn mening ook. Maar ik dacht dat bij een hypercar de motor achter de bestuurder moest zitten. Daarbij vind ik de specificaties ook net niet hypercar. Of wat volgens mij Clarkson zei; de motor voorin dus het is geen hypercar. Maar hij is te breed om een sportauto te zijn. Persoonlijk zou ik ook liever in de klasse lfa shoppen. Hypercar of geen hypercar.

        Login om te reageren
    • kampioentje zegt

      16 november 2014 om 12:38

      @lexussubarugtr: sorry?! Een P1 en Laferrari niet indrukwekkend?

      Login om te reageren
      • lexussubarugtr zegt

        16 november 2014 om 12:51

        @kampioentje: De P1, 918, en de LaFerrari doen mij gewoon niet veel. De auto’s die ik opnoem vind ik mooier en indrukwekkender.

        Login om te reageren
  7. 3246cm252kw zegt

    16 november 2014 om 11:51

    Hmmmm had wel een stuk of 10 verwacht…. Beetje tegenvaller van China….

    Login om te reageren
  8. amglover zegt

    16 november 2014 om 12:28

    Zoveel mooier dan de P1 en 918

    Login om te reageren
  9. jensgib zegt

    16 november 2014 om 13:18

    Ik vond hem in het begin heel lelijk. Maar ik begin hem steeds mooier te vinden… … …

    Login om te reageren
  10. kapiteinaudi zegt

    16 november 2014 om 14:06

    Dikke bak, maar niet zo mooi als de P1 en 918. En toch zou ik stiekem deze liever willen, want Ferrari.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North