• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Deze Murcielago van DMC heet vanaf nu ‘Molto Veloce’

Auteur: ricardo, gepost 31 augustus 2011 om 21:58 – 29 Reacties

Murcielago van DMC

Het is wat voor tuners vandaag de dag die opereren in het hoogste segment. Dolgraag willen ze modellen als de Ferrari FF en Aventador onder handen nemen, maar die worden nog niet geleverd. Dan maar weer een Murcielago ombouwen tot Super Veloce om de tijd te doden…

De Duitsers van DMC hebben weer eens gefriemeld aan Lamborghini’s voormalig topmodel en hier en daar wat met carbon fiber gespeeld en gestrooid. Het resultaat is een totaal nieuwe bodykit die de illusie van een Super Veloce moet wekken en tegelijkertijd meer downforce genereert. Het oogt niet verkeerd, maar geven ze die stoempende V12 in het midden ook wat meer paarden mee? Uiteraard!

Het twaafcilindertje mag er dankzij een andere RVS uitlaat + chip nu 600 pk in plaats van 572 uitgooien. Ook het koppel stijgt, van 479 tot 495 Nm. Oké, het is iets minder dan de 670 pk uit een reguliere en angstaanjagende SV, maar als het geluid alleen al in de buurt komt bij het origineel hoor je ons niet klagen. Maar mocht je de herrie niet afdoende vinden dan willen ze met liefde nog een sportkatalysator monteren om zo iets meer decibels vrij te laten.

Het pakketje wordt aangeboden onder de naam Multo Veloce. Plaatjes -die met een mobieltje lijken te zijn genomen- staan HIERRR.

Ook interessant!

  • Koop deze Lamborghini Murciélago Roadster op Marktplaats
  • Murcielago steelt de show in garage Groningen
    Murcielago steelt de show in garage Groningen
  • Fabrieksnieuwe Murciélago
    Fabrieksnieuwe Murciélago wacht op een nieuw baasje
  • Video: Murcielago GT1 Driftworks is epische perfectie

Nieuwste artikelen

  • Video: Automobilist schrikt zich het apezuur
  • Gespot – De enige echte Rimac op Nederlands kenteken
  • Ford maakt standaard onderdeel een betaalde optie (en met een goede reden)
  • Automerk maakt revven bewust onmogelijk in deze sportcoupé met verbrandingsmotor
FacebookTweetPinLinkedIn

dmc, geel, Lamborghini, murcielago, superveloce, tuning

Vorig bericht: « Logisch: bedroevende halfjaarcijfers voor Saab
Volgend bericht: David Guetta is zijn rijbewijs voor het leven kwijt »

Lees Interacties

Reacties

  1. joosthoeve zegt

    31 augustus 2011 om 22:01

    Wat een lelijke goedkope velgen, spoiler staat totaal niet bij de auto en de achterbumper mogen ze ook wel eens meespuiten. Gewoon een nee voor mij…

    Login om te reageren
    • jipino zegt

      31 augustus 2011 om 22:04

      @joosthoeve: velgen zijn gewoon standaard Murci, die zijn niet goedkoop maar door die ombouw shit lijken ze goedkoop en klein

      Login om te reageren
      • joosthoeve zegt

        31 augustus 2011 om 22:11

        @jipino: Donders, je hebt nog gelijk ook. Dan zijn het pro’s in het verneuken van auto’s! Originele velgen aftermarket laten lijken!

        Login om te reageren
        • niekloog zegt

          31 augustus 2011 om 23:29

          @joosthoeve: velgen lieten mij aan de Italdesign Cala denken

          Login om te reageren
          • niekloog zegt

            1 september 2011 om 09:01

            @niekloog:

            Login om te reageren
  2. mauro zegt

    31 augustus 2011 om 22:01

    Niet klote met exoten! Het ziet er echt niet uit. :(

    Login om te reageren
  3. xilver zegt

    31 augustus 2011 om 22:04

    Trekt echt op geen klote!

    Login om te reageren
  4. Roelio zegt

    31 augustus 2011 om 22:12

    Doe maar gewoon niet…

    Login om te reageren
  5. MrSkyline zegt

    31 augustus 2011 om 22:18

    laat daar de mafia maar even langs gaan bij die lutsers :/

    Login om te reageren
  6. lincoln zegt

    31 augustus 2011 om 22:22

    Lamborghini .. nu nog Duitser ..

    Login om te reageren
  7. laurensl zegt

    31 augustus 2011 om 22:27

    Wat een spoiler

    Login om te reageren
  8. BmwMPower zegt

    31 augustus 2011 om 22:39

    Doe mij die maar!
    Het is lelijk, aso, en daarom erg cool!

    Login om te reageren
  9. baasbas zegt

    31 augustus 2011 om 22:44

    Login om te reageren
  10. chrisf599gtb zegt

    31 augustus 2011 om 22:47

    hmmm.. ik vind hem toch wel iets weg hebben van een Diablob gtr

    Login om te reageren
    • chrisf599gtb zegt

      31 augustus 2011 om 22:47

      @chrisf599gtb: diablo bedoel ik

      Login om te reageren
  11. sebasjuhh zegt

    31 augustus 2011 om 22:57

    LOL wie koopt dit nou, gatver zon excotic car laat je toch heel!

    Login om te reageren
  12. dennisr zegt

    31 augustus 2011 om 22:57

    nee dankje, bumper oogt nogal goedkoop, en die spoiler is echt verschrikkelijk.. no thanks :)

    Login om te reageren
  13. mout zegt

    31 augustus 2011 om 22:59

    Wat zouden we toch zonder veredelaars moeten?

    Login om te reageren
  14. norge zegt

    1 september 2011 om 00:24

    Ook verkrijgbaar voor je Golfje?

    Login om te reageren
    • desoper zegt

      1 september 2011 om 01:33

      @norge: Tuurlijk. Die velgen worden al op de laatste GTI’s geschroefd.

      Login om te reageren
    • desoper zegt

      1 september 2011 om 01:35

      @norge: En als het een GTD is krijg je die zwarte achterkant er ook nog bij.

      Login om te reageren
  15. Stopwearingpants zegt

    1 september 2011 om 00:41

    Lelijk, je zou bijna denken dat het een replica is

    Login om te reageren
  16. mightymike zegt

    1 september 2011 om 01:44

    28 pk met een chip? Uit een v10?? Kom op zeg daar moet makkelijk 78 uit te halen vallen

    Login om te reageren
    • SimonMc zegt

      1 september 2011 om 02:24

      @mightymike:
      *met een chip + RVS uitlaat
      *V12
      *en 78 pk uit een atmosferische motor met alleen een chip en uitlaat is onmogelijk,ik vond 28 al op het randje van geloofwaardig…

      Login om te reageren
  17. StijnB zegt

    1 september 2011 om 08:24

    Die 572 zijn Engelstalige paarden, bij ons was het gewoon 580…

    Login om te reageren
    • The360box zegt

      1 september 2011 om 08:33

      @StijnB: Nee het zijn duitse paarden wan daar is het ietsje hoger dus dan is het bij ons maar 566.

      Login om te reageren
      • StijnB zegt

        1 september 2011 om 10:43

        @The360box:
        Euhm de Murciélago 6,2 liter V12 (pré-facelift dus) had 580 DIN pk standaard…

        Login om te reageren
  18. ferrari zegt

    1 september 2011 om 08:25

    479Nm naar 495Nm? lijkt me sterk. dit lijken me eerder de amerikaanse waarden of de waarde aan de wielen. standaard heeft hij ruim over de 600Nm aan de krukas. de winst is zeker niet verkeerd, 28PK, zal er voor zorgen dat het blok een heel stuk soepeler loopt en beter hervat.

    Login om te reageren
  19. Pallas zegt

    1 september 2011 om 09:04

    Ik dacht in een flits,toen ik de tekst nog niet gelezen had, dat het een kitcar was!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North