• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is de goedkoopste bestelauto met 200 pk van Nederland

Auteur: willeme, gepost 26 mei 2020 om 14:04 – 12 Reacties

Goedkoopste bestelauto met 200 pk

In de categorie: wat maakt het uit? De goedkoopste bestelauto met 200 pk. Is dat te vinden?

Wie weleens in een bestelauto heeft gereden, zal het zijn opgevallen dat een paar dingen net even anders zijn. De banden hebben veel minder grip, de auto is veel gevoeliger voor zijwind en de hoge zitpositie geeft je het idee dat je op een troon zit. Omdat bijna geen enkele weggebruiker vertrouwen heeft in de stuurmanskunsten van een bestelbus-bestuurder, krijg je vaak ruim baan.

Handig

Dat is op zich wel handig, want een bestelbus heeft namelijk ook een gigantisch nadeel. De meeste zijn bijzonder traag. Kilometer-kostprijs is natuurlijk veel belangrijker dan rijplezier. Zeker niet als je 25 busjes in je vloot hebt: dan wil je juist een wat zuinigere motor. Of in elk geval een motor waarmee de chauffeurs niet een Max Verstappen imitatie doen bij knooppunt Everdingen.

Goedkoopste bestelauto met 200 pk

Dikste versie

Gelukkig hebben fabrikanten ook motoriseringen ‘voor de baas’. Alle medewerkers van het aannemersbedrijf rijden in de 110 pk sterke Vito diesel, maar de baas neemt zelf de dikste versie. Dus wij gingen op zoek naar een de goedkoopste bestelauto met 200 pk van Nederland. En we hebben ‘m gevonden!

Interieur

Geen SUV’s

Daarvoor moesten we wel even wat kaf en koren scheiden. Niet alleen vanwege de leaseaanbiedingen, maar ook om alle SUV’s te omzeilen. Om mee te werken zijn dat zelfden op zich prettige auto’s, maar de ruimte is gewoonweg te beperkt en de kosten om het rijdend te houden veel te hoog.

Goedkoopste bestelauto met 200 pk

Drieliter V6

Hoe dat zit met deze tweedehands Vito V6 weten we niet, alhoewel een beetje geld reserveren voor onderhoud geen kwaad kan. De bus komt uit 2008 en heeft in de tussentijd 447.650 km gelopen. Dat is nog geen 40.000 per jaar. Het mooiste onderdeel van deze Vito is de motor. Een drie liter V6 met 204 pk. Deze is gekoppeld aan een automaat. In het interieur zien we lederen bekleding en een after market navigatiesysteem. Heel luxe.

Goedkoopste bestelauto met 200 pk

4.750 euro

Interesse? Voor 4.750 (excl. BTW) is deze bus van jou. Het enige wat je moet doen is even de wielen aanpakken. Het zijn de goedkoopste wieldoppen ter wereld. Wellicht dat iemand nog een mooie setje Brabus Monoblocks heeft liggen voor een zacht prijsje. De advertentie van de goedkoopste bestelauto met 200 pk kun je hier bekijken.

Ook interessant!

  • Dit is de goedkoopste Mercedes SLK32 AMG van Marktplaats
  • Stop met zoeken, deze Mercedes Sprinter is dé bedrijfswagen
    Mercedes Sprinter bedrijfswagen lost huizenmarkt problemen op
  • Dit is de goedkoopste nieuwe G-Klasse van Marktplaats
  • Dit is de goedkoopste Brabus van Marktplaats

Nieuwste artikelen

  • BREEK: BMW iX3 komt volgend jaar ook met echte premium
  • Biem! Hoe vaak crasht die Tesla Robotaxi nu eigenlijk?
  • Gespot – Heerlijke Lancia Delta restomod in goed gezelschap
  • Waarom Lando Norris geen straf kreeg bij het inhalen van Tsunoda
FacebookTweetPinLinkedIn

Bedrijfswagen, Busjes, Diesel, marktplaats, Mercedes, occasion, vito

Vorig bericht: « Ford Edge ST-Line EcoBoost komt te laat voor ons
Volgend bericht: Valsspeler Daniel Abt krijgt de zak van Audi »

Lees Interacties

Reacties

  1. FiXeR zegt

    26 mei 2020 om 14:07

    En dat bij Autoplaza Lolbert.

    Login om te reageren
    • Hubert zegt

      26 mei 2020 om 14:35

      Is ook geweldige advertentie.
      Vooral de vertaling dat ze ook voor exportpapieren kunnen zorgen: EXPORT PAPERS CAN WE MAKE

      Login om te reageren
  2. bpc zegt

    26 mei 2020 om 14:16

    Wielen gewoon zo laten, wieldeksels dumpen, op een werkpaard horen geen alu’s met laag profielbanden maar gewoon staal met cargo banden,

    Login om te reageren
  3. mashell zegt

    26 mei 2020 om 14:52

    Voor een snelle lijkwagen vind ik de laadruimte wel wat vies.

    Login om te reageren
  4. escort77 zegt

    26 mei 2020 om 14:59

    wel dikke racepedalen jonguh!

    Login om te reageren
    • v60germany zegt

      26 mei 2020 om 18:44

      @escort77: met de zevenmijlslaarzen in de bouw een minimale must

      Login om te reageren
  5. Dutchdriftking zegt

    26 mei 2020 om 15:23

    Tja, je koopt 200pk (hoeveel paarden zijn er inmiddels al de wei uit?) en een heleboel werk….

    Login om te reageren
    • Hubert zegt

      26 mei 2020 om 15:58

      Het is dan ook een bus voor het werk.

      Dus corona of niet, je komt nooit zonder werk te zitten.

      Login om te reageren
  6. raoufff zegt

    26 mei 2020 om 18:02

    Bangbus!

    Login om te reageren
  7. janhenvol zegt

    26 mei 2020 om 18:40

    Dit brengt mooie herinneringen op. Ik had ooit een prachtig baantje bij een koeriersdienst waarmee ik door heel Nederland reed. Enige nadeel was dat de eigenaar een ontzettende krent was. Ongeveer heel het wagenpark was verouderd en “zwart” door de apk. We hadden dus ook een sprinter met laadklep van de eerste generatie, klopte helemaal niks meer aan en je kon zo door de laadvloer naar het asfalt kijken. Maar wat voelde ik mij een koning in die wagen, zo een heerlijk verende bestuurdersstoel, een flink stuur en dan die lange halen bij het schakelen. Voelde me net een vrachtwagenchauffeur. Toen ik er de eerste keer mee op pad ging kreeg ik ook het advies “100 is wel zo een beetje de veilige max van dat ding”. Naja toen ik er dus na een paar weken heel de Benelux mee doorgecrossed was, had ik dus geleerd dat als je volgas geeft hij precies 135 reed. Voelde me net het heertje.

    Login om te reageren
  8. sirdrinksalotofpetrol zegt

    26 mei 2020 om 19:14

    OM642, beste blok in een busje! Beter dan een VW met een 2.5 tdi axd, wat een troep is dat (ervaringsdeskundige met beide blokken).

    Login om te reageren
    • bbfix zegt

      26 mei 2020 om 23:30

      @sirdrinksalotofpetrol: hier ook een klant met een V6 cdi, zonder problemen… en trekt lekker door. Gewoon een standaard vito, tot je gas geeft. En 11 liter olie per wissel. Vinden wij ook wel prettig

      Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North