• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dit is de prijs van de BMW als M440d met 700 Nm

Auteur: RubenPriest, gepost 1 februari 2021 om 10:58 – 19 Reacties

BMW M440d xDrive Coupé

De straatstenen eruit trekken met een BMW M440d xDrive is kinderspel, maar wat is de prijs van de coupé?

BMW heeft de prijslijsten voor maart 2021 op de website staan. Zo is ook bekend geworden wat de prijs van de recent onthulde BMW M440d xDrive gaat zijn. Nu is dit model niet een echte topper voor de Nederlandse markt. Dik en diesel is een combinatie die je niet meer vaak tegenkomt op de Hollandse wegen. Toch is het een mooi pakket.

Want je hebt een 3.0-liter zes-in-lijn turbodiesel motor. Dat betekent 340 pk en 700 Nm koppel. De prestaties liegen er niet om. De nul naar honderd tijd is in 4,6 seconden een feit. De topsnelheid ligt uiteraard naar goed Duits gebruik op 250 km/u.

  • BMW M440d xDrive Coupé prijs
  • BMW M440d xDrive Coupé prijs
  • BMW M440d xDrive Coupé prijs
  • BMW M440d xDrive Coupé prijs

BMW M440d xDrive prijs en concurrentie

Maar wat kost dat lekkers dan? Gordels vast, want je moet minimaal 88.922 euro op tafel gooien voor de dikke diesel. Kijk je naar de concurrentie dan is een dikke diesel helemaal niet meer zo vanzelfsprekend. Logisch, want het is een segment dat stervende is. Zeker in ons land. Je hebt de Mercedes C300d 4MATIC met 245 pk voor 62.766 euro. Een lagere prijs, maar deze concurreert dan ook niet met de veel sterkere BMW M440d xDrive. Audi heeft de S5 TDI quattro en deze begint bij 108.215 euro. Daarmee is de Audi juist weer een klap duurder in vergelijking met de 4-Serie.

Ook interessant!

  • Video: BMW-rijder rijdt als BMW-rijder
  • BMW Haters
    BMW vindt BMW-liefhebbers BMW-haters!
  • Koop deze dikke BMW camper op Marktplaats
  • altijd weer die BMW-rijders
    Video: altijd weer die BMW-rijders

Nieuwste artikelen

  • Gespot – Een lekker gekke TVR op Nederlands kenteken
  • Audi RS6 met 1.100 pk is hypercar voor het hele gezin
  • Video: je auto verliezen door een dom ongeluk
  • Nieuwe wankelmotor komt uit onverwachte hoek
FacebookTweetPinLinkedIn

4-serie, BMW, Diesel, geld, Video

Vorig bericht: « Volgens Ferrari volgt deze 488 Pista Tailor Made niet de regels
Volgend bericht: Video: dronken Porsche bestuurder kan er niets van »

Lees Interacties

Reacties

  1. simonbv zegt

    1 februari 2021 om 11:17

    Met een paar opties erop 100k. En na een jaar in restwaarde minimaal gehalveerd omdat het diesel is.

    Wat ik niet snap is dat BMW niet wat meer moeite doet om het gewicht naar beneden te brengen. 1900kg was tot voor kort een grote SUV en nu een al 4 coupe. Bij de I3 was de filosofie nog dat de auto zo licht mogelijk moest zijn om een goede rijders auto te worden en bij een 4 coupe laten ze het hele idee varen terwijl het wel de M badge draagt. Of brengen ze binnenkort een M440d CS uit?

    Login om te reageren
    • StijnB zegt

      1 februari 2021 om 11:20

      Ja, en die weegt dan 15kg minder en kost 15k meer…

      Login om te reageren
    • berlinetta zegt

      1 februari 2021 om 11:30

      Volgens mij is het juist een wens van de kopers dat auto’s steeds luxer worden en steeds meer opties aan boord hebben. Dat zorgt er logischerwijs ook voor dat het gewicht gaat stijgen. BMW kan er wel alles aan doen om het gewicht dan alsnog omlaag te brengen, maar dan zullen de kosten van de auto heel hard stijgen door het gebruik van exotische materialen. Dan prijst de auto zichzelf waarschijnlijk de markt uit.

      Login om te reageren
    • Dutchdriftking zegt

      1 februari 2021 om 11:32

      @simonbv: ik dacht eerst dat je zwaar overdreef, maar de M340d touring weegt 1850kg, (ik weet niet of dit din of rijklaar is) maar de coupé zal vast geen 100kg lichter zijn. Kortom, idioot veel gewicht inderdaad. 1.500kg voor een D-segment is alweer even geleden.

      Login om te reageren
      • ouwedibbes83 zegt

        1 februari 2021 om 12:46

        @dutchdriftking: vergeet ook niet dat de aandrijving naar alle vier de wielen gaat, dat kost ook extra kilootjes. Plus een dikke diesel, auto’s die elke generatie een beetje groeien, luxe die toeneemt en veiligheidseisen die gewicht in de schaal gooien.

        Login om te reageren
  2. 900t zegt

    1 februari 2021 om 11:40

    Ik moet zeggen dat in deze trim, die nieren nog zo erg niet zijn.

    Login om te reageren
  3. Minderspotter zegt

    1 februari 2021 om 12:16

    Nog steeds een verschrikkelijke auto

    Login om te reageren
    • alcantara zegt

      1 februari 2021 om 23:01

      Ja veel liever een Golf idd, of een Opel Astra.
      Dat zijn tenminste wel respectabele wagens.

      Login om te reageren
  4. cazzo046 zegt

    1 februari 2021 om 13:12

    Zwaarder, lelijker, langzamer en duurder dan een Model3.

    Login om te reageren
    • kniesoor zegt

      1 februari 2021 om 13:36

      @cazzo046: “lelijker” ? 🤣

      Login om te reageren
      • cazzo046 zegt

        1 februari 2021 om 13:51

        Ja, veel lelijker.

        Login om te reageren
        • kniesoor zegt

          1 februari 2021 om 14:53

          @cazzo046: Liefde (voor Tesla) maakt kennelijk blind . . . 😆

          Login om te reageren
          • cazzo046 zegt

            1 februari 2021 om 15:06

            Jij vind die varkensneus mooi?

            Login om te reageren
            • berlinetta zegt

              1 februari 2021 om 16:09

              Varkensneus of eendenbek. Het zijn beiden niet moeders mooiste in mijn ogen.

              Login om te reageren
          • piebepost zegt

            1 februari 2021 om 19:39

            Voor zover smaak objectief is: Ik verwacht dat een polling tussen het uiterlijk van de BMW en de Tesla niet in het voordeel van de Duitsers uit zal pakken..

            Login om te reageren
    • mashell zegt

      1 februari 2021 om 13:49

      Of deze nou lelijker is dan een Model 3? Dat is subjectief, ik vind allebei niet erg mooi maar de BMW heeft wat mij betreft toch wel een heel stuk mooier interieur. Maar dat deze zwaarder is dan een serieuze elektrowagen als de Model 3 vind ik wel schrikbarend. Dat geeft aan dat elektrowagens eigenlijk helemaal zo zwaar niet zijn.

      Login om te reageren
    • troljedemoeder zegt

      3 februari 2021 om 10:01

      Tja, je moet er wel wat voor overhebben natuurlijk, om het niveautje van de knieperige kantoorklerk te ontstijgen. Ik snap het wel hoor, bijna 90k in aanschaf of een flink leasebedrag met stevige bijtelling is ook niet voor iedereen weggelegd.

      Login om te reageren
  5. allesmetturbo zegt

    1 februari 2021 om 22:46

    Wat blijft het toch een lelijke auto. 700nm is wel lekker maar zou er niet in gezien willen worden, bah

    Login om te reageren
  6. barry355gtb zegt

    2 februari 2021 om 13:07

    Ik vindt het wel een prachtige auto en de nieren zijn wel een mooie design feature. Die enorme neus van de Audi is echt een stuk groter. Deze prachtige auto is met een aantal mooie zaken standaard uitgerust. M remmen, sportstoelen, M aktieve wieldemping met vier standen etc.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North