• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is de Ferrari 458 ‘Zeus’

Auteur: Alwood, gepost 8 mei 2011 om 10:27 – 32 Reacties

Wel gevoelig voor stoeprandjes...
Je kan veel doen met een Ferrari 458, racen, tunen etcetera. Of de Ferrari 458 er beter van wordt is maar de vraag. Verlagingsveren, carbon uitlaat, 21 en 22 inch jetsers.

Alles kan naar wens van de klant bij SR Auto Group. Dit project is er gekozen voor een grijze basis, zoals de Ferrari 458 Italia waar Wouter onlangs een rondje in scheurde. Lagere skirts, meer diffuser en een iets sterker aangezette voorspoiler. Om het af te maken: een carbon uitlaat, 21 inch gesmeed aluminium voorop, 22 inch achter.

Wat vinden wij ervan? Zijn de 3 uitlaten mooier als ze van gelijke grootte zijn? Hoort een 458 iets dichter op het asfalt te liggen? Het valt in ieder geval op, meer dan standaard, als je dit voorbij ziet rijden. Dat kan een grijze 458 best gebruiken. (bron: teamspeed.com)

Ook interessant!

  • Video: Ferrari 458 flink beschadigd na crash
    Video: Ferrari 458 flink beschadigd na crash
  • Video: Nederlandse YouTuber Gio koopt Ferrari 458 Speciale
  • Video - personeel wasstraat geeft gas in Ferrari 458
  • Gratis Ferrari bij aankoop van villa in Nunspeet
    Gratis Ferrari bij aankoop van villa in Nunspeet

Nieuwste artikelen

  • UPDATE! Heeft deze occasion het record ‘snel kilometers maken’ in de pocket?
  • Dit moet wel de debielste optie ooit zijn in een auto
  • Van deze occasion moet je óf braken, óf je wordt er juist heel er blij van
  • De overheid juicht voor vervuilende dieselbusjes
FacebookTweetPinLinkedIn

458, Akrapovic, Ferrari, italia, sr-autogroup, tuning

Vorig bericht: « Verslag: Peugeot wint 1000km van Spa
Volgend bericht: Toen Alfa Romeo’s nog konden vliegen »

Lees Interacties

Reacties

  1. label89 zegt

    8 mei 2011 om 10:29

    Mooie foto’s ook!

    Login om te reageren
  2. towi1989 zegt

    8 mei 2011 om 10:34

    Ziet er leuk uit, maar denk dat een matte kleur en andere koplampen beter hadden gestaan

    Login om te reageren
  3. yannick-s zegt

    8 mei 2011 om 10:40

    Ziet er goed uit. Alleen wel de velgen een maatje kleiner.

    Login om te reageren
  4. alcantara zegt

    8 mei 2011 om 10:40

    ‘Het valt in ieder geval op, meer dan standaard, als je dit voorbij ziet rijden.’
    Denk ik niet, met een knalrode standaard 458 trek je meer bekijks.

    Login om te reageren
    • norge zegt

      8 mei 2011 om 10:55

      @alcantara: Of een geel exemplaar .

      Login om te reageren
      • alcantara zegt

        8 mei 2011 om 12:27

        @norge: Of een roze.

        Login om te reageren
        • norge zegt

          9 mei 2011 om 20:19

          @alcantara: He bah…

          Login om te reageren
    • rotarypowah zegt

      8 mei 2011 om 10:59

      @alcantara: is een knalrode standaard 458 ‘meer dan standaard’ dan?

      Login om te reageren
      • robbie zegt

        8 mei 2011 om 11:56

        @rotarypowah: meer standaard dan een rode 458 Italia krijg je het niet ;)

        Login om te reageren
  5. raphael zegt

    8 mei 2011 om 10:59

    Heel erg strak dit. Blijft een prachtige auto die 458.

    Login om te reageren
  6. ErwinLagcher zegt

    8 mei 2011 om 11:19

    Het staat wel, maar echt mooie Ferrari’s worden er na de begin jaren 90 niet meer gemaakt.

    Login om te reageren
  7. S65AMG zegt

    8 mei 2011 om 11:28

    zal ik het dan maar verklappen? De “carbon” uitlaat is een akrapovic titanium uitlaat met carbonnen eindstukjes,,http://www.akrapovic.com/car-exhaust/products/ferrari/model/458-italia-2010/evolution-88/

    Login om te reageren
  8. a3aan zegt

    8 mei 2011 om 11:37

    Drie uitlaten vind ik zowieso niet mooi. Ik vind het bij de race 458 al beter (2 uitlaten)

    Login om te reageren
  9. majinstar zegt

    8 mei 2011 om 11:43

    Ik zou de middelste uitlaat toch een paar millimeter verhogen t.o.v. van de linker en rechter. Details zijn belangrijk en blijft een wijven auto.

    Login om te reageren
  10. jvthof zegt

    8 mei 2011 om 11:43

    Wat een gewldig geluid! Mocht ik er 1 krijgen (want kopen kan ik niet, en als ik het kon kocht ik deze niet haha) dan zou ik die uitlaten wel willen!

    Login om te reageren
  11. Reinbergen zegt

    8 mei 2011 om 11:47

    -edit: nutteloze bijdrage-

    Login om te reageren
  12. KaCh1ng zegt

    8 mei 2011 om 11:48

    een grijze ferrari valt niet zo fel op , snap niet wrm eigenaars zou een kopen

    Login om te reageren
  13. Reinbergen zegt

    8 mei 2011 om 11:56

    @ autoblog

    Wat was er nutteloos aan mijn bijdrage?

    Login om te reageren
  14. Alwood zegt

    8 mei 2011 om 12:03

    @Reinbergen: er stond enkel ‘SR’? Iets niet doorgekomen misschien?

    Login om te reageren
  15. Edge zegt

    8 mei 2011 om 13:11

    Als je je Ferrari dan al zo nodig wilt laten tunen, moet je het maar door SR laten doen. Dit is tuning zoals het hoort, met minimale aanpassingen ene geweldig effect creëren

    Login om te reageren
  16. Stender zegt

    8 mei 2011 om 13:38

    De originele kan mij niet echt bekoren, deze wel veel meer.

    Login om te reageren
  17. agera zegt

    8 mei 2011 om 13:41

    Het is een van de mooiste auto’s, misschien niet de snelste. In deze versie wil ik hem zeker wel hebben. De gele Ferarri 458 van JMW Design vind ik overigens het mooiste.

    Login om te reageren
  18. PunicaOase zegt

    8 mei 2011 om 14:15

    Cool!

    Login om te reageren
  19. G-Ammo zegt

    8 mei 2011 om 14:21

    Mensen, even een simpel vraagje (niet om te trollen), maar wat vinden jullie nou zo mooi aan deze Ferrari? Persoonlijk vind ik het een lelijke bak… just sayin’.

    Login om te reageren
    • agera zegt

      8 mei 2011 om 14:34

      @G-Ammo: Zeer aparte maar tegelijk zeer mooie vormgeving, de koplampen die hem juist typeren als een agressieve auto. Maar mijn mening ook hoe een Ferarri eruit hoort te zien.

      In zijn klasse de mooiste auto, mooier dan een SLS, mooier dan een 911 Turbo, mooier dan een Gallardo. Ik ga zelfs verder en denk ook dat de nieuwo Enzo(2012) wel wat weg zou hebben van de 458.

      Login om te reageren
      • G-Ammo zegt

        9 mei 2011 om 00:27

        @agera: Ben het eens met het mooier zijn dan een SLS of 911. Maar mooier dan een Lambo… ben ik het niet zo mee eens.

        Login om te reageren
      • agera zegt

        7 juni 2011 om 22:41

        @agera: mooier dan een SLS, maar niet mooier dan een 911 wilde ik typen.

        Jongens sorry voor af en toe wat typefoutjes, maar ik ben nog niet zo lang in Nederland. Om het Nederlands zo snel mogelijk te leren probeer ik veel te schrijven en te praten, maar het kan zijn dat er af en toe wat foutjes tussen zitten.

        Login om te reageren
  20. mrB zegt

    8 mei 2011 om 14:49

    ”Dit project is er gekozen voor een grijze basis, zoals de Ferrari 458 Italia waar Wouter onlangs een rondje in scheurde”
    Gelukkig niet zeg, dat was wel echt de aller lelijkste kleur die je op een Ferrari kon doen. Dit ziet er wel geslaagd uit, kan alleen niet heel goed de verschillen aan de voorkant zien, mischien dat daar het origineel toch iets mooier is

    Login om te reageren
  21. Stopwearingpants zegt

    8 mei 2011 om 15:31

    Gesmeedt aluminium? Dat bestaat?

    Login om te reageren
  22. lowlow zegt

    8 mei 2011 om 16:37

    Je laatste zinnen insinueren dat een 458 standaard een onopvallende ‘grijze’ muis is… hmm heb ik mijn bedenkingen bij. Maar wat een ongelooflijk vet ding dit, zeer geslaagde tuning

    Login om te reageren
  23. greenhell zegt

    9 mei 2011 om 09:07

    De omgeving doet natuurlijk ook z’n best om iets “mooier” te doen lijken, zet die auto in een willekeurige woonwijk bijvoorbeeld en hij komt ineens heel anders over! Feit blijft wel dat het een heerlijke auto is, of deze nu mat grijs is of knal geel.. Overigens een pijpje erbij doet z’n achterste wel wat opwaarderen, das uiteraard een mening van mijn persoontje :)

    Login om te reageren
  24. Dimglor zegt

    9 mei 2011 om 20:51

    Mooi apparaat dit! Ziet er goed uit en is “subtiel” gedaan… Zo moeten deze auto’s gedaan worden..

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North