• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dodge Viper SRT10 ACR

Auteur: autoblogger, gepost 9 november 2007 om 08:51 – 61 Reacties

Dodge Viper SRT-10


It’s the retrun of the Viper ACR! Er is sinds 1999 geen ACR-versie van de Viper geweest, maar op de LA autoshow zal Dodge de nieuwe straatracer officieel onthullen. Onder de kap ligt de standaard 8.4-Liter aluminium V10 met 600 pk en 760 Nm.

Dodge heeft zich vooral gericht op gewichtsreductie en aerodynamische verbeteringen. De auto zal halverwege 2008 in de Amerikaanse showrooms staan, voor minder dan $100,000 per unit.

Dodge Viper SRT-10
Dodge Viper SRT-10
Dodge Viper SRT-10
Dodge Viper SRT-10

The latest addition to Chrysler LLC’s Street and Racing Technology (SRT) family of performance vehicles, the all-new, 600-horsepower 2008 Dodge Viper SRT10 ACR is a street-legal Viper engineered to dominate on the race track. Because it is street legal, diehard Viper and track enthusiasts can drive their car to the race track, run it at speed on the track, and then drive it home.

“With the all-new 2008 Dodge Viper SRT10 ACR, SRT has taken the ultimate American sports car and injected it with an extra dose of racing DNA,” said Mike Accavitti, Director – Dodge Brand and SRT Marketing and Communications, Chrysler LLC. “With the Viper SRT10 as the starting point, SRT engineered a combination of reduced weight, race-tuned suspension and aerodynamic improvements to create the ultimate Viper for the street and track.”

Derived from the all-new 2008 Dodge Viper SRT10, the heart and soul of the all-new 2008 Viper SRT10 ACR is SRT’s new 8.4-liter aluminum V-10 engine that produces 600 horsepower and 560 lb.-ft. of torque.

The 2008 Dodge Viper SRT10 ACR stays true to the five key aspects of SRT: standout powertrain, bold exterior styling, race-inspired interior, benchmark braking, and world-class ride and handling characteristics across a dynamic range.

Ook interessant!

  • The Collectables - Dodge Viper SR II
    Dodge Viper SR II
  • Deze kan van jou zijn
    Koop de groenste Dodge Viper van Marktplaats
  • Video: Dodge-bestuurder denkt indrukwekkend te kunnen invoegen
    Video: Dodge-bestuurder denkt indrukwekkend te kunnen invoegen
  • Dodge droombaan
    Droombaan beschikbaar bij Dodge; Chief Donut Maker

Nieuwste artikelen

  • Autoblog Spots Uploterij: win een cadeaubon t.w.v. €100
  • Groter, sneller of bizar: BYD doet het
  • Is de nieuwe Mercedes GLB stiekem een omgebouwde Smart?
  • Nieuwe 5 Serie-concurrent met verbrandingsmotor komt uit zeer onverwachte hoek!
FacebookTweetPinLinkedIn

acr, Dodge, Viper

Vorig bericht: « 9 November 2007: goednieuwsdag
Volgend bericht: Leasebranche overweegt schadeclaim tegen het Rijk »

Lees Interacties

Reacties

  1. rider zegt

    9 november 2007 om 08:54

    heftige bak. maar hoe zwaar is hij nou dan geworden? wat zijn de verdere specs?

    Login om te reageren
  2. vinox zegt

    9 november 2007 om 08:59

    MINDER DAN 100000?!

    Login om te reageren
  3. Autofotografie.com zegt

    9 november 2007 om 09:04

    Zwaar dik! :D

    Login om te reageren
  4. rickadelic zegt

    9 november 2007 om 09:04

    @ vinox ja die doen niet zo moeilijk in amerika met auto’s.
    ben wel benieuwd.

    Login om te reageren
  5. doggd zegt

    9 november 2007 om 09:06

    “With the aerodynamic and suspension elements, the 2008 Dodge Viper SRT10 ACR is 40 pounds lighter than the Viper SRT10 coupe. The optional Hard Core package further reduces the weight by another 40 pounds, for a total weight savings of 80 pounds.
    The StopTech rotors feature a patented curved-fin design, a key element in improving brake cooling. The StopTech brake rotors combined with the Michelin Pilot Sport Cup Tires and Sidewinder lightweight wheels combine to reduce 60 pounds of unsprung, rotating mass.” Dusss…

    Login om te reageren
  6. Stiggie zegt

    9 november 2007 om 09:15

    Ze hebben gelijk de kentekenplaat ook maar meegespoten.

    En je zal wel dik moeten betalen voor dat hard core package.
    En wat krijg je dan? 20 kg lichter, dan ga ik wel naakt racen (dit scheelt geen 20kg azijnpissertjes, dat weet ik ook nog wel).

    Login om te reageren
  7. Stiggie zegt

    9 november 2007 om 09:15

    Het is wel een vette bak

    Login om te reageren
  8. Nigel zegt

    9 november 2007 om 09:28

    Mega Uber bak!!!
    zou er wel eentje willen hebben

    Login om te reageren
  9. SimonMc zegt

    9 november 2007 om 09:30

    -edit: dank u-

    Login om te reageren
  10. Henk Timmer zegt

    9 november 2007 om 09:36

    oehhh that is some nasty shit :D dik en lekker

    Login om te reageren
  11. VLS54 zegt

    9 november 2007 om 09:37

    Nee dank u, veel te opzichtig. Je komt toch als een ontzettende proleet over als je zo’n asobak hebt! Staat ie al in die rubriek??

    Login om te reageren
  12. burning rubber zegt

    9 november 2007 om 09:39

    dat is maar 50.000 euro, daar koop je in NL niets fatsoenlijks voor! Als we die belastingen eens zouden afschaffen zou het Nederlandse wagenpark een stuk aantrekkelijker worden!

    Login om te reageren
  13. Rob USA zegt

    9 november 2007 om 09:44

    Spoiler eraf en dan komt het wel goed. In de States moet je dus zijn als je voor niet teveel geld toch een hoop lol wil hebben. Ik had ooit de eerste serie Viper gehuurd in LA en ik kan je vertellen ik had een hoop lol. :) Ik denk dat je hier in NL niet verder dan 300pk komt voor dat geld en dan rij nog steeds wat iedereen hier ook rijdt.

    Login om te reageren
  14. vinox zegt

    9 november 2007 om 09:53

    Bwa, die spoiler zou ik nu niet meteen verwijderen, lijkt me geen slecht idee die erop te laten, vermits het een zware amerikaan is en de spoiler volgens mij toch weldegelijk downforce creëert.

    Login om te reageren
  15. Sander zegt

    9 november 2007 om 10:30

    bruut

    Login om te reageren
  16. hansie zegt

    9 november 2007 om 10:45

    hun kunnen zo weinig vragen voor auto’s geen hypocriet gezeur daar zoals bpm en al die shit :X word soms echt ziek van al die regeltjes en alles

    Login om te reageren
  17. 2cv13 zegt

    9 november 2007 om 10:47

    @ burning rubber, is de euro nu al twee dollar waard??????????????????

    Login om te reageren
  18. vinox zegt

    9 november 2007 om 10:54

    1.47 +/- dollar = 1 euro

    Login om te reageren
  19. Poekie Lauda zegt

    9 november 2007 om 11:02

    “It’s the retrun of the Viper ACR!” moet dat niet return zijn?

    Login om te reageren
  20. XytraS zegt

    9 november 2007 om 11:05

    Mjah, best ok wss als je voor dit soort auto’s bent, maar de strijkplank achteraan is er wel teveel aan^^

    Login om te reageren
  21. august zegt

    9 november 2007 om 11:27

    @Poekie Lauda, nee, het moet retrun zijn, zoals bij Retrun of the Jedi (waarvan hier http://cgi.ebay.nl/Retrun-of-the-Jedi-STAR-WARS-Film-Poster_W0QQitemZ190120757863QQihZ009QQcategoryZ35058QQcmdZViewItem een mooie poster).

    Login om te reageren
  22. Viper Rulezz zegt

    9 november 2007 om 11:46

    Zwaar brute auto. Ik vind het persoonlijk een van de gaafste auto’s ooit :P

    Login om te reageren
  23. Michael Fontijn zegt

    9 november 2007 om 11:50

    Wat is dat toch met amerikaanse motoren…
    Maar 600PK uit een 8.4 liter V10 halen… Wanneer maken die gasten eens geavanceerde motoren. Met wat meer technologie (oa. 4 kleppen per cilinder) haal je makkelijk 100PK per liter uit zo’n blok… Nu is het gewoon, ow meer PK’s nodig? ff boren en hoppa klaar. Weer een benzine-slurpent-wannabe- supercar met een klote wegligging… Want daar staat dat ding ook nog om bekend.

    Nee deze mag van mij in amerika blijven :-D

    Login om te reageren
  24. Jandepandaman zegt

    9 november 2007 om 12:04

    Lachen!!! Dat ding ziet er uit als zo’n radiografisch bestuurbaar plastic gevalletje dat je zelf uit een bouwpakket kunt maken! Vet lau man!
    Doe mij er maar eentje die ik dan in de slaapkamer zet bij de rest! :-D

    Login om te reageren
  25. carsofcoolhaven.nl zegt

    9 november 2007 om 12:06

    Leuke bak. Als je rechtuit wilt. Beetje opzichtig, maar vind dat de Viper er meestal nog wel mee weg komt eigenlijk

    Login om te reageren
  26. Nick zegt

    9 november 2007 om 12:08

    @Michael Fontijn:
    Dat heb ik ook nooit gesnapt.

    Blijkbaar willen ze al hun koppel onderin, en daarom hebben ze waarschijnlijk 2 kleppen per cilinder.
    En daar heeft men allang een oplossing voor; een geregelde klep die toevoer van 2 kleppen blokkeert bij lage toerentallen en alle 4 open laat bij hoge toerentallen.

    Ook mogen ze weleens aan het OHC-principe werken, het mag wel duur zijn maar het is op bijna elk gebied beter.

    Login om te reageren
  27. mashell zegt

    9 november 2007 om 12:14

    In de catogorie moeilijke en zinloze vragen… Waarom rijdt deze links gestuurde Viper in een Amerikaans landschap op elk van de foto’s op de linker weghelft?

    Login om te reageren
  28. Klassiekerrally zegt

    9 november 2007 om 12:15

    autoblogger, dit hoort toch ook onder het artikeltje van ‘Goed nieuws dag’? :)

    Wat zitten jullie nou te zeuren over de wegligging van de Viper. Ik durf te wedden dat de helft zijn ‘ervaringen’ uit de bij de dokter, tandarts of kapper liggende Autoweek heeft. :roll:
    Het is geen licht Europees of Japans sportwagentje nee… Maar ik ga er van uit dat in geoefende handen dit ding met ’t gaspedaal te sturen is. Zelfs met minder dan 100 pk per liter.

    Ik zou ‘m in elk geval best willen hebben. Maar dan wel helemaal zwart :)

    Login om te reageren
  29. rob zegt

    9 november 2007 om 12:23

    voor diegene die het willen weten de wagen word 180 kilo lichter

    Login om te reageren
  30. rob zegt

    9 november 2007 om 12:33

    micheal fontijn je moet toch echt es wat beter aan je info zien te komen , die verhaaltjes waar jij het over heb , zijn in de wereld geholpen door mensen die een hekel hebben aan amerikaanse bakken. 6oo pk uit een 7 ltr betekent dat een motor zeer sterk en lang mee gaat . kijk maar naar de 24 uur van le mans , de corvette staat er om bekend onverwoest baar te zijn .oja de dutch supercar challenge stappen over van porsche naar corvette omdat de duurzaam heid en betrouwbaar heid beter was van de motoren . en goedkoper . ach die domme amerikaanse auto,s he

    Login om te reageren
  31. SimonMc zegt

    9 november 2007 om 12:40

    @rob: t’is 600 pk uit een 8,4 liter he…Maar ik sta aan uw kant ;-).

    En een gewichtsvermindering van 180 kg?Wow :-)

    Login om te reageren
  32. PieterA zegt

    9 november 2007 om 12:53

    $100.000 is met de huidige wisselkoers €68.125, werkelijk geen geld!

    Login om te reageren
  33. BOL zegt

    9 november 2007 om 12:59

    No shit, heb weinig met Vipers maar vind dit toch wel een erg grof ding.. Helemaal voor dat geld

    Login om te reageren
  34. ViperArry zegt

    9 november 2007 om 13:24

    Ik vraag me af of deze ACR de herintroductie van de Viper op de circuits betekent in de GT2 klasse.

    Dodge heeft deze setup al eerder getoond in een speciale concept bij de introductie van het 2008 model. Vervolgens komt dit productiemodel.

    Voor Dodge een koud kunstje om de auto vervolgens circuitwaardig te maken…..
    T zou voor het eerst zijn dat er zowel Vipers in GT3 als in GT2 meerijden.
    En…. voor een herintroductie op Le Mans kunnen zorgen.

    Login om te reageren
  35. ZwerverRoodbaard zegt

    9 november 2007 om 13:32

    Haha strakke dingen komen uit Amerika :D

    Login om te reageren
  36. FrankyCash zegt

    9 november 2007 om 13:49

    dit is keiharde porno!

    Login om te reageren
  37. Wally zegt

    9 november 2007 om 13:52

    Hij kost misschien weinig geld maar ik kan je verzekeren dat wanneer je elke week aan de pomp staat je je geld ook wel kwijt raakt..

    Login om te reageren
  38. Edje11 zegt

    9 november 2007 om 14:14

    Je wordt lelijk geboren, je wordt nog lelijker, en tenslotte…

    @FrankyCash,

    Vind jij zo’n Viper ”keiharde porno”??!
    Om eerlijk te zeggen vind ik er niks opwindend aan hoor…:?:?

    Login om te reageren
  39. Edje11 zegt

    9 november 2007 om 14:16

    Wat is eigenlijk de topsnelheid van die Viper??!

    Login om te reageren
  40. Thomas zegt

    9 november 2007 om 14:16

    http://youtube.com/watch?v=1EV7soTD1Uo

    Heerlijk toch, de oude :D

    Login om te reageren
  41. Jasper zegt

    9 november 2007 om 14:17

    Zo! Vette bak, ziet er bruut uit!

    Login om te reageren
  42. Michael Fontijn zegt

    9 november 2007 om 14:20

    @ Rob,

    Die info haal ik uit bovengenoemd artikel.. dus niet van mensen die een hekel hebben aan amerikaanse auto’s… Maargoed, conclusies kunnen snel getrokken worden.
    Het feit dat Amerikaanse motoren langer meegaan en betrouwbaarder zijn, komt omdat ze minder draaiende onderdelen hebben.

    Deze motor: een aluminium V10 blok met een inhoud van 8.4 liter, met een enkele bovenliggende nokkenas en 2 kleppen per cilinder, 600PK… Dit is een hele eenvoudige motor, verder niets mis mee. Als je genoeg geld hebt om lekker vaak te tanken en je graag Freebees spaart of zoiets…

    Maar dan ben je toch wel met me eens dat dit niet een echt geavanceerde motor is? Neem bijvoorbeeld het blok van Audi: V10 blok met een inhoud van 5 liter met dubbele bovenliggende nokkenas en 4 kleppen per cilinder, 520PK…. Ik denk dat je daarmee ook vaak, maar minder vaak bij de pomp staat als de Viper.

    Fijn weekend, Greetz Mike

    Login om te reageren
  43. JOPHEIJ zegt

    9 november 2007 om 14:22

    Goede reden om naar de USA te verhuizen lijkt me!

    Login om te reageren
  44. gebbetje zegt

    9 november 2007 om 14:22

    Mooi man. Ik heb de viper altijd al een toffe kar gevonden.

    offtopic:
    Kan iemand me eindelijk eens uitleggen waarom foto’s en filmreportages over auto’s 90% voorkant laten zien en 10% achterkant. Ik ben een billenman dus ik vindt dat ik zwaar benadeelt ben. Zo, en nu ff naar m’n shrink….

    Login om te reageren
  45. RenesisHP zegt

    9 november 2007 om 15:13

    Laats bij Fifth Gear waren Plato en Tiff de Viper en de Corvette aan het testen. Toen kwam Plato er toch achter dat een standaard Viper moeilijk onder controle te houden was, dit in tegenstelling tot de Corvette. Hoe het met deze Viper gesteld is durf ik niet te zeggen, aangezien een raceviper ook goed handelbaar is.

    Login om te reageren
  46. besaram zegt

    9 november 2007 om 15:48

    meest gruwelijke auto die ik ooit heb gezien als je dit ziet staan op de weg !!
    ja dan denk je ook wel 100.000 ff naar de bank:P.

    Login om te reageren
  47. Roadronner zegt

    9 november 2007 om 15:49

    Die spoiler verpest de hele auto. Zónder die taartschep is het gewoon een extreem brute wagen! Heel erg vet.

    Login om te reageren
  48. Kevski Style zegt

    9 november 2007 om 16:20

    @ Michael Fontijn:

    Dat heeft weinig met de inhoud van de motor te maken. 500pk is 500 pk. Of je dat haalt uit een 1.0 of een 9.0 dat maakt niet uit. Dingen die van invloed zijn erop zijn gewicht, toerental, aandrijfverliezen en meer van dat soort spul. maar met 500pk en voor de rest dezelfde factoren is het brandstofverbruik gelijk….

    Login om te reageren
  49. ronald ccx zegt

    9 november 2007 om 16:36

    brandstof verbruik is hetzelfde tussen een 8 liter en een 5? kevski ga eff fietsen ofzo met “meer van dat spul..” wat een duidelijke uiteenzetting

    Login om te reageren
  50. M Freak zegt

    9 november 2007 om 17:05

    ‘Standaard 8.4 V10.’

    Sjongejonge, wat een beest! :D

    Login om te reageren
  51. luwek zegt

    9 november 2007 om 17:26

    zit nou es niet zo te zeuren over de cilinderinhoud. de viper heeft veel meer koppel dan een audi s6, dat telt ook! en de viper is net als veel autos uit de VS gewoon gaaf omdat ie zo lomp is…

    Login om te reageren
  52. MRTN zegt

    9 november 2007 om 18:02

    aardig, maar ik wordt er niet echt warm van, amerikanen moeten geen auto’s maken, aleen hamburgers eten!

    Login om te reageren
  53. RScosworth zegt

    9 november 2007 om 18:35

    @ Michael Fontijn
    Zelfs in de geavanceerde-hebbedingetjeswereld is de Viper thuis. Het remsysteem is één der besten om nog maar te zwijgen over de intergalactische versnellingsbak!

    Login om te reageren
  54. Rob USA zegt

    9 november 2007 om 20:39

    @MRTN:De Amerikanen hadden beter geen computers/software en internet moeten maken dan had ik nl nooit die domme reactie van jou kunnen lezen!

    Login om te reageren
  55. lincoln zegt

    9 november 2007 om 21:03

    lekkere over de top ..
    maar een AMG huppeldepep of een M5 met veel p.k,s worden gezien als een verfijnde auto voor verfijnde mensen .. en dit niet.
    houden zo ..

    echte mannen kunnen zich nu eindelijk onderscheiden van half zachte nichten in duitse half tamme perfectie…… beter zo.

    Login om te reageren
  56. SjeufM3 zegt

    9 november 2007 om 22:38

    Wat ligt iedereen toch te zeuren hier over Die Amerikanen. Ze bouwen voor weinig geld(relatief) super auto’s!! Wat wil je nog meer??

    En ik denk dat deze Viper ook wel bij de top 10 komt van beste supercars net zoals de Corevette z06.

    Login om te reageren
  57. Jandepandaman zegt

    10 november 2007 om 11:07

    Amerikanen zijn ook de ‘coiners’ van het KISS!!!-princiepe bij het ontwerpen van dingen. Ze zijn daarbij echter dan in vele gevallen en zoals gebruikelijk vaak overvleugeld en lings en rechts ingehaald door anderen omdat ze het dan zelf weer maar halfslachtig gingen doorvoeren.

    KISS-princiepe: Keep It Simple Stupid!!!

    …En zo ook dus met dit fantastische motorblok van deze Viper: Het doet wat het doen moet, met minder frutsels en palletjes en uurwerkmaaktechniekjes dan de Europese wondertjes.

    De enigen die volgens mij nog brutere nog eenvoudigere motorblokken bouwen, zijn de Russen. Die laten de simpelste motorblokken met vele pk’s smeden door de hoefsmid die dan vervolgens wel de zwaarste voertuigen voortbewegen bij temperaturen waar Amerikanse of Europese motoren al kapot van gaan als je ze er over vertelt.

    Die Amerikanen bouwen gewoon een simpele krachtige motor in die dan weliswaar veel verbruikt, maar die het werk doet voor een prijs die de afzetmarkt er voor wil betalen. Wil niemand die dingen meer hebben vanwege de tehoge verbruikskosten, dan houdt het snel genoeg op en dan gaan ze echt wel motoren bouwen die zuinig zijn. Want dat is nou eenmaal wat kapitalisme doet.

    Login om te reageren
  58. cossy zegt

    10 november 2007 om 11:21

    Mooie wagen !
    Maar dat gezeik over die pk’s uit amerikaanse motoren persen !
    Het komt me soms echt de strot uit !!
    Dat is nu eenmaal de manier waarop die amerikanen het willen, ze kunnen het echt wel hoor!
    Maar 100 pk/l uit een motor persen is echt niet gemakkelijk hoor !
    kijk naar de oh zo begeerde m3 , 4 liter, goed 420 pk , oke maar dat ding draait ook wel meer dan 8000 tr/min !
    En als het zo gemakkelijk zou zijn zou elke 1,6 gti of 2 liter gti meer dan 160 respectieveljk 200 pk moeten halen ? ik dacht het niet.

    Login om te reageren
  59. rdi zegt

    10 november 2007 om 12:29

    ideaal om erotikabeurzen mee af te schuimen of achterbuurten onveilig te maken, ik geloof nooit dat je er Monaco mee binnen mag…tatoo-john is back! wat een pooierback!

    Login om te reageren
  60. leendert zegt

    10 november 2007 om 19:59

    supervette kar

    Login om te reageren
  61. bozewolf zegt

    11 november 2007 om 16:19

    Tsja…je mag ook wel prestaties verwachten met een motorblok van acht en een halve liter. lol. Iig ziet ie er weer uit als de eerste generatie Vipers. Die waren nog mooi.

    ’t zal, zeker voor amerikaanse standaard, geen slecht karretje zijn, maar eerlijk is eerlijk, het *blijft* hamburger techniek…op papier ziet het er allemaal prima uit, maar de standaard Viper schijnt nogal gevoelloos te sturen, zoals alle yanks heeft het een prutinterieur en zal de “handling” ook absoluut geen Fezza of Porsche niveau hebben.

    Daarnaast is een van de grootste verkooppunten van Amerikaanse wagens, namelijk de prijs, na alle import gezeik en het zonder-glijmiddel-recht-in-de-anus beleid van de Nederlandse overheid, ook zo opgejaagd dat je nou niet meer kan spreken van betaalbare power. Een ton (in dollars) voor zo wagen komt, nadat ie naar Europa is gegaan, waarschijnlijk al gauw op 130/140 duizend dollar neer. Bijtelling erbij…., omrekenen in Euro’s en dan hik je ook al gauw tegen een nette 80 of 90 duizend Euri, als ’t niet meer is. Dan komt er een heleboel meer lekkers op de radar.

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North