
De nieuwe Polo is op zich al best een aardige verschijning, vind ik persoonlijk. Niks mis mee, lekker scherpe lijnen en een leuke sportief ogende auto. Maar Rieger vond dat de Polo nog niet helemaal af was…
Nu vindt Rieger het wel vaker nodig om aan VAG producten te sleutelen dus heel verrassend kunnen we dat niet noemen. De Polo wordt voorzien van verschillende spoilers, sideskirts en andere visuele updates. Over aanpassingen aan het interieur of op het motorische vlak is vooralsnog niets bekend.





ziet er wel dik uit!
Achterkant ziet er mooi clean uit, ben minder fan van de voor- en zijkant… Zonde…
neem maar van mij aan, over 15 jaar zien alle polo’s die nog zijn overgebleven er zo uit.
Ik vind ‘m nog steeds niet af, er moet nog een 2e uitlaatje onder aan de andere kant ;) dan is die echt mooi want verder vind ik ‘m erg dik :D
“Maar Rieger vond dat de Polo nog niet helemaal af was…” Dan moeten ze daar toch maar eens leren wat mooi autodesign werkelijk is.
Jammer van het kleine uitlaatje.
Zie je jammer genoeg veel te vaak zo’n bodykit zonder aangepaste uitlaat… Zonde het is de kers op de taart.
best lekker… maar ik blijf dromen van een echte polo R
Nah ik vind hem té. Doe mij maar een gewone Polo GTI. Die vind ik al mooi en snel genoeg :)
Hmmmm… lekkere trommelremmen achter!
Is wel leuk inderdaad
http://www.caradisiac.com/media/images/le_mag/mag156/tuning_polo_kit_large_01_big.jpg
en dit niet;)
Mooi karretje,enkel jammer van zijn naam.
Ik vind hem erg mooi. Vrij subtiel gedaan. Dikke voorbumper met die mistlampjes zo!
alleen een dubbele uitlaat zou het afmaken, aan beide kanten 1
Idd nog een uitlaat erbij en het plaatje is compleet. Had ik maar het geld, dan liet ik mijn eigen polo ombouwen…
@TimmiX: zijn normaal geen mistlampen, maar dagrijlampen (is bij mij toch zo)
Vind `m zonder uitlaten wel sjiek zo. Lekker clean. Met uitlaten krijgt ‘ie direct zo`n jhonnie imago.
Uitlaten mogen onder de gti. Onder een normale versie niet echt nodig, imo.
Haha leuk, nu nog, maar over een paar jaar?
-edit: nutteloze bijdrage-
Die nieuwe Polo is wel érg populair hé, hij is er nog geen jaar en je ziet hem al op elke hoek, midden en midden van het midden van de straat en iedereen heeft hem, ik bedoel, ik heb 5 vrienden die hem al besteld/gekregen hebben, mijn stiefzus heeft hem, de toekomstige van mijn neef heeft hem besteld, 2 vriendinnen van mijn ma…
hij gaat dus wel echt snel in de verkoop eh!
Hij ziet er een stuk mooier uit dan me vrouw.
‘Af’ kan ik het niet noemen, ik wacht nog op de eerste firma die de G40 nieuw leven in blaast, dan kan je met mij om de tafel – als ik een Polo zou hebben :)
Is nog mooi.. Heb wel mijn bedenkingen bij de velgen….
Ziet er strak uit, Creme lederen bekleding, 2.0 TFSI blok eronder die van de Golf R en compleet;)
Rieger, wel strak polo hoor:D
@VWFreak…: jammere is alleen dat die 2.0 blokken nog zo duur zijn anders zagen we die ook al in elke vw wel is zien verschijnen.
OT: Ik vind het eigenlijk best wel sjiek de friemel, voor de verandering is niet een verachte body (“tuning”)kit zoals de meeste dat doen.
Ach, hier hoéft niet per sé een 2.0TSI in…. met een 1.4TSI en DSG zal het best een lekker karretje zijn. :P
Vind het een mooie restyling. Niet té. Maar voor mij, blijft het, verlagen, nette wielen eronder, klaar ! Ben niet z’n plastic-fan.
@TSI-tje: Ja oke, op zich heb je wel gelijk, een 1.4 TSI 170 PK is wel genoeg als standaartmotor, rieger betje bij sleutelen tot ± 200PK en een lekkere DSG bak erin 6 TRAPS niet die domme 7 traps :P, maar blijft een lekkere wagentje…
Ziet er prima uit, niet zo’n heel hoog sjonnie gehalte maar wel sportief. Erg netjes!
Nog afschuwlijker dan orgineel… Mogen ze in duitsland houden, de auto trouwens ook…
Zeer netjes alleen de skirts van rieger vin ik niet echt wat
Er staat 1.4 achterop. Wrijf wrijf in mijn ogen. 1.4? Ja, 1.4!
Ik zeg maar niks meer.
Ik vindt de polo’s van vorige generatie sowieso niks. Wiebelt bij het geringste, stuurt heel onzeker. Ik rijdt vele auto’s maar de Polo vindt ik akelig. Dit nieuwe model is bovendien een oude Golf. Je moet hem wel pimpen want anders is er helemaal niks aan.
Maar goed, 10.000 euro uit dissen voor een paar stukjes plastic. Nee, doe maar een Lancer met 2.0 turbo ofzo, sneller, scherper, mooier. En niemand noemt mij sjonnie.
Ik moet corrigeren dat ik dus niet weet wat Rieger exact rekent voor de tuning. Maar ik ben wel benieuwd of iemand weet wat dit scheelt in prijs met een standaard Polo.
Ik verbaas me over de reacties. Helemaal af? Zowel voor als achter zijn er skirts opgeplakt wat vooral achterop heel goedkoop oogt. Zet er dan een nieuwe bumper op. En casper, je noemt een Polo toch serieus niet een sportief ogende auto? Stoer en zakelijk is ie wel maar sportief? *proest*
Nieuwe polo is top!
of flop?