• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Deze Revuelto past niet in een Nederlands parkeervak

Auteur: RubenPriest, gepost 28 februari 2025 om 10:50 – 10 Reacties

Deze Revuelto past niet in een Nederlands parkeervak

Boze blikken krijgen is geen moeilijke opgave met de Lamborghini Revuelto van 1016 Industries.

Zijn moderne auto’s nou zo groot of parkeervakken ouderwets krap. Allebei denk ik. Je kunt de irritatie verder verhogen met de Lamborghini Revuelto van 1016 Industries. De tuner heeft de al zo brede supercar nog breder gemaakt aan de hand van een widebody.

1016 Industries Revuelto

Tuners weten het nieuwste V12-wapen van Lamborghini inmiddels te vinden. Recent zagen we wat Mansory heeft gebakken en nu is het de beurt aan 1016 Industries. Deze tuner heeft een knotsgekke bodykit bedacht door de Revuelto, wat in principe uitstekend bij de over de top supercar past natuurlijk.

Er zijn twee programma’s om uit te kiezen. Het Carbon Aero Program of de Vision Widebody. Laatstgenoemde is het goedkoopste als je kiest om de componenten niet in carbon geleverd te krijgen. Dan kost de bodykit je net geen 30.000 dollar. Ter vergelijking, het Carbon Aero Program met alle goodies van forged carbon kost je 130.000 dollar. Nogal een verschilletje.

Met deze tuning lijkt de Lamborghini Revuelto van 1016 Industries rechtstreeks uit Need for Speed te komen. De widebody maakt de supercar breder en bestaat uit onder andere een splitter, diffuser, zijskirts en een achterspoiler. Dat laatste staat toch een beetje maf op de Revuelto. Het is een showauto, geen raceauto. Dus zo’n grote vleugel is leuk op een GT3 RS, maar niet op een Revuelto. Is mijn ongezouten mening.

1016 Industries Revuelto
1016 Industries Revuelto
1016 Industries Revuelto
1016 Industries Revuelto

Het gaat hier om optische tuning. Dat betekent dat ze de hybride aandrijflijn met rust hebben gelaten. Nu is de Revuelto ook niet echt een supercar die meer vermogen nodig heeft. De Italiaan levert 1.015 pk dankzij een V12 en drie elektromotoren. Dat komt wel van z’n plek. Maar deze tuning? Ik sla toch even over.

Ook interessant!

  • Gespot - Lamborghini Revuelto op Nederlands kenteken
  • Lamborghini Revuelto is nu al een perfecte Aventador-opvolger
  • Krijg nou wat: Mansory Revuelto lijkt bijna origineel
  • Zo gaat Lamborghini affikkende Revuelto's aanpakken

Nieuwste artikelen

  • Lexus LFA is terug als gelikte coupé
  • Zo stel je de goedkoopste Tesla Model 3 Standard van je dromen samen
  • Toyota GR GT is hier: V8, 650 pk, 850 Nm en een aluminium frame
  • Wat als je een supercar als schilderij gebruikt?
FacebookTweetPinLinkedIn

1016-industries, Lamborghini, revuelto, tuning

Vorig bericht: « Iedereen haat Elon-campagne op bushokjes
Volgend bericht: Autoblog-lezer pakt McDonalds met een 300SL »

Lees Interacties

Reacties

  1. petroldrinker zegt

    28 februari 2025 om 10:52

    Ik vind dit oprecht enorm dik, vooral met die scoops etc, heeeel dik

    Login om te reageren
    • Joris24 zegt

      28 februari 2025 om 11:00

      Tsja, als je toch al zo’n extreem apparaat als een revuelto wil laten opvallen naast z’n soortgenoten moet je al wel met zoiets aankomen.

      En ja, compleet over de top maar heel stiekem toch ook wel weer heel dik vind ik… Uiteraard zal ik ontkennen dat ik dat ooit gezegd heb als ik de eerste totaaltokkie ‘influencer’ al revvend met zo’n ding door een stadscentrum zie rijden op youtube.

      Login om te reageren
    • crashingduke zegt

      28 februari 2025 om 11:08

      Je zou bijna denken dat het een Lamborghini was 😁

      Login om te reageren
  2. Mike zegt

    28 februari 2025 om 11:15

    Ik lees nergens hoe breed hij nu is geworden

    Login om te reageren
    • RobTWo zegt

      28 februari 2025 om 15:10

      Ik schat dat er zo’n 8 à 10 cm bij komt. De breedte was 203,3 cm, dus het moet nog passen in een parkeervak, want de minimale breedte daarvan is 230 cm. Alleen het in- en uitstappen kan een beetje lastig worden.

      Login om te reageren
      • Motomoto zegt

        1 maart 2025 om 08:30

        Vleugeldeuren, dus dat probleem is ook opgelost.

        Login om te reageren
  3. Dutchdriftking zegt

    28 februari 2025 om 11:46

    Het fijnste is vooral dat ze bij de gele de randjes rondom de koplamp (welke normaal zwart zijn) in kleur hebben meegespoten, daar knapt hij toch flink van op!

    Login om te reageren
  4. rollingstoned zegt

    28 februari 2025 om 12:42

    Lijkt Bumblebee wel.

    Login om te reageren
  5. jarnobakker zegt

    28 februari 2025 om 16:50

    Zit er superdik uit.
    Maar over een drempel zullen de eigenaren toch niet durven. Dus veel in een parkeervak zul je ze niet zien 🤣

    Login om te reageren
  6. PunicaOase zegt

    28 februari 2025 om 21:20

    Die gele is best wel gaaf!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North