• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Dragrace! Bugatti Veyron vs Nissan GT-R

Auteur: robbie, gepost 29 december 2011 om 17:33 – 81 Reacties

Bugatti Veyron vs Nissan GT-R dragrace


Dat een Bugatti Veyron met zijn 1.001 pk retesnel is weten we natuurlijk allemaal, maar hoe snel is zo’n supercar eigenlijk op de 1/4 mile? Laten we dat eens uitvinden! En om het leuk te houden zetten we er een Nissan GT-R naast.

De Nissan is enigszins getuned (naar het schijnt), maar is uiteraard nog steeds geen match voor de Veyron. Al moet gezegd worden dat het verschil tussen beide auto’s niet extreem groot is. Hield de Veyron zich een beetje in? Of is de GT-R werkelijk zo snel? Een tijd van onder de 10 seconden was wellicht meer te verwachten geweest voor de Veyron. Of niet? (via: dragtimes.com)

Update 01-01-2012 – Extra videomateriaal!

Ook interessant!

  • Video: Nissan GT-R rijdt pionnen omver
  • Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
    Video: Nissan GT-R neemt drempel veel te hard
  • hightech Nissan GT-R
    Hightech Nissan GT-R wordt níet elektrisch
  • Nissan GT-R Nismo Special Edition, inbegrepen bij de NFT
    Nieuwe Nissan GT-R Nismo voegt echt wat toe

Nieuwste artikelen

  • Hoeveel zakelijke youngtimers zijn er eigenlijk?
  • Duurste Nissan van Marktplaats kan er maar eentje zijn
  • WTF: Invalidenplek rondom auto geverfd, parkeerder krijgt toch boete
  • Autoblog-lezer bezoekt prachtige verzameling
FacebookTweetPinLinkedIn

Bugatti, dragrace, gt-r, Nissan, Vergelijkingen, veyron, Video

Vorig bericht: « Top 10 Roze Audi’s
Volgend bericht: Fisker Karma-terugroepactie, Audi R18 wordt een hybride en er komt een kleine MINI #Groen7 »

Lees Interacties

Reacties

  1. degraafm zegt

    29 december 2011 om 17:36

    de Veyron was dan ook een fractie eerder weg. *cheater*

    Login om te reageren
    • maseratiferrarilover zegt

      29 december 2011 om 17:38

      @degraafm: hha ja inderdaad

      Login om te reageren
    • umadbrah zegt

      29 december 2011 om 17:42

      @degraafm: Cheater ja :D

      Login om te reageren
    • gobobgo zegt

      29 december 2011 om 17:42

      @degraafm: Ik zou eerder zeggen dat de GT-R een zeer trage reactiesnelheid heeft. De Veyron ging precies goed weg bij groen.

      Login om te reageren
      • sanki zegt

        29 december 2011 om 18:01

        @gobobgo: inderdaad ja want de veyron is zelfs aan de late kant… Was al ff groen

        Login om te reageren
      • amg77 zegt

        29 december 2011 om 18:57

        @gobobgo: of de bestuurder reageerde traag… Bij supercars is het ( bijna ) altijd zo dat de reactietijd perfect is. En bij een Nissan GTR is dat al helemaal het geval. Ik zeg trage reactie bestuurder.

        Login om te reageren
        • gobobgo zegt

          29 december 2011 om 19:47

          @amg77: idd, ik had het natuurlijk telkens over de bestuurder en niet over de reactiesnelheid van de wagen zelf, die moet de bestuurder maar incalculeren…

          Login om te reageren
          • amg77 zegt

            29 december 2011 om 22:48

            @gobobgo: ja, jij zegt : ‘ de GT-R heeft een trage reactietijd dus daar reageer ik op.

            Login om te reageren
    • GOD zegt

      29 december 2011 om 18:18

      @degraafm: Je rijd voor je zelf en niet tegen elkaar.

      Login om te reageren
      • degraafm zegt

        29 december 2011 om 18:36

        @GOD: maar de klok gaat wel lopen wanneer het licht op groen springt, neem ik aan.

        Login om te reageren
        • GOD zegt

          3 januari 2012 om 20:28

          @degraafm:

          Bij start en finish zit een lazerstraal die bij onderbreking de tijd start en stopt en zo je tijd berekend.
          Eigenlijk rij je wel tegen elkaar en kun je met een langzamere tijd alsnog verliezen van iemand met een betere reactietijd (ingewikkeld verhaal).
          Maar een race als deze met gewone mensen en “gewone auto’s” is niets minder dan elkaars piemels naast elkaar leggen en kijken wie de grootste heeft.

          Login om te reageren
  2. Svenska_Aeroplan_AB zegt

    29 december 2011 om 17:39

    Tja, qua prijs-prestatie verhouding is er niks beter vandaag de dag… Maakt dat de GTR de poor man’s supercar? Hmmm, goeie vraag…

    Login om te reageren
    • 911GT2 zegt

      29 december 2011 om 17:52

      @Svenska_Aeroplan_AB: Poor mans supercar… hmm lekker stigma plak je daar op dan… Precies de reden waarom ik er helemaal niets mee heb.

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        29 december 2011 om 17:54

        @911GT2:

        ach joh .. tis maar status ..

        je weet wel .. die kronkel die geestelijk arme mensen in hun hoofd hebben ..

        Login om te reageren
      • maseratiferrarilover zegt

        29 december 2011 om 17:57

        @911GT2: ah ja want een Porsche is vooral wel beter ????

        Login om te reageren
        • integraturbo zegt

          29 december 2011 om 17:59

          @maseratiferrarilover: Voor iemand met zo’n naam wel.

          Login om te reageren
    • integraturbo zegt

      29 december 2011 om 17:58

      @Svenska_Aeroplan_AB: Nee gewoon veel voor weinig.

      Login om te reageren
      • Svenska_Aeroplan_AB zegt

        29 december 2011 om 19:04

        @integraturbo: Ja, ik heb er nog even over nagedacht en ben het met je eens…

        Login om te reageren
        • integraturbo zegt

          30 december 2011 om 09:11

          @Svenska_Aeroplan_AB: Als VAG winst wou maken per Veyron had ‘ie nog duurder geweest(!)

          http://nl.wikipedia.org/wiki/Bugatti_Veyron_EB16.4#Geschiedenis

          Login om te reageren
    • monk zegt

      29 december 2011 om 19:31

      @Svenska_Aeroplan_AB:
      Je bedoelt denk ik gewoon een geweldige prijs/prestatie verhouding.. Ik ken niet veel ‘Poor Men’die zich gt-r kunnen veroorloven.

      Login om te reageren
      • monk zegt

        29 december 2011 om 19:32

        @monk: laat maar had ff eerder op refresh moeten drukken

        Login om te reageren
  3. umadbrah zegt

    29 december 2011 om 17:40

    Doe mij die GTR. Ik vind die bandensets van 20k voor de Veyron net te duur.

    Login om te reageren
  4. yannick-s zegt

    29 december 2011 om 17:41

    De man in de gtr heeft dan ook een traag reactie vermogen.

    Login om te reageren
  5. mortsel2640 zegt

    29 december 2011 om 17:45

    Voor 130k( Belgie) heb jij al een veyron killer. Aka the switzer!!
    Wat ik mij afvraag, zijn er niet van zo’n tunners die uw veyron tot 2000pktjes kunnen tunen. Ok belachelijk duur grapje maar tja.

    Login om te reageren
    • Nv zegt

      29 december 2011 om 18:10

      @mortsel2640: Naar horen zeggen mag je niets aan de motor veranderen of aan het uiterlijk. Daarom dat je wss weinig tuners zoals mansory/hamman… zich bezig houden met de veyron.

      Login om te reageren
      • mortsel2640 zegt

        29 december 2011 om 18:43

        @Nv: ja ok ik begrijp wel dat de garantie dan vervalt maar is er dan niemand die zoveel geld heeft dat het hem echt niet scheelt

        Login om te reageren
    • vondeyck zegt

      29 december 2011 om 18:11

      @mortsel2640: Qua snelheid ja. Qua aankleding komt die GT-R nooit in de buurt met z’n 1991 interieurtje.

      Login om te reageren
      • dennisr zegt

        29 december 2011 om 18:16

        @vondeyck: het interieur van een Veyron is anders ook niet bijzonder..

        veel te goedkoop voor wat je moet betalen..

        dan vind ik de GT-R toch mooier..

        Login om te reageren
        • vondeyck zegt

          29 december 2011 om 18:21

          @dennisr: Gelukkig verschillen meningen. Ik vind ook niet alles van dat Veyron interieur mooi maar in mijn optiek is het een stuk prettigere omgeving dan dat van de GT-R.
          Dat Japanse ontwerp is niet echt mijn kop thee, om ’t zo maar uit te drukken. :)

          Login om te reageren
          • dennisr zegt

            29 december 2011 om 18:27

            @vondeyck: geluukig wel, toegegeven.. die van de Veyron is een stuk strakker.. maar het is zo leeg.. :?

            Login om te reageren
        • mortsel2640 zegt

          29 december 2011 om 18:45

          @dennisr: ik begrijp wel dat jij de interieur van de gtr graaf vind. Maar de Veyron heeft pure klasse. Dit komt wel met leeftijd ^^

          Login om te reageren
        • Svenska_Aeroplan_AB zegt

          29 december 2011 om 19:06

          @dennisr: nogal weinig aflegruimte… Nee, ik neem hem toch maar niet dan…

          Login om te reageren
        • Dimglor zegt

          29 december 2011 om 19:33

          @dennisr: Er zit vooral een enorm groot verschil in de gebruikte materialen….
          Ze heb ik me laten vertellen dat de hendels achter het stuur voor de lichten en voor de ruitenwissers uit aluminium zijn en 5000 euro per stuk kosten….
          Het leer zal ook wel niet van dezelfde kwaliteit zijn als dat van de Nissan en ook de stereo van Burmester zal niet te vergelijken zijn met wat in die Nissan te vinden is…

          Login om te reageren
          • mortsel2640 zegt

            29 december 2011 om 19:59

            @Dimglor: meep!! Wrong!!! Niet aluminium maar magnesium

            Login om te reageren
        • love4sportcars zegt

          29 december 2011 om 20:07

          @dennisr: dat is dan ook al enkele jaren oud…

          Login om te reageren
        • bass zegt

          29 december 2011 om 20:58

          @dennisr: zeker en vast

          Login om te reageren
        • Megakix zegt

          29 december 2011 om 23:09

          @dennisr: ..en dan de afwerking van de Veyron..héél wat beter. Uiterlijk van de GT-R is simpelweg spannender dan de Veyron.

          Login om te reageren
          • burninrubber zegt

            29 december 2011 om 23:39

            @Megakix: De egoïst edition is mooier dan de Veyron

            Login om te reageren
        • xilver zegt

          30 december 2011 om 12:56

          @dennisr: Euh ik denk dat je een Veyron nog niet zo goed van dichtbij hebt bezien. Ik heb zelf in een Veyron GS gezeten (Autoworld expo 100, 2 jaar geleden in Brussel)en dat ding was subliem goed afgewerkt. Het oog voor detail in die wagen en de gebruikte materialen kan je gewoon niet vergelijken met iets anders (mss een Maybach ofzo… maar ik zou het niet weten). Er zit wel waarheid in het feit dat het te duur is voor wat je krijgt maar dat is natuurlijk de exclusiviteit die telt. En veel hangt ook af van de kleurencombinatie natuurlijk.

          Login om te reageren
          • dennisr zegt

            30 december 2011 om 13:02

            @xilver: ooh maar dat zul je me niet horen zeggen, dat ding is ongetwijfeld afgewerkt als geen anders, sowieso de duitse afwerking is goed maar dit is zonder twijfel beter dan alles.. maar kom op, niet eens een radio ? xD

            Login om te reageren
  6. henkz32 zegt

    29 december 2011 om 17:46

    Volgens mij was de GT-R rijder nog z`n launch controle aan het instellen. Als die slaper op had zitten letten had ie gewonnen.

    En om antwoord te geven op de redactie: Ja, de GT-R is echt zo snel. Al zijn sommige eigenaren slapers.

    Login om te reageren
    • walter zegt

      29 december 2011 om 17:56

      @henkz32:
      Scheelt bijn 14mijl (22km/h), als we de tijd even buiten beschouwing laten, dat is een serieus snelheidsverschil (hier heeft zijn slechte reactie tijd ook geen invloed op).
      Ik durf te stellen dat het zeker nog 3 seconden zou duren op die snelheid voordat hij 139mph heeft bereikt.

      Login om te reageren
  7. Hupke zegt

    29 december 2011 om 17:50

    Totaal niet met elkaar te vergelijken, al had ik eigenlijk halveling verwacht dat de GT-R sneller zou vertrekken en dan pas werd ingehaald. Anders leek het me nogal belachelijk van het filmpje te posten, aangezien het nogal evident is dat een 4wd veyron sneller vertrekt dan een 4wd GT-R.
    Misschien dat een filmpje van een caterham vs veyron er iets anders uitziet (de 1e paar meters dan toch).

    Login om te reageren
  8. lincoln zegt

    29 december 2011 om 17:52

    het enige wat je nu echt ziet is dat zo,n Veyron wel akelig snel van zijn plekkie komt ..

    Login om te reageren
    • xilver zegt

      29 december 2011 om 18:08

      @lincoln: En een Supersports is dan nog een stukje sneller. Echt ongelofelijk staaltje techniek dat ding.

      Login om te reageren
      • lincoln zegt

        29 december 2011 om 22:07

        @xilver:

        ach joh .. over een paar jaar heb je electro-meuk met dit soort vermogen ..

        kunnen al die benzine slurpies wel inpakken ..

        Login om te reageren
        • dawwg zegt

          30 december 2011 om 00:52

          @lincoln: Maar die electro-meuk is na 3 dragraces leeg, de Veyron rijd je aan het eind van de dag gewoon 1000km naar huis als het moet …

          Login om te reageren
          • xilver zegt

            30 december 2011 om 08:37

            @dawwg: Daarmee dat hij zegt ‘over een paar jaar’. Als die accu’s op punt staan dan wordt het inderdaad ‘bye bye Veyron’. Elektrische wagens kunnen direct 100% van hun vermogen geven, een benzinemotor kan dat niet en daar ligt al 1 het voordeel. Ik ben er trouwens ook van overtuigd dat uit een elektromotor veel meer vermogen te trekken is dan uit een benzinemotor. Enige nadeel van zo’n elektromotor is dat het heerlijke engine sound zal verdwijnen…

            Login om te reageren
            • lincoln zegt

              30 december 2011 om 08:47

              @xilver:

              turbo,s en superchargers hebben meer eigenschappen van een stofzuiger dan een electromotor ..
              zelfs het geluid komt meer overeen ..

              let wel .. ik heb een stalen Nilfisk uit 1974 ..

              Login om te reageren
  9. mbevo zegt

    29 december 2011 om 18:10

    Heeft VW ook een ander uitlaatsysteem voor de Veyron? Het lijkt net een diesel

    Login om te reageren
  10. SyriX zegt

    29 december 2011 om 18:14

    Hadden we iets anders verwacht dan?? Veyron heeft een 0-100 tijd van 2,5s af fabriek. 2012 GTR doet het in 3s.

    Login om te reageren
  11. VeniVidiVici zegt

    29 december 2011 om 18:36

    Grappig, maar wat een valse schijt start is dat dan! :?

    Login om te reageren
    • dennisr zegt

      29 december 2011 om 18:38

      @VeniVidiVici: wat is er vals aan.. Veyron reageerde sneller.. kan hij ook niks aan doen..

      Login om te reageren
      • VeniVidiVici zegt

        29 december 2011 om 20:01

        @dennisr: Kijk nog maar eens goed dan, lijkt wel alsof die GT-R driver beetje zit te suffen. Al met al hij had sowieso van de Veyron verloren :)

        Login om te reageren
  12. sacha zegt

    29 december 2011 om 18:46

    Wel lekker kort zo’n race. Niet zo’n lange zit als de F1 of zo.

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      29 december 2011 om 23:07

      @sacha: :lol: …ik gebruik de F1 altijd om kort ná de start lekker op de bank te tukken…met een heerlijk mundane geluidje..

      Login om te reageren
  13. janklaassen zegt

    29 december 2011 om 18:58

    Ja, als die Veyron je al bij de start voorbij is kan je het helemaal shaken!
    Respect voor de Veyron.

    Login om te reageren
  14. hollow zegt

    29 december 2011 om 19:14

    Man man man het krioelt hier van de GT-R fanboys. Aan de kleinzieligheid te zien, zijn het kindjes en zeker geen autoliefhebbers.

    Een autoliefhebber heeft zeker een voorkeur, maar kan andere wagens ook appreciëren.

    Zelf zou ik nooit de GT-R verkiezen boven een nieuwe Porsche Turbo, maar de GT-R blijft een knap staaltje techniek.

    Login om te reageren
    • house zegt

      29 december 2011 om 19:33

      @hollow: Inderdaad! het is gewoon sneu hoe sommigen reageren, ik kies de Veyron boven alles maar dat maakt mijn waardering voor de GT-R niet minder.

      Grappig hoe sommigen dan Switzer noemen, zo kan ik het ook :)
      Voer een Veyron dan ook op tot het uiterste, dan zullen we zien wat er van een Switzer GT-R overblijft. Pure vernedering. Sommige mensen kunnen het simpelweg niet accepteren dat de Veyron sneller is

      @Soulmaster: dat is inderdaad iets dat velen nog vergeten :) dat maakt het des te indrukwekkender.

      Login om te reageren
    • jzaero zegt

      29 december 2011 om 21:57

      @hollow: prachtig gezegd. Ik ben zelf een BMW fan, maar houd net zoveel van andere mooie merken. Alfa, Mercedes, ga zo maar door. Een echte autoliefhebber waardeert vrijwel elke auto, ook al is het niet je eigen merkje. Maar dan op een andere manier als je je eigen merk zou waarderen. Ik ben totaal geen fan van Audi, maar ze houden elkaar scherp waardoor er weer nieuwe ontwikkelingen bij je eigen merkje zullen komen.

      Login om te reageren
    • eduardovich zegt

      31 december 2011 om 12:44

      @hollow: eens! zelfs een oudere 911 zou ik boven de gtr verkiezen..

      Login om te reageren
  15. Megakix zegt

    29 december 2011 om 19:17

    superrrrrrr slechte vergelijking en tijdzetting…zucht… * doet wachten op een echte GTBoard.com filmpje *

    Login om te reageren
  16. KEV9 zegt

    29 december 2011 om 19:19

    En dan te denken dat de veyron een ton meer in de weegschaal legt

    Login om te reageren
    • Mairsil zegt

      30 december 2011 om 10:06

      @Soulmaster: Misschien als je een paar koffers goud op de passagiersstoel legt. Normaal is de Veyron maar 150 kg zwaarder dan de GT-R (curbweight 1740kg vs 1890kg).

      Login om te reageren
  17. Aquios zegt

    29 december 2011 om 19:27

    Hm apart… Die veyron staat al klaar voor de start en kan zich helemaal concentreren op de lampen. Die gtr is zich nog op de plaats aan het zetten en als hij dan net op de goeie plaats staat gaan de lampen al lopen. Dus die gtr krijgt de kans niet eens om zijn launch control aan te zetten.

    Login om te reageren
  18. norge zegt

    29 december 2011 om 19:40

    Duidelijke overwinning voor de GT-R , Veyron had voor die kostprijs veel sneller moeten wezen.

    Login om te reageren
  19. isobmw zegt

    29 december 2011 om 19:58

    Vind je het gek met 8.0L W16 4 turbo’s! :p en de gt-r maar 6 cil..
    Ik heb liever de gt-r klinkt ook veel lekkerder!

    Login om te reageren
  20. g40freak zegt

    29 december 2011 om 20:04

    weet je waar ik nou zo’n schurft hekel aan heb?
    Van die sprint filmpjes, waar in de eerste minuut geen flikker gebeurt en dan de laatse 15 sec is het sprintje.
    Kunnen ze het filmpje dan niet gewoon knippen ofzo?

    Login om te reageren
    • Megakix zegt

      29 december 2011 om 23:05

      @g40freak: hapklare brokjes kid… ;-) Kauwt je moeder nog het eten voor dan ?

      Login om te reageren
  21. yipikaye zegt

    29 december 2011 om 20:14

    Eindsnelheid zegt genoeg, die Nissan had geen schijn van kans!

    Login om te reageren
  22. sebasjuhh zegt

    29 december 2011 om 20:23

    meh die veyron houd zich nog in lijkt me. Een 500pk porsche zit maar 700ste van die tijd af namelijk

    Login om te reageren
  23. maxx1 zegt

    29 december 2011 om 20:58

    1, bugatti was sneller weg en hij cheaten niet! 2, bugatti ging niet eens volop.

    Login om te reageren
  24. maseratizzzzzzzz zegt

    29 december 2011 om 21:32

    ik vind het niet zo gek dat de veyron wint, heeft het dubbele aantal turbo’s en inhoud. Doe mij maar alsnog de GTR, een buggati klinkt als een opgevoerde stofzuiger.

    Login om te reageren
  25. 2176cc zegt

    29 december 2011 om 23:55

    Duidelijk weinig dragracers hier.. De tijden die op het bord staan zijn zonder reactietijd dus perfect vergelijkbaar. Je ziet dat de 60 ft tijd van de veyron 1.69 en gtr 1.73 dicht bij elkaar liggen daarna loopt de veyron uit want die is 8 tiende sneller op de 1/4 mile.

    Dat die patser met zn gtr zo laat pas wegrijdt is zn eigen schuld zo werkt het bij dragracen. Zodra de 2de erbij gaat staan gaat de tree binnen een random tijd lopen. Had ie maar niet moeten patsen om nog ff zn bandjes te laten piepen voor het starten.

    Login om te reageren
    • lincoln zegt

      30 december 2011 om 08:49

      @2176cc:

      zelfs op een auto-site is het begrijpelijk dat er meer pak em beet korfballers zijn dan dragracers ..

      Login om te reageren
  26. gedece zegt

    30 december 2011 om 00:07

    Geef mij maar die lekkere GT-R. Waar voor je geld krijg je bij Nissan zeker, ze hebben echt een van de origineelste, beste auto’s gemaakt in jaren. De veyron pff.. Zoveel geld voor een platgedrukte, uitgeklopte Beetle met een dikkere motor in. De GT-R mag dan iets ’trager’ zijn maar kost ook veel minder…

    Login om te reageren
  27. TDI-goeroe zegt

    30 december 2011 om 08:50

    Veyron is Baas!!!

    Login om te reageren
  28. calibandar zegt

    30 december 2011 om 12:53

    Die GT-R staat zelfs niet op de foto. Een super rappe wagen zoals we laatst zagen in die mega dragrace van Motortrend, maar tegen een Veyron is het niet 1 maat 2 klasses verschil. Interessant om te zien hoe schandalig rap zo’n Veryon is.

    Login om te reageren
  29. CL65 zegt

    30 december 2011 om 20:17

    Zo dan, die nissan lag te slapen lijkt Webber wel bij elke start van een race.

    Login om te reageren
  30. robbie zegt

    1 januari 2012 om 20:21

    Nog wat extra videomateriaal voor de liefhebbers:
    http://www.youtube.com/watch?v=zJd5wiyu0Rk

    Login om te reageren
  31. gotty zegt

    7 januari 2012 om 17:50

    Doe mij toch die Nissan maar ;)

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North