Dit is de goedkoopste Audi RS6 van Nederland

Auteur: , 88 Reacties

En jullie herkennen de vloer natuurlijk al.

Audi RS6 met gratis velgen

Om grappen voor te zijn, de prijs van 11.340 euro is inclusief de velgen. Maar wat krijg je nou precies voor dat geld? Een Audi RS6 Avant uit januari 2004 met een een NAP-rapport waaruit blijkt dat de auto 219.230 kilometer gereden heeft. Het betreft een origineel in Nederland geleverde auto, dus die stand is middels de onderhoudsboekjes ongetwijfeld na te trekken.

Dergelijke kilometerstanden zijn de Audi RS6 van de eerste (en mooiste) generatie overigens niet vreemd, we komen op Marktplaats nog twee exemplaren tegen die rond de ton gedraaid hebben. Blijkbaar is de 4.2 V8 met twee turbo’s en 450 pk niet alleen geschikt voor het betere stampwerk, maar schuwt hij ook de dagelijkse kilometers niet. Of je dat moet willen met een verbruik van circa 1 op 6 is natuurlijk een tweede…

Alle spookverhalen rondom het betreffende autobedrijf ten spijt, ze parkeren wel regelmatig interessante auto’s in hun showroom, steevast zeer schappelijk geprijsd. Nu slepen ze dus de titel ‘Goedkoopste RS6 van Nederland’ in de wacht, daar waar ze eerst al eens de goedkoopste AMG van ons land in de aanbieding hadden. De petrolhead op budget kan dus koers zetten richting Rotterdam. Als je durft…

PS: vergeet niet een WA+-verzekering met brand- en diefstalschade af te sluiten…

Audi RS6

Audi RS6



88 reacties

Goedkoopste duurkoop RS6 bedoelen jullie dus.
@ghost: Iemand moet toch de goedkoopste zijn…
De auto ziet er op zich wel netjes uit. Ook het interieur in nog netjes. Zeker het leer is vaak versleten bij dit soort km-standen.
@rufctr01: Ze hebben het klokje wat verder omhoog gedraaid.

Ow, wacht… He?
Leuke prijs, maar ik laat hem toch maar staan voor iemand die een oliebron in de tuin heeft…
@hight96: die kocht wel een nieuwe ;-)
@cla220: koopt…
@hight96: en dan ook niet daar
@hight96: ik rij al 60.000 km met een S4 op LPG. Ding is niet kapot te krijgen. Met €24 voor een volle tank vallen die kosten ook wel mee.
Zullen er nog serieus mensen zijn die daar een auto kopen?
@bmw507coupe: Aangezien minimaal 150.000 man in Nederland verstandelijk beperkt is, hebben ze genoeg klanten…
@boxergt: En die lezen en schrijven ,zo te zien hier onder, ook gewoon op AB hun verhaaltjes dat ze er wel een autootje zouden gaan kopen.
@tcetje: Inderdaad. Ik durf de andere reacties bijna niet meer te lezen!
@boxergt: Domme, domme, domme opmerking. Volgens mij ben jij zelf no. 150.001 met een aparte indicatie voor hufterigheid!
@carlo: Als dat mijn makke is, prima. Kijk eens voor de gein tussen de dealer reviews op AutoWeek of BOVAG etc.. Meerdere keren kom ik het volgende tegen: “Na het lezen van de reviews over dit bedrijf zag ik toch die éne goedkope auto tegen. Na een week kreeg ik problemen en gaf Jet-Cars geen gehoor. Had ik het maar nooit gedaan….”

Wat ben je dan?
@carlo: Achteraf moet ik je toch zeggen dat ik deze groep er niet op deze manier er bij had mogen betrekken.
Mijn oprechte excuses hiervoor.
@boxergt: 👍
@bmw507coupe: zitten prima auto’s tussen (als je zelf van sleutelen houd)

Kidding, als je goed genoeg zoekt dan kom je regelmatig wat leuks tegen daar.
@bmw507coupe: als je daar niet de allergoedkoopste auto koopt, het niet erg vind dat ie misschien niet helemaal schadevrij is, en bereid bent om eventueel wat euvels te repareren, kan je daar een goeie auto kopen denk ik. Het probleem is dat de meeste mensen met klachten daar een extreem goedkope auto kopen en dan verwachten een technisch goeie, in showroomstaat verkerende occasion op de kop te tikken…
Volgensmij gaat het puur om wat je ervan verwacht, of je daar serieus een auto kunt kopen!
@jobberns: Nee het probleem is dat zij de klant laten geloven dat de auto’s technisch in orde zijn. Iedereen met een beetje gezond verstand zal zich wel bedenken, maar schijnbaar zijn er genoeg waar dat niet voor geldt.
@ablogjunk: precies, spijker op z’n kop!
Kan iemand me vertellen waarom Jet Cars zo berucht is? Ik ken het namelijk alleen van de inmiddels overleden “Jet Cars-grap” hier op AB.
@berlinetta: auto’s aanbieden voor een lage prijs. Schijnen vaak schade-auto’s te zijn wat niet wordt verteld.
@berlinetta: Even zoeken en je weet genoeg: https://www.google.nl/#q=jet+cars
@berlinetta: Zoek eens op jetcars rotterdam op google en er gaat een wereld voor je open.
@berlinetta: @banaan7: google maar eens Jet Cars Rotterdam en je kan je een paar uur verbazen over wat mensen allemaal schrijven over deze zaak
Een maat van mij ging er ooit voor een Leon Cupra R kijken, “Ja tuurlijk, mooie auto helemaal goed, kom maar kijken, staat klaar”
Dag later kwam ie daar aan, personeel heeft een klein half uur lopen zoeken naar de auto (staan er letterlijk honderden op 2 locaties)
Toen ie m eindelijk gevonden had lag de halve voorkant uit elkaar omdat er “nog even snel een klein dingetje” moest gebeuren..
Naderhand vertelde hij pas dat het JC R’dam betrof, anders had ik m meteen al gezegd verder te zoeken
@bierbuik: mijn vader wou daar ook zijn leon cupra r verkopen. Probeerde ze hem wijs te maken dat het een normale diesel was. Mijn vader is daar net piepende banden weggereden om ook nog te laten zien hoe die 280pk (hij was gechipt) op die voorwielen klonken.
@berlinetta: Als je verstand hebt van auto’s kun je er best een leuke deal scoren. MAar je moet er verder gewoon niks van verwachten. Dus zo goedkoop mogelijk kopen en de eventuele gebreken gewoon zelf oplossen. Dan kun je er prima shoppen. De mensen die voor 500,- 3j garantie en 5x een grote beurt verwachten komen daar vaak bedrogen uit..
@E34M5Touring: Heb inderdaad eens wat gelezen op internet en als je verstand van zaken hebt, kun je er best een leuke deal sluiten. Als je niet weet waar je op moet letten, kom je bedrogen uit.
@berlinetta: ik heb er zelf ook eens een auto gekocht. Je moet pas ter plekke de auto’s bekijken en checken. Bijna alle auto’s zijn troep maar er zit altijd wel iets tussen waar je nog prima een jaartje in kan rijden. En als je geen verstand van auto’s hebt blijf daar weg je word genaaid waar je bij staat.
@berlinetta: Afpersing/oplichting/tellerfraude/ terwijl jij een proefrit maakt saboteren ze je eigen wagen zodat je er nog minder voor terug krijgt want er mankeert wat aan.
Velgen moet je er vaak apart bij kopen, intimidatie, ze komen zo met 10 man even bij je staan als je verhaal komt halen omdat de net gekochte auto van alles mankeert.
Kortom een stelletje criminelen van het aller ergste soort!!
@bofkont: De feiten waarvan jij dit bedrijf beticht zijn zeer serieuze en strafbare bovendien. Heb jij daarvan bewijzen of ervaringen uit eerste hand? (serieuze vraag)

Wat ik mij dan altijd af vraag, als zo’n bedrijf écht zo slecht is, waarom houden ze het al jaren vol? Want ik ken Jet Cars nog uit mijn jeugd. Autotrader lezen bij de snackbar/kapper/tandarts en ja hoor, twee pagina’s breed met enkel wrakhout van Jet Cars.

Ik ga hen zeker niet vrij spreken. De auto’s die ze verkopen zijn hoogst discutabel te noemen. Ik ben er wel eens geweest (net zoiets als kijken bij een zwaar ongeluk) en het is veelal drama. Maar dat geldt eigenlijk voor alle handelaren die aan de onderkant van de markt zitten.

Tellerfraude: lijkt me sterk. Wellicht voor export. Maar voor auto’s in Nederland is dat de laatste tijd erg lastig.

Afpersing: Nogmaals, ik kan het zeker niet ontkennen, maar ik vind het wel een baud statement. EN ik weet zeker dat jij daar geen auto hebt gekocht, dus je hebt het niet uit eigen ervaring. Internetverhaaltjes tellen niet.

Oplichting: Bij een handelaar wordt je altijd opgelicht. Zo simpel is het. Net als op de rommelmarkt. Als je je ogen goed open kunt houden, niet direct verliefd word kun je er een goede deal doen. Maar je hebt niet én de beste auto én de goedkoopste. Ze zijn goedkoop met een reden. Soms kun je er een goede deal doen. Vaak niet.

Ik heb zelf jarenlang in de autobranche en de grootste oplichters zijn niet de heren bij Jet Cars. Dat het geen fijne jongens zijn kan ik begrijpen, maar het kan véél erger. Dat zijn de bedrijven die failliete boedels overkopen en zich ergens bewust ergens tijdelijk vestigen. Vervolgens alle troep verkopen om een paar maanden later weer weg te zijn en later weer op te duiken onder een andere naam. Dat soort garages zijn er helaas nog niet te veel.

Jet Cars is als de snackbar: je weet dat het niet gezond is, maar als je even goed zoekt (bruin bolletje met Kwekkeboom kroketje en mosterd) is het nog niet eens zo erg.
@willeme: komop Wilkemse , ik doe al zo’n 20 kaar mee in de autohandel/ wereld , ik weet onderhand wel waar ik over praat, Apeldoorn zelfde verhaal , zal ze dit keer niet bij naam noemen.
En zo nog genoeg adressen waar je idd echt niet moet komen.
@bofkont: Dat je er beter niet kunt komen, is evident. Volkomen waar! Maar afpersing, fraude en intimidatie zijn best wel harde beweringen, zeker als je ze niet direct hebt meegemaakt maar het van horen zeggen hebt.

Ik zou er zelf ook geen RS6 kopen. Je gaat ook niet geen gepocheerde heilbot bij de snackbar halen. Maar een oude gare Chrysler Stratus cabrio voor een paar meier om de zomer mee door te komen: waarom niet. Je moet er niets van verwachten.
@willeme: nogmaals ik weet waar ik over praat, maar idd zoals jij het stelt valt veel voor te zeggen , ik zal in de toekomst erover zwijgen.
Nooit een auto bij Jetacars kopen.
Dan gaan ze van zelf faillet
@wiebe: weet je dat zeker? Alles wat er bekend is over dat bedrijf? En nog bestaan ze. Hoe kan dat
@rolov: ze zijn goedkoop, zo kan dat.

En er zijn prima deals te maken. Ogen open houden en je huiswerk doen, dan kan je er best leuk spul scoren. Vooral in het zeer goedkope segment.
@lekbak: Yeah right, ik ken Jet Cars al jaren, gelukkig nooit iets gekocht, wel afgevraagd hoe ze het voor elkaar hebben gekregen om 3 fabriekshallen met auto’s neer te zetten ?

De financiering hiervoor is in ieder geval niet bij de bank afgesloten….

En het aller goedkoopste segment daar…….. Man man , ik heb wat mensen in dienst uit Oost Europa, die wilden goedkoop een autootje scoren hier in NL om geen wegenbelasting te ontduiken, mocht ik mee naar Jet Cars, nou als je een auto en viskom en moestuintje in een zoekt dan staan er genoeg op die parkeerplaats.

Ik heb voor de jongens maar een autootje op marktplaats gekocht van een particulier, er staan zat leuke Japannertjes voor nog geen EUR 1000 met een geldige APK en een vriendelijke verkoper… Bij Jet Cars stond echt niks fatsoenlijks voor die prijs
@slickrick: als je interpunctie had gebruikt, dan had ik je comment ook nog kunnen lezen.
Jet Cars draait nu voornamelijk op export…
@horza: en dat gaat ze kennelijk goed af. Eigenaar rijdt zelf niet de minste auto’s. Bentley Conti, Porsche Panamera, MB S63 AMG Coupe. En dat zijn dat de auto’s waar z’n vrouw in rijdt/gereden heeft
In het jaar dat dit model RS6 op de markt kwam hadden ze een waanzinnig leuk idee voor de VIP’s op Le Mans. Bij een testrijder/coureur instappen en een paar rondes (erg hard) over de kartbaan. Heb er een hele staat staan kijken naar mensen die groen om de neus uitstapten. Heel erg gaaf om te zien.
Ik vind die oudere audis zonder overdreven grill echt steeds mooier worden!
Ligt er niet een biturbo v10 in dit type rs6? Daarnaast. Hoe zit het met onderhoud van zo een auto met zo een kilometerstand?
@mrrallycross: nope. Dat is het type wat hierna kwam (4F)
@mrrallycross: 1. Nee, was de generatie later.
2. Mits goed onderhouden moet het volgens mij wel nog allemaal gewoon werken, maar dat laat ik aan de ervaringsdeskundigen over 😉
@mrrallycross: nee dat is de c6 met 5 liter biturbo v10. De c5 heeft een v8
@mrrallycross: V10 is type erna, Rs6 is natuurlijk geen Polo….dus onderhoudskosten zullen altijd hoger uitvallen.
@mrrallycross: Deze heeft nog de V8, de opvolger had de V10.
@mrrallycross: biturbo v10 kwam in het model erna :)
@mrrallycross: Ik ken iemand die dit type RS6 heeft gehad, na een maand rijden moest ie voor 8k gerepareerd worden. Heel ver van weg blijven als je geen dikke portemonnee hebt..
@crackdavid: heeft hij wel een kut exemplaar gekocht
@draadloos: Ja veel pech gehad, maar zulke rekeningen zijn niet ongewoon bij dit soort auto’s.
De achterlichten kloppen al niet, deze horen lichter te zijn van na de facelift… Vrees dat deze wel een kusje heeft gehad
Ik heb gehoord als deze RS6 is verkocht dat ze van het geld nieuwe vloer tegeltjes kopen en 4 weken dichtgaan om het te vieren.
@thomasthomas: Haha LOL!
@mercbenz: Klopt, die achterlichten horen niet op een RS6.
Keek een jaar of 6 terug naar dit model. Leuk ding.
Vervolgens in dezeflde prijsklasse het nieuwere model, ‘normale A6 4.2 v8’ gereden.
Paar pk’s minder en iets minder geluid. Maar van binnen alles zoveel mooier, nog steeds goede grom en heerlijk soepel. Onderhoud-kosten ook een stuk schappelijk. Uiteindelijk dus de nieuwe uit toen 2005 geworden. Nooit spijt gehad.
@gregorius: Lijkt mij ook de betere keus. Een stuk ingetogener ook. Hou ik wel van bij een Audi.
Op het oog nog vrij netjes, ook het interieur.
Bijzonder onderhoudsgevoelige auto deze generatie RS6, turbo’s/nokkenassen zijn zeer berucht, en dan nog de rest.
Echt, met het kopen van zo’n auto bij dat bedrijf, bega je een miskoop van hier tot gunter. In het ergste geval wordt je geconfronteerd met reparatiekosten 3x de vraagprijs, wat menig autoliefhebber met een normaal salaris niet kan betalen.

Zo’n auto trekt je helemaal leeg, los van het feit van wat het gemiddelde brandstofverbruik kan zijn bij zo’n auto. Keertje de remmen vervangen? 2500 euro. Keertje de turbo’s vervangen? 2000 euro aan materiaal en 2 dagen werk om o.a de motor en versnellingsbak eronderuit te lepelen. Keertje een grote beurt? Nou trek maar de buidel, want het is en blijft een V8.

Los van het feit dat sensoren ook nog eens dubbel zo duur zijn omdat het om een “RS” uitvoering gaat (Het prijsverschil van dezelfde sensor in een S4 vs RS4 is zo 50% meer). Ik orienteer me al een tijdje op de koop van een RS6 C5 Avant maar je wordt er niet vrolijk van.

Toch is het een auto die menig liefhebber echt een keer geprobeerd moet hebben. Zolang ik ook niet in duitsland of zwitserland een ‘gunstige’ kan vinden blijf ik mijn RS4 B5 voorlopig rijden. :)
@jeroen_vanderlinde: Inderdaad,helemaal juist
@bizarrini: Ik vergat eraan toe te voegen dat de versnellingsbak ook onderhevig is aan revisie. Zo 5k weer. Ook daar schrijven ze niets in de advertentie over, en de proefrit is uitsluitend op eigen terrein. Pas maar op.
@jeroen_vanderlinde: die zou ik maar voor altijd houden. Heb er zelf ook 1 en ik ga die van mij ook nooit meer weg doen. Ik ken drie mensen, waaronder de vorige eigenaar van mijn auto, die hem ingeruild hebben op een nieuwer type maar toch weer terug gingen naar het origineel: de B5.
@cpp1: Correct. Diegene van wie ik ‘m gekocht had, had er achteraf gezien ook spijt van. Ik ben de derde eigenaar van een reeds door mij goed onderhouden RS4 B5. 440PK het is sneller als een B7. Het blaast! En het koppel met bijna 600nm op het blok maakt het een bommetje op de weg.

Qua kosten meer dan 16.000 euro verspijkerd aan puur onderhoud, gewoon om de auto terug te krijgen naar de staat dat het hoorde. Maar als dat eenmaal zover is rijden het als bakstenen, onverwoestbaar, en bloedsnel!

De RS6 C5 trekt me ook aan; gewoon omdat het net iets bruters, volwasseners en vooral sneller is. Alleen de kosten zijn een serieus aandachtspunt, en dat vertellen ze je weer niet bij Jetcars of elk ander autobedrijf. Bij zo’n auto als deze die te koop staat MOET je alle onderhoudsfacturen erbij hebben, datums, standen, zelfs wanneer het lampje verwisseld is moet je dat op papier hebben.

Voor een verassing komen te staan is bij deze auto’s aanzienlijk. Mede omdat ze nu ook meer dan 15 jaar oud zijn en alles een keer eraan gaat, gewoon uit leeftijd of slijtage. Echter bij zo’n auto als deze loop je gewoon leeg. En iemand met een normaal salaris kan zo’n auto niet bijhouden. Dat vergt 5 tot 10k onderhoud (!) alleen al op jaarbasis, zonder onverwachte uitgaves, zonder brandstof, verzekering of wegenbelasting.
@jeroen_vanderlinde: ja ben zelf ook 3e eigenaar. Inmiddels 6.000 in 5 jaar tijd aan ondehoud, valt erg mee. Maar ik rij er ook weinig mee. Hij was ook op en top toen ik hem kocht. Heb er een 6 cm dikke map aan facturen bij vanaf dag 1. Is voor mij echt een hobby om een 15 jaar oude auto te hebben die in nieuwstaat is (en blijft).

Zo heb ik ook nog een 40 jaar oude golf, ook in nieuwstaat, gekocht van de eerste eigenaar…eerste lak. De stapel rekeningen etc is bij deze auto nog dikker dan bij de rs4 ;).
Doe mij de rs6 avant c7 maar een stuk beter
@martijn11: ja martijn, doe mij maar een Airbus a380 als daily met een fontein erin en de familie Kardashian poedelnaakt om mijn tenen te knippen (dit is meer om die Kardashians te vernederen, don’t worry)
@87sandyd: mag ik dan 1 kardashian van je (nee, kim mag je houden)
Met Jet Cars werkt het toch hetzelfde als met alle handelaren in Nederland? Er zal veel troep staan en je zult garantie tot de deur hebben, maar met wat kennis kun je vast iets leuks scoren.

Momenteel ben ik ook opzoek naar een nieuwe bolide, maar als ik op het oog een mooi exemplaar heb gevonden wordt mijn enthousiastie meer minder na 1 minuut googlen.
ACC overveen is hier ook een voorbeeld van, vaak best leuk spul staan maar alleen maar slechte reviews over te vinden.
Moet zeggen dat de wagen die mijn pa total loss reed enkele weken later bij een ‘betrouwbare dorpsgarage’ te koop stond, dus het is altijd oppassen.
Die achterlichten horen er idd niet in

Op Google reviews lees ik telkens terug dat er een goeie Photoshopper in dienst is bij Jetcars
Ik ben er 1 keer wezen kijken naar een Lambo LM002,ik had hem graag weg gehaald uit die enge tent daar
@bizarrini: dat had je gewoon moeten doen. Die dingen zijn enorm gestegen in waarde, zelfs een flut exemplaar was de moeite waard geweest.
Ik sla even over…
Serieus Autoblog, waarom geven jullie dit bedrijf nog een platform…
@werf76: een gewaarschuwd mens telt voor twee!
Aan de reacties te lezen kent ook niet elke autoblogger het, kan ze een hoop ellende en geld schelen
Historie
Aantal Eigenaren tot nu toe: 18
Datum eerste toelating NL: 26 januari 2004
APK verloopdatum: 18 mrt 2017
Import auto: Nee
Huidige Eigenaar
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 24 maart 2016
Dagen Eigenaar: 47
Eigenaar tot: heden
Eigenaar 17
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 23 maart 2016
Dagen Eigenaar: 1
Eigenaar tot: 24 maart 2016
Eigenaar 16
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 24 oktober 2015
Dagen Eigenaar: 151
Eigenaar tot: 23 maart 2016
Eigenaar 15
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 02 oktober 2015
Dagen Eigenaar: 22
Eigenaar tot: 24 oktober 2015
Eigenaar 14
Type Eigenaar: Particulier
Eigenaar van: 12 september 2015
Dagen Eigenaar: 20
Eigenaar tot: 02 oktober 2015
Eigenaar 13
Type Eigenaar: Particulier
Eigenaar van: 20 juli 2015
Dagen Eigenaar: 54
Eigenaar tot: 12 september 2015
Eigenaar 12
Type Eigenaar: Particulier
Eigenaar van: 14 juni 2014
Dagen Eigenaar: 401
Eigenaar tot: 20 juli 2015
Eigenaar 11
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 02 juni 2014
Dagen Eigenaar: 12
Eigenaar tot: 14 juni 2014
Eigenaar 10
Type Eigenaar: Particulier
Eigenaar van: 19 augustus 2013
Dagen Eigenaar: 287
Eigenaar tot: 02 juni 2014
Eigenaar 9
Type Eigenaar: Particulier
Eigenaar van: 05 juli 2013
Dagen Eigenaar: 45
Eigenaar tot: 19 augustus 2013
Eigenaar 8
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 16 april 2013
Dagen Eigenaar: 80
Eigenaar tot: 05 juli 2013
Eigenaar 7
Type Eigenaar: Particulier
Eigenaar van: 06 april 2013
Dagen Eigenaar: 10
Eigenaar tot: 16 april 2013
Eigenaar 6
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 29 december 2012
Dagen Eigenaar: 98
Eigenaar tot: 06 april 2013
Eigenaar 5
Type Eigenaar: Rechtspersoon
Eigenaar van: 09 februari 2007
Dagen Eigenaar: 2150
Eigenaar tot: 29 december 2012
Eigenaar 4
Type Eigenaar: (erkend) bedrijf
Eigenaar van: 30 januari 2007
Dagen Eigenaar: 10
Eigenaar tot: 09 februari 2007
Eigenaar 3
Type Eigenaar: Lease op naam
Eigenaar van: 14 maart 2005
Dagen Eigenaar: 687
Eigenaar tot: 30 januari 2007
Eigenaar 2
Type Eigenaar: Lease op naam
Eigenaar van: 26 januari 2005
Dagen Eigenaar: 47
Eigenaar tot: 14 maart 2005
Eigenaar 1
Type Eigenaar: Lease op naam
Eigenaar van: 26 januari 2004
Dagen Eigenaar: 366
Eigenaar tot: 26 januari 2005
@bjornie: 18 eigenaren :/
@nielsson:
Ja, loop hier maar met een grote boog om heen.

Overigens zitten er wel 8 handelaren tussen, maar dan blijven er nog 10 particulieren over…

Ook opvallend is dat één eigenaar deze auto 2150 dagen gehad heeft en een andere 680 dagen. Hierdoor 8 eigenaren in een zeer korte periode.

Voor de nieuwsgierigen: al deze informatie is voor iedereen toegankelijk en vrij op te vragen via Zomoto.nl
@bjornie: waar haal je dat vandaan?
@jmeverts: deze informatie is gratis opvraagbaar via Zomoto.nl
Ik vind de pre-facelift (A6 C5 voor MY’02) achterlichten ook al verdacht op een RS6 (nooit als pre-facelift uitgebracht). Walk away.

Geef een reactie:

Je moet ingelogd zijn om reacties te posten, registreren kan HIER (ook via Facebook).