• Spring naar de hoofdnavigatie
  • Door naar de hoofd inhoud
Autoblog.nl

Autoblog.nl

  • Home
  • Formule 1 »
    • Max Verstappen
  • Automerken
  • Occasions
  • Podcasts
  • Rijtesten
  • Video’s »
    • Alles
    • Autoshows
    • Aankoopadvies
    • Mijn auto
    • Rijtesten
  • EV’s
  • Spots »
    • Upload
  • Login

Een Aston Martin V12 Vantage op Nederlands kenteken

Auteur: ricardo, gepost 16 maart 2010 om 22:06 – 43 Reacties

Afbeelding Een Aston Martin V12 Vantage op Nederlands kentekenAfbeelding Een Aston Martin V12 Vantage op Nederlands kentekenAfbeelding Een Aston Martin V12 Vantage op Nederlands kentekenAfbeelding Een Aston Martin V12 Vantage op Nederlands kentekenAfbeelding Een Aston Martin V12 Vantage op Nederlands kentekenAfbeelding Een Aston Martin V12 Vantage op Nederlands kentekenAfbeelding Een Aston Martin V12 Vantage op Nederlands kentekenAfbeelding Een Aston Martin V12 Vantage op Nederlands kenteken

Aston Martin V12 Vantage

Sinds kort zijn onze wegen weer een stukje opgefleurd, aangezien de magistrale V12 Vantage nu ook op Hollandse bodem terug te vinden is.

De duivels klinkende Aston Martin, we zijn er gek op. Want wanneer je een redelijk compacte sportwagen combineert met een overheerlijke V12, dan houd je dus deze ultieme Vantage over. V8’s zijn voor musclecars, échte supercars hebben immers een V12 aan boord, aldus Tiff.

Tuurlijk, je kan er 305 km/h mee rijden. En in 4,1 seconden naar de honderd blaffen. Maar af en toe moet er ook geflaneerd worden door premium plaatsen als Laren e.d. Gewoon, omdat je 6.0 twaalfcilinder dan in beeld komt bij oplettende autospotters, gewapend met digitale spiegelreflex-cams. Dat is dan ook gebeurd, check de AM V12 Vantage op Autojunk.nl.

Ook interessant!

  • Officieel: de Aston Martin V12 Vantage komt eraan!
  • Er komt een héle leuke versie van de Aston Martin Vantage
  • Aston Martin laat nieuwe V12 Vantage nog eens horen
    Aston Martin laat nieuwe V12 Vantage nog eens goed horen
  • Nieuwe V12 Vantage laat angstaanjagende neus zien

Nieuwste artikelen

  • Documentaire over auto’s spotten op NPO 3
  • Maak je eigen hardcore Temerario voordat Lambo het doet
  • Maserati sloopt viercilinder uit instapmodel
  • Benzineprijs op laagste niveau sinds maanden
    Grote verschillen tussen het goedkoopste en duurste tankstation van Nederland
FacebookTweetPinLinkedIn

Aston Martin, Gespot, v12vantage

Vorig bericht: « Daimler en Renault willen vriendjes worden
Volgend bericht: Wut? Uwe Gemballa zit ondergedoken in Angola? »

Lees Interacties

Reacties

  1. Ron het kanon zegt

    16 maart 2010 om 22:08

    Komt die gast toevallig uit Zuid-Limburg ?

    Login om te reageren
  2. RaKiM zegt

    16 maart 2010 om 22:08

    ik dacht dat die al langer rond reden op Nederlandse bodem, of wordt hiermee bedoelt de eerst spot

    Login om te reageren
  3. jasperd zegt

    16 maart 2010 om 22:10

    i want one

    Login om te reageren
  4. hoolie zegt

    16 maart 2010 om 22:11

    LOL heerlijke auto, eindelijk iets om naar te kijken
    er is niks op tv

    Login om te reageren
  5. Sciurida zegt

    16 maart 2010 om 22:16

    Ene Bram M toevallig? :P

    Login om te reageren
  6. Supreem zegt

    16 maart 2010 om 22:25

    Hoe zo’n prachtige wagen af-fabriek voorzien wordt van zo’n erbarmelijk lichtmetaal is me nog steeds onduidelijk.
    Als je eventjes met je sleutel over dat AM-logootje gaat krijg je je ongetwijfeld TSW te zien.

    Login om te reageren
  7. pomoek zegt

    16 maart 2010 om 22:32

    Prachtige auto. Maar die velgen? Die lijken wel onder een gepimpte golf vandaan te komen…

    Login om te reageren
  8. Bob zegt

    16 maart 2010 om 22:34

    En daar sta je dan .. in Nederland .. in de eeuwige file met je V12 …

    Login om te reageren
  9. Dimglor zegt

    16 maart 2010 om 22:35

    Ik heb vandaag nog een gewone v8 vantage gezien en ik moet zeggen ik zie liever de v8 dan deze…
    Deze ziet er te bruut uit.. en deze heeft ook zo’n lelijke motorkap….
    en lelijke velgen .. :-)

    Login om te reageren
  10. Flamingo zegt

    16 maart 2010 om 22:36

    hij kost € 254.519 en dat is ong even veel als een F430, LP560-4, Continental, DB9 of GT2. wat zou jij kiezen?

    ik weet het nog niet, eerst maars proefrijden..
    waarschijnlijk de GT2

    klinkt wel lekker
    http://www.abhd.nl/video/aston-martin-v12-vantage/

    Login om te reageren
  11. Mr. V8 zegt

    16 maart 2010 om 22:42

    @ Flamingo: zou voor een SLS gaan of een GT3 RS en dan houd ik nog wat geld in de zak voor een 1969 Camaro.. ;)

    Login om te reageren
  12. Sven17 zegt

    16 maart 2010 om 22:45

    een vantage v12 en een 458 op nl kenteken ^^

    Login om te reageren
  13. Flamingo zegt

    16 maart 2010 om 22:51

    @Mr. V8

    oja SLS AMG is idd ook nog een mooie.. maar die zou ik denk ik als laatste kiezen.
    maar dat zeg ik nu miss is dat anders als ik ze in het echt gezien heb en er een stukkie in heb gereden
    watn een fantasien weer

    Login om te reageren
  14. TWJ zegt

    16 maart 2010 om 22:53

    Ik vind die N400 achterlichten wel echt enorm lelijk.
    Waarom niet gewoon die vette contrasterende rode lichten?

    Login om te reageren
  15. Avenger zegt

    16 maart 2010 om 23:03

    gewoon een 69 Charger R/T! Anders neem je toch een Challenger SRT-8?
    OT: BLijft een mooie auto met een beest van een motor in het vooronder!

    Login om te reageren
  16. f1l1p zegt

    16 maart 2010 om 23:07

    en blijkbaar altijd een ambulance in de buurt voor moest er iemand zijn tikkietik begeven :D

    Login om te reageren
  17. FunkiejFreak zegt

    16 maart 2010 om 23:11

    :O die zag ik vorige week vrijdag op schiphol plaza staan :)

    Login om te reageren
  18. Roef zegt

    16 maart 2010 om 23:58

    Dan ben ik stiekem toch zo blij dat ik in laren woon :P
    (daar is het namelijk) ben benieuwd hem te zien.. pracht apparaat!

    Login om te reageren
  19. floryn zegt

    17 maart 2010 om 00:07

    wat een tjoenert velgen zitten daar op. Erg lelijk.

    Login om te reageren
  20. midasracer zegt

    17 maart 2010 om 00:37

    Saaie kleur voor deze auto en lelijke velgen. Maar wat een mooi kenteken, Koninklijke Zijne Hoogheid! En wat een weldoener voor de staat is deze eigenaar. Hij heeft BV Nederland weer met een asociaal bedrag aan BPM en CO2 tax gespekt. Je moet wel een ongelooflijke autofiel zijn om afscheid te willen nemen van dit soort enorme bedragen. Ik word al misselijk bij de gedachte. Maar ja,ik ben dan ook niet rijk.

    Login om te reageren
  21. midasracer zegt

    17 maart 2010 om 00:42

    Nog even opgezocht, consumentenprijs 254.519 waarvan bpm 85.364 euro! Ketsjeng!

    Login om te reageren
  22. GTA_Torino zegt

    17 maart 2010 om 06:54

    Héérlijk! thumbs up vr de fotograaf! Ben er even gaan in zitten in Geneve, en wat is dat beestje moooooi!! (was de V12 in n speciale Black Edition)

    Login om te reageren
  23. lincoln zegt

    17 maart 2010 om 07:31

    ding ziet er uit alsof die 10 jaar geleden door Ford op de markt is getrapt ..

    ik kan er weinig “nieuws” aan ontdekken iig ..

    Login om te reageren
  24. Jochem zegt

    17 maart 2010 om 07:33

    Ja! Eindelijk! Zucht, wat een absolute droomauto. Hoe lang voordat deze voor 100k op de occasionmarkt terecht komt? Nooit?

    Login om te reageren
  25. Megakix zegt

    17 maart 2010 om 08:49

    Beetje Easy Life gedachte bekroop me ff….tsja..

    Maar de auto is gewoonweg fantastisch spul ! Helemaal een 10!

    Login om te reageren
  26. Majinstar zegt

    17 maart 2010 om 09:04

    Altijd leuk om te zien !

    Login om te reageren
  27. Mr. CO2 zegt

    17 maart 2010 om 09:16

    A gentleman’s car, in tegenstelling tot een Ferrari of Lamborghini kan je je in deze auto ook op oudere leeftijd stijlvol voortbewegen… Maar dat is dan eigenlijk ook wel de enige reden om deze auto te kopen, want de prestaties, techniek en betrouwbaarheid zijn bij de concurrentie vele malen beter.

    Login om te reageren
    • Hupke zegt

      17 maart 2010 om 09:59

      @Mr. CO2:

      Bij Lamborgini is dan mischien (en die auto’s zijn zo ontzettend fout) de betrouwbaarheid beter. Maar mensen die ik ken met een DB9 hebben er nog niet veel problemen mee gehad. Terwijl iemand die ik ken (nuja mijn vader) die veel exclusieve wagens heeft in verzammeling zweert bij een gewone mercedes om mee rond te rijden (hij is italiaan) want in “zijn” (italiaanse dus) wagens kun je niet rond rijden veel te vaak problemen. Hij schrijft dat toe aan het feit dat ze niet genoeg kopet feedback krijgen omdat er niet zo veel kilometers mee gedaan worden.

      Login om te reageren
    • rider zegt

      17 maart 2010 om 12:43

      @Mr. CO2: betrouwbaarheid? ik kan me niet heugen dat er ooit een AM in vlammen is ogegaan. en ik zie ze ook niet langs de weg stil staan met een defect.

      Login om te reageren
  28. Diederik zegt

    17 maart 2010 om 09:56

    Wat een plaatje. Aan de ene kant: meer mensen zouden deze moeten kopen, meer moois op de weg. Aan de andere kant: het moet natuurlijk ook weer niet te normaal worden :)

    Volgens de RDW is er dik € 65.000 BPM betaald. Krijg je dan ook een persoonlijke brief van de minister!? “Bedankt voor uw bijdrage”? :D

    Login om te reageren
  29. AlwinH zegt

    17 maart 2010 om 10:22

    @Flamingo, voor dat geld zou ik gaan voor deze V12 Vantage of een 911 Turbo.
    F430 is niet meer nieuw te koop. Een DB9 is te saai (ga er maar es in rijden).
    Een LP560-4 is toch wat duurder, een 458 Italia ook.

    Login om te reageren
  30. frarissimo zegt

    17 maart 2010 om 10:39

    @AlwinH bij dat soort aankoopbedragen ga je ook niet over een duzendje of 30 dubben als je moet kiezen lijkt me.
    Qua looks en geluid een absolute topper. Alleen de beleving en performance van de ferrari 458 en lambo lp 560
    voegen nog wat extra’s toe waardoor ik voor 1 van die zou kiezen.

    Login om te reageren
  31. tom307 zegt

    17 maart 2010 om 11:00

    Wat een heerlijke spot !!!!!

    Nice man

    Login om te reageren
  32. PeugeotGTI zegt

    17 maart 2010 om 13:23

    Vlakbij m’n werk staat een V8 Vantage Convertible (Volante?)
    Black on black
    Wat een snoepje
    Daarbij verbleekt de hele kudde 911’s
    Lekkere spot

    Login om te reageren
  33. AlwinH zegt

    17 maart 2010 om 13:48

    @ frarissimo, natuurlijk maakt “een duizendje of 30” dan wel uit.
    Als ik het budget heb voor een auto van rond de 250k, dan kan het dus geen 280k worden.
    En bovendien moet zo’n auto het geld ook waard zijn. Een DBS vind ik bijvoorbeeld veel te duur voor wat je er voor krijgt en zou ik dus ook niet kopen, al had ik het geld 3 keer liggen. Een V12 Vantage is naar mijn idee juist veel value for money.

    (Ik heb af en toe het idee dat sommige mensen hier denken, dat als je eenmaal “rijk” bent, dat geld dan geen rol meer speelt. Ik zie dat toch anders. Misschien ben ik gewoon niet rijk genoeg. Anyway, daar wordt aan gewerkt :-) ).

    Maar idd, de 458 is ook mijn favoriet :-)

    Login om te reageren
  34. Christophe Charaux zegt

    17 maart 2010 om 13:56

    Ik ken iemand die had de eerste op Nederlands kenteken een weekje eerder dan deze ik heb er binnekort ook een fotoshoot mee het is ook een hele speciale er is er namelijk maar 1 in die kleur naam van de kleur is makoblue nu hopen op goed weer:)

    Login om te reageren
  35. HubertusDeDude zegt

    17 maart 2010 om 14:10

    Ik heb deze ook gezien in Maastricht… Met de zelfde persoon :P

    Login om te reageren
  36. cougar zegt

    17 maart 2010 om 15:03

    Black edition: http://www.autojunk.nl/2010/03/aston-martin-v12-vantage-carbon-black-edition

    Login om te reageren
  37. Mr. CO2 zegt

    17 maart 2010 om 19:44

    @Hupke en rider,

    Met dat de betrouwbaarheid vele malen beter is bij de concurrentie heb ik inderdaad een beetje overdreven. Maar echt hele betrouwbare auto’s kun je het nog steeds niet noemen. Lamborghini’s en in mindere mate Ferrari’s waren vroeger ook erg onbetrouwbaar, maar daar is nu wel veel verbetering. Dit komt mede doordat Lamborghini, Ferrari en andere (kleine) sportwagenfabrikanten zoals Bugatti en Maserati de beschikking hebben over de techniek van grote concerns. Aston Martin heeft dat niet, ik verwijt ze dan ook niks maar daardoor zijn haar auto’s soms niet zo betrouwbaar als die van andere fabrikanten.

    Login om te reageren
  38. Spiderman zegt

    17 maart 2010 om 21:08

    Prachtige auto, maar de gewone V8 Vantage is mooier: normale achterlichten, geen lelijke luchthappers in de motorkap en wel fatsoenlijke velgen, ipv deze Sjonnie-sloffen. Maar dat interieur, daar wil een mens echt nooit meer uit!

    Login om te reageren
  39. RS zegt

    19 maart 2010 om 23:02

    Ik zie iedere week wel een variant van deze hier in Belgie..

    Login om te reageren
  40. Hansklok zegt

    21 maart 2010 om 22:34

    BPM is zo’n 65000 euri, maar hij is geimporteerd uit buitenland dus nog beetje korting gehad :) Zeker brute wagen!

    Login om te reageren
  41. Cantago zegt

    21 maart 2010 om 23:02

    Als ik de loterij win, dan is dit een kanshebber om gekocht te worden!

    Login om te reageren

Geef een reactie Reactie annuleren

Je moet ingelogd zijn op om een reactie te plaatsen.

Autoblog

  • Home
  • Lease
  • Rijtesten
  • Adverteren
  • Nieuwsbrief
  • Privacy
  • Huisregels
  • Over ons
  • Disclaimer
  • Algemene voorwaarden
  • Consent

Merken

  • Alfa Romeo
  • Aston Martin
  • Audi
  • Bentley
  • BMW
  • Bugatti
  • Chevrolet
  • Citroën
  • Cupra
  • Dacia
  • Donkervoort
  • Ferrari
  • Fiat
  • Ford
  • Honda
  • Hyundai
  • Infiniti
  • Jaguar
  • Jeep
  • Kia
  • Lada
  • Lamborghini
  • Lancia
  • Land Rover
  • Lexus
  • Lotus
  • Lynk & Co
  • Maserati
  • Mazda
  • Mercedes-Benz
  • MINI
  • Mitsubishi
  • Morgan
  • Nissan
  • Opel
  • Peugeot
  • Polestar
  • Porsche
  • Renault
  • Rolls-Royce
  • Saab
  • Seat
  • Skoda
  • Smart
  • SsangYong
  • Subaru
  • Suzuki
  • Tesla
  • Toyota
  • Volkswagen
  • Volvo

Social

Download onze apps

Download de iPhone app Download de Android app

Autoblog.nl

© 2004 – 2025 Autoblog · Powered by Truer than North